a TripAdvisor company

foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 1 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 2 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 3 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 4 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 5 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 6 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 7 foto's van Zout en Citroen in Oosterhout - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0162 450 806

Culinair rustpunt

Zout&Citroen is niet voor niets bekroond met een Bib Gourmand door Michelin. Het keukenteam staat onder leiding van de jonge chef Bram Helleman. Zijn kookstijl kenmerkt zich door het aanspreken van alle zintuigen. Het hele plaatje moet kloppen. Een ervaring die je niet snel zult vergeten!

OKIEDOKIE

Zelden zo lekker gegeten, 7 gangen menu, zeer creatieve amuses, zoals de bon bon van ceasar salade. Alle! gerechten waren zeer verfijnd, met mooie Aziatische tonen en vooral technisch zeer goed gekookt. Ook heerlijke kleine gerechtjes ( weinig koks durven dat) zodat je niet vol zit maar wel verzadigd bent. Absoluut sterwaardig! tip; ik zou buiten het terras iets gezelliger maken met tafelbedekking nu een beetje kaal. Maar verdere een Absoluut top restaurant

Gegeten op 15 augustus 2016

bart122

Via online reservering

Heel enthousiast en betrokken echtpaar als kok en sommelier. Verassende tussengerechtjes en combinaties van spijzen. Beide 3 gangen keuze menu gekozen. Heerlijke avond gehad. Hier komen we graag voor om vanuit Breda.

Gegeten op 12 augustus 2016

gerrie44

Vorig jaar heel goed gegeten.
Ambiance is goed. Bediening is goed.
Dit jaar zeer matig gegeten wat betreft hoeveelheid en kwaliteit van de gerechten.
Veel geknutsel, weinig smaak, hoeveelheid zeer karig.
Hier melding van gemaakt. Werd in eerste instantie niet op gereageerd. Na 2e melding een mail teruggekregen dat men het er niet niet mee eens zijn.
Iets gaat daar niet lekker .
Erg teleurstellend.

Gegeten op 28 juli 2016

kave

Via online reservering

Wat een smaak explosies! Heerlijk, geraffineerd, verrassend. We hadden een strak tijdschema,waar de bediening feilloos rekening mee hield zodat we zonder gehaast konden eten. Een absolute aanrader. Niet goedkoop, maar zeker waar voor je geld.

Gegeten op 8 juli 2016

ahe

Via online reservering

Erg lekker gegeten vooral de verrassing tussendoor in het doosje, erg lekker!! fijne bediening, en mooie tuin, kids vonden het fijn om af en toe even tussendoor te kunnen spelen in de tuin.
Mijn tip is om voor het hoofdgerecht een speciaal voor kids gerecht te maken.

Gegeten op 7 juli 2016

J_Binnendijk

Mooie zaak gevestigd in een monumentaal pand. Zoals het hoort vlotte en attente bediening.

Een beknopte maar goed gevarieerde menukaart. Uitstekende gerechten, iets te veel gefröbel naar mijn smaak, maar mooi gepresenteerd en lekker. Verder veel amuses.

Gegeten op 24 juni 2016

natasja106

Via online reservering

Het meeste was dik in orde en je kunt hier dan ook prima eten. Mijn man had echter een stuk wat taaier kalfsvlees erbij (gemeld bij uithalen) en één van de kaasjes op zijn kaasplankje was korst met een wit randje kaas. En mogelijk zat er iets in een van de gerechten of amuses waar hij niet tegen kan (mossel?) want hij was thuis niet lekker en is met een lege maag naar bed gegaan :-(. Ik moet eerlijk bekennen dat we het bij het bestellen vergeten vermelden zijn. Door de vele amuses was de balans een beetje zoek: volgens mij hebben we meer amuses dan gerechten op. Gaf een 'liflafjes & zie mij ook' gevoel. Dat doet geen recht aan de uitstekende steak tartare en de voortreffelijke wijnen.

Gegeten op 17 juni 2016

Wagener1975

Voor het eerst bij Zout en Citroen gaan eten. Gekozen voor het 5 gangen menu van de chef. Een heerlijke reis van smaken! Een bijzonder compliment aan de sommelier. Hij heeft de juiste wijnen gevonden bij de gerechten welke de smaken van de gerechten in zeer positieve zin versterkte! Top!

Gegeten op 27 mei 2016

Roberto-V

Vorige week zaterdag hier gegeten.
Op de avond zelf nog gebeld voor een reservering en werden vriendelijk ontvangen.
We hebben een viergangenmenu genomen en dat begon eigenlijk al goed. De viergerechten + de amuses smaakte allemaal heerlijk met mooie smaken. Hoofdgerecht had misschien wat groter mogen zijn en het nagerecht was volgens mij anders dan stond aangegeven maar was zeker niet teleurstellend.
Van begin tot eind vriendelijke bediening met de benodigde informatie. Liepen soms alleen wat gehaast rond al met al een heerlijke avond gehad!

CaVanS

Hier op zondagmiddag geluncht ihkv de restaurantweek. We namen allebei twee extra gerechtjes en het wijnarrangement. Ik kan er kort over zijn: de gerechten blonken uit door de fijne smaak, de mooie opmaak en de keurige verzorging van de details. Ook het wijnarragement was prima. Een uitstekend adres om naar terug te keren.

Gegeten op 3 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Zout en Citroen in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Zout en Citroen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.