New Tokyo

• 7.6

• 7.2

JaniceTsang
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als Aziatische kenner heb ik alle sushi restaurants in Almere centrum geprobeerd en deze is echt de beste... Goede service, heerlijke verse sushi en goede kwaliteit! Ook met de lunch kun je hier veel kiezen.
Het interieur is niet te fel, sfeervol en Japans, niet teveel gedoe!

senne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben nu 2 keer bij New-Tokyo gegeten en 1 keer afgehaald.
Van de all-you-can-eat toko's in Almere levert New Tokyo de hoogste kwaliteit sushi wat ons betreft.
Het decor is helaaas wat minder aangezien het vrij donker is binnen en het lijkt alsof er niet goed nagedacht is over de plaatsing van de stoelen en tafels.

Gegeten op 19 juli 2013

Ymko
  • Recensies in de laatste twee jaar

sushi vond ik wat minder daarentegen de andere gerechten heerlijk, werd ook niet strikt op de klok gelet.
Jammer dat je voor de toilet naar boven moet met een lastige trap.

Gegeten op 12 november 2013

arminlovertje
  • Recensies in de laatste twee jaar

de sushi kan beter, vriendelijk personeel.
wel lekkere warme gerechten, prijs/kwaliteit is oke met dranken inclusief.
restaurant is niet echt gezellig aangekleed.

Gegeten op 8 september 2013

Veauteaux
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gaan hier regelmatig heen om sushi te eten, welke eigenlijk altijd naar wens is. De andere warme gerechten verschillen in kwaliteit en de saus over de vleesgerechten is vaak te ruim en eentonig. Dit was in het begin niet zo, dus helaas een onterechte aanpassing aan de gerechten gedaan door de keuken. De bediening is soms wat onervaren en het team lijkt snel te veranderen, maar tot nu toe altijd vriendelijk. Aangezien dit restaurant een van de betere is wat betreft sushi (de vlees- en frituurgerechtjes slaan we doorgaans over) is het toch een aanrader.

Gegeten op 1 juli 2013

Jurgen_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker eten zoals de meeste all you can eat japanse restaurantjes in Almere. Het decor is leuk op zn Japans. Alleen als het druk is zit je boven en daar vind ik de sfeer minder.

Gegeten op 20 juli 2013

Heidje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekend service en eten inclusief non alcoholische dranken, in prijs inbegrepen. Wij gaan liever hier naartoe in Almere dan Kimono etc. Sushi is lekker vers dan die van Kimono enzo! Erg aan te raden!

novw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alweer en "all-you-can-eat" erbij. Het lijkt wel modernigheid... Anyway. Dit is wel een betere variant. De prijs is inclusief non-alcohol drinken.

Voor een all-you-can-eat is de sushi keuze groot. Erg groot. Het kan allemaal met wat meer smaak, maar voor de rest is het allemaal wel te doen. Het belangrijkste: de sushi komt in elk geval niet uit de diepvries en is goed op kamertemperatuur. Op een (lege) woensdag avond is de bediening snel. En tot mijn verbazing word er zelfs aangeboden het drinken bij te vullen. (all-you-can-eat, inclusief drinken)

GIGA nadeel (bijna standaard lijkt het wel): Alleen koud water in de toiletten en (zucht) de toiletten zitten op de eerste verdieping. En de eerste verdieping is alleen per trap bereikbaar. Succes. Medemens in een rolstoel...

Gegeten op 17 april 2013

mangeon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sushi op zich OK, maar zeer slechte kikoman (aangelengd?) en wasabi. De laatste was niet heet zolas het hoort, en smaakte een beetje mintachtig. Erg vies in combinatie bij de vis! Jammer dat deze twee belangrijke items vanwege prijs?/ smaak Almeerders?zijn aangepast.
Voor mij een reden om niet terug te komen.
Ook de bediening had zijn/haar dag kennelijk niet.
Tot 3 keer aan toe een gerecht niet gekregen en wel 7! keer een gerecht van andere gasten gekregen.

tax1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke Sushi gegeten. Soms heb je toch nog trek na het eten van kleine sushigerechten, maar hier krijg je voldoende warme en koude gerechtjes die je voldaan de zaak doen verlaten om snel weer eens terug te komen. Aanrader en vriendelijk geprijsd.

Schrijf zelf een recensie over New Tokyo in Almere

Schrijf hieronder je recensie over New Tokyo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!