Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 22 78

Anne Schutterop

Wat hebben we weer een heerlijke avond gehad bij Caruso! Wij hebben genoten van kalfsvlees in witte wijnsaus en branzino (zeebaars) van de gril. Daarnaast hadden we een heerlijke salade en spagetti aglio e olio als bijgerecht (zijn los van de kaart te bestellen). Heerlijke witte (Chardonnay) en rode huiswijn. De bediening is zoals altijd geweldig. Een echte Italiaanse avond uit!

Gegeten op 23 augustus 2014

PattyHasz

Wat een slechte zaak! Tijdens en wijn en spijs wandeling hier gegeten, oud smakend pasteibakje wat zo uit de verpakking gehaald leek, met 1 garnaal en avocado, smakeloos en droog. Smakeloze wijn uit 2 literfles, dit restaurant verdiend geen plek in de wijn en spijs wandeling!
Men vraagt of het heeft gesmaakt maar is voordat je antwoord hebt gegeven alweer weg, jammer.

Mamaantje

Tijdens de wijn en spijs wandeling hier binnen geweest. Wat een aanfluiting. Het glas wijn werd ons bij de ingang in de handen gegeven en we moesten zelf een plekje zoeken (alleen nog vieze tafels). Het hapje was een koud pasteibakje (zelfs niet even opgepiept) dat muf smaakte. Het was gevuld met een garnaal, stukje avocado en een schepje cocktailsaus. Overigens stond er al een hele toren hiervan klaar in het restaurant, volgens mij kan je garnalen toch beter in de koeling bewaren. Wijn was goed, hapje niet te eten. Wij hebben het laten staan en zo ook de buren. Er werd ons niet gevraagd of het gesmaakt had, dit begrijp ik. Jammer voor de organisatie van de Wijn Spijs Wandeling; dit is voor hun geen reclame.

D_D

Zeer slechte ervaring tijdens de wijn-spijs wandeling bij Caruso II, een pasteitje wat kant en klaar leek met een waterig smakeloos wijntje! Ook onpersoonlijke bediening. We voelden ons niet gewenst. Al met al een gemiste kans om nieuw publiek aan te trekken.

LaraW

Mijn vriendinnen en ik hebben genoten van enkele heerlijke Italiaanse gerechten. De klassieke vitello tonato met kappertjes smaakte verrukkelijk maar ook de toast met vijgen, parmaham en peccorino is een aanrader! Vervolgens at ik een heerlijke zeebaars met spekjes en ui in een zoetzure saus en ook mijn vriendinnen genoten van hun tonijn met pistachekorst en entrecote met balsamico. Het personeel is heel gastvrij en behulpzaam dus wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 7 augustus 2014

maretta1

Eten, service,sfeer is fantastisch! De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken heerlijk! Wij namen met zijn vieren een mix van antipasta voorgerechten super lekker net als de malse lam en ossenhaas en de mix van nagerechtjes. Zeer gastvrije ontvangst door Da Enzo, Donato en hun collega's en uitstekende bediening. Een echte aanrader voor liefhebbers van authentiek, vers en kwalitatief Italiaans eten. Henk en Maretta uit Woudenberg

Gegeten op 18 april 2014

Jebbel

Afgelopen vrijdag (28-03) hier voor de tweede keer gegeten. De kwaliteit van het eten was minstens net zo goed als onze eerste ervaring; consistent dus! Je proeft gelijk dat het allemaal verse producten zijn. Bediening is informeel en er hangt een prettig chaotisch sfeertje (als zoiets bestaat). Desserts zijn voortreffelijk alsmede de pizza's en pasta's.

Italiaanse restaurants vergelijkende is Caruso II toch echt wel de uitblinker van Den Haag.

Voorlopig onze nieuwe favoriet!

Gegeten op 28 maart 2014

annewolters

Gisteravond op advies van mijn ouders hier voor de film van 20.00 uur met mijn vriend gegeten. We zaten om 18.05 uur aan tafel en werden direct geholpen. Voor- en hoofdgerecht doorgegeven (hoofdgerecht was voor mij ossenhaas en voor mijn vriend pizza) en pas om 19.10 uur (!) kwam ons voorgerecht door! 19.30 uur was ons hoofdgerecht er nog steeds niet en omdat we om 20.00 uur in de bioscoop moesten zijn, raakten we behoorlijk geïrriteerd, vooral omdat gasten die na ons kwamen, allang hun eten hadden. Na de bediening te hebben gevraagd wanneer ons eten kwam, werd ons gezegd dat het er zo aan zou komen. Dit duurde nog 25 minuten! De ossenhaas die ik vervolgens kreeg, was duidelijk even snel gebakken, veel te rauw en daarom absoluut niet lekker. Na ons hoofdgerecht binnen 5 minuten op te hebben gegeten en een sprint te hebben getrokken naar de bioscoop, waren we nog net op tijd voor de film maar hadden ons een leuker begin van onze avond voorgesteld. De 60 Euro die we hebben moeten afrekenen was het absoluut niet waard. Heel jammer! Vooral omdat mijn ouders ook niet meer terug zullen komen bij Caruso..

Gegeten op 22 februari 2014

Meyerink

Met mijn moeder en mijn kinderen (vroeg) komen eten, nog volop plek. Fijne ruimte en geweldige bediening, echt Italiaans. We kregen goed advies en ons eten snel. De pizza's van de kinderen waren heel goed, onze linguini met krab geweldig (de linguini al dente, zoals het hoort). Ook de witte wijn was goed. Na het eten nog een toetje, perfecte tiramisu. De bediening bleef goed, ondanks het restaurant volstroomde. Met een lekkere espresso toe (die we cadeau kregen) was de avond geheel geslaagd.

Gegeten op 21 februari 2014

demps

Wij kregen dit restaurant via een vriendin door. Direct uitgeprobeerd. Wat een succes. Wij begonnen met een anti pasti. Wij wisten niet wat we wilden dus kwam er van alles op tafel vis en niet vis, verrukkelijk. Als primo kregen de andere risotto met buikspek. Omdat ik dat laatste niet zo vind vroeg ik om iets anders. Ik kreeg tagliatelle met truffel. Mmmmmmm. Wij wilde ook nog een secondi. Samen met een andere tafelgenoot de dorade gedeeld want 5 ons vis was mij wel iets teveel. Eenvoudig gebakken maar mooi van smaak. En als dessert nam ik een chocolade lavataartje. De huisgemaakte taart is hier aan te bevelen want mijn tafelgenoten kozen voor de peren, cheesecake. Die voor iemand iets kon zeggen op was. Koffie en limoncello sloten ons diner af. Caruso staat bij ons nu als favoriete Italiaan opgenomen. De sfeer is geweldig en je voelt je er direct thuis.

Gegeten op 8 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Caruso II in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Caruso II. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.