a TripAdvisor company

foto's van Jammo Já in Beesd - 1 foto's van Jammo Já in Beesd - 2 foto's van Jammo Já in Beesd - 3 foto's van Jammo Já in Beesd - 4

Jammo Já

1. 7,7 10 1 8

2. 7,2

3. 6,8

La cucina povera

Napoli in de Betuwe. De gerechten die hier met die typische Italiaanse passie worden bereid zijn heerlijke voorbeelden van la cucina povera, de keuken van de armen. Eenvoudig, smaakvol en gezond. Dit is de reden waarom de Italiaanse keuken zo beroemd en geliefd is!

gertvdgraaf

Zeer nors en onvriendelijk personeel, de kaart wordt op tafel gelegd zonder ons welkom heten. Gevraagde stokbrood wordt niet geserveerd en krijgen vier toastjes met tomaat, overigens niet onaardig van smaak. Hoofdgerecht is verbazend onverzorgd, smaakloos hier en daar een snipper zalm en de op de kaart genoemde asperges zijn waarschijnlijk als smaakstof toegevoegd, niet ontdekt.
Geen dessert en koffie waardig, gedesillusioneerd naar huis.

Gegeten op 25 augustus 2016

ASnoek

Zelf fervent Italiaanse kokers gingen wij vol verwachting naar dit restaurant. Zowel,de antipasti, primi platti en secondi vielen tegen . Prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken. Na ruim tweehonderd euro betaald te hebben en flinke fooi zonder ook maar een drankje van het huis teleurgesteld vertrokken . Jammer

Gegeten op 24 januari 2016

Restaurant - 8 maanden geleden

Ik herinner me nog goed deze tavol. Ik herinner me nog goed dat niets en keerde terug naar de keuken gerechten waren goed schoongemaakt . Als ze niet graag iets wAt het leuk om te zeggen zou zijn en niet eten wat je niet bevalt. Beoordeling niet volledig naar mijn .

Topproever - 8 maanden geleden

We beweren ook niet dat het eten niet smaakte maar de prijs/kwaliteit verhouding is zoek . Twee van ons hadden een carpazio. Twee een pasta gerecht als eerste gang . Mijn hoofdgerecht bestond uit een zeer kleine hoeveelheid kalfsvlees wat wij voor ik meen 24 euro erg prijzig vonden. Een drankje van het huis na een ruime fooi had gepast geweest . Voor 210 euro voor twee gangen per persoon voor vier personen kunnen wij bij betere restaurants terecht. Sorry maar dit is onze ervaring.

hans217

Uitgenodigd door familie om hier te eten in een week waarin bijna alle restaurants gesloten zijn. Jammo Já moet het niet hebben van het interieur, dus laat je daar niet door weerhouden. En als je de keus hebt, neem dan niet de tafel dicht bij de deur. Gelukkig deed de slecht Nederlands sprekende, maar uiterst vriendelijke patron op verzoek de felle neonlampen van de dessertvitrine uit, wat de sfeer direct verbeterde.
Wat hebben we hier lekker gegeten! Als voorgerecht 6 heerlijke kleine hapjes. Nog vol van alle kerstdiners koos ik voor een vegetarisch hoofdgerecht, een pasta met truffelsaus. Kan ik van harte aanraden. En ook de chocoladetaart was super. Hier kom ik vast nog een keer terug

Gegeten op 30 december 2015

badcop

Na een flitsbezoek in Duitsland, hadden wij onderweg terug naar huis wel wat trek gekregen. Ziedaar de moderne techniek staat voor niks en via de navigatie zochten wij in eerste instantie naar een Chinees restaurant!! Aangekomen in Beesd werd mijn aandacht getrokken door een helderwit interieur en binnen vroeg ik naar de kaart en stonden er 'gewone' Italiaanse gerechten vermeld. Een pizzeria dacht ik nog.....

Dames en heren, lieve lezers ga voor het menu en je weet werkelijk niet wat je overkomt. Pavarotti zingt als het ware persoonlijk voor jou, het Colosseum bevind zich om de hoek en Sophia Loren wenkt naar je, kortom je bent hier gewoonweg ìn Italië. Laat je meenemen door de geweldige kookkunsten van het duo in de keuken. Wij wonen dan misschien op ruim één uur rijden hiervandaan, maar deze belevenis gaan wij zonder problemen vaker herhalen. Chapeau... euhh ik bedoel Magnifico.

Gegeten op 12 december 2015

ineke21

Enkele jaren geleden heerlijk gegeten bij Jammo Já, dus de verwachting was erg hoog. Vanavond gekozen voor het 3- gangen verrassingsmenu. Voorgerecht bestond uit diverse hapjes en was prima. Hoofdgerecht was vlees geserveerd op steengril. En nagerecht 2 soorten cake, niet bijzonder. Gerechten werden niet apart per persoon op een bord geserveerd. Bediening was vriendelijk maar verder niet echt een bijzondere smaakbeleving, zoals enige jaren geleden. Jammer ..!

Gegeten op 1 november 2015

reviewers

In het kleine dorpje Beesd, gelegen langs de A2 wordt een prachtig culinair geheim bewaard. Bij Jammo Já kun je kennis maken met de echte Italiaanse keuken. Hier vind je geen pizza of andere snackachtige zaken op de kaart, hier wordt echt gekookt. We waren met vier personen en kozen alle vier voor het viergangen menu van het huis. Wat een kostelijke avond is het geworden! We begonnen met een bruschetta met tomaat, gevolgd door een mix van verschillende warme hapjes. De gerechtjes waren met uiterste zorg bereid, dat proefde je direct. De hapjes werden gevolgd door een delicate vlinderpasta met een werkelijk goddelijke truffel-gorgonzola saus. Toen de vriendelijke patron ons het klapstuk van de avond bracht, konden we onze ogen bijna niet geloven. Een prachtig stuk ossenhaas, in dunne reepjes gesneden werd geserveerd op een lavasteen en afgebakken bij ons aan tafel. De laatste gang bestond uit een prachtig stuk taart, zo lekker dat we er ondanks het feit dat we al behoorlijk voldaan waren nog kostelijk van hebben genoten. Daarna huisgemaakte limoncello en koffie... Het was kunst op tafel die avond en we gaan zeker terug. In Jammo Já zijn vakmensen bezig met hun grootste passie en dat proef je. De bediening is vriendelijk en bescheiden, soms op het schuchtere af. De rekening viel ook nog eens ontzettend mee. Natuurlijk betaal je iets meer dan bij een doorsnee restaurant, reken op ergens tussen de 50 en 70 euro per couvert. Maar dan heb je ook wel een fantastische avond en geweldig eten (en ook stevig te drinken!) gehad. Te vaak zijn wij op andere adressen waar we voor een tientje of wat minder aten gedesillusioneerd weer opgestaan. Als we dan toch een verbeterpuntje moeten noemen, dan zijn het de stoelen. Voor een avondvullende zit adviseren wij meer comfortabele modellen. Maar het is een kleinigheid, al zouden we dit heerlijke eten vanaf een spijkerbed moeten nuttigen dan zouden we het er zeker voor over hebben. JAmmo Já is de parel van de Betuwe, chapeau!

Gegeten op 6 juni 2015

josscha

We (zakelijk gezelschap van 4 personen) kozen het 'verrassingsmenu': 4 gangen en dan eten wat men op tafel zet. Het was erg lekker. Vooraf 6 Italiaanse hapjes. Lekker, maar ik vond ze qua smaak wel wat op elkaar lijken. Dan een bord huisgemaakte al dente pasta. Vervolgens dun gesneden rood vlees in een champignonsaus met truffel. Dat was echt het hoogtepunt van de avond. Toe een mij iets te zoete gekoelde pudding, bedolven onder een flinke hoeveelheid slagroom. Vervolgens komt de limoncello op tafel (die niet op de rekening komt!), daarna de koffie. Voorgerecht en toetje vond ik het minst, maar de pasta en het vlees waren heerlijk. De ambiance en klantvriendelijk zijn ook geweldig. Ik was al eens geweest, maar zal zeker graag nog eens terugkomen, zakelijk en/of privé.

Gegeten op 11 december 2014

guando

Heerlijk restaurant met een erg goede sfeer. Italiaanse principes. Verse producten geen ingewikkelde ingrediënten op zeer goede wijze bereid.

Gegeten op 18 oktober 2014

Adenlieneke

Bij jammo Ja is de sfeer altijd goed. Het verrassingsmenu heeft een voortreffelijk voorgerecht bestaande uit 6 verschillende hapjes. Het hoofdgerecht is afhankelijk van wat men kiest. Met vlees is de smaak goed (beaf) al wordt rijkelijk veel room gebruikt in de saus maar wel geslaagd met paddestoelen er in. Bij de keuze voor vis kan men wel worden teleurgesteld. In dit geval schol, duidelijk uit de vriezer en je merkt (althans in dit geval) dat de kok meer affectie heeft met vlees. Jammer!!

Gegeten op 11 mei 2014

JasperFortuin

Gisteren dachten we: laten we weer eens naar Jammo Ja gaan, daar zijn we lang niet geweest. Ik heb op 't laatste moment gereserveerd en gelukkig was er nog plek. Zoals wel vaker in dit restaurant nam ik uitgebreide antipasti. Dat is altijd een feest. Prachtige eenvoudige hapjes, zeer afgewogen qua smaak! Mijn vriendin had de tomatensoep en die was ook heerlijk. Daarna had ik een hoofdgerecht met vis (heerlijk, precies goed gaar en mooie frisse smaak) en mijn vriendin een gerecht van gegrild rundvlees met tartufo (heel erg lekker), daarbij was een lekkere sla en super eenvoudige aardappelen (erg lekker). Als dessert nam ik nog een van hun zelfgemaakte taarten. Zoals ik al eerder las tussen de recensies: ik ben misschien niet meer objectief, want ik kom hier vaker en ben al erg enthousiast. Toch schrijf ik wederom een recensie omdat ik iedereen die in de buurt woont wil oproepen om hier een keer te gaan eten en de echte Italiaanse keuken te komen proeven. Prego!

Gegeten op 9 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Jammo Já in Beesd

Schrijf hieronder je recensie over Jammo Já. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.