• foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 752 69 99

Oud-Hollands pannenkoek festijn

Als je op zoek bent naar een ambachtelijke, glutenvrije of lactosevrije pannenkoek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk! Het meel is afkomstig van Korenmolen 'de Windotter', een van de grootste molens van Nederland. De lieflijke inrichting zorgt voor een gezellige huiskamersfeer. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling!

lonneke14

Via online reservering

Naar aanleiding van diverse reviews ging ik met niet al te hoge verwachtingen eten bij Pannekoekenrestaurant Vreeswijk. Nou, ik ben daar zeer tevreden weer wegggegaan. De gastheer is erg vriendelijk en maakt t zijn gasten naar de zin De pannekoeken waren echt heerlijk, mijn kinderen eten ze nauwelijks op als ze t niet lusten en hier gingen ze als zoete broodjes naar binnen. Het restaurant is ingericht zoals ik vind dat een pannekoekenrestaurant eruit mag zien, niet te veel poespas en kindvriendelijk. En de speelkamer... super bedacht!
Wij komen nog eens terug..

Gegeten op 22 maart 2015

jeannet3

Via online reservering

We hadden een high tea. Erg lekker, maar wel afgepast. Vind het jammer dat je de scone apart moet afrekenen en bij een echte high tea of afternoon tea horen ze wel meer en groter te zijn. Maar de diverse hapjes waren erg lekker en de sandwiches zeker voldoende. Er werd onbeperkt thee bijgeschonken, dat maakte dat we er lekker lang voor konden gaan zitten. Heerlijk bijgekletst.

Gegeten op 18 januari 2015

frans140

Via online reservering

Als je via AH bonnen daar gaat eten, kan ik mij niet aan de indruk ontrekken, dat je een klein beetje in de maling wordt genomen. Je krijgt een kaart waaruit je 3 gangen mag kiezen prijs 21,95. Soep pannenkoek en na gerecht (is niet verplicht alles te nemen maar de rekening blijft gelijk) als je nu hun menukaart van internet haalt kom je voor het zelfde 2 euro goedkoper uit, ra ra. Natuurlijk weet ik dat je met de bonnen van AH voor 1 persoon betaald, maar daar heb je ook de boodschappen voor gedaan. Ik heb met dir alles een naar gevoel over gehouden en pannenkoek Vreeswijk, 1 x maar nooit meer.

Gegeten op 16 december 2014

Proever67916

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten! de pannenkoeken waren uitstekend! Ik had de kaas, ham en champignons en dat was zeer goed bevallen. Ik kon hem helaas niet op. Het personeel is enorm vriendelijk en servicegericht! Fijn om daar nog een keer naar toe te gaan!

Gegeten op 16 december 2014

IGO

Via online reservering

We moesten erg lang op onze pannekoek wachten. Wel 1 uur!
KLanten die ruim na ons binnenkwamen waren al klaar toen wij gingen vragen waar onze pannekoek bleef!
Hij was niet gaar van binnen
Overladen met kaas, rozijnen. Van alle bijzaken.. Veel te veel!
Kortom, zonde van ons geld en zeker geen aanrader!!!!!

Gegeten op 14 december 2014

MarcelDaems

Via online reservering

Met mijn zoon van 18 gebruik makend van de AH bonnenactie lekker wezen eten. Italiaanse soep smaakte lekker Italiaans, pannenkoekenkeus was lekker uitgebreid. Erik koos voor die met kersen en slagroom, ikzelf de "Franse slag" met Grand Marnier.
Nagerechten waren prima, dame blanche voor mij en wafel met slagroom en ijs voor Erik.
Duurde even voordat de bediening op gang kwam, wel heel vriendelijk overigens. De entourage is niet bijzonder, maar wel passend bij een pannenkoekenhuis.
Ik kom zeker nog eens terug!

Gegeten op 13 december 2014

Jola7

Via online reservering

Leuk gezellig restaurant, eten was goed. Service ook. Alleen een puntje. Waar wij zaten, keken we onder de klapdeur de spoelkeuken in, op zich niet zo'n moeite mee, maar daar lag van alles op de grond. Tip raap bestek enz. gelijk op. Ziet er heel rommelig en niet netjes uit.

Gegeten op 6 december 2014

jennifer50

Via online reservering

Heerlijke pannenkoeken,goede voorgerechten. Helaas waren de wafels voor het toetje op. We zaten wel bij de voordeur waardoor het erg koud was i.v.m. tocht.

Gegeten op 5 december 2014

lekkereten.nl

Via online reservering

Wij zijn begonnen met een voorgerecht: de Italiaanse tomatensoep. De smaak was prima, maar de soep zelf was erg dik. Een beetje te. De pannenkoek die ik had (appel/kaneel) was lekker, genoeg beleg. De pannenkoek van mijn partner (kaas/spek) had iets te veel kaas als beleg. Dat overheerste. Toe hadden we cappuccino en thee. Die waren prima.
Het personeel was vriendelijk en snel.
Het decor mag wel iets sfeervoller/warmer. Beetje kaal en te veel/felle verlichting.

Gegeten op 29 november 2014

lovebear

Via online reservering

Gezellig restaurant, leuke locatie. De Italiaanse tomatensoep met spekjes was erg lekker, de pannenkoek daarna vond ik een beetje te saai, maar dat lag aan mij. Personeel erg vriendelijk.

Gegeten op 8 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.