Caruso II

• 8.5

• 8.0

Jebbel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag (28-03) hier voor de tweede keer gegeten. De kwaliteit van het eten was minstens net zo goed als onze eerste ervaring; consistent dus! Je proeft gelijk dat het allemaal verse producten zijn. Bediening is informeel en er hangt een prettig chaotisch sfeertje (als zoiets bestaat). Desserts zijn voortreffelijk alsmede de pizza's en pasta's.

Italiaanse restaurants vergelijkende is Caruso II toch echt wel de uitblinker van Den Haag.

Voorlopig onze nieuwe favoriet!

Gegeten op 28 maart 2014

annewolters
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond op advies van mijn ouders hier voor de film van 20.00 uur met mijn vriend gegeten. We zaten om 18.05 uur aan tafel en werden direct geholpen. Voor- en hoofdgerecht doorgegeven (hoofdgerecht was voor mij ossenhaas en voor mijn vriend pizza) en pas om 19.10 uur (!) kwam ons voorgerecht door! 19.30 uur was ons hoofdgerecht er nog steeds niet en omdat we om 20.00 uur in de bioscoop moesten zijn, raakten we behoorlijk geïrriteerd, vooral omdat gasten die na ons kwamen, allang hun eten hadden. Na de bediening te hebben gevraagd wanneer ons eten kwam, werd ons gezegd dat het er zo aan zou komen. Dit duurde nog 25 minuten! De ossenhaas die ik vervolgens kreeg, was duidelijk even snel gebakken, veel te rauw en daarom absoluut niet lekker. Na ons hoofdgerecht binnen 5 minuten op te hebben gegeten en een sprint te hebben getrokken naar de bioscoop, waren we nog net op tijd voor de film maar hadden ons een leuker begin van onze avond voorgesteld. De 60 Euro die we hebben moeten afrekenen was het absoluut niet waard. Heel jammer! Vooral omdat mijn ouders ook niet meer terug zullen komen bij Caruso..

Gegeten op 22 februari 2014

Meyerink
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met mijn moeder en mijn kinderen (vroeg) komen eten, nog volop plek. Fijne ruimte en geweldige bediening, echt Italiaans. We kregen goed advies en ons eten snel. De pizza's van de kinderen waren heel goed, onze linguini met krab geweldig (de linguini al dente, zoals het hoort). Ook de witte wijn was goed. Na het eten nog een toetje, perfecte tiramisu. De bediening bleef goed, ondanks het restaurant volstroomde. Met een lekkere espresso toe (die we cadeau kregen) was de avond geheel geslaagd.

Gegeten op 21 februari 2014

demps
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij kregen dit restaurant via een vriendin door. Direct uitgeprobeerd. Wat een succes. Wij begonnen met een anti pasti. Wij wisten niet wat we wilden dus kwam er van alles op tafel vis en niet vis, verrukkelijk. Als primo kregen de andere risotto met buikspek. Omdat ik dat laatste niet zo vind vroeg ik om iets anders. Ik kreeg tagliatelle met truffel. Mmmmmmm. Wij wilde ook nog een secondi. Samen met een andere tafelgenoot de dorade gedeeld want 5 ons vis was mij wel iets teveel. Eenvoudig gebakken maar mooi van smaak. En als dessert nam ik een chocolade lavataartje. De huisgemaakte taart is hier aan te bevelen want mijn tafelgenoten kozen voor de peren, cheesecake. Die voor iemand iets kon zeggen op was. Koffie en limoncello sloten ons diner af. Caruso staat bij ons nu als favoriete Italiaan opgenomen. De sfeer is geweldig en je voelt je er direct thuis.

Gegeten op 8 februari 2014

evenneker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lamskoteletten met rugspek gegeten en de special ossenhaas met truffelsaus. Beiden heel erg goed gegaard en goede kwaliteit vlees. Rugspek bij de lamskoteletten was van uitzonderlijke kwaliteit. Garnituur prima. Service goed en voorkomend. Heerlijk gegeten, een absolute aanrader.

Gegeten op 5 februari 2014

Proever83294
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst hier wezen eten. Leuke chaotische sfeer met veelbelovende kaart. Maar..wat zijn de porties klein. Het eten was goed, niet voortreffelijk en hierdoor toch een teleurstellende prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 25 januari 2014

Miel2012
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vrienden hier gezellig wezen eten. Leuke straat om zeker ook in de zomer te komen. Met kinderen wordt uitstekend rekening gehouden. als voorgerecht carpaccio en hoofdgerecht een pizza calzone. Lekker brood op tafel met olijfolie en zout. live muziek op de achtergrond maakt ook zeker de sfeer. Als dessert een warm chocolade taartje genomen en dat is altijd een feestje. Wij komen zeker een keertje terug als we lekker Italiaans willen eten

Gegeten op 5 januari 2014

freekjanssen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn hier op aanraden van vrienden nu voor de tweede keer wezen eten. En ondanks dat wij de kaart nog niet uitgebreid hebben kunnen uitproberen, hebben wij al wel een selectie geproefd en die was erg goed. Carpaccio ,vitello tonato en mozzarella rol met parmaham. Allemaal prima bereid. We waren met kinderen, een kinderpizza? Geen probleem! Een kind die wil mee eten met mama? Tuurlijk. Nog een kind die een aangepast hoofdgerecht wil? Alles wordt naar onze wens uitgevoerd en alles met een glimlach. Dit is gastvrijheid! Gezellige vriendelijke bediening dus. En een mooi en fris interieur. En toen kwam er ook nog live muziek in de vorm van een zanger/gitarist en onze avond is compleet. Onze complimenten!

Gegeten op 12 januari 2014

annelies30
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens een weekendje in Den Haag uit het enorme aanbod van restaurants gekozen voor Caruso, wat een uitstekende keus bleek te zijn. We hebben genoten van een bijzonder vriendelijke ontvangst en bediening, maar vooral van de overheerlijke gerechten. Een absolute aanrader!

Gegeten op 14 december 2013

Spotje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verrassend! Enzo is de beste gastheer die er is. Je eet hier zalige dagverse producten, de een nog spannender dan de ander. Een heerlijke Italiaanse ervaring! Al la proxima volta!

Schrijf zelf een recensie over Caruso II in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Caruso II. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!