Fellini

• 7.4

• 7.9

SB185
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke zaak voor gezelligheid met vriendinnen. In de zomer is het noodzakelijk te reserveren voor een plekje op het terras. Het eten is prima, goed op temperatuur en smakelijk.

Gegeten op 10 januari 2014

MRS28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vaak gegeten bij Fellini. Eten is consistent en goed. Erg over te spreken. De service is enigszins wisselend (clubnights hebben meer personeel aan het werk, maar vaak dan minder goede service). Over het algemeen wel ruim voldoende voor de service. Het decor is hip en modern en je kan bijna altijd wel een plek krijgen. Op vrijdag- en zaterdagavond erg druk dus reserveren is een goed idee!

Gegeten op 4 januari 2014

PMJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant bestaat uit 2 verdiepingen. Strakke en moderne inrichting. Rommelige ontvangst beneden maar boven werden we vriendelijk ontvangen.

Vooraf vitello tonnato en carpaccio..heerlijk. Ook de hoofdgerechten, de geroosterde kabeljauw en de gegrilde gamba's, waren zalig.

Groot minpunt was het bijna anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. Andere latere tafels werden snel geholpen. Op de vraag of ze ons misschien vergeten waren (kan gebeuren) werd nogal bits gereageerd. Jammer. Gewoon sorry was OK geweest.
Al met al goed eten voor een goede prijs maar laat je niet boven plaatsen...een vergeten hoek !!

Gegeten op 11 januari 2014

rayke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 2 vriendinnen bij Fellini gegeten. Het zat boordevol (incl een borrel en een paar grote groepen), toch hoefden we niet heel lang te wachten en was de daghap nog volop aanwezig. Ik zelf had een pizza met vijgen parmaham en gorgonzola. Ik vond t een aanrader. De daghap bestond uit zeebaars met risotto. De baars was niet zuinig en lekker (volgens mijn tafelgenoten) de risotto scheen niet erg bijzonder te zijn. De pizza was wat mij betreft een negen, de risotto een 7, kom ik tot een 8. Het voorgerecht ( broodje en olijven) was prima. Lekker vers broodje, alleen wat weinig kruidenboter.

Gegeten op 18 december 2013

-Lies-
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige tent, vooral erg leuk door de sfeer. Ik kom hier graag met vrienden een hapje eten voor het stappen, als het al wat later is. Simpele, lekkere Italiaanse gerechten. (vooral de pasta met kweepeer en de spierinkjes zijn echt aan te raden!)

Gegeten op 28 september 2013

rianne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag hier wezen lunchen. Grote zaak met veel zitplaatsen, was toch vrij rustig. bediening zeer attent. Er is een kleine lunchkaart met diverse broodjes en kleine en grote warme gerechten.
De tosti was op verzoek met bruin brood en de pannini met zalm en roomkaas was goed. de steakmessen waren niet echt scherp, want het was wel een geworstel om het broodje te snijden, maar de smaak was goed. Muntthee is hier ook echte muntthee.
Prijs/kwaliteit was goed.

Gegeten op 21 november 2013

Damsco30
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst bij Fellini gegeten met vrienden. Een leuke plek en een goede sfeer. We hadden vooraf een groot plateau met van alles en nog wat, dit was prima. We hadden alle 4 pasta besteld, ze kwamen tot twee keer toe vragen of we echt de entrecote niet hadden besteld. Uiteindelijk jammer dat ik die niet had besteld want de pasta was gewoon niet lekker. Bij mijn vriend zat er ook nog een stuk plastic in de pasta. Erg leuke plek voor een borrel maar ik zou toch ergens anders gaan eten.

Gegeten op 2 november 2013

Tusa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fijne vaste stek voor een betaalbaar hapje. Met name de pizza's en pasta's zijn goed betaalbaar en lekker. Wel vervelend dat het personeel om de haverklap komt opdringen of je nog een drankje wilt.

MatthijsGris
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fellini heeft zich in een korte tijd goed en wel weten te vestigen binnen de Enschedese horeca. Inmiddels geniet dit restaurant zich hoog in de regionen van aanzien binnen diverse doelgroepen. De diversiteit van Fellini heeft mij altijd erg aangespoken. Ik kom hier graag voor een ontbijt, kop koffie, lunch, diner, borrel of een nachtje dansen.

De keuken is voortreffelijk en de gerechten komen altijd mooi opgediend, goed op temperatuur en heerlijk van smaak. Het personeel is vriendelijk en deskundig, ik zie vaak dezelfde gezichten dus ik mag veronderstellen dat de turnover laag is en mensen er graag werken. In de zomer kan je er heerlijk buiten zitten en het ligt centraal aan de Oude Markt. Er zijn vaak speciale avonden met jazz of salsa waar ik ook erg graag mag komen.

Eigenlijk niets meer dan lof over Fellini! Het is bij uitstek mijn favoriete tent in Enschede en met mij velen anderen!

Gegeten op 22 mei 2013

Lizzy88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijke High Tea gehad. Veel lekkere dingen (sandwiches, sconen, verse pizza, petit fours) en onbeperkt thee.
Bediening was goed, maar het was ook rustig.
Bij Fellini is het altijd lekker zitten. Ze hebben verschillende tafels, hoog/laag/normaal waardoor het erg speels oogt.

Ook de dinerkaart is een aanrader, deze is echter al wel een tijdje hetzelfde. Wel lekkere en pure gerechten. Italiaanse gerechten, maar dan net even anders dan de standaard gerechten.

Gegeten op 17 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Fellini in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Fellini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!