Marrakech

• 8.1

• 8.5

Zeeuws_meisje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met een vriendin hier gegeten. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Buffet was lekker, genoeg keuze. Zodra je binnen komt in het restaurant waan je je in Marokko.

Gegeten op 15 februari 2014

kitt7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier afgelopen weekend met mijn man voor het eerst geweest, op aanraden van mijn schoonouders. Normaal gesproken ben ik niet enorm fan van een open buffet. Maar hier wordt het zo authentiek en vers klaargemaakt en ook daadwerkelijk in de traditionele tajines opgediend, dat dit enorm goed is bevallen. Bij het buffet zelf staat een vriendelijk dame die uitleg geeft bij alle gerechten. Wij zijn zelf een keer in Marokko geweest en ik moet eerlijk zeggen dat we het daar niet zo lekker zijn tegengekomen als in dit Restaurant. Na afloop hebben we de Marokkaanse muntthee besteld, die ook tradidioneel werd uitgeserveerd. En ik had nog de cheesecake, een echte aanrader!! Al met al een enorm leuke ervaring, waar wij zeker nog eens terug komen!

marjan53
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wel vriendelijk ontvangen maar jassen moesten over de stoel. We mochten een plekje kiezen en kozen voor voor het raam maar wat een tochtig plekje. Eten stelde niet veel voor. Vooraf wat brood met 2 sausjes. Lopend buffet couscous met een schaal waar lamsvlees die lekker was doorheen zat en 1 met kip die droog was en 1 met kip die wel mals was maar wel met de botjes die je eruit moest halen. Een schaal gehaktballetjes en wat vegetarische gerechtjes. Ik vond de keus niet echt veel maar voor een Grouponbon kun je niet veel verwachten tenzij ze hopen dat je nog eens terugkomt. Glazen stonden leeg. Bediening niet bijzonder maar wel vriendelijk. Restaurant ziet er gezellig uit. Voor ons helaas geen tweede keer.

Gegeten op 20 december 2013

Ton03
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met een grouponbon voor het buffet.

Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand. Met een bon kan je kennis maken met restaurants/keukens (in mijn geval dan). Bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen en dan voel je gelijk de Marokkaanse sfeer en gastvrijheid.

Aan tafel kregen wij brood en het buffet was achter in het restaurant opgesteld. Daar konden wij kiezen uit verschillende gerechten. De gerechten die ik heb geproefd waren erg lekker. Bij het buffet staat ook iemand om vragen te beantwoorden en om de gerechten weer af te dekken.

Marokkaanse thee gedronken. Wordt heel apart geserveerd. Bezorging van de drankjes duurde wel lang.

De bediening is vriendelijk en het eten lekker. Goede sfeer en het restaurant heeft een Marokkaanse inrichting. Leuk om een keer geprobeerd te hebben.

Gegeten op 21 november 2013

sasjen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke verrassing. Ontzettend leuk concept, lopend buffet met allemaal heerlijke Marokkaanse gerechten. Couscous, kip, gehaktballetjes en veel groentes. Allemaal even lekker. Het plateau met kleine hapjes werd vooraf geserveerd aan tafel ook al heerlijke tapenades en dadels. Echt super! En zeer vriendelijke bedeining. Echt heel leuk en gezellig.

Gegeten op 18 oktober 2013

wendykram
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn hier inmiddels al meerdere keren geweest, maar afgelopen weekend de eerste keer het open buffet mee gemaakt.
En wij waren heel blij verrast. Ik had zelf gemengde gevoelens, omdat ik bang was dat het de smaken niet ten goede zou komen.
Maar eigenlijk is het nu met het buffet nog lekkerder en aantrekkelijker dan het al was.
De gerechten die wij vroeger van de menukaart namen, zitten volgens mij allemaal in het buffet. Maar daarnaast hebben wij nog veel
nieuwe gerechten geproefd die wij nog niet eerder hadden gegeten. Zo vond ik de Tajine vegetarisch met sperziebonen en aardappels echt enorm lekker.
De pompoensoep was ook overheerlijk, die Marokkaanse kruiden in combinatie met die zoete pompoen vonden wij erg geslaagd.
Daarnaast is de dessertkaart er gelukkig ook nog met ons favoriete chocoladetoetje! Volgende keer neem ik mijn ouders mee om ze kennis te laten maken met de Marokkaanse keuken!

Marg65
  • Recensies in de laatste twee jaar

Had na het lezen van de recensies meer verwacht. De inrichting is werkelijk geweldig, je waant je echt in oosterse sferen! Het buffet vonden wij toch wat tegenvallen, hadden wat uitgesprokenere smaken verwacht. Het eten was niet echt kruidig, zoals ik in Noord Afrika gewend ben; het smaakte min of meer allemaal hetzelfde. De bediening was niet echt top. Het is drie keer voorgekomen dat onze bestelde drankjes niet kwamen en de rekening klopte (daarom) ook niet. Voor ons geen herhaling waard.

Gegeten op 10 november 2013

veronica2012
  • Recensies in de laatste twee jaar

het was even zoeken, maar o zo blij dat we het gevonden hebben. we werden heeeeel gastvrij ontvangen en dat terwijl we via groupon waren gekomen ( dat maken we regelmatig anders mee) . de gerechten van het buffet waren vers, veelzijdig en erg smaakvol. absoluut een aanrader!

Gegeten op 14 november 2013

Jamester
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier afgelopen zomer voor het eerst gegeten en dit was toen al erg goed bevallen. Ik vond het nu met nieuwe All you can eat concept nog beter dan het al was. De gerechten zijn nog even lekker en je proeft echt dat alles vers gemaakt is. Het leuke ervan vonden wij dat je nu zoveel verschillende gerechten kan proeven die je normaal nooit allemaal zou kunnen proeven. De combinatie tussen zoet en hartig is bij ons favoriet, maar ook de hartige gerechten zijn allen even heerlijk op smaak. Een hoop diversiteit ook. En fijn dat alles constant wordt aangevuld. Wat een liefde en passie zit er in deze zaak! Dit is ook echt voelbaar bij het personeel. Ondanks dat het enorm druk was, waren ze allen heel attent en vriendelijk. Wij vinden het echt een uniek en goed concept. We komen heel snel weer terug!

Gegeten op 8 november 2013

i_helder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie zaak in onooglijk straatje. Jammer dat ze sinds september het all-you-can-eat-buffet-concept-hanteren. Leuk om veel verschillende gerechtjes te kunnen proberen. Jammer dat alles min of meer hetzelfde smaakt. Had voor ons veel uitgesprokener & authentieker gemogen.

Gegeten op 9 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Marrakech in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Marrakech. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!