a TripAdvisor company

foto's van Umami Utrecht in Utrecht - 1 foto's van Umami Utrecht in Utrecht - 2 foto's van Umami Utrecht in Utrecht - 3 foto's van Umami Utrecht in Utrecht - 4 foto's van Umami Utrecht in Utrecht - 5 foto's van Umami Utrecht in Utrecht - 6 foto's van Umami Utrecht in Utrecht - 7 foto's van Umami Utrecht in Utrecht - 8
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,3 10 1 95

2. 8,2

3. 8,1

CarlaBosman

Wij hebben bij Umami gebruik gemaakt van de optie om alles te bestellen wat je maar wilt en omdat we vroeg waren konden we dat doen voor een heel aantrekkelijke prijs. Daarvoor konden we anderhalf uur blijven, en dat was ruim voldoende.

Dit all-you-can-eatconcept is niet meer zo vernieuwend, maar Umami weet er toch uit te springen. Ten eerste omdat alles wat je bestelt ook echt komt (dat klinkt vanzelfsprekend maar is het helaas niet) en wel zo vlot dat je niet hongerig hoeft te wachten en niet in tijdnood komt maar heerlijk relaxed op de mooie kaart kan neuzen en kiezen waar je nu weer eens zin in hebt.

Ten tweede door de kwaliteit van het voedsel. Die is gewoon prima, bovengemiddeld. Natuurlijk heeft niet ieder gerecht een unieke dressing, maar er is genoeg variatie en de ingrediënten zijn goed en vers. De salades bijvoorbeeld: met komkommer en bleekselderij, heel lekker met sesam, de zalmsashimi en tonijntartaar, erg goed en de avocado ook prima met garnering van 'kaviaar'. De crispy zalm is vrij zoetig maar toch lekker en ik had hem nog niet eerder zo geproefd. Garnalen in rode curry: erg goed. Zo kan ik doorgaan, er zaten eigenlijk geen tegenvallers tussen.

De ruimte is aangekleed met een barok-achtig interieur dat een jaar of wat geleden heel hip was. Nu niet meer zo maar nog steeds zit je hier goed. Wij zaten op straatniveau, daar zie je een knus eettentje maar beneden is nog een heel grote ruimte. Eervolle vermelding voor het personeel, dat behalve vlot en efficiënt ook nog eens zeer vriendelijk is (ze melden spontaan dat ze voor de vroege eters een mooie aanbieding hebben). Je voelt je hier als gast echt op je gemak.

Gegeten op 6 juli 2016

Heerlijkheid88

Zelf houd ik enorm van verschillende kleine gerechtjes kiezen wn zelf bepalen hoeveel gangen je eet. Dus dit concept is top voor mij.
We kozen dan ook voor all you can eat. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan omdat er een bepaalde vraatzucht in deze zin zit. Niet echt appetijtelijk! Maar dat was het zeker wel. Het eten was heerlijk. De bediening was snel en vriendelijk. We hebben genoten van ons avondje uit.

Gegeten op 10 mei 2016

Joossie123

We hadden een tip gekregen om naar Umami te gaan. Gelukkig konden we nog reserveren dus toen we binnen kwamen stond een mooi gedekte tafel voor ons klaar in de werfkelder en dit was uiteindelijk een fijn plekje.
We konden kiezen uit twee concepten, “all you can eat” voor drie uur en een drie gangen menu met side dish voor twee en een half uur. We kozen voor het laatste omdat we geen zin hadden om ons vol te eten. Wat gelijk al opviel was dat je hier kunt kiezen uit een keur van heerlijke gerechten.
Als eerste kreeg ik eend met zee kwal en lamb rendang. Heerlijke gerechten met een fijne smaak. Daarna Saté Gambing met heerlijke sojasaus en heerlijk pittige garnalen. Tenslotte knapperige Peking eend en opnieuw pittige garnalen. Mijn disgenoten hadden vergelijkbare, heerlijke gerechten dus al met al was het een prima avondje. Wat alleen bitter tegenviel was de bediening, we vroegen bijvoorbeeld om peper/zout, niet al te ingewikkeld maar het is nooit gekomen. Verder kwamen sommige gerechten niet door, zelfs niet nadat we daarnaar gevraagd hadden en meerdere keren werden gerechten uitgeserveerd die we niet besteld hadden. In eerste instantie stuurden we die terug maar later hebben we ze maar gewoon opgegeten. Uiteindelijk lekker gegeten maar het kon beter qua service.

Gegeten op 11 juni 2016

kelly48

Het eten is echt heerlijk, Aziatische haute cuisine tapas. Vriendinnen van heinde en verre willen altijd graag hier eten als ze me opzoeken in Utrecht. De inrichting is erg strak en niet naar ieders smaak maar oogt in ieder geval geordend en schoon. De bediening heeft ervaring en dat merk je in de hoeveelheid aandacht die je krijgt. Het systeem met puntenkaarten en verschillende rondes maakt dat je rustig eet en de avond niet te snel is afgelopen. Dit moet je in elk geval eens proberen!

Gegeten op 15 december 2015

annemiek104

Heerlijk geluncht; goede mooi opgemaakte lekkere kleine gerechtjes om te delen, mooie zaak en erg vriendelijke bediening. Laat je verassen door de keuze van de aardige ober en vergeet vooral niet een heerlijk toetje te nemen. Japans ijs is top! Prima wijn, prima prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!

Gegeten op 15 mei 2016

Mark uit Utrecht

Bij het doen van de telefonisch reservering (rond 12.00 's middag) krijg je een medewerkers aan de lijn die zeer gebrekkig Nederlands praat. Met handen en voeten komen we waar we wezen moeten en ach, het heeft wel wat!

Bij Umami kun je kiezen uit meerdere soorten "All you can eat", handig voor de iets minder grote eters. Zeer veel keuze uit verschillende gerechten, niet allen de voor de hand liggende sushi.

De bediening legt je graag de werking uit van de "All you can eat" formule. Gedurende de avond loopt het restaurant al snel vol. (reserveren is een must) Ook als de avond vordert blijft de bediening scherp.

Het restaurant heeft een gedeelte op de begane grond en eentje op werfniveau. Ook in dit kelder gedeelte kan je heel gezellig zitten en je heb hier door de ruime opzet eigenlijk niet in de gaten dat je in de kelder zit. Gezellig ingericht met deels transparante stoelen en deels lange banken met kussentjes. Tafeltje wipt 'n beetje.

Het schenken van kraanwater is hier niet onbeperkt, slechts één glas per gang. We hebben met z'n vieren een gezellige avond gehad. Het aantal gangen is meer dan voldoende ook de gestelde maximale tijd haal je niet. Wij hebben ons buikje vol en zeer smakelijk gevuld en nemen voldaan afscheid van de vriendelijke bediening.

Gegeten op 29 april 2016

thinkingoutloud

Vrijdag geluncht en dit restaurant is zeker een aanrader! Service was uitstekend. De lunchkaart was uitgebreid en variërend. Prijs/kwaliteit verhouding is ook super. Wij komen zeker terug :)

Gegeten op 8 april 2016

mariejanszen

Ik heb er nu twee keer gegeten en beide keren was het helemaal prima. Het eten is heerlijk en de bediening is vriendelijk en professioneel.

Gegeten op 9 april 2016

RichardFranken

Een mooi restaurant (veel groter dan je denkt), met vriendelijke bediening. Het eten erg lekker en door de opzet kan je zoveel variëren als je wil. De verschillende menuopties is wel een heel gepuzzel, ga je voor all you can eat of voor x gangen. De aanduidingen op de kaart qua pittigheid is handig als je eet met kinderen.

Gegeten op 29 december 2015

Kenneth1312

Leuke plek als je lang en uitgebreidt wilt eten. Leuke kaart met lekker eten. Prijzen zijn wel iets aan de duurdere kant.

Gegeten op 19 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Umami Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Umami Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.