Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Fellini

1. Italiaans

Fellini

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 053 436 33 99

johan1

Een weekje geleden hier geweest, op een zaterdag. Grote en erg drukke zaak, zeker geen plek waar ik nog eens met zijn2en heen zal gaan, meer geschikt voor grote groepen. Mooi ingericht, maar en beeldscherm met reclame aan de muur vind ik toch we een enorm minpunt. Bediening was okay.
Het eten wat ik had ook, de pompoensoep was met name heel smakelijk. Mimede-eter trof het minder met de vegetarische hap: veel kaas, weinig paddestoelen.

Gegeten op 27 september 2014

duursma

gister avond echt heerlijk zitten loungen bij Felllini, oude bioscoop wat hergebruikt word, en hoe!
de ober had hier verstand van en liefde voor het vak, ach eigenlijk straalt dit hele restaurant dit uit.
van het vlees/kaas plankje, de gefrituurde garnalen tot de pasta's alles is zeer goed op smaak.
de huiswijnen (geloof 4 soorten rood) zijn goed geselecteerd en er is dan ook bij elk gerecht(je) een passend glas.
de gezellige sfeer komt mijn inziens van het geroesemoes en de zachte achtergrond muziek.

alleen de (mooie!) lamoen kunnen niet meer, (FD fred en douwe, overblijfselen van de vorige eigenaar)

Gegeten op 8 juli 2014

Renee88

Een heerlijke hippe plek om te vertoeven. Ik heb hier dan ook meerde keren gegeten. Over het diner ben ik minder te spreken(slecht bereide vis), maar voor een lunch of borrel kom ik in Enschede toch het liefste hier. Ik zwicht iedere keer voor de prosecco die heerlijk fris is en word geserveerd met een vrolijk aardbeitje die er niet alleen leuk uitziet, maar echt wat voor de smaak doet. De gefrituurde mosselen met truffelmayonaise bestel ik iedere keer weer, samen met een oestertje of twee, een landbrood en Italiaans plankje. Dit is HET recept voor een heerlijke middag in de zon op het terras en een relaxte avond in de lounge. Nu ik er over schrijf maak ik in mijn hoofd plannen voor het weekend! Echt een aanrader

Gegeten op 13 maart 2014

SB185

Leuke zaak voor gezelligheid met vriendinnen. In de zomer is het noodzakelijk te reserveren voor een plekje op het terras. Het eten is prima, goed op temperatuur en smakelijk.

Gegeten op 10 januari 2014

MRS28

Vaak gegeten bij Fellini. Eten is consistent en goed. Erg over te spreken. De service is enigszins wisselend (clubnights hebben meer personeel aan het werk, maar vaak dan minder goede service). Over het algemeen wel ruim voldoende voor de service. Het decor is hip en modern en je kan bijna altijd wel een plek krijgen. Op vrijdag- en zaterdagavond erg druk dus reserveren is een goed idee!

Gegeten op 4 januari 2014

PMJ

Restaurant bestaat uit 2 verdiepingen. Strakke en moderne inrichting. Rommelige ontvangst beneden maar boven werden we vriendelijk ontvangen.

Vooraf vitello tonnato en carpaccio..heerlijk. Ook de hoofdgerechten, de geroosterde kabeljauw en de gegrilde gamba's, waren zalig.

Groot minpunt was het bijna anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. Andere latere tafels werden snel geholpen. Op de vraag of ze ons misschien vergeten waren (kan gebeuren) werd nogal bits gereageerd. Jammer. Gewoon sorry was OK geweest.
Al met al goed eten voor een goede prijs maar laat je niet boven plaatsen...een vergeten hoek !!

Gegeten op 11 januari 2014

rayke

Met 2 vriendinnen bij Fellini gegeten. Het zat boordevol (incl een borrel en een paar grote groepen), toch hoefden we niet heel lang te wachten en was de daghap nog volop aanwezig. Ik zelf had een pizza met vijgen parmaham en gorgonzola. Ik vond t een aanrader. De daghap bestond uit zeebaars met risotto. De baars was niet zuinig en lekker (volgens mijn tafelgenoten) de risotto scheen niet erg bijzonder te zijn. De pizza was wat mij betreft een negen, de risotto een 7, kom ik tot een 8. Het voorgerecht ( broodje en olijven) was prima. Lekker vers broodje, alleen wat weinig kruidenboter.

Gegeten op 18 december 2013

-Lies-

Gezellige tent, vooral erg leuk door de sfeer. Ik kom hier graag met vrienden een hapje eten voor het stappen, als het al wat later is. Simpele, lekkere Italiaanse gerechten. (vooral de pasta met kweepeer en de spierinkjes zijn echt aan te raden!)

Gegeten op 28 september 2013

rianne

Vanmiddag hier wezen lunchen. Grote zaak met veel zitplaatsen, was toch vrij rustig. bediening zeer attent. Er is een kleine lunchkaart met diverse broodjes en kleine en grote warme gerechten.
De tosti was op verzoek met bruin brood en de pannini met zalm en roomkaas was goed. de steakmessen waren niet echt scherp, want het was wel een geworstel om het broodje te snijden, maar de smaak was goed. Muntthee is hier ook echte muntthee.
Prijs/kwaliteit was goed.

Gegeten op 21 november 2013

Damsco30

Voor het eerst bij Fellini gegeten met vrienden. Een leuke plek en een goede sfeer. We hadden vooraf een groot plateau met van alles en nog wat, dit was prima. We hadden alle 4 pasta besteld, ze kwamen tot twee keer toe vragen of we echt de entrecote niet hadden besteld. Uiteindelijk jammer dat ik die niet had besteld want de pasta was gewoon niet lekker. Bij mijn vriend zat er ook nog een stuk plastic in de pasta. Erg leuke plek voor een borrel maar ik zou toch ergens anders gaan eten.

Gegeten op 2 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Fellini in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Fellini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.