a TripAdvisor company

foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 1 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 2 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 3 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 4 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 5 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 6 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 7 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0162 450 806

Culinair rustpunt

Zout&Citroen is niet voor niets bekroond met een Bib Gourmand door Michelin. Het keukenteam staat onder leiding van de jonge chef Bram Helleman. Zijn kookstijl kenmerkt zich door het aanspreken van alle zintuigen. Het hele plaatje moet kloppen. Een ervaring die je niet snel zult vergeten!

kave

Via online reservering

Wat een smaak explosies! Heerlijk, geraffineerd, verrassend. We hadden een strak tijdschema,waar de bediening feilloos rekening mee hield zodat we zonder gehaast konden eten. Een absolute aanrader. Niet goedkoop, maar zeker waar voor je geld.

Gegeten op 8 juli 2016

ahe

Via online reservering

Erg lekker gegeten vooral de verrassing tussendoor in het doosje, erg lekker!! fijne bediening, en mooie tuin, kids vonden het fijn om af en toe even tussendoor te kunnen spelen in de tuin.
Mijn tip is om voor het hoofdgerecht een speciaal voor kids gerecht te maken.

Gegeten op 7 juli 2016

J_Binnendijk

Mooie zaak gevestigd in een monumentaal pand. Zoals het hoort vlotte en attente bediening.

Een beknopte maar goed gevarieerde menukaart. Uitstekende gerechten, iets te veel gefröbel naar mijn smaak, maar mooi gepresenteerd en lekker. Verder veel amuses.

Gegeten op 24 juni 2016

natasja106

Via online reservering

Het meeste was dik in orde en je kunt hier dan ook prima eten. Mijn man had echter een stuk wat taaier kalfsvlees erbij (gemeld bij uithalen) en één van de kaasjes op zijn kaasplankje was korst met een wit randje kaas. En mogelijk zat er iets in een van de gerechten of amuses waar hij niet tegen kan (mossel?) want hij was thuis niet lekker en is met een lege maag naar bed gegaan :-(. Ik moet eerlijk bekennen dat we het bij het bestellen vergeten vermelden zijn. Door de vele amuses was de balans een beetje zoek: volgens mij hebben we meer amuses dan gerechten op. Gaf een 'liflafjes & zie mij ook' gevoel. Dat doet geen recht aan de uitstekende steak tartare en de voortreffelijke wijnen.

Gegeten op 17 juni 2016

Wagener1975

Voor het eerst bij Zout en Citroen gaan eten. Gekozen voor het 5 gangen menu van de chef. Een heerlijke reis van smaken! Een bijzonder compliment aan de sommelier. Hij heeft de juiste wijnen gevonden bij de gerechten welke de smaken van de gerechten in zeer positieve zin versterkte! Top!

Gegeten op 27 mei 2016

Roberto-V

Vorige week zaterdag hier gegeten.
Op de avond zelf nog gebeld voor een reservering en werden vriendelijk ontvangen.
We hebben een viergangenmenu genomen en dat begon eigenlijk al goed. De viergerechten + de amuses smaakte allemaal heerlijk met mooie smaken. Hoofdgerecht had misschien wat groter mogen zijn en het nagerecht was volgens mij anders dan stond aangegeven maar was zeker niet teleurstellend.
Van begin tot eind vriendelijke bediening met de benodigde informatie. Liepen soms alleen wat gehaast rond al met al een heerlijke avond gehad!

CaVanS

Hier op zondagmiddag geluncht ihkv de restaurantweek. We namen allebei twee extra gerechtjes en het wijnarrangement. Ik kan er kort over zijn: de gerechten blonken uit door de fijne smaak, de mooie opmaak en de keurige verzorging van de details. Ook het wijnarragement was prima. Een uitstekend adres om naar terug te keren.

Gegeten op 3 april 2016

Marjo82

Tijdens de Restaurant week hier gegeten. Redelijk hoge verwachtingen door positieve recensies en goede ervaringen van bekenden. Helaas werden deze verwachtingen niet helemaal waar gemaakt. Eten was prima en goed verzorgd. Had helaas een haar in mn eten waar in eerste instantie niet goed mee werd omgegaan. Later alsnog netjes opgepakt en koffie van het huis ontvangen. Bediening wisselend. Een doet erg zn best en ander vind het wel goed zo. Ook jammer dat wij zelf aan moesten geven dat we een wijnarrangement wilde en dat we ook graag een fles water op tafel wilde. Tijd tussen gerechten door was ook erg wisselend. Zo had je het ene nog niet op of stond het ander weer op tafel. Leuk om een keer geweest te zijn. Op zich wel lekker gegeten maar door de algehele totaal beleving voor ons niet voor herhaling vatbaar. Decor is leuk en netjes en plaatsen zijn goed.

Gegeten op 1 april 2016

iensm

Het eten wij Zout en Citroen is prima, hierop geen enkele aanmerking.
Wel een aanmerking op het menu.
Wij hadden hier vrij recent 2x gegeten met een groep (november en december 2015) en gemerkt dat in december het menu vrijwel hetzelfde was als in november. Dat kan gebeuren als je 2x kort na elkaar ergens gaat eten.

Nu (maart 2016) hebben we bij het boeken gevraagd of er een nieuw menu was. Dit werd bevestigd, en het menu was ook vernieuwd. Helaas gold dit niet voor de amuses, waarvan we er een aantal nu voor de 3e keer kregen. Dat was voor ons toch een teleurstelling.

Gegeten op 19 maart 2016

kristine4

-03-2016
Bijzonder goed gegeten. Goed op elkaar afgestemde gerechten, lust voor het oog, uitmuntend van smaak
In gezelschap waar drie en vijf gangen menu's werden gekozen, echter door de vele amuses tussen de gangen was het wachten niet lang en werd het verschil niet zo gevoeld.
Voldoende maar niet te grote hoeveelheden
Ondanks de uitleg was het vaak gissen hoe het bereid was
Enig mijn puntje was dat men weinig vroeg wat men wilde drinken, al zullen anderen dat juist als een pluspunt ervaren
Hoewel het druk was, was dit door de afstanden tussen de tafels niet merkbaar.

Gegeten op 26 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Zout en Citroen in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Zout en Citroen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.