• foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 1

• 7.5 10 14

• 7.6

• 8.0

Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk over zichzelf

Bij Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk kunt u niet alleen de lekkerste pannenkoeken krijgen! Maar ook de lekkerste saté, gamba's, salades en schnitzel! Onze keuken is van alle markten thuis. Onze pannenkoeken zijn natuurlijk ook gluten en lactose vrij te verkrijgen. Daarnaast bieden wij een lunch en een hele gezellige High Tea aan!

Msipvm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gelunched. No nonsense restaurant waar je gezellig van oerholandse gerechten kunt genieten. Pannekoeken. Vandaag gekozen voor een uitsmijter. Precies goed. Ei niet te kort, niet te lang gebakken. Kaas gesmolten bovenop. Heerlijk. Bediening vriendelijk en correct.

Gegeten op 23 februari 2014

Goldfinger
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tip voor een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt onthaald en een keuze hebt uit traditionele en originele pannenkoeken. Wij vonden de sfeer ontzettend leuk, licht, vrolijk en vriendelijk. Je kunt hier heerlijk eten, ook voor de niet pannenkoeken liefhebber is er voldoende keus en dat alles tegen een zacht prijsje. De bediening is uitstekend, professioneel, snel en vriendelijk. Wij komen zeker terug. Een aanrader dus!

Gegeten op 19 februari 2014

Midden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een goed pannenkoekenrestaurant. Vrij rustig op de dinsdagavond. Eten kwam snel op tafel. Royale en smaakvolle toppings, pannekoeken goed gebakken. Diverse suikersoorten en stroop op tafel maakte het geheel af.

Gegeten op 11 februari 2014

wilma34
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben ons 12 1/2 jarig huwelijk hier "gevierd" met een high tea en een borrel na.
Het was allemaal prima geregeld we waren me ongeveer 40 personen en een aantal kleine kinderen. We hadden hiervoor een eigen gedeelte in de zaak. De high tea was heerlijk, de kinderen zaten aan een aparte tafel waar ze zich konden vermaken met het kleuren van een koksmuts, daarna hebben ze heerlijk kleine pannenkoekjes gegeten die ze zelf mochten versieren. Er is ook een speelkamer aanwezig waar ze zich kunnen vermaken. Na de high tea hebben we nog een drankje gedaan met een bittergarnituur e.d. . Alles was tot in de puntjes geregeld en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 6 oktober 2013

Zoelen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een van onze favoriete restaurants! Eten en service zijn geweldig goed. Decor ziet er echt goed verzorgd uit en vooral erg gezellig. Dat past heel goed bij de sfeer. Ze hebben veel keuze, mocht je niet van pannenkoek houden, zijn er ook andere lekkere dingen. Vorig jaar hebben wij besloten om onze receptie voor ons huwelijk te houden. Qua samenwerking was onze receptie zeer top-geslaagd. Vele gasten hebben van de high tea en bruiloft genoten. Er werd ook rekening gehouden met de kinderen. Vooral de bruidstaart van Delfs Blauw was een complete grote verrassing. Diner was waanzinnig! Binnenkort herfst-arragement. Wij hebben er zin in... Groetjes Eric, Angela, Indra en Rani

Gegeten op 18 oktober 2013

jolandavanzwam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurantje in het gezellige Vreeswijk. Niet alleen de pannekoeken zijn heerlijk maar ook de schnitzels zijn zeer zeker aan te raden. Bediening zoals altijd supervriendelijk en hartstikke gezellig. Tot de volgende keer!

winnierietje
  • Recensies in de laatste twee jaar

wij hebben er gisteren voor de zoveelste keer weer gegeten,het was net als alle andere keren :heerlijk,lekker,gezellig ,sfeervol.kortom een top restaurant
de pannenkoeken waren weer top,wat betreft een aanpassing aan de bestellde pannenkoek,geen enkel probleem
wij ervaren bij sander kan en is alles mogelijk
wat betreft de bediening ook zij zijn super

groetjes: joop en riet

Gegeten op 5 oktober 2013

MaaikedeG
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gegeten met vijf volwassenen en twee kinderen van 1,5 jaar oud.

De bediening was bedroevend. We gingen vroeg eten (17.15) in verband met de kleine kinderen, maar kregen uiteindelijk pas om 18.30 onze pannenkoeken. De drankjes waren er snel, maar daarna duurde het eindeloos tot ze onze bestelling kwamen opnemen. Ik moest het uiteindelijk zelfs gaan vragen.
Het opnemen van de bestelling ging met een sjagrijnig gezicht. We vroegen om een aanpassing bij een pannenkoek. Dit was mogelijk, maar uit de gezichtsmimiek van de bediening bleek dat ze het vervelend vond.

De pannenkoeken zelf waren ook niet goed. Ze waren taai en droog. Ook was het beslag een beetje zoetig, wat niet echt lekker is bij een hartige pannenkoek. De kaas op de pannenkoek was minimaal en er zat bijna geen smaak aan. De kipragout die ook op een pannenkoek kwam was enorm zout.

Het enige pluspunt aan dit restaurant was de inrichting. Het was lekker licht en gezellig, waardoor er een soort picknickgevoel ontstond. De tafeltjes stonden wel vrij dicht op elkaar, waardoor de bediening zich keer op keer tussen onze stoel en die van een andere gast heen moest werken.

Al met al zal ik niet naar dit restaurant terugkeren.

Gegeten op 29 september 2013

marinus3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier al 2x gegeten. Pannenkoeken zijn goed. Niet te ver door gebakken. Maar ook niet te papperig. En lekker veel keuze qua pannenkoeken. En al wil je wat anders... Dat kan ook. Ze hebben diverse vleesgerechten. Service is goed en netjes. Restaurant ziet er fris uit. En lekker licht. Prijsverhouding is ook goed.

Gegeten op 24 mei 2013

Palmist
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant, leuke inrichting. vriendelijke bediening; het duurde wel lang voor onze bestelling werd opgenomen (en dat terwijl het restaurant nog vrij leeg was). Niet fijn als je een hongerig kind bij je hebt.
De pannenkoeken vielen tegen: ze waren erg dik en het binnenste gedeelte was nog zacht en papperig, alsof het nog niet helemaal gaar was. De topping was prima.
Al met al voor verbetering vatbaar

Gegeten op 23 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!