Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Yserman

2. Hollands
  3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 06 578 882 86

MurielG

Goed eten voor een mooie prijs! Driegangen menu voor €21,50. Er is ook een daggerecht voor €7,50. Wij hebben deze keer gekozen voor het daggerecht, dat was mixed fish: 3 verschillende soorten vis, heerlijk! De beefsalade als voorgerecht was ook erg goed, een heerlijke salade met lekkere stukken vlees. Reserveer want het is heel druk hier.

Gegeten op 31 juli 2014

tommy-

Op een dinsdag wezen eten. De voorgerechten waren super opgemaakt en waren super lekker. De hoofdgerecht was ook super, lekker op smaak gebracht en goed gekruid. Het was leuk om de koks lekker bezig te zien (open keuken). Als afsluiter hadden wij een mooi opgemaakte dessert. Echter was ik helemaal niet tevreden over de service. De meiden van de bediening hadden het wel heel gezellig. Zo stonden ze met 3 a 4 aan de bar te kletsen. Dat terwijl we lege glazen en borden op tafel hadden. Sommige liepen met een chagarijnige hoofd langs wat niet te genieten was. Vandaar een 1 voor service en een 10 voor het eten. Qua decor zat het allemaal goed pluis. Lekker gezellig!

Gegeten op 20 mei 2014

Maxman

5 mei, bevrijdingsdag hier - onaangekondigd - wezen eten. Ondanks dat we geen reservering hadden konden we een plekje krijgen. Het was verder vol, dus reserveren is gewenst, zeker op zulke (feest)dagen kennelijk.

We kozen voor de spotgoedkope plates van de dag, zalm en lam. Voor de prijs verwachtten we niet iets uitgebreid, maar dat viel enorm mee! De portie zijn ruim, voor de prijs zeker! Maar desondanks gewoon goed!

Ook de bediening was vriendelijk, maar je wordt niet altijd snel gezien (scheelt toch snel 2 biertjes ;)). Ook leuk: de (opvallend kleine) keuken is open en je kunt de kok bezig zien met de gerechten.

Gegeten op 5 mei 2014

PoVi

Even lekker uit eten geweest bij de Yserman. Goede porties en het eten was best wel goed. Opmaak kan nog wel verbeterd worden. Daarnaast liep er wel ontzettend veel personeel rond voor deze kleine restaurant. Daarnaast werden we rond 19uur haast weggekeken omdat de tafel alweer gereserveerd was. Reserveren is wel noodzakelijk hier!

Gegeten op 6 februari 2014

Proever79182

Prima porties, niet te groot niet te klein. Gamba's in knoflookolie, slibtongetjes en dagschotel gordonbleu. Alles heerlijk klaargemaakt, de borden gingen "schoon" terug. Prima bieren. De bediening was aardig, vrolijk en attent. Alle reden om terug te komen!

Gegeten op 21 augustus 2013

jammie2

weer 'ns prima gegeten.. superscherp geprijsde dagschotels, maar wel erg lekker.. doorgaans puntak knapperige friet (in houdertje),
bakje verse salade en 'n goedbereid eerlijk stuk vlees of vis..
drink+betaalbare huiswijn en warempel zowaar sinds kort ook nog 'ns mijn favorite bb (de weduwe dus) als aperatiefje.. sfeer+service oke, extra knoflook of beetje pittiger geen probleem..
ik ga me verheugen op straks weer mossels.. toptentje!!

Gegeten op 21 februari 2013

hadelief

Heerlijk gegeten, het dagmenu met een variatie van vlees waaronder biefstuk en kip. Goed van smaak en mals. (echt goed klaargemaakt!) Vriendelijke en betrokken bediening. Dit was de 3de keer dat we hier zijn gaan eten en ook de voorgaande keren viel de kwaliteit van het eten in positieve zin op. De sfeer is gemoedelijk en vriendelijk en de prijs/kwaliteit …. Je eet top, en betaald bijna nop.

Gegeten op 24 december 2012

sonja83

Prima eetcafé, prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Je krijgt zeker lekker eten voor een schappelijke prijs. Service is ook prima, komen veel studenten, wat natuurlijk ook logisch is gezien de prijzen.

lekker ite

Prima eetcafé, ongedwongen sfeer. De uitgebreide bierkaart is ook een groot pluspunt. Eten is no-nonsense, maar goed bereid en erg smakelijk!

Marconius

Als je voor erg weinig geld lekker wilt eten is dit een prima plek. Voor 20 euro hebt je zo drie gangen. Studenten krijgen ook nog eens korting over alles wat je besteld. De service is vlot en beleefd. Het decor is helaas wel wat minder, stoelen wiebelen soms wat en de vensterbank zag er half afgewerkt uit. Neemt niet weg dat het een aanrader blijft om hier eens te eten.

Schrijf zelf een recensie over De Yserman in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over De Yserman. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.