Fat Kee

• 6.8

• 5.9

dbuchly

13 februari 2014

Ik zou bijna een paar krachttermen gebruiken voor het lekkere eten. @$%^#&* wat een onwijs lekker eten hebben ze in dit restaurant.

We komen hier al ruim 30 jaar en het restaurant ziet er nog steeds niet uit. De kwaliteit van het eten erg goed voor een schappelijke prijs. Het is hier ook altijd druk. Reserveren is mogelijk, maar je moet toch altijd wachten op een tafeltje. Het geluk is dat het wachten nooit lang duurt, omdat de doorstroom snelheid erg hoog is.

Advies: gewoon naar binnen gaan en wachten op je beurt. Er is in Den Haag geen restaurant dat lekkerder eten op tafel zet voor die prijs en in die snelheid.

De service is snel, attent en functioneel.

Gegeten op 13 februari 2014

Steph123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beste Chinees van den haag en omstreken, altijd vol als je er komt .. Maar uiteindelijk wel altijd plek, lekker Chinees eten, prijs kwaliteit klopt helemaal

Gegeten op 5 februari 2014

joostvannoord
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten voor een goede prijs. In korte tijd staan de gerechten voor je neus. Echt verfijnde gerechten, pittige rundvlees, goede tja sieuw en heerlijke kip met walnoten. Ook het vogelnest met garnalen was erg lekker. We kregen ook nog koffie van de zaak na dus een prima restaurant. Ga er niet heen voor romantisch langdurig tafelen, maar voor een snelle prima maaltij.

Gegeten op 25 november 2013

winston1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier op donderdag avond zonder te reserveren gegeten samen met mijn partner. We hadden allebei een eigen vlees gerecht genomen met mihoen op een los bord erbij. Eigenlijk hadden we beter 1 portie kunnen nemen want de porties zijn mega groot. Het eten was goed de service was okay en het decor past geod bij de prijs 34 euro en voor 2 dagen eten mee. Voor herhaling vatbaar

Gegeten op 31 oktober 2013

kees4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk echt Chinees gegeten, voor weinig geld. Midden in Chinatown, ligt deze toptent waar de Chinezen zelf eten, heelijke inktvis met peultjes en rijst en kippensoep en kip met verzecananas en groenten in een ananas. Bediening vlot en aardig, alleen jaamer dat je niet kunt pinnen (atm op 50 m afstand)

Gegeten op 16 oktober 2013

jordy18
  • Recensies in de laatste twee jaar

Despite the somewhat mediocre grades with which I rate this place, I can wholeheartedly recommend to pay this Chinese restaurant a visit. The main reason to do so is the superb price/quality ratio. For example, a huge plate of Chinese nasi goreng can be ordered for only 8.5 euros, and believe me, that will more than suffice. Furthermore, Chinese tea and tap water is served free of charge. Do not expect polite waitresses, but at least they quickly attend to all your needs. So if you do not feel like cooking tonight and do not want to spend a lot of money going out for dinner, this restaurant is a good option!

Niels-van-Beelen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geen buurtchinees, maar een top restaurant, we hebben hier vanavond krabbetjes peper en zout besteld, deze waren echt ongelofelijk lekker en krokant gebakken,Cha sieuw ,waarvan ik moet zeggen een van de lekkerste die ik ken en Kankun met knoflook en kip. simpele en doeltreffende inrichting, snelle vakundige bediening. hier kom ik al 25 jaar, dit is gewoon top !

Gegeten op 12 september 2013

sst
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tja, het gaat wel. Er zijn betere zaken in de buurt.
Bovendien wordt er erg kwistig met de Ve tsin omgegaan.
Niet echt iets voor mensen met migraine of hartkloppingen.

Gegeten op 23 augustus 2013

Senny
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten hier is erg lekker. Je kan uit veel gerechten kiezen en het is ook niet zo duur. Het restaurant doet meer aan als een soort eetcafe (dus het is niet echt chic). Omdat het altijd zo druk is, wordt je door het personeel wel weggekeken als je eten op is. Dat is wel jammer. Ook worden de borden van bv je partner al weggehaald, terwijl jij nog niet klaar bent met eten. Dat is ongezellig. Maar goed, het eten is wel erg lekker.

Gegeten op 26 juni 2013

RoelZandbergen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Oude bekende met de beste pekingeend van de stad. Alleen vonden we de bijgeleverde groenten niet echt lekker. De bediening was niet echt alert maar dat kan ook door de drukte komen. Maar voor de pekingeend komen we hier graag terug

Gegeten op 24 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Fat Kee in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Fat Kee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!