a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 053 436 33 99

PMEnschede

Voor het eerst naar Fellini geweest op aanraden van vrienden. We dachten altijd dat het meer een disco's met bar en kroeg was maar je bleek er ook te kunnen eten en hoe. Zeer smaakvolle pasta gehad met een overheerlijke Carabonarasaus. Zeer royale portie en uitstekend bereid. De bediening was zeer attent en voorbeeldig. Het restaurant is gezellig ingericht en er ging een zeer relaxte sfeer. Ideaal restaurant voor als je na het shoppen nog even een hapje wilt eten. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 7 mei 2016

mariette22

Wij gingen op zondagmiddag naar Fellini om een hapje te eten voor de film. De aankleding van het restaurant was sfeervol, het eten, toen het eindelijk kwam smaakte goed, maar hey totaal werd voor ons teleurstellend door de vervelende en ongeinteresseerde bediening. Geen vraag: wilt u ook wat eten, we moesten zelf iedere keer de bediening wenken en dan nog waren ze niet toeschietelijk. En toen we dan eindelijk gingen afrekenen presteerde de goede man het om te vragen of alles naar wens was geweest. Op mijn reactie:' wat denkt u zelf!' Kwam ook weer geen enkel blijk van inzicht.
Jammer een gemiste kans, ook voor het eten!

Gegeten op 7 februari 2016

marieke228

Gezellig zitten hier! We waren met 20 personen en mochten gewoon uit het hele menu kiezen. We hadden veel verschillende gerechten maar toch presteerde de keuken het om alles tegelijkertijd en behoorlijk snel te serveren, echt super (want ze zaten vol)!!! Ik had de gebakken gamba's, dit gerecht was erg goed. De smaken waren goed in balans en qua structuur klopte het gewoon.

Niks op aan te merken, goede (snelle) bediening, goed eten voor een mooie prijs! Zeker aan te bevelen.

Gegeten op 6 september 2015

Dirkes

Leuke setting en vrolijke bediening,die niet konden aangeven wat de ingrediënten waren van de gerechten of enige wijnkennis hadden maar och dat was te verwachten...

Gegeten op 16 juli 2015

AJAvanDijk

Heerlijk eten goede bediening twee maal saltimbocca en eenmaal grote gamba's
alleen was het jammer dat er maar vijf brochette's op het plateau lagen terwijl we met drie waren Mogelijk prijs pp op kaart ?

Gegeten op 23 april 2015

johan1

Een weekje geleden hier geweest, op een zaterdag. Grote en erg drukke zaak, zeker geen plek waar ik nog eens met zijn2en heen zal gaan, meer geschikt voor grote groepen. Mooi ingericht, maar en beeldscherm met reclame aan de muur vind ik toch we een enorm minpunt. Bediening was okay.
Het eten wat ik had ook, de pompoensoep was met name heel smakelijk. Mimede-eter trof het minder met de vegetarische hap: veel kaas, weinig paddestoelen.

Gegeten op 27 september 2014

duursma

gister avond echt heerlijk zitten loungen bij Felllini, oude bioscoop wat hergebruikt word, en hoe!
de ober had hier verstand van en liefde voor het vak, ach eigenlijk straalt dit hele restaurant dit uit.
van het vlees/kaas plankje, de gefrituurde garnalen tot de pasta's alles is zeer goed op smaak.
de huiswijnen (geloof 4 soorten rood) zijn goed geselecteerd en er is dan ook bij elk gerecht(je) een passend glas.
de gezellige sfeer komt mijn inziens van het geroesemoes en de zachte achtergrond muziek.

alleen de (mooie!) lamoen kunnen niet meer, (FD fred en douwe, overblijfselen van de vorige eigenaar)

Gegeten op 8 juli 2014

Renee88

Een heerlijke hippe plek om te vertoeven. Ik heb hier dan ook meerde keren gegeten. Over het diner ben ik minder te spreken(slecht bereide vis), maar voor een lunch of borrel kom ik in Enschede toch het liefste hier. Ik zwicht iedere keer voor de prosecco die heerlijk fris is en word geserveerd met een vrolijk aardbeitje die er niet alleen leuk uitziet, maar echt wat voor de smaak doet. De gefrituurde mosselen met truffelmayonaise bestel ik iedere keer weer, samen met een oestertje of twee, een landbrood en Italiaans plankje. Dit is HET recept voor een heerlijke middag in de zon op het terras en een relaxte avond in de lounge. Nu ik er over schrijf maak ik in mijn hoofd plannen voor het weekend! Echt een aanrader

Gegeten op 13 maart 2014

SB185

Leuke zaak voor gezelligheid met vriendinnen. In de zomer is het noodzakelijk te reserveren voor een plekje op het terras. Het eten is prima, goed op temperatuur en smakelijk.

Gegeten op 10 januari 2014

MRS28

Vaak gegeten bij Fellini. Eten is consistent en goed. Erg over te spreken. De service is enigszins wisselend (clubnights hebben meer personeel aan het werk, maar vaak dan minder goede service). Over het algemeen wel ruim voldoende voor de service. Het decor is hip en modern en je kan bijna altijd wel een plek krijgen. Op vrijdag- en zaterdagavond erg druk dus reserveren is een goed idee!

Gegeten op 4 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Fellini in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Fellini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.