Motto Sushi

2. Japans
  3. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 750 42 90

Peter-Seline

Bediening was prima, maar niet bijzonder. De inrichting op zich oké, het eten vonden wij absoluut onder de maat. Niet de kwaliteit die ik gewend ben van sushi. Een hoop toevoegingen(hete saus/kruiden) bij diverse hapjes. Verkleuringen op de vis. Het ergste vond ik de sushi van gerookte zalm met een drupje honing/mosterdsaus. De snelheid van opdienen was in orde.

Gegeten op 25 februari 2015

roos57

Gegeten op 22 januari 2015

samantha22

Gisteravond weer eens bij Motto gegeten. Het lijkt wel alsof wanneer wij daar eten de ervaring steeds een stukje slechter wordt!

Wij hadden gereserveerd en werden aan een tafel midden in de doorloop gezet dus ok vroeg of we een tafel konden doorschuiven maar dit mocht niet, vaag gemompel over reservering of zoiets. Maar schijnbaar was mijn ongenoegen duidelijk overgekomen want even later kwamen ze met een alternatieve tafel.

Goed het bestellen kon beginnen, wat wij ook direct deden want na een dat verbouwen en alleen een laat ontbijt in ons lijf hadden wij best honger! Lijstje werd snel meegenomen en het eerste hapje kwam al na 5-10 minuten wat natuurlijk in een minuut opwas! Vervolgens leek het wel of het tempo van voedselaanvoer na het eerste hapje direct op non-actief werd gezet. Wij dachten dat dit kwam door de drukte want de toko zal voller dan vol (behalve de tafel waar ik naar door wilde schuiven want die was nog steeds leeg) maar toen het ondertussen 21:30 was en wij al 25min zaten te wachten op een hapje en wij nog steeds niet alle gerechten van de 3 de ronde op tafel hadden gekregen hebben we toch maar eens aan de bel getrokken....
Vervolgens werd onze lijst mee genomen en kregen we alles ineens op tafel, dit zonder excuses...

Het eten is redelijk bij Motto al lijken de porties wel steeds kleiner te worden, bediening loopt serieus op automatische piloot er zijn er zelfs bij waarvan ik mij afvraag waarom ze daar überhaupt werken en nu deze ervaring van gisteravond er ook nog bij?
Wij gaan hier niet zo snel meer heen denk ik, jammer want we waren wel erg blij met deze all you can eat.

Gegeten op 25 januari 2015

Ervinna

Restaurant was erg koud en gelukkig konden we ergens anders zitten dan bij het raam. Helaas was het eten niet meer zo lekker als vroeger. Erg zuinig met de eitjes op de california Rolls. 1 van de outside roles proefde of het van gisteren was. Rijst was tegen harde aan. Mosselen waren te zout. En bij m'n eendenfilet lag een blauwe rubberen elastiekje. Excuses werden aangeboden. Maar dat was dan ook alles. Wij zijn niet de soort mensen die zeuren van kijk een rubberen elastiekje ik eis korting. Maar je verwacht het wel van een restaurant waarbij je op 2e kerstdag bijna 100 euro betaal enigszins iets. Wij komen helaas na 2 jaar trouwe klant niet meer terug.

Gegeten op 26 december 2014

nikks

Ik eet hier regelmatig. Het eten zelf is altijd prima, vergeleken bij andere sushi restaurants wel iets minder keus.
Ik ben vorig jaar met mijn verjaardag wezen eten met 10 man. Helaas werden we niet leuk geholpen. Nog voor we klaar waren met eten werd de sojasaus en gember al van tafel gehaald. Een van de meisjes vd bediening, stond leunend tegen de kassa naar onze tafel te kijken, 'wanneer gaan die mensen eens afrekenen'. Dit terwijl we nog binnen onze 2,5 uur zaten. Mogelijkheid tot gezellig natafelen kregen we dus ook niet.
Ook afgelopen november weer wezen eten met mijn verjaardag, met een totaal van 4 man, helaas ook weer geen topservice. Na lang proberen drinken te bestellen, was het er na een kwartier nog niet, terwijl het erg rustig was die woensdag. Speciale stokjes 2x moeten vragen en zo nog wat dingetjes.

Ik kom er steeds terug omdat het eten lekker is, maar helaas lijkt de bediening er niet beter op te worden!

Gegeten op 12 november 2014

Karin2015

Na deze ervaring bij Motto sushi komen wij hier niet meer. Het is een groot restaurant waar wij bijna als enige zaten in de avond. Ik denk omdat het zo rustig was het personeel het ook niet erg vond om te gaan stofzuigen wat voor ons erg storend was. Ook was de temperatuur binnen erg onaangenaam, vele bezoekers zaten van de kou nog net niet te klapperen op hun stoel. Ook een drankje krijgen was een behoorlijke opgave het glas wordt weggehaald maar wij werden verder genegeerd. Ook het eten was wel eens beter bij Motto, enorme hompen rijst verpestten de smaak behoorlijk. Dit hebben wij aangekaart bij de bediening maar werden helaas genegeerd erg jammer.

Gegeten op 11 december 2014

MikyMe

Een avondje met een groepje sushi- en visliefhebbers gaan eten bij Motto. Als een niet-vis en sushi liefhebber verwacht je goede alternatieven. Dit was echter niet het geval. Ik kon kiezen uit biefstukrolletjes, biefstukblokjes en kipstukjes. redelijk goed van smaak, maar dus bijzonder weinig keus. Bovendien was het personeel absoluut niet oplettend. Een drankje bestellen was geen gemakkelijke taak. Wel n sfeervolle ambiance

Gegeten op 26 november 2014

Loan

Wij wonen in Alkmaar en gingen regelmatig naar Motto Sushi. In het begin vonden we alles net te zout, je zou bijna denken dat ze dat expres deden zodat ze de winst uit de drankjes konden halen.
Na de 2e keer was het beter en zijn we ook vaker gekomen.

De laatste keer was het echt beroerd, de salades was zo koud alsof ze alles kant en klaar hebben gekoeld, lamskoteletten waren door en door gebakken na de 2e keer bestellen waren ze weer doorgebakken, de california maki was niet meer hoe ik het ken zeeeer zuinig met de ingrediënten.
De bediening die ons die avond hielp was zeer gastvriendelijk en hielp ons goed.

Wat ik het ergste vind is dat ik die avond erachter ben gekomen dat de fooi niet naar de bediening gaat.

Voor mij geen Motto meer. Genoeg andere all you can eat goede concepten!

Gegeten op 31 augustus 2014

Paulina1991

Ik heb hier heel vaak gegeten.

In het begin was het top! Niks op aan te merken, dikke 10 op alle punten.
Daarna zakte het behoorlijk. Het leek alsof zij overal op wilde bezuinigen.

Nu zijn ze goed op weg om weer perfect te worden. Eten is weer een stuk beter en de bediening is weer snel. Alleen jammer dat de bediening je weg begint te kijken vanaf een half uur voor sluitingstijd. Verder een lekkere, leuke avond hier gehad!

Gegeten op 7 augustus 2014

s_kleurrijk

Hier hebben we vaker gegeten en t lijkt erop of de keuken erop vooruit is gegaan. Het eten was de laatste 2 keren kwalitatief echt beter dan de keren daarvoor.

Je weet dat je naar een all you can eat formule gaat, dus de service/ bediening ziet niet alles en is vaak wat onbekwaam.

Verder vind ik de ambiance wat te modern, maar dat is smaak. Wel mogen ze wat aan de muziek keuze doen. De laatste keer stond er halve rock op, wat ik toch echt niet vind passen bij een Japans restaurant.

Gegeten op 20 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Motto Sushi in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Motto Sushi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.