Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Jammo Já in Beesd - 1

4. 100% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0345 680 110
  2. www.jammoja.nl

La cucina povera

Napoli in de Betuwe. De gerechten die hier met die typische Italiaanse passie worden bereid zijn heerlijke voorbeelden van la cucina povera, de keuken van de armen. Eenvoudig, smaakvol en gezond. Dit is de reden waarom de Italiaanse keuken zo beroemd en geliefd is!

Adenlieneke

Bij jammo Ja is de sfeer altijd goed. Het verrassingsmenu heeft een voortreffelijk voorgerecht bestaande uit 6 verschillende hapjes. Het hoofdgerecht is afhankelijk van wat men kiest. Met vlees is de smaak goed (beaf) al wordt rijkelijk veel room gebruikt in de saus maar wel geslaagd met paddestoelen er in. Bij de keuze voor vis kan men wel worden teleurgesteld. In dit geval schol, duidelijk uit de vriezer en je merkt (althans in dit geval) dat de kok meer affectie heeft met vlees. Jammer!!

Gegeten op 11 mei 2014

JasperFortuin

Gisteren dachten we: laten we weer eens naar Jammo Ja gaan, daar zijn we lang niet geweest. Ik heb op 't laatste moment gereserveerd en gelukkig was er nog plek. Zoals wel vaker in dit restaurant nam ik uitgebreide antipasti. Dat is altijd een feest. Prachtige eenvoudige hapjes, zeer afgewogen qua smaak! Mijn vriendin had de tomatensoep en die was ook heerlijk. Daarna had ik een hoofdgerecht met vis (heerlijk, precies goed gaar en mooie frisse smaak) en mijn vriendin een gerecht van gegrild rundvlees met tartufo (heel erg lekker), daarbij was een lekkere sla en super eenvoudige aardappelen (erg lekker). Als dessert nam ik nog een van hun zelfgemaakte taarten. Zoals ik al eerder las tussen de recensies: ik ben misschien niet meer objectief, want ik kom hier vaker en ben al erg enthousiast. Toch schrijf ik wederom een recensie omdat ik iedereen die in de buurt woont wil oproepen om hier een keer te gaan eten en de echte Italiaanse keuken te komen proeven. Prego!

Gegeten op 9 mei 2014

DAPIX

Zonder enige twijfel de beste italiaans restaurant van de provincie Gelderland. Ik heb vanavond met een collega bij jullie gegeten en wij hebben gekozen het verrassingsmenu met wijnarrangement. . . . mmmmmm . . . wij vonden het eten bij jullie helemaal top. Dit is ook meer dan een restaurant, het ware gevoel van in Italië het zijn en de bediening was uitstekend. Zeer zeker ons vaste adres voor een heerlijk etentje.
Bedankt Salvatore voor de leuke en gezellig avond.

Gegeten op 18 april 2014

l_consoli

Disclaimer: ik kom zo vaak als ik kan bij Jammo Ja, dus de 'vertrouwde sfeer' is voor mij een extra punt waard. Het eten is eenvoudig maar oh zo goed! En werkelijk geen concessies, het is Napolitaans eten zoal het hoort. Dit bezoek heb ik afgelegd tijdens de 'truffeldagen' en het was week helemaal top. Een zeer goed voorgerecht van pompoen, gevolgd door truffelpasta en hoofdgerecht van rundvlees evenals met truffel. Klinkt heel basis en dat is het ook, maar de smaken zijn perfect afgestemd. Wijnen: een Franciacorta 61 Brut van Berlucchi en een Taurasi 2008 van Feudi di San Gregorio, beide zeer goed. Kortom: ik kan niet wachten tot het volgende bezoek!

Gegeten op 28 februari 2014

shirleyyyyyy

Was weer een top avond met heerlijk eten..personeel is erg vriendelijk...het eten is zeer goed!... filetto al tartufo goed ! Pasta Gorgonzola e verdure lekker ! Dessert TOP !

Muratti

We hebben hier meerdere keren gegeten. In het begin was het beter dan nu. Dit weekend zijn we er weer geweest met 5 personen. De telefonische reservering verliep niet helemaal lekker. De andere dag even langs gegaan om de reservering te verifiëren. De reservering stond niet geboekt! Opnieuw gereserveerd voor dit weekend. Bij aankomst waren er twee tafeltjes gereserveerd voor 4 personen op een andere plaats dan die we besproken hadden. De vijfde moest aan de kop van de tafeltjes aanschuiven. Het eten was niet best omdat de pasta's niet gaar waren! Ook de zeer kleine hoeveelheid pasta op de borden was deze keer schandalig. Dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt! Voorlopig gaan wij er niet meer heen. Ook de kaart is vanaf het begin niet veel veranderd. Jammer!

Gegeten op 29 maart 2014

degenieters

Weer eens bij Jammo Já gegeten. Bij binnenkomst komen de geuren je al tegemoet en wordt je eetlust meteen opgewekt. Itailiaans eten zoals het hoort, verse producten en geen poes pas er om heen. Klein gemoedelijk en super service. Voortreffelijke wijnen tegen betaalbare prijzen. Een absolute aan aanrader voor fijnproever.

Gegeten op 7 maart 2014

shirleyyyyyy

Super leuk en gezellig gegeten...het eten was heerlijk..lekkere wijnen..heerlijk dessert..personeel was zeer vriendelijk..ik kan zeggen een top restaurant..kom zeker daar terug..

els39

Geweldig verrassings menue. Vooral het voorgerecht was echt verrassend. Erg lekker! We komen zeker terug in Beesd bij Jammo ja.

Gegeten op 22 februari 2014

Lynnthe

Gisteren met Valentijnsdag hier gegeten. Je kon niet van de kaart bestellen, ze hadden een speciaal valentijnsmenu. Als aperitief kregen we bruschetta. Voorgerecht bestond uit allemaal kleine gerechtjes, de tafel stond er vol mee. De smaken van alle gerechtjes waren goed, simpel maar heerlijk. Hoofdgerecht was rundvlees met paddestoelen en truffel, wederom een heerlijk simpel gerecht. Als afsluiter hadden we een chocolade slagroomtaartje met een goede fles ijskoude limoncello.

Het restaurant blinkt uit in simpele gerechten welke worden bereid met kwaliteitsproducten. Goede balsamico, parmezaanse kaas en mals vlees.

Een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug om meer te proeven!

Schrijf zelf een recensie over Jammo Já in Beesd

Schrijf hieronder je recensie over Jammo Já. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.