Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Umami Asian Cuisine in Utrecht - 1

3. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 231 64 84
  2. www.umamiutrecht.nl

femke28

Gisteren gegeten met mijn broer en ouders bij Umami utrecht en we hadden alle naar ons zin gehad met zeker heerlijk dynamische gerechtjes en vriendelijke bediening.
Prijs was goed en sfeer was perfect.

Gegeten op 19 oktober 2014

Di-jo

Altijd heerlijk eten hier, kleine heerlijke gerechten volgens all you can eat concept..aziatische gerechten mooi opgemaakt, zoveel heerlijke smaken, genoeg keuze, erg vers, vriendelijk en vlot personeel, hippe inrichting, ik hou er van, een dikke 9

Gegeten op 5 oktober 2014

Pets

Het eten bij Umami is lekker en goedkoop, maar je moet het er wel voor over hebben dat je 's nachts aan een waterinfuus moet. Alles is kennelijk erg zout, want ik heb daar bij drie van de vier keren dat ik er heb gegeten last van gehad.

De formule is dat je voor een bepaald bedrag steeds twee gerechtjes kiest van een vrij uitgebreide kaart. Bij de luxe versie kun je iets luxere gerechten kiezen en aan het eind nog wat extra van deze gerechten bij bestellen. De smaak en de opmaak van de gerechten is goed. Ik zou een 8 willen geven, maar vanwege de zoute nabeleving is het een 7 geworden. De bediening is efficiënt, vriendelijk en meedenkend.

Na vier keer heb ik alles op de kaart wel een paar keer voorbij zien komen, dus het zou leuk zijn als de menukaart af en toe zou wisselen.

Gegeten op 8 september 2014

Linda_w

Het is leuk dat je verschillende kleine gerechtjes krijgt, maar het nadeel is dat ze niet nadenken over met hoeveel personen je aan een tafel zit. Zo kregen we 3 tempura garnalen, 5 gewokte garnalen en 3 lamsspiesjes, terwijl we met z'n tweeën waren.
De lamsspiesjes zijn wel een aanrader, evenals de sushi, groene curry en eend met kwal.
Ik had bij de online reservering gezet dat ik graag beneden wilde zitten omdat dit naar mijn idee iets rustiger is, maar dit was niet goed doorgekomen. Ik zat nu boven en dit was alsnog erg goed. Ondanks dat de tafels best dicht bij elkaar staan, heb je geen last van je buren.
In zijn geheel dus een leuk restaurant met spannende gerechtjes.

Gegeten op 12 september 2014

sabinevr

Ik vind het eten hier juist helemaal niet lekker. Heb hier nu twee keer gegeten en ben 2 keer hevig teleurgesteld naar huis gegaan. Alle gerechten zijn doorweekt van het vet, inspiratieloos, komen met tempo van fast food op tafel. Al met al vind ik Umami geen aanrader. Service en decor zijn wel in orde.

Gegeten op 7 september 2014

Nicolaas65plus

Leuke zaak, goed eten, aardige bediening, een aanrader, je moet zeker reserveren, het is er gezellig druk. Wij hebben begane grond gegeten, maar beneden schijnt het er wat minder lawaaierig te zijn.

Gegeten op 5 september 2014

Heinie86

Leuk restaurant, vrij goedkoop voor de kwaliteit dat ze leveren. Erg leuk personeel, leuk om aan het water te eten.

Enige verbetering die ik zag was de oneffenheid op het terras, en de buurjongens van het restaurant die hard muziek afspeelden. Beide factoren waar je niet veel aan kan doen. Komen zeker terug.

Marceldbr

We hebben hier met zijn drieën heerlijk gegeten. Het was lekker weer, dus konden we lekker aan het water zitten. Hetaantal plaatsen aan het water is beperkt, dus bij lekker weer wees er snel bij.
We kozen voor het gewone menu (19,95). Dat was voldoende. De eerste gang was heel smaakvol en en liep naar de derde gang toe qua smaak af.
De bediening was vlot en aardig. Het was gelukkig niet druk, want het vermoeden bestaat dat je dan best wel lang zal moeten wachten.
Voor herhaling vatbaar.

Anna8080

Ik had dit restaurant uitgezocht omdat ze gluten- en lactosevrij eten konden serveren volgens de allergiewijzer: het is wel een puzzel want er zijn 2 losse kaarten, die je over elkaar heen moet leggen om te weten wat je uiteindelijk mag. Glutenvrij faciliteren ze wel, maar het komt er uiteindelijk op neer dat je voornamelijk de luxere gerechten kunt kiezen (tegen extra prijs) en dat je alles zonder saus krijgt, zelfs de sla. Weinig fantasie en flexibiliteit naar mijn mening. Ik vind dat Umami hiermee gezakt is voor het glutenvrije eten. Als je dit dieet hebt, raad ik je een dineetje bij Umami af.

Gegeten op 12 juli 2014

Jos52

Met vijf personen hadden we gereserveerd, het is inmiddels de derde keer dat we in Utrecht aten, nadat we ook de restaurants in Amsterdam en Maastricht al eens bezocht hebben. Overal vind je in een strak modern aangeklede locatie dezelfde sfeer, qua uitstraling in aankleding maar ook in smaakkleuren.
Oké, wij kozen voor het menu Luxe van € 24,95. Het nadeel is dan wel dat de 2 personen die voor het standaardmenu willen kiezen , nu ook moeten meedoen met de rest en het Luxe (uitgebreidere) menu moeten kiezen.
De diverse verschillende gerechtjes komen verder heerlijk klaargemaakt, in een vlot tempo (niet te vlot) op tafel onder het genot van een glas rosé, of welke drank dan ook. Kies er geen dure wijn bij, dat leent zich mijns inziens niet bij dit oosterse eten, maar daar zijn de meningen natuurlijk over verdeeld.
Wij gaan zeker nog eens de vestiging in Eindhoven bezoeken, die een iets andere formule op na schijn te houden n.l. de "All-in Cuisine Line" , dit verzin ik niet zelf, maar staat vermeld op de visitekaartjes die je meekrijgt van UMAMI.

Gegeten op 5 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Umami Asian Cuisine in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Umami Asian Cuisine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.