Fat Kee

Fat Kee

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 070 360 07 42

mo9

In een overvol restaurant waren wij de enige kaaskoppen. Kan ook niet anders: als je hier dim sum komt eten krijg je de chinese variant: geen geliflaf of gefrummel. Het gaat om de smaak. Een restaurant dat om eten gaat en niet om uiterlijkheden. Kiezen uit de dim sum kaart kan blindelings, alles is lekker, behalve als je niet van pens of gefrituurde kippentenen houdt, dan zijn er een pasr no-go's

Gegeten op 26 april 2015

spiderman

Fat Kee is terecht een begrip in Den Haag. Voor weinig geld kun je hier uitgebreid en lekker Chinees eten. Je ziet dan ook veel gezinnen met afgeladen tafels met eten. Het decor is zeer eenvoudig, maar de prijs/kwaliteitsverhouding maakt veel goed.

Gegeten op 28 maart 2015

Jordy1975

Eten is hier goed, koe loe kai kip en mie zijn geweldig. Prijzen zijn laag. Service en decor kan zeker beter. Van mij mogen ze de prijzen hoger zetten en daardoor misschien een betere service aanbieden. Fat Kee is toch een begrip in den haag. Je ziet dat het toch altijd vol zit ondanks de min punten.

Gegeten op 23 maart 2015

foodding

Meestal check ik voor ik ergens ga eten uitgebreid de IENS. Bij Fat Kee waren alle tafeltjes bezet, dat kan twee dingen betekenen. Of het is goedkoop of is het heel goed. We bestelden o.a. nr 27. En kregen een kwak witte rijst met daar bovenop een kwak Chinese kool en daar weer bovenop grote brokken cha-siew, eend en spek. De cha-siew was enorm vet. Volgens mij bestaan de basis ingredienten van de maaltijden in deze eettent uit MSG en heel goedkoop vlees van mindere kwaliteit. De prijzen zijn er ook naar. Je betaalt zowat niks. Op de IENS bleek achteraf dat Fat Kee gemiddeld een acht scoort. Wat ik heel bijzonder vindt. Er zitten namelijk heel veel Chinese restaurants in de buurt die echt veel beter zijn en lager scoren. Ieder z'n smaak zullen we maar zeggen.

Gegeten op 18 maart 2015

gabriewoef

Nooit echt gerealiseerd dat ook dit restaurant een reguliere recensie behoeft. Natuurlijk wel. Vandaar. Hier eet je eigenlijk zoals eten is bedoeld. Geen flauwekul. Recht toe recht aan. Eerlijke ruime porties.Geen wufte schilderijtjes! Dat zou elders toch ook moeten kunnen! Snelle voorkomende service. In als de jaren dat ik er kom is de kwaliteit altijd gebleven. Nam vaak Tja Sieuw of peking eend. Ben wat minder vlees gaan eten. Valt me vaak te zwaar, zeker bij deze porties! Neem daarom tegenwoordig ook graag broccolischotels en vooral Kankoen. Ik verdraag dat beter. Zo ook deze vrijdag. We waren niet eens zo laat. Zo tegen een uur of vier. Veel tafels waren toch al bezet. Gelijk Chinese thee besteld. Verwachtte in het verleden suiker bij de thee. Hier dus niet. Ben daar inmiddels ruim aan gewend. Drink nu zelfs koffie zonder suiker. Nam deze keer met mijn partner Foe Yong Hai met varkensvlees en Kankoen met trasie. Duurde iets langer dan anders, alle tafels waren immers bezet, maar kwam toch zeker binnen 10 minuten op tafel. Heerlijk. Die trasie is toch scherper dan de sambal die ik gewend ben in de Indische keuken. Maar ik begin er aan te wennen. Een stille wenk. Daar snelt die lieve dame nabij met de rekening. De inrichting van de zaak komt er vaak zuinig van af, IK vind het wel ouderwets gezellig en efficient. Ik vind de stoelen erg prettig en gek genoeg ook behoorlijk zwaar.

Gegeten op 6 maart 2015

yvette27

Het eten is smakelijk!
De bediening is vriendelijk, servicegericht. Je merkt wel dat het personeel een beetje stress heeft door de drukte en af en toe een foutje maakt.
Reserveren is hier aanbevolen!
Goede prijs-kwaliteit verhouding!
Sja siew is echt aan te bevelen: mager, krokant gebakken, uitstekende smaak.
Ook de Chinese (zwarte) sambal is uitstekend.
De gerechten zien er kleurrijk uit en nodigen echt uit tot proberen.
De inrichting is zeer eenvoudig, de sfeer is ontspannen.

Gegeten op 8 februari 2015

Christian_Michiel

Gisteren zomaar binnengelopen en gegeten, het eten was erg lekker. Er worden ook grote porties geserveerd, al was het wel moeilijk om iemand van de bediening te pakken te krijgen. Ik bestelde een gerecht dat normaal inclusief rijst wordt gemaakt en vroeg of ik bami mocht ipv rijst. Achteraf bleek de bami apart te zijn berekend, jammer!
Voor de rest een goede chinees.

Gegeten op 6 januari 2015

Nonino

Oude bekende met de beste pekingeend van de stad. Alleen vonden we de bijgeleverde groenten niet echt lekker. De bediening was niet echt alert maar dat kan ook door de drukte komen. Maar voor de pekingeend komen we hier graag terug

Gegeten op 3 februari 2015

vnweeren

Met vrouw en zoon van 15 na wat inkopen in het centrum van Den Haag ons afgevraagd waar we zouden gaan eten. We werden het eens over Fat Kee, daar hebben we wel meer met genoegen gegeten. Onze zoon Loïc riep dat hij reuzehonger had en dus vooral veel wilde. Ik kom me een mooie eend herinneren van eerdere bezoeken en mijn vrouw wist dat er ook gerechten waren met veel groente. Het werd een mooie avond, we voelden ons om 21.00 (soms al laat voor Nederlandse begrippen) heel welkom. Het werd een halve eend, grote garnalen met grote zwarte champignons en coquilles met veel groene groenten. Goede Franse wijn erbij voor slechts 14,50 per fles en voor Loïc zijn favoriete rode Fermandes. Uiteraard ging het hele gezelschap proeven van alle gerechten. Heel lekker was het oordeel en dus hadden we een heel geslaagde avond voor onder de 100 €. Omdat Loïc zijn puberale grootspraak - bestel maar, ik eet alles op - wel waarmaakte voor vlees en vis maar niet voor de miehoen die we meestal bestellen in plaats van de witte rijst bleef er miehoen over. Zonder dat wij dat vroegen bood de gastheer aan om dat even in te pakken en mee te geven. Netjes in de door ons gewaardeerde moderne restaurantstijl om voedselverspilling tegen te gaan. Wij gingen vrolijk en goed doorvoed naar huis.

Gegeten op 28 januari 2015

thesee

Gisteravond gaan eten met 3 andere. De wantonsoep was koud. Kip zout en peper was wel perfect. Tjaptjoi met rund was met veel te veel bleek selderij en nasi fatkee was goed. Viel wat tegen dit keer.

Schrijf zelf een recensie over Fat Kee in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Fat Kee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.