Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Fat Kee

1. Chinees
  2. Topper 2014

Fat Kee

1. Chinees
  2. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 070 360 07 42

Zonnetje4

Fantastische gerechten en goede hoeveelheid. We hadden o.a. de 3 soorten vlees, de krokante Ivo Mie, en de inktvis met peper en zout. De chinese IJsthee is heerlijk om erbij te drinken.
Kantine- achtige inrichting en altijd tjokkevol. Het zijn 3 superkleine zaaltjes, waardoor alle wachtenden in de 1e en 2e zaal staan. Bediening is correct en vlug.

Gegeten op 18 oktober 2014

surifood

Op donderdagavond een plek voor 3 personen gereserveerd. Bij aankomst was het superdruk en na 10 minuten wachten een tafel gekregen. Wij hebben tjaptjoi groente in oestersaus en nasi met tjauw sieuw besteld. Het viel ons op dat het eten vrij snel werd geserveerd aan ons. In vergelijking met de nasi van de voorgaande keren vonden wij dit maal de nasi te vettig. Ook de varkensvlees was te taai en bijna niet te kauwen. De groente was ook niet voldoende gaar waardoor je flink je best moest doen om alles weg te kauwen. Ik heb de bediening verteld over de varkenvlees en mocht een ander gerecht uit kiezen. Wij hebben toen een gesneden kipfilet in soya saus gekozen , maar merkten dat we geroosterde kip met bot in soya saus kregen. Ik heb de dame van de bediening nog gevraagd mij aan te wijzen op de kaart wat het was , maar ze gaf aan dat het kipfilet in soya saus was. Ik wilde niet al te veel scene gaan maken en heb er niks van gezegd. Het viel ons op dat de kip erg droog en taai uitzag en na een paar kleine happen waren we er gauw klaar mee . Te taai en volgens mij te veel gebruik van smaakversterkers. Wij hebben het gerecht zo laten staan. Ze vroegen of we het nog mee wilde in een doggy bag , maar mijn blik zei genoeg. Ik denk dat ik voorlopig niet meer kom in fatkee. Ik mis de liefde en passie in het eten. Ook de klantvriendelijk is niet meer zoals het geweest is. Het was superdruk en misschien is dit ten koste van het kwaliteit gegaan Het viel mij op dat de meeste mensen om mij heen de vleesgerechten maar voor een klein deel hebben genutigd. Jammer ,maar had er meer van verwacht .

Gegeten op 16 oktober 2014

Stimpy13

Op aanraden van iemand in ons gezelschap aangeland bij Fat Kee. Als je het restaurant binnenstapt kom je in een overweldigende drukte terecht van mensen die allemaal heerlijk zitten te eten van reuze porties eten, je ziet ook bijna standaard de bakjes voor een doggy bag op de tafels staan. Dit alles in een restaurant met van die typische jaren tachtig stoelen van nepleer en fel halogeenlicht. We moesten even wachten op een tafeltje, maar dat was het zeker waard! Heerlijke vlees gerechten met onder andere krokante spek pangang en fantastische Indische nasi! De dag erna hier ook nog heerlijk van gegeten. Service was correct en snel. Ik weet waar ik voortaan in Den Haag naartoe ga voor heerlijk Chinees eten!

Gegeten op 28 september 2014

marjoleinvanS

Al heel lang is dit een hele goed Chinees adres in Den Haag. Wel 40 keer gegeten in de afgelopen 10 jaar. Het is er altijd druk. Daardoor ook is altijd alles goed vers. Wel veel smaakversterkers volgens mij. Dus je moet er niet elke dag eten. Maar af en toe....mmmmm!!!! De medewerkers zijn niet echt vriendelijk eerlijk gezegd. Het voor het decor hoef je niet te gaan. Voor het eten wel!

Gegeten op 30 september 2014

Tasty84

Lekker eten met veel keuze. Eten wordt snel geserveerd door de ietwat norse bediening. Geen plek voor een avondje uit of familieavond, maar als je lekker wilt eten voor een schappelijke prijs, is Fat Kee één van de betere opties. Niet voor niets een begrip onder velen in Den Haag e.o.

Gegeten op 3 augustus 2014

Mieslie

Beste chinees in den Haag voor een snelle hap. Decor en bediening zijn minimaal, maar dat wordt ruim goed gemaakt door het heerlijke eten plus de goede prijs. Aanrader, nasi met kip erdoorheen en kip in peper en zout... Voor de kip moet je wel een liefhebber zijn van kluiven.

Gegeten op 13 augustus 2014

Eddieva

Naar mijn menig de beste plaats om chinees te eten. Het is echter wel een 'vreetschuur', dit neem ik voor lief. Het eten weegt namelijk tegen alles op. Het eten komt ook snel ter tafel, en het is zo ingericht dat je komt eten en dan weer gaat. Verwacht hier dus ook geen gezellige sfeer. Het is gewoon een goede plek om lekker en snel te eten. Service is ook vaak somber.

Gegeten op 16 juli 2014

Fijnproever56

Ik heb al diverse keren eten gehaald bij Fat Kee. Vooral vanwege de nasi. Maar eerlijk gezegd loopt de kwaliteit erg terug. De laatste twee keer viel het me op dat het rundvlees en de cha sieuw taai waren en er zat veel zeen in. Ook de stukjes cha sieuw die door de nasi verwerkt zijn, zijn taai en teveel zeen. Het decor mag dan verarmd zijn en de service beneden peil, maar dan kan de kwaliteit van het eten nog goed zijn. Dat is het niet, dus tijd voor een ander en beter adres. En die zijn er in Chinatown genoeg!

Gegeten op 22 augustus 2014

RadhaS

Voor het eerst gegeten bij Fat Kee en ook de laatste keer. Met 8pers waarvan 7 borden beschadigd waren en vervangende kregen. Tijdens het opscheppen van de 2e portie kwamen we de schaal van een garnaal tegen in de nasi terwijl we geen vissoorten hadden besteld. Daarna vonden we nog een stukje varkensvlees waar ok gekauwd was in de nasi. Ik raad niemand deze zaak. Moet zijn deuren sluiten!!

Gegeten op 2 augustus 2014

Remodinho

Samen met een vriend hier gegeten. Gebakken forel/kipfilet peper en zout/siu kau soep/nasi besteld en het was lekker! Bediening snel en we hadden gereserveerd voor 2 en dat was netjes geregeld.

Gegeten op 22 juli 2014

TvW

Ook een tafel met 14 mensen kan de bediening moeiteloos aan. Een uitgebreide menu kaart, voor ieder wat wils. De porties zijn heel royaal. Prima prijs - kwaliteit verhouding

Gegeten op 4 juli 2014

Saefu

Dit is de beste vreetschuur die ik ken. Ben zelfs geen liefhebber van de Chinees zoals wij die hier kennen. De gemiddelde Chinees is in mijn ogen smakenloos.
Dit geldt in zijn geheel niet voor Fat Kee.
Ik kom hier al ruim 12 jaar en het blijft fantastisch. Woensdag 4 juni hebben we hier gegeten en hebben we met 3 man sterk gezeten. We hebben nasigoreng met rundvlees, bami met garnalen, kankung Terasi, en krokante kip genomen. Dit was natuurlijk veel te veel en we hebben het dan ook niet allemaal op kunnen eten. Wat ze wel doen is dat ze het voor je inpakken en dat je het dan mee kunt nemen.
Bijna elke gerecht wat je besteld is voor 2 tot 3 personen, ligt er aan of je een grote eter bent. Prijs kwaliteit verhouding is top! Voor al het lekkers wat we hebben gekregen inclusief 2 drankjes per persoon waren we 60 euro kwijt. Geen geld dus!
Wat ik al zei het decor ziet er niet uit, echt een vreetschuur. Het eten en de smaken doen dit alles vergeten. De service is ook niet helemaal ok te noemen. Je kan er niet lekker rustig zitten om te eten en te praten. Je moet binnen komen zo snel mogelijk bestellen en weer gaan. Ze staan dus om de haverklap aan je tafel of je al weet wat je wilt. In 3 minuten tijd kan het dus best zo zijn dat je al 6 bent aangesproken of je een keuze hebt kunnen maken.

Nogmaals het eten vergoedt veel!
En dus is het een absolute aanrader.

Mari-aan

Heel lekker chinees gegeten bij Fat Kee te DenHaag, grote schotels maar ook heel goedkoop,
helaas zijn service en decoratie niet zo goed is, ook blijkt altijd meer mensen daar reserveren dan aantal aanwezige zitplaatsen! dan moeten mensen soms beetje wachten !
maar eten heel lekker en uitstekend bij FatKee!

Gegeten op 4 april 2014

dbuchly

13 februari 2014

Ik zou bijna een paar krachttermen gebruiken voor het lekkere eten. @$%^#&* wat een onwijs lekker eten hebben ze in dit restaurant.

We komen hier al ruim 30 jaar en het restaurant ziet er nog steeds niet uit. De kwaliteit van het eten erg goed voor een schappelijke prijs. Het is hier ook altijd druk. Reserveren is mogelijk, maar je moet toch altijd wachten op een tafeltje. Het geluk is dat het wachten nooit lang duurt, omdat de doorstroom snelheid erg hoog is.

Advies: gewoon naar binnen gaan en wachten op je beurt. Er is in Den Haag geen restaurant dat lekkerder eten op tafel zet voor die prijs en in die snelheid.

De service is snel, attent en functioneel.

Gegeten op 13 februari 2014

Steph123

Beste Chinees van den haag en omstreken, altijd vol als je er komt .. Maar uiteindelijk wel altijd plek, lekker Chinees eten, prijs kwaliteit klopt helemaal

Gegeten op 5 februari 2014

joostvannoord

Heerlijk eten voor een goede prijs. In korte tijd staan de gerechten voor je neus. Echt verfijnde gerechten, pittige rundvlees, goede tja sieuw en heerlijke kip met walnoten. Ook het vogelnest met garnalen was erg lekker. We kregen ook nog koffie van de zaak na dus een prima restaurant. Ga er niet heen voor romantisch langdurig tafelen, maar voor een snelle prima maaltij.

Gegeten op 25 november 2013

winston1

Hier op donderdag avond zonder te reserveren gegeten samen met mijn partner. We hadden allebei een eigen vlees gerecht genomen met mihoen op een los bord erbij. Eigenlijk hadden we beter 1 portie kunnen nemen want de porties zijn mega groot. Het eten was goed de service was okay en het decor past geod bij de prijs 34 euro en voor 2 dagen eten mee. Voor herhaling vatbaar

Gegeten op 31 oktober 2013

kees4

Heerlijk echt Chinees gegeten, voor weinig geld. Midden in Chinatown, ligt deze toptent waar de Chinezen zelf eten, heelijke inktvis met peultjes en rijst en kippensoep en kip met verzecananas en groenten in een ananas. Bediening vlot en aardig, alleen jaamer dat je niet kunt pinnen (atm op 50 m afstand)

Gegeten op 16 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Fat Kee in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Fat Kee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.