Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Umami Asian Cuisine in Utrecht - 1

3. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 231 64 84
  2. www.umamiutrecht.nl

Nsemertzidis

Lekker gegeten! Kleine smakelijke gerechtjes. Helaas niet al te pittig, echter goed gekruid. Wij werden bediend door een vriendelijke jongeman. Wij hebben niet gekozen voor de all-you-can eat mogelijkheid en dit was maar goed ook. Na 3 rondes voldoende gegeten.

Gegeten op 29 januari 2015

Herke

Moderne tent met hippe vibe in het centrum van Utrecht. Er is een boven en een benedenverdieping, en persoonlijk eet ik liever boven. Net alsof je er toch wat meer bijhoort ofzo, en meer onderdeel van het geheel bent. De menukaart is uitgebreid. Zelf vind ik het verschil tussen 3 rondes (€ 21.50) en all you can eat (€ 25.50) een beetje klein en zou ik kiezen voor all you can eat voor € 23.50. Dat moet bijna op hetzelfde uitkomen en scheelt weer uitleg aan tafel. Er is veel keuze in vegetarisch, vlees, vis en bijgerechten en daar hebben we heerlijk van genoten. Vooral de crispy chicken en varkenshaas vond ik erg geslaagd. De prijs kwaliteit verhouding is prima en het personeel vriendelijk. Je kunt hier prima met een vriend, je ouders óf een eerste date zitten. De plek leent zich ook goed om vóór de film of ná het shoppen te gaan zitten. Al met al een aanrader als je van kleine hapjes houdt, gevarieerd wilt eten niet kunt kiezen tussen vlees, vis of vega. Umami heeft het namelijk allemaal!

Gegeten op 8 januari 2015

Proever39031

Wat een aanfluiting, zeg! Personeel doet z'n best denk ik wel, maar in het souterrain op een zaterdagavond toch te weinig mensen om ieder tafeltje op een normale manier te kunnen bedienen. Tafeltje achteraf gekregen, en te vaak genegeerd waardoor even een hapje eten bijna 3 uur duurde...

Gegeten op 3 januari 2015

Quincy9

Umami utrecht is geen onbekende meer in centrum en omstreken. Umami staat bekend als betaalbaar en eten van goede kwaliteit. Nog nooit zijn we teleurgesteld geweest. Het strakke interieur is uitnodigend en zeer trendy en hip. De muziek staat af en toe beetje te hard maar door de drukte niet erg vervelend. Leuk is dat ze hier twee soorten concepten hanteren, het shared dining menu bestaande uit 3 rondes of het all you can meat menu met onbeperkte rondes. Wij kozen aanvankelijk voor het all you can eat menu, maar waren eigenlijk al vrij vol naar de derde ronde. Ik ben zelf niet zon grote eter, dus 3 rondes waren meer dan genoeg. Erg netjes van het personeel toen wij aan gaven of ook het shared dining menu aan ons berekend kon worden, dat dat mogelijk was. Een financiële meevaller voor de portemonnee. Personeel vriendelijk en altijd oplettend. We komen weer snel terug.

Gegeten op 13 december 2014

marijus van dam

Heel veel van verwacht, op basis van de menukaart op internet. Het viel een beetje tegen. Sommige gerechten waren lekker, andere echt niet. Neem bijvoorbeeld de aziatische garnalensalade. Ik ben normaal gesproken gek op deze salades, maar deze bestond uit slablaadjes, met daarop smakeloze garnaal, en daarover heen chilisaus, waarschijnlijk uit een potje (zo te proeven). En drie miniblokjes mango. Vond ik echt een beetje lachwekkend. De lamsspiesjes waren taai, smaakten niet naar lam en waren gefrituurd. De cha siu, de citroenvis en de gegrilde zalm waren lekker. We hadden het all you can eat menu, maar op een gegeven moment duurde het zo lang voor de bestellingen kwamen en vonden we het ook allemaal niet meer zo lekker en toen zijn we maar gestopt met eten.

Gegeten op 12 december 2014

ton89

Na een uur zoeken op Iens bij Umami uitgekomen. Het was een leuke ervaring!!
Eten: De bijzondere mix van Sushi met (oa?) Indonesische keuken hapjes was heel lekker en afwisselend. Porties meer dan genoeg.

Service: Zeer attente bediening. Dit mag vaker zo.

Decor: Gedurfde moderne setting. Erg leuk. Akoestiek mag beter (vrij harde ruimte) . Mooi aangekleed en trendy.

Gegeten op 16 november 2014

Snirp

In de eerste twee rondes van alles en nog wat geprobeerd (8 verschillende gerechten) en in de derde ronde de beste gerechten opnieuw besteld; dit zijn onze favorieten: califo(r)nia roll, speksalade en pekingeend. De meeste 'chinese' gerechten (bijv. cripsy chicken/pork) waren echt gewoon veel te zoet. De 'huisgemaakte brownie' hadden ze beter kunnen inkopen, want het was echt niet meer dan een droog chocoladecakeje (half opgegeten), de begeleidende kokos roomijs was wel gewoon lekker. De bediening was heel efficient, vriendelijk en onpersoonlijk, de inrichting prettig modern; het enorme (!) souterrain werd op deze zondagavond niet gebruikt. Als je goed selecteert, dan is het hier echt wel waar voor je geld.

Gegeten op 2 november 2014

ildi

Leuk concept! Niet duur. Lekker, veel mogelijkheden, ook voor vegetariërs. Strak ingericht met mooie uitstraling qua licht. Strak dus, maar toch sfeervol daardoor.
Umami is een keten in NL. Maar er zijn 2 restaurants apart verder gegaan.
Voorheen was ik zeer tevreden in Utrecht en Den Haag en Maastricht.
Nu moet ik wel zeggen dat ná de wijziging het in Utrecht iets minder was qua kwaliteit eten.
Personeel is zeer vriendelijk.
Restaurant ligt aan de gracht, ingang boven. Er zijn dus twee verdiepingen. Toilet is met de trap naar beneden. Het is een "gezellig" concept de manier van eten.

Gegeten op 5 oktober 2014

vandenbrink11

We zijn er met een groep van 7 personen wezen eten, waarvan er twee diverse allergieën hebben. Overal werd rekening mee gehouden en het eten was fantastisch. De bediening was super vriendelijk en deden er alles aan om het ons zoveel mogelijk naar het zin te maken. En de ambiance is daar geweldig. We hebben een top avond gehad!
Dit restaurant is echt een aanrader!

Gegeten op 31 oktober 2014

robinkoning

Al een aantal keren recensies gezien en van plan geweest zelf te gaan proeven. Zondag 2 november is dat er dan uiteindelijk van gekomen. Zeer geslaagd mogen we stellen. Zaten boven in het restaurantdeel op de begane grond. Goede tafelverdeling waardoor je goed met elkaar kunt blijven praten met gezellig geroezemoes op de achtergrond. Vlotte bediening en voldoende keus. Ook de wijnkaart biedt voldoende keuze mogelijkheden. Kortom; lekker gegeten, prima flesje wit erbij en voor een heel schappelijke prijs voldaan weer huiswaarts gelopen.

Gegeten op 2 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Umami Asian Cuisine in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Umami Asian Cuisine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.