a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Marokkaans
  1. Toon telefoonnummer 070 392 03 92

Mackenzy

Heerlijk gegeten,de wijn uitstekend en het eten geweldig(couscous,kip tagine). De service was erg amateuristisch!!!!maar de avond was geweldig. Tot volgende keer!! ;)

Gegeten op 27 maart 2015

AB4E

Op een zaterdagavond de zaak laten runnen door twee tieners, die van toeten nog blazen weten. Hoe verzin je het? Wij herkennen ons volledig in het door anderen beschreven amateurisme van de bediening. Gasten veel te lang laten wachten op drankjes, hoofdgerecht serveren terwijl alle rommel van het voorgerecht nog op tafel staat, vergeten borden en bestek te brengen, geen nieuwe glazen brengen.... Kortom, er klopte geen hout van.

Dan het eten. De Marokkaanse keuken is al vrij beperkt, maar wat ze er hier van weten te maken... Bij alle gerechten was de eerste gedachte: dit kunnen we zelf zelf beter. Droge, te lang gekookte gehaktballetjes, flauw van smaak, geserveerd in een ondefinieerbaar prutje; bremzoute kip, op zich mals, maar opgedist in een treurige tajine vol stukgekookte groenten. De garnalen zijn goed bereid, maar verdronken in hetzelfde goedje als de gehaktballetjes. Het lamsvlees is ronduit taai en smakeloos. Welbeschouwd is het hele diner een miskleun en dat maakt de pittige rekening extra wrang. De prijs-kwaliteitverhouding is zoek hier.

Het enige dat een beetje klopt bij Marrakech is de inrichting. Sfeervol, aardige details, fijn licht, goede achtergrondmuziek. Maar dat is wat ons betreft bij lange na niet genoeg voor een vervolgbezoek.

Gegeten op 7 maart 2015

popov0702

heerlijk gegeten met familie. Couscoussalade, kip tagine en Marokkaanse tapas. Inclusief wijn en fris ca. 170 euro afgerekend. Heel redelijk dus met z'n vieren

Een echte aanrader

Gegeten op 21 februari 2015

JurgenvanR

Gerechten worden niet geleverd zoals op de kaart beschreven. Gewoonweg bedroevend was de vegetarische tajine die bestond uit ongekruide groente en wortel, volgens mij uit de diepvries.
Ook de tajine met kip bestond uit een kippenpoot in een soort bouillon, gewoon niet zoals een tajinegerecht bedoeld is. Jammer.

De bediening is vriendelijk, maar amateuristisch. Uiteindelijk hebben we voor het vegetarische gerecht geld teruggevraagd en na enig aandringen ook gekregen.

Mooi restaurant met veel ruimte en altijd een tafel vrij.

Gegeten op 31 januari 2015

wybe2

Van buiten een prachtig Oud-Hollands pandje. Van binnen een prachtig Marokkaans decor. Maar weinig tafels bezet deze zaterdag, een slecht teken? Inderdaad. Onhandige, amateuristische bediening. Men let niet op de klanten, bestellingen komen zeer traag door. De amuses kwamen na de soep. Halverwege de soep werden deze opzij geschoven voor de tajines. Lang wachten op de desserts die ook in een vreemde volgorde verschenen. We kenden Marakech uit de Kettingstraat, daar was het druk, gezellig en smakelijk. Hier had het eten de smaak van water en halverwege trokken we de jassen aan omdat het steeds kouder werd. Bij het afrekenen (E 80 voor 2p) kregen we alleen het totaal te horen, geen detail. Helaas, geen gezellige avond met lekkere Marokkaanse smaken. Alleen verbazing hoeveel klantonvriendelykheid er blykbaar mogelyk is.

Gegeten op 7 februari 2015

Strandlopen

Het eten was niet slecht ,echter de bediening was ronuit amateuristisch en lang wachten op je eten .De zaak is leuk ingericht maar er zat haast niemand in de zaak (de mensen maken toch de gezelligheid ) Ben hier al een paar keer eerder geweest ,maar nu laten het echt afweten .de wc was erg smerig en stonk heel erg. De prijs viel ook ons erg tegen , de prijzen in de menu kaart zijn exclusief btw we moesten 10 ,- met 2p bijbetalen kom hier nooit meer !,,

Gegeten op 17 januari 2015

b2n

Nadat ze een aantal maanden dicht zijn geweest gisteren weer bij Marrakech gegeten. Het buffet was weer ingeruild door van de kaart eten en dat is een goede zet vind ik! De menukaart is grotendeels gelijk gebleven met paar kleine aanpassingen. Wij hadden de marrokaanse tapas genomen met verschillen tajines, rijst en salade. Heel erg lekker en flinke porties ook! Nog steeds een aanrader!

Gegeten op 19 november 2014

paola5

Het eten is erg lekker maar het zijn geen grote porties en vrij prijzig. We hebben 5 keer om een karaf water moeten smeken terwijl wij ook wijn(bijna onbetaalbaar!) hadden besteld. Wij waren met 7 personen waarvan een zwanger en de ander alleen water drinkt. Toen wij nogmaals een karaf water bestelden kregen wij te horen dat dat niet mogelijk was, wel bij het bestellen van nog een karaf wijn!!?? Ik raad alle restauranthouders aan mensen geen water te weigeren, het kan een van de redenen zijn dat je daar niet meer terug komt! Niet omdat je ervoor moet betalen maar uit principe!!

Gegeten op 24 juni 2014

xGrouponFan

Wij hebben met een groupon bon gegeten € 24,50 voor een onbeperkt Marokkaans buffet voor 2 personen (waarde € 53). Het zit een beetje verstopt maar als je binnenkomt decor warm en knus. Het oogt er schoon. We kregen vooraf marrokaans brood met wat smeersels en olijven. Niks op aan te merken. Er waren verschillende gerechten klaar gemaakt die werden opgediend in Tagine. De keus vond ik wel beperkt omdat het toch wel een beetje op elkaar leek, de groentes kwamen in elke gerecht terug. De kip in citroen was verukkelijk en de lams smaakte heerlijk! De Cousous ook lekker. Waar je uit kon kiezen smaakte lekker. Het is zeker de moeite waard op daar een keer te proberen, zeker als je niet bekend bent met de marrokaanse keuken. Je kunt er ook 2uur onbeperkt eten voor 19,99pp en dat is het zeker waard.

Zeeuws_meisje

Samen met een vriendin hier gegeten. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Buffet was lekker, genoeg keuze. Zodra je binnen komt in het restaurant waan je je in Marokko.

Gegeten op 15 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Marrakech in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Marrakech. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.