Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Fat Kee

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Fat Kee! Minimaal 1x per jaar moet ik hier pekingeend of kip met zout en peper gegeten hebben. De bediening is Chinees met humor, er is een inrichting waar niets kapot aan kan gaan en je hebt er geen last van kunstig gesneden wortels of andere rommel. Gewoon goed eten. Fat Kee is een begrip en je moet er geweest zijn.

Gegeten op 17 december 2014

spock

A.s Zondag 21/12 gaan we lekker met familie echt chinees eten bij Fat Kee, een verlaat verjaardag feestje.
Het eten is er fantastisch en voor de sceptici m.b.t. het interieur, entourage en bediening, zo gaat het in het echte China,snel sober geen overdreven opsmuk maar goed.

Gegeten op 16 november 2014

Frankpvdberg

Waar eet je dan nog met 2 mensen voor een krappe € 30,00 inclusief thee en cola? De gerechten Cha Sieuw en Paksoi met rundvlees zaten vol smaak en uiteraard kregen we het niet goed op. Veel te veel. Heerlijk!
Over de bediening is al veel gezegd maar volgens mij is die zoals je in China krijgt. Snel, zonder al teveel poespas dus wat dat betreft hebben ze zich niet al teveel aan ons aangepast maar misschien is daarom het eten wel van de kwaliteit zoals die is. Al met al een prima ervaring weer!

Gegeten op 29 november 2014

stephan35

Gewoon hele dikke prima. Echt lekker eten! Gratis thee erbij en snelle bediening. Ik weet echt niet wat ik er nog meer over moet zeggen.

Gegeten op 2 december 2014

andre_tio

Eigenlijk had ik vaker gegeten bij Fat Kee sinds het begin in jaren 80, maar pas nu voor het eerst schrijf ik de recensie in iens. Gisteren heb ik na de bioscoop gegeten en het eten was goed, de smaak was niet verfijn, maar wel lekker. De bediening was erg snel, sfeer was eenvoudig.

Gegeten op 30 november 2014

Hilletje

Tuurlijk sprak de bediening amper Nederlands, tuurlijk was de inrichting typisch chinees, tuurlijk geniet ik daar van! En het eten was echt super goed. We kwamen voor de lunch. Tjaptjoi met inktvis en garnalen met nassi, grote schalen, veel vis, heerlijk. Wat je niet op kan neem je mee naar huis. Ideaal. Veel en goed eten voor weinig.

Gegeten op 25 november 2014

MarcelleB

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet. Wegens de drukte duurde het even voor wij een tafel toegewezen kregen. De bediening was vlot en vriendelijk. De nasi en tjap tjoy smaakten voortreffelijk!
Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 20 november 2014

jjverhelst

Het eten bij fat kee is eten altijd heerlijk
maar de service is stukken minder , best jammer
De decor is niet bijzonder

Gegeten op 25 oktober 2014

OneMe

Prima gegeten bij Fat Kee. Precies de maaltijd die we nodig hadden voor het Rewire Festival. Het eten is goed op smaak en de nasi is lekker. Het is allemaal niet erg subtiel, maar dat maakt in deze setting ook niet heel veel uit. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Dat het decor niet zo geweldig is, is bij een resaurant als dit niet zo erg maar de bediening kon echt beter. De man bij de bar die overkwam als de bedrijfsleider was vriendelijk maar de rest van de bediening was onbeschoft en totaal niet behulpzaam. Van mij hoef je echt niet de hele avond te lachen, maar als je met een zure blik op je gezicht, kortaf, zo snel mogelijk weer naar de bar probeert terug te gaan, lijkt mij niet al te klantvriendelijk.

De drukte in het restaurant was dan ook alleen toe te schrijven aan de prijs kwaliteit van het eten. Jammer dus van de bediening, anders een aanrader.

Gegeten op 8 november 2014

Zonnetje4

Fantastische gerechten en goede hoeveelheid. We hadden o.a. de 3 soorten vlees, de krokante Ivo Mie, en de inktvis met peper en zout. De chinese IJsthee is heerlijk om erbij te drinken.
Kantine- achtige inrichting en altijd tjokkevol. Het zijn 3 superkleine zaaltjes, waardoor alle wachtenden in de 1e en 2e zaal staan. Bediening is correct en vlug.

Gegeten op 18 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Fat Kee in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Fat Kee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.