a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 06 578 882 86

lovadeko

Een van mn favoriete restaurants in Leeuwarden. Gezellig, super personeel, niet over pretentieus, prima eten voor een goede prijs. Altijd 2 dagschotels voor 7,50 euro en een steak voor rond de 15 euro. Geloof me, dan denk je af en toe...weet je wat, we koken niet we gaan even naar de Yserman. Ook als je langer wilt zitten en wat uitgebreider wil eten kan dat prima. Er word af en toe belangstellend gekeken en gevraagd of alles naar wens is. En niets is moeilijk of onmogelijk. Je krijgt hier het idee dat iedereen plezier heeft in zijn werk en dat ze samen de zaak runnen. Kortom of je nu met zn 6en bent of alleen, hier voel ik me altijd welkom. Oh ja, nog 1 klein puntje....het decor, leuk maar echt aan een opknapbeurt toe. Daar heb ik wel een paar hele goede ideen voor dus mochten jullie inspiratie daarvoor zoeken neem gerust contact op :)

Gegeten op 21 mei 2016

MarjanV67

De prijs kwam overeen met het geserveerde eten. Bediening was erg vriendelijk en snel. Wij hadden alleen de pech om vlak bij de open keuken te zitten. Dat kan erg leuk zijn maar wij zagen de kok steeds zijn vingers aflikken om vervolgens met diezelfde vingers stukjes vlees op de borden te herschikken. Dat is natuurlijk not done en voor ons reden om hier niet meer te komen.

Gegeten op 28 februari 2016

jacoba3

Ontvangst en service waren prima.Gezellig en ongedwongen sfeer.Drie gangen diner besteld. Geitenkaas walnootsalade was heerlijk.Daarna stoofpotje. De smaak was goed maar het vlees had van mij wat langer doorgestoofd kunnen worden. Afsluitend Dame Blanche. Was lekker.

Gegeten op 28 november 2015

hadassa1

Hier met 3 personen gegeten. De aankleding is eenvoudig maar doet erg gezellig aan. De bediening is vriendelijk. Het eten is lekker, goed op smaak en een gevarieerde kaart. Voor studenten is het helemaal voordelig.
De toetjes waren iets minder lekker.
Wel een plek waar je nog een keer naar toe gaat.

Gegeten op 19 juni 2015

EowynB

Druk bezochte tent, nu ook weer vol. Tafeltjes heel dicht op elkaar waardoor je weinig bewegingsruimte hebt. De bediening gaat vlot en is vriendelijk. Men zet in op een drie gangen menu naar wens van de kaart, dat is slim. Niet duur maar.....ook niet zo geweldig. De salade met garnalen telde 4 garnalen met cocktailsaus (niet zelf gemaakt). Het hoofdgerecht, Italiaanse bief met tomatensaus was teleurstellend. De bief was oké maar de saus kwam uit een zakje. Het is dan niet duur maar ik verwacht wel bereiding met verse ingrediënten. Jammer. Nagerecht wel lekker, luchtige chocoladetaart. De tent is uitgeleefd, behang hangt los aan de muren, de boel verdient een opknapbeurt. Ik vond het al met al niet zo goed, ik kom er niet nog een keer.

Gegeten op 20 februari 2015

Santo

Leuk, gezellig, knus restaurantje. Betaalbaar, goed eten en vriendelijke bediening. De steak van de week en de sliptong zijn aanraders. Heerlijk, met patatjes en een salade erbij.

Gegeten op 9 februari 2015

MurielG

Goed eten voor een mooie prijs! Driegangen menu voor €21,50. Er is ook een daggerecht voor €7,50. Wij hebben deze keer gekozen voor het daggerecht, dat was mixed fish: 3 verschillende soorten vis, heerlijk! De beefsalade als voorgerecht was ook erg goed, een heerlijke salade met lekkere stukken vlees. Reserveer want het is heel druk hier.

Gegeten op 31 juli 2014

tommy-

Op een dinsdag wezen eten. De voorgerechten waren super opgemaakt en waren super lekker. De hoofdgerecht was ook super, lekker op smaak gebracht en goed gekruid. Het was leuk om de koks lekker bezig te zien (open keuken). Als afsluiter hadden wij een mooi opgemaakte dessert. Echter was ik helemaal niet tevreden over de service. De meiden van de bediening hadden het wel heel gezellig. Zo stonden ze met 3 a 4 aan de bar te kletsen. Dat terwijl we lege glazen en borden op tafel hadden. Sommige liepen met een chagarijnige hoofd langs wat niet te genieten was. Vandaar een 1 voor service en een 10 voor het eten. Qua decor zat het allemaal goed pluis. Lekker gezellig!

Gegeten op 20 mei 2014

Maxman

5 mei, bevrijdingsdag hier - onaangekondigd - wezen eten. Ondanks dat we geen reservering hadden konden we een plekje krijgen. Het was verder vol, dus reserveren is gewenst, zeker op zulke (feest)dagen kennelijk.

We kozen voor de spotgoedkope plates van de dag, zalm en lam. Voor de prijs verwachtten we niet iets uitgebreid, maar dat viel enorm mee! De portie zijn ruim, voor de prijs zeker! Maar desondanks gewoon goed!

Ook de bediening was vriendelijk, maar je wordt niet altijd snel gezien (scheelt toch snel 2 biertjes ;)). Ook leuk: de (opvallend kleine) keuken is open en je kunt de kok bezig zien met de gerechten.

Gegeten op 5 mei 2014

PoVi

Even lekker uit eten geweest bij de Yserman. Goede porties en het eten was best wel goed. Opmaak kan nog wel verbeterd worden. Daarnaast liep er wel ontzettend veel personeel rond voor deze kleine restaurant. Daarnaast werden we rond 19uur haast weggekeken omdat de tafel alweer gereserveerd was. Reserveren is wel noodzakelijk hier!

Gegeten op 6 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Yserman in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over De Yserman. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.