• foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 752 69 99

Oud-Hollands pannenkoek festijn

Als je op zoek bent naar een ambachtelijke, glutenvrije of lactosevrije pannenkoek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk! Het meel is afkomstig van Korenmolen 'de Windotter', een van de grootste molens van Nederland. De lieflijke inrichting zorgt voor een gezellige huiskamersfeer. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling!

astrid157

Een heerlijk restaurant om met je kinderen heen te gaan de ongedwongen sfeer die er hangt proef je meteen bij binnenkomst. Eenmaal aan tafel zittend kunnen de kleinsten zich vermaken in de speelruimte die gelegen is achter het restaurant ideaal om even samen bij te kletsen onder het genot van een drankje. Pluspunt vind ik dat je de kids in de gaten kunt houden via een flatscreen aan de muur die vanuit alle hoeken zichtbaar is.
Ons zoontje (een echte doerak) viel ongelukkig op zijn hoofd tijdens het springen en spelen, gevolg een sneetje boven zijn wenkbrauw wat aandacht nodig had van een arts. Het personeel en de eigenaar hebben ons fantastisch geholpen en de weg naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis was dan ook snel gevonden. Contact gehouden met de eigenaar die ook zichtbaar geschrokken was en na afloop (weliswaar een uurtje later) hebben we heerlijk gegeten in het restaurant de Pannekoeken zijn er om je vingers bij af te likken. Een aanrader dus we gaan er zeker nog een keer heen

Astrid de Bruin-de Groot
Sliedrecht

Gegeten op 29 maart 2015

karin1402

We waren met een vrij grote groep, dus dat we dan even moeten wachten tot iedereen zijn pannenkoek heeft dat is niet erg. De bediening is echter niet professioneel. Bij binnenkomst eerste bestelling voor drankje opgenomen, helaas werd de bestelling voor het 2e drankje pas opgenomen net nadat iedereen zijn pannenkoek had gekregen, had dit dan net ervoor gedaan. Het was wel druk, maar het personeel stond regelmatig achter de counter in afwachting van de bestellingen.
Bij bestelling van dessert werd verteld dat we wellicht iets langer moesten wachten op de wafels omdat er maar 1! wafelijzer was, wat kost zo'n wafelijzer nu? Of je verkoopt wafels of je verkoopt ze niet lijkt mij. We hebben 2 uur in het restaurant gezeten voordat we klaar waren , wat ik vrij lang vind voor een pannenkoekenrestaurant.

Gegeten op 29 maart 2015

Hoendie

Met kinderfeestje van onze dochter geweest. Moesten tijdje wachten op het eten. Frietjes en snacks waren prima. Pannenkoeken niet heel bijzonder. Bediening niet opmerkzaam cq attent met als gevolg dat we ijsje bij de ijssalon hebben gekocht. Gemiste kans!

Gegeten op 15 maart 2015

lonneke14

Via online reservering

Naar aanleiding van diverse reviews ging ik met niet al te hoge verwachtingen eten bij Pannekoekenrestaurant Vreeswijk. Nou, ik ben daar zeer tevreden weer wegggegaan. De gastheer is erg vriendelijk en maakt t zijn gasten naar de zin De pannekoeken waren echt heerlijk, mijn kinderen eten ze nauwelijks op als ze t niet lusten en hier gingen ze als zoete broodjes naar binnen. Het restaurant is ingericht zoals ik vind dat een pannekoekenrestaurant eruit mag zien, niet te veel poespas en kindvriendelijk. En de speelkamer... super bedacht!
Wij komen nog eens terug..

Gegeten op 22 maart 2015

jeannet3

Via online reservering

We hadden een high tea. Erg lekker, maar wel afgepast. Vind het jammer dat je de scone apart moet afrekenen en bij een echte high tea of afternoon tea horen ze wel meer en groter te zijn. Maar de diverse hapjes waren erg lekker en de sandwiches zeker voldoende. Er werd onbeperkt thee bijgeschonken, dat maakte dat we er lekker lang voor konden gaan zitten. Heerlijk bijgekletst.

Gegeten op 18 januari 2015

frans140

Via online reservering

Als je via AH bonnen daar gaat eten, kan ik mij niet aan de indruk ontrekken, dat je een klein beetje in de maling wordt genomen. Je krijgt een kaart waaruit je 3 gangen mag kiezen prijs 21,95. Soep pannenkoek en na gerecht (is niet verplicht alles te nemen maar de rekening blijft gelijk) als je nu hun menukaart van internet haalt kom je voor het zelfde 2 euro goedkoper uit, ra ra. Natuurlijk weet ik dat je met de bonnen van AH voor 1 persoon betaald, maar daar heb je ook de boodschappen voor gedaan. Ik heb met dir alles een naar gevoel over gehouden en pannenkoek Vreeswijk, 1 x maar nooit meer.

Gegeten op 16 december 2014

Proever67916

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten! de pannenkoeken waren uitstekend! Ik had de kaas, ham en champignons en dat was zeer goed bevallen. Ik kon hem helaas niet op. Het personeel is enorm vriendelijk en servicegericht! Fijn om daar nog een keer naar toe te gaan!

Gegeten op 16 december 2014

IGO

Via online reservering

We moesten erg lang op onze pannekoek wachten. Wel 1 uur!
KLanten die ruim na ons binnenkwamen waren al klaar toen wij gingen vragen waar onze pannekoek bleef!
Hij was niet gaar van binnen
Overladen met kaas, rozijnen. Van alle bijzaken.. Veel te veel!
Kortom, zonde van ons geld en zeker geen aanrader!!!!!

Gegeten op 14 december 2014

MarcelDaems

Via online reservering

Met mijn zoon van 18 gebruik makend van de AH bonnenactie lekker wezen eten. Italiaanse soep smaakte lekker Italiaans, pannenkoekenkeus was lekker uitgebreid. Erik koos voor die met kersen en slagroom, ikzelf de "Franse slag" met Grand Marnier.
Nagerechten waren prima, dame blanche voor mij en wafel met slagroom en ijs voor Erik.
Duurde even voordat de bediening op gang kwam, wel heel vriendelijk overigens. De entourage is niet bijzonder, maar wel passend bij een pannenkoekenhuis.
Ik kom zeker nog eens terug!

Gegeten op 13 december 2014

Jola7

Via online reservering

Leuk gezellig restaurant, eten was goed. Service ook. Alleen een puntje. Waar wij zaten, keken we onder de klapdeur de spoelkeuken in, op zich niet zo'n moeite mee, maar daar lag van alles op de grond. Tip raap bestek enz. gelijk op. Ziet er heel rommelig en niet netjes uit.

Gegeten op 6 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.