Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Fat Kee

1. Chinees
  2. Topper 2014

Fat Kee

1. Chinees
  2. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 070 360 07 42

Tasty84

Lekker eten met veel keuze. Eten wordt snel geserveerd door de ietwat norse bediening. Geen plek voor een avondje uit of familieavond, maar als je lekker wilt eten voor een schappelijke prijs, is Fat Kee één van de betere opties. Niet voor niets een begrip onder velen in Den Haag e.o.

Gegeten op 3 augustus 2014

Mieslie

Beste chinees in den Haag voor een snelle hap. Decor en bediening zijn minimaal, maar dat wordt ruim goed gemaakt door het heerlijke eten plus de goede prijs. Aanrader, nasi met kip erdoorheen en kip in peper en zout... Voor de kip moet je wel een liefhebber zijn van kluiven.

Gegeten op 13 augustus 2014

Eddieva

Naar mijn menig de beste plaats om chinees te eten. Het is echter wel een 'vreetschuur', dit neem ik voor lief. Het eten weegt namelijk tegen alles op. Het eten komt ook snel ter tafel, en het is zo ingericht dat je komt eten en dan weer gaat. Verwacht hier dus ook geen gezellige sfeer. Het is gewoon een goede plek om lekker en snel te eten. Service is ook vaak somber.

Gegeten op 16 juli 2014

Fijnproever56

Ik heb al diverse keren eten gehaald bij Fat Kee. Vooral vanwege de nasi. Maar eerlijk gezegd loopt de kwaliteit erg terug. De laatste twee keer viel het me op dat het rundvlees en de cha sieuw taai waren en er zat veel zeen in. Ook de stukjes cha sieuw die door de nasi verwerkt zijn, zijn taai en teveel zeen. Het decor mag dan verarmd zijn en de service beneden peil, maar dan kan de kwaliteit van het eten nog goed zijn. Dat is het niet, dus tijd voor een ander en beter adres. En die zijn er in Chinatown genoeg!

Gegeten op 22 augustus 2014

RadhaS

Voor het eerst gegeten bij Fat Kee en ook de laatste keer. Met 8pers waarvan 7 borden beschadigd waren en vervangende kregen. Tijdens het opscheppen van de 2e portie kwamen we de schaal van een garnaal tegen in de nasi terwijl we geen vissoorten hadden besteld. Daarna vonden we nog een stukje varkensvlees waar ok gekauwd was in de nasi. Ik raad niemand deze zaak. Moet zijn deuren sluiten!!

Gegeten op 2 augustus 2014

Remodinho

Samen met een vriend hier gegeten. Gebakken forel/kipfilet peper en zout/siu kau soep/nasi besteld en het was lekker! Bediening snel en we hadden gereserveerd voor 2 en dat was netjes geregeld.

Gegeten op 22 juli 2014

TvW

Ook een tafel met 14 mensen kan de bediening moeiteloos aan. Een uitgebreide menu kaart, voor ieder wat wils. De porties zijn heel royaal. Prima prijs - kwaliteit verhouding

Gegeten op 4 juli 2014

Saefu

Dit is de beste vreetschuur die ik ken. Ben zelfs geen liefhebber van de Chinees zoals wij die hier kennen. De gemiddelde Chinees is in mijn ogen smakenloos.
Dit geldt in zijn geheel niet voor Fat Kee.
Ik kom hier al ruim 12 jaar en het blijft fantastisch. Woensdag 4 juni hebben we hier gegeten en hebben we met 3 man sterk gezeten. We hebben nasigoreng met rundvlees, bami met garnalen, kankung Terasi, en krokante kip genomen. Dit was natuurlijk veel te veel en we hebben het dan ook niet allemaal op kunnen eten. Wat ze wel doen is dat ze het voor je inpakken en dat je het dan mee kunt nemen.
Bijna elke gerecht wat je besteld is voor 2 tot 3 personen, ligt er aan of je een grote eter bent. Prijs kwaliteit verhouding is top! Voor al het lekkers wat we hebben gekregen inclusief 2 drankjes per persoon waren we 60 euro kwijt. Geen geld dus!
Wat ik al zei het decor ziet er niet uit, echt een vreetschuur. Het eten en de smaken doen dit alles vergeten. De service is ook niet helemaal ok te noemen. Je kan er niet lekker rustig zitten om te eten en te praten. Je moet binnen komen zo snel mogelijk bestellen en weer gaan. Ze staan dus om de haverklap aan je tafel of je al weet wat je wilt. In 3 minuten tijd kan het dus best zo zijn dat je al 6 bent aangesproken of je een keuze hebt kunnen maken.

Nogmaals het eten vergoedt veel!
En dus is het een absolute aanrader.

Mari-aan

Heel lekker chinees gegeten bij Fat Kee te DenHaag, grote schotels maar ook heel goedkoop,
helaas zijn service en decoratie niet zo goed is, ook blijkt altijd meer mensen daar reserveren dan aantal aanwezige zitplaatsen! dan moeten mensen soms beetje wachten !
maar eten heel lekker en uitstekend bij FatKee!

Gegeten op 4 april 2014

dbuchly

13 februari 2014

Ik zou bijna een paar krachttermen gebruiken voor het lekkere eten. @$%^#&* wat een onwijs lekker eten hebben ze in dit restaurant.

We komen hier al ruim 30 jaar en het restaurant ziet er nog steeds niet uit. De kwaliteit van het eten erg goed voor een schappelijke prijs. Het is hier ook altijd druk. Reserveren is mogelijk, maar je moet toch altijd wachten op een tafeltje. Het geluk is dat het wachten nooit lang duurt, omdat de doorstroom snelheid erg hoog is.

Advies: gewoon naar binnen gaan en wachten op je beurt. Er is in Den Haag geen restaurant dat lekkerder eten op tafel zet voor die prijs en in die snelheid.

De service is snel, attent en functioneel.

Gegeten op 13 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Fat Kee in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Fat Kee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.