a TripAdvisor company

Fat Kee

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 070 360 07 42

Chocobol

Fat-kee, persoonlijk heb ik het lekkerst tot nu toe bij Fat-kee gegeten. Mijn favorite menu daar is de Nasi tjasiew met kip krabbetjes ) kip in peper en zout) warm en krokant geserveerd, met adjoema peper erbij en brocolli groente schotel in black bean saus. Unbeatbale!!
De service mag wat vriendelijker zijn, wat betreft de dames, de heren zijn heel vriendelijk, maar de dames zijn zeer onvriendelijk! Ik ga steeds weer terug , omdat mijn menu (het eten in algemeen) nergens anders zo lekker is. Decor staat al jaren vast, misschien beetjes verandering mag wel gebeuren, maar voor nu is het prima. Zeker daar eten als je het nooit probeert hebt. Ik g aal jaren daar naar toe.

Gegeten op 1 september 2015

JL74

Vandaag bij Fat Kee gegeten. We hadden nasi goreng met babi panggang, cha sieuw, eend en groenten. Het eten is er heerlijk, maar de bediening is echt verschrikkelijk. Mijn schoonzusje kreeg cola zonder prik (vorige keer dat we er waren ook al) en toen zij om een nieuwe vroeg, werd de cola geirriteerd weggehaald zonder dat er enig excuus was aangeboden. We hadden de neiging om op te stappen en ergens anders te gaan eten, maar hadden erge honger en op dat moment geen zin om iets anders te zoeken. Dit was dan ook de laatste keer dat we daar hebben gegeten. Jammer, want het eten is echt goed maar de bediening is beneden alle peil.

Gegeten op 23 januari 2016

frans1966

De kwaliteit is wisselend. Soms goed maar helaas ook soms erg slecht. Bijvoorbeeld een swee kau soep gegeten waar de garnalen zuur smaakten en het deeg er donkergeel uit zag. Andere gerechten waren wel goed.
Maar om nou te zeggen prijs kwaliteit verhouding in balans zoals het een aantal jaren geleden was, nee. Gerechten zijn niet meer zo goedkoop als voorheen en de kwaliteit is soms twijfelachtig.
Voor de sfeer ga je er sowieso niet eten maar als de ingrediënten niet vers smaken dan heb je er eigenlijk niets meer te zoeken.
Een goede indicatie voor de kwaliteit is natuurlijk of er ook Chinezen zelf in het restaurant eten. Dat is dus al jaren al niet meer het geval. Wel altijd superdruk met Surinamers en Nederlanders. Wil je betere kwaliteit Chinees eten, kijk goed in de buurt van Fat Kee. Er is nog veel meer te ontdekken. Check bijvoorbeeld Ming Dynasty aan het Spuiplein, altijd vol met Chinese bezoekers.

Gegeten op 1 januari 2016

marionmu

Zelden zo'n wonderlijk restaurant gezien. Totaal sfeerloos, van alle borden ontbreken stukjes en alle mensen die afhalen staan midden in het restaurant te wachten.
Het maakt niet uit wanneer je komt: het is altijd afgeladen vol. Bediening is niet vriendelijk maar wel razendsnel: drankjes staan binnen 1 minuut op tafel. En welk van de ruim 150 gerechten je ook bestelt: het eten staat binnen 5 minuten op tafel.
De tjap tjoy is onovertroffen: heerlijke verse groenten in lekkere oestersaus.
Als je snel en lekker chinees wilt eten is het een prima tent! Voor gezelligheid en een leuke ambiance moet je hier niet zijn.

Gegeten op 23 december 2015

johannah

Beste Chinese Chinees van Den Haag, druk maar gezellig multiculti!
Specialiteit voor mij is de Cha Siew met nasi, Tjap Tjoy oestersaus met witte rijst, de Bami a la Fat Kee en de Aubergine met garnalen.
Tip: Open nog een restaurant, maar dan in de buurt van het Zuiderpark! Dit restaurant heeft te veel fans.

Gegeten op 7 december 2015

Wennepen20

Mihoen, babi pangang, bami zijn goed.
Beetje jammer van de doperwten in de nasi! Die horen daar toch echt niet in thuis!
Prijzen prima!

Gegeten op 27 november 2015

Che59

Het eten is wel ok maar niet veel beter dan elke andere 'Chinees'. Personeel is inderdaad zoals al vaker gezegd niet het meest vriendelijkst. Door alle klanten die midden in het restaurant wachten om af te halen is het vaak rumoerig, kom hier dus niet om in rust te eten. Wat ik wel echt vind tegenvallen is dat ze GEEN magere Babi Pangang serveren, toch wel een van de meest favoriete gerechten in de Nederlandse Chinees.

Gegeten op 30 oktober 2015

drommels

ronduit smerig en onverantwoorde hap smijt-op-je-bord werk
schofterig omgangsvormen personeel dat het met de hygiene ook al niet zo nauw neemt
een cursus sociale vaardigheden voor de bediening zou geen kwaad kunnen. service zero points!
Een klein pluspunt: de zaak is tot in de nacht open echter ik heb er mijn laatste stap gezet. Afrader!

Gegeten op 4 november 2015

group0nfreak

Bij de kleine fat kee gegeten, mijn all time fat kee favorite blijft toch de rundvlees in zwarte bonensaus maar de nasi goreng Cha Sieuw van mijn tafelgenoot was ook heerlijk.

Eenvoudig chinees eten in eenvoudige setting voor een redelijke prijs. Misschien wel het lekkerste chinese eten van Den Haag e.o.

Prima concept, niets aan veranderen!

Gegeten op 8 november 2015

angelinak

Totaal geen gezelligheid, maar heerlijk gegeten Bamisoep met garnalen (wontons) en Bami soep met Tja sieuw. Allebei erg lekker, maar veeeeel te vel. Als late lunch gegeten op dat moment niet druk. Drinken verhoudings gewijs wel duur, 2,3 voor een glaasje (werd uit een fles geschonken, dus geen kleine flesjes)

Gegeten op 21 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Fat Kee in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Fat Kee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.