a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 255 63 03

De weg door Amerika

Food & Fun is hun slogan. En niets is minder waar in dit typische Amerikaans restaurant waar de hamburger, Ceasar salad en smokey bbq wrap hoogtij vieren. Route 66 was een historische autoweg van 3940 km dwars door de Verenigde Staten. In het restaurant kunnen groepen terecht tot zestig personen en ook kinderfeestjes worden leuk met hotdogs en frietjes.

BartenAnke

1x gegeten, wel fijn bij t speelhokje voor kinderen. Amerikaans eten, maar ons viel t tegen. Helaas.
Misschien de smaak, maar t was niet ons ding.

Gegeten op 28 maart 2015

Bine81

Met wat kennissen zijn we hier onlangs last minute gaan eten. De aankleding is lekker casual en alles ziet er goed onderhouden uit. Lekker ruim opgezet. In het begin van de avond werden we steeds vlot geholpen. Later op de avond moesten we een paar keer een langere tijd wachten voordat we de aandacht van de bediening hadden getrokken. Wel moet ik zeggen dat als we eenmaal de aandacht hadden, we ook vlot geholpen werden. Ook vond ik het erg netjes dat de kok een keer aan onze tafel is verschenen om te vragen of het allemaal smaakte.

De porties vond ik redelijk groot. Ik deelde als voorgerecht met iemand anders de 1-persoons portie nacho's en dat was voor ons beide echt voldoende als voorgerecht. De hoofdgerechten waren lekker, maar niet heel bijzonder. De friet vond ik zelf wat droog, maar mijn tafelgenoten vonden de frietjes erg lekker.
Als nagerecht vond ik het prettig dat er ook losse bolletjes ijs besteld konden worden. €1,75 per bolletje vond ik wat duur, maar het ijs was wel lekker.

Gegeten op 26 juli 2015

Marcel120981

Dit restaurant is een prima optie als je een hapje wilt eten, niet teveel en niet teveel geld kwijt wilt zijn. Het eten is wel aardig, maar niet top. De bediening is wat onervaren, er moest veel gevraagd worden. Het idee van een typisch amerikaans restaurant is wel leuk.

Gegeten op 23 januari 2015

charlotte1

Gisteren gegeten met een bon van Socialdeal. 4 gangen verrassingsmenu voor 15 euro. Wat hebben we heerlijk gegeten, echt een absolute aanrader. De gerechten waren vernieuwend en lekker. Het was niet echt Amerikaans eten, wat je wel zou verwachten bij een Amerikaans restaurant, maar dat mocht de pret niet drukken.
Wij gaan zeker nog een keertje terug!

Gegeten op 2 juni 2013

CoraBa

Zeer goed en sfeervol Amerikaanse restaurant, met de juiste uitstraling. Het eten is zalig, echt een culinair hogestandje, vooral de calamaris en cheescake. Zeer aan te raden aan iedereen!

Gegeten op 30 maart 2013

Etertje61

Heel attente bediening; sprak ons bij binnenkomst spontaan aan bij de naam die ik bij reserveren had genoemd. Hield ons goed in de gaten zonder opdringerig te zijn. Eten smaakte prima en de presentatie was goed verzorgd. Goede huiswijn. Kortom een zaak om nog eens bij terug te komen.

Gegeten op 6 december 2012

jvanderstelt

• Goed

• Goed

Een gevarieerde menukaart en lekker eten in Amerikaanse sfeer. Zowel de vis als het vlees is van goede kwaliteit. Prettige bediening.

frank6

• Uitstekend

• Uitstekend

Gezellig no nonsense restaurant. Vlotte bediening en prima kaart.

Schrijf zelf een recensie over Route 66 in Veldhoven

Schrijf hieronder je recensie over Route 66. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.