Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Motto Sushi

2. Japans
  3. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 750 42 90

Paulina1991

Ik heb hier heel vaak gegeten.

In het begin was het top! Niks op aan te merken, dikke 10 op alle punten.
Daarna zakte het behoorlijk. Het leek alsof zij overal op wilde bezuinigen.

Nu zijn ze goed op weg om weer perfect te worden. Eten is weer een stuk beter en de bediening is weer snel. Alleen jammer dat de bediening je weg begint te kijken vanaf een half uur voor sluitingstijd. Verder een lekkere, leuke avond hier gehad!

Gegeten op 7 augustus 2014

s_kleurrijk

Hier hebben we vaker gegeten en t lijkt erop of de keuken erop vooruit is gegaan. Het eten was de laatste 2 keren kwalitatief echt beter dan de keren daarvoor.

Je weet dat je naar een all you can eat formule gaat, dus de service/ bediening ziet niet alles en is vaak wat onbekwaam.

Verder vind ik de ambiance wat te modern, maar dat is smaak. Wel mogen ze wat aan de muziek keuze doen. De laatste keer stond er halve rock op, wat ik toch echt niet vind passen bij een Japans restaurant.

Gegeten op 20 juni 2014

Nadine001

Nu voor de 3e keer hier geweest. En nog steeds top! Op de nieuwe menu kaart staan een hoop nieuwe lekkere dingen. Bv de krab/sashimi salades zijn echt een aanrader. En de uramaki ebi tempura blijft onze favoriet!
Sfeer is hetzelfde als een jaar geleden, altijd druk maar gezellig.
Personeel jong maar vriendelijk en lopen hard.
Wij zullen hier vaker komen eten!

Gegeten op 14 februari 2014

nn94

Wij hebben nu twee keer bij Motto Sushi gegeten nadat de nieuwe kaart is geïntroduceerd. Sindsdien valt het eten ontzettend tegen. Rare combinaties sushi (bijv. kippenworst), echt niet lekker. Vooral de uramaki en temaki met spicy tuna zijn ontzettend vies. Boontjes waren droog en de misosoep had een erg vreemde nasmaak. Personeel is oke, net als andere keren. Motto lijkt een beetje over haar top heen, we waren eerst vaste klant maar zijn nu volledig om Motto Sushi afgeknapt.

Gegeten op 12 januari 2014

_M_M_

Gegeten op 29 september 2013

robertw24

Kwamen binnen in het restaurant na een kort ontvangst meteen aan tafel gezet zonder vervolgens maar 1 te woord te spreken. bediening was sowieso de hele avond kortaf. Bestellingen van drinken werden opgenomen zonder te vragen wat de rest van de tafel wou, als je dit alsnog zelf wou zeggen was de bediening alweer weg. hierdoor komt er een ongezellige sfeer in het restaurant. Gelukkig waren mijn tafelgenoten gezellig. Het eten was prima sommige dingen missen smaak of zijn erg taai. De sushi was wel erg smakelijk. Als laatste ronde verschillende soorten ijs die in tegenstelling tot de meeste sushi restaurant wel lekker was.

Gegeten op 16 september 2013

SabrinaP

Wij hebben heerlijk gegeten. Was voor ons de tweede keer. We komen zeker vaker terug. Vis was lekker vers en de bediening was erg vriendelijk! Tot snel weer.

RianG

Na een paar teleurstellingen durfde we het toch weer aan om bij Motto sushi te gaan dineren. We hadden niet gereserveerd maar we konden zo doorlopen naar een tafel en ons werd uitgelegd hoe het concept werkt.

De sushi blijft heerlijk vers, een van de beste in Alkmaar! Ik moet zeggen dat de service er echt beter op is geworden. Ik zie het personeel lachen, en vriendelijk zijn. Dan zit je als gast een stuk prettiger in het restaurant. Toch kan het nog beter en vriendelijker.

Jammer dat bijvoorbeeld bij het uitserveren van de gerechten ze met bonnetje op het eten op tafel werden gezet, die er vervolgens door diegene weer met zijn handen vanaf werd gehaald. Doe dat dan voor je het op tafel zet. Drinken duurde over het algemeen ook iets langer dan gemiddels. Het drinken hoort er toch al eerder dan je eerste ronde eten te zijn.

Het decor blijft een smaakverschil. Maar ik zit er heerlijk.

Nu overweeg ik het weer nog een keer te proberen, en ik ben heel benieuwd hoe de service dan is.

Gegeten op 22 augustus 2013

Paulina1991

Hier toch weer gegeten ondanks dat ik de laatste keer zeer teleur gesteld was. Het eten was dit keer al iets beter, maar nog lang niet de kwaliteit die zij voorheen neerzetten. het personeel blijft onvriendelijk, onpersoonlijk en slordig.

Wij zaten met 5 personen aan een 6 persoons tafel, de sushi werd continu op de lege plaats neergezet, in plaats van in het midden. Er word niet op of om gekeken en er werden weer eens dingen vergeten uit de keuken. Erg jammer, in het begin was het zo'n leuk restaurant maar het is heel erg achteruit gegaan.

Gegeten op 2 augustus 2013

warumbel

De Sushi is prima, veel variatie op de kaart. Je krijgt vijf rondes waarbij je telkens weer nieuwe sushi kan uitzoeken, het kiezen is een feestje. Snel gemaakt en opgediend. Vers en goed van smaak.
De bediening was vriendelijk maar chaotisch, er verschenen wel vijf verschillende jongens en meisjes aan onze tafel. Drinken moesten we twee keer bestellen voor het kwam. Sommige gekozen sushi verscheen niet, andere kregen we dubbel en soms kreeg je iets wat je niet had besteld. Maar ach, het was allemaal lekker en snel op tafel dus het mocht de pret niet drukken.
Prima sushi, goed betaalbaar en véél. Een leuke avond als je het niet te nauw neemt met de service.

Gegeten op 12 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Motto Sushi in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Motto Sushi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.