a TripAdvisor company

foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 1 foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 2 foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 3 foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 4 foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 5 foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 6 foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 7 foto's van Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 752 69 99

Oud-Hollands pannenkoek festijn

Als je op zoek bent naar een ambachtelijke, glutenvrije of lactosevrije pannenkoek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk! Het meel is afkomstig van Korenmolen 'de Windotter', een van de grootste molens van Nederland. De lieflijke inrichting zorgt voor een gezellige huiskamersfeer. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling!

sandra01

Via online reservering

Iedereen van ons groepje van zes was zeer te spreken over de lekkere pannenkoeken.
We hadden via de AH-actie ook een voor- en nagerecht en dat maakte het helemaal compleet.

Gegeten op 26 augustus 2015

vanderkalle

Via online reservering

Heerlijke pannenkoeken, maar wij kwamen voor een actie, en daarbij moest je beginnen met een bedrag van 23,95 en voor sommige zaken moest je bij betalen

pakatten

Via online reservering

Wij hadden als voorgerecht de carpaccio, de was echt verrukkelijk!
Na het voorgerecht moesten we heel lang wachten op ons hoofdgerecht. We hadden 2 kinderen bij ons en vooral voor hem was het enorm lang wachten. De kinderen hadden een gewone pannenkoek en deze vonden wij erg zout. Daarnaast was hij ook niet helemaal goed doorbakken waardoor hij enorm plakkerig was. Onze pannenkoeken waren wel erg lekker en goed doorbakken. De bediening deed heel erg hun best om alles goed te doen en liepen veel heen en weer.

Gegeten op 21 augustus 2015

peer25

Via online reservering

Goede en vlotte bediening, ook het sate-tje met friet was prima in het Pannenkoeken restaurant
De bij betaling bij sommige dingen is een goed idee. Sommige andere restaurants zouden dit ook een moeten doen.
over All een geslaagd uitje.

nico.feller

Via online reservering

Alleen jammer dat de prijs op 23,90 euro was gesteld, dat zou mijn inziens rond 20 euro moeten zijn geweest., tomatensoep, pannekoek en ijs. Verder geen probleem hoor.

janjaapverweij

Via online reservering

Leuke plek voor een restaurant maar de bediening was drama.

Eerst een half uur gezeten waar de gastvrouw ons had geplaatst, toen werd eindelijk de drank opgenomen, weer 15 minuten later het voorgerecht maar nog geen drankjes ontvangen, wel nagevraagd, Ja, het komt eraan meneer..
Toen het voorgerecht kwam, nogmaals nagevraagd en ja hoor daarna kwam het toch nog.
Het hoofdgerecht (pannekoek) werd verkeerd opgediend maar zeer snel opgelost.
Het toetje ging in 1x goed!
Bij het afrekenen moest ik € 40,75 betalen maar de AH actie was 23,50 plus drankjes (wat de dames wisten want ze hebben een aparte kaart voor deze actie.)
Na navragen (met tegenzin) bij de manager rekening aangepast en betaald.

Alles smaakte heel lekker!

Gegeten op 19 augustus 2015

r.sonnemans

Via online reservering

Naar een dagje Dolfinarium zijn we rechtstreeks naar het pannenkoekenrestaurant Vreeswijk gegaan leuk voor kinderen een speelzaal aanwezig en we hebben lekker gegeten.
De bediening was erg leuk we hadden eigenlijk later gereseveerd maar konden toch eerder aan schuiven.
We zullen echt nog een keer terug komen naar dit restaurant.

Gegeten op 15 augustus 2015

joleenbuijze

Via online reservering

Heb een heerlijke gluten vrije pannenkoek gehad!! Bij het voorgerecht kwamen ze ook netjes melden dat iets er niet op zat omdat het niet gluten vrij was. Ze hadden het met kruiden vervangen. Super.

Gegeten op 15 augustus 2015

Nicolienkok

Via online reservering

Het pannenkoeken restaurant ziet er ontzettend mooi uit en ligt op een mooie locatie .het restaurant en terras zijn niet rolstoel vriendelijk.Er staat een vriendelijk jong team te werken,de bediening duurt echt veel te lang na bijna 2 uur net 2 gangen terwijl het echt niet druk is. De pannenkoeken veel te donker ,echt jammer .leuke locatie maar mist nog echt de puntjes op de i

Gegeten op 12 augustus 2015

cyntje16

Via online reservering

Prima service, we waren bijna een uur te vroeg omdat we ons verrekend hadden in de reistijd. We dachten dat deze langer zou zijn, maar toen we aankwamen mochten we meteen plaatsnemen en werden gelijk geholpen door een aller vriendelijkste dame. Helemaal TOP.

Gegeten op 9 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.