Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Izkaya Touch Table Restaurant & Cocktail Bar in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 281 09 10

Innovatief restaurant met moderne Asian Fusion keuken

Hypermodern restaurant met een interactieve touchscreentafel. Je bekijkt het menu op tafel en bestelt zonder dat je op een ober hoeft te wachten. Tijdens het wachten kijk je mee hoe ze in de keuken heerlijke Aziatische gerechten bereiden.

phate

Via online reservering

We aten hier voor de derde keer en het was wederom een groot succes! Het gevaar van een 'gadget' zoals de touch tables die ze bij Izkaya hebben is dat dit de boventoon voert, en dat de kwaliteit van het eten te wensen overlaat. Maar dat is hier zeker niet het geval!! Zonder toch tables, wat een leuke 'touch' is, zou ik hier ook zeker gaan eten. Ze hebben een zeer goede fusion-keuken en de mogelijkheid om steeds kleine hapjes te bestellen en die te delen bevalt mij uitstekend. Als ik een nadeel zou moeten noemen dan is dat de prijs: die is best een beetje aan de hoge kant. Maargoed iedere keer dat ik hier ben geweest was ik positief verrast, dus ze hebben misschien ook wel gelijk om daar goed geld voor te vragen. Ik kan een bezoekje aan Izkaya aan iedereen aanbevelen, maar zorg wel dat je 50-60 euro pp kan uitgeven zodat je rustig kan bestellen wat je wilt.

Gegeten op 13 december 2014

arie_roovers

Met 2 vriendinnen heb ik afgelopen donderdag bij Izkaya gegeten. De gerechtjes zijn erg verrassend en lekker. We hebben echt genoten! Porties waren voldoende en prijs/kwaliteit verhouding goed. Ik vond de wijnen alleen niet zo goed en wel erg aan de prijs. De touch tables zijn leuk, maar soms wel gevoelig zodat we een keer iets bestelden zonder dat het de bedoeling was. Gelukkig kan je een bestelling toch nog ongedaan maken door het aan de bediening te zeggen. Wel even wennen dat je niet een menukaart hebt met meteen een overzicht van alle gerechten, maar erg leuk bedacht. Ik vond de bediening erg vriendelijk, maar ze moeten zich wel aan het concept houden. Toen ze een keer drankjes op kwamen nemen zonder dat we via de tafel bestelden, waren ze ze vergeten te brengen. Gewoon via de tafel bestellen dus, dat gaat prima. We gaan hier zeker nog eens eten!

Gegeten op 11 december 2014

gertjan25

Via online reservering

Leuke sfeer! Leuk concept met het bedienen van het menu via de touchpad op de tafel! Eten was erg goed. De tonijn was heerlijk! Echt een aanrader. Menu is gevarieerd. Eten van hele goede kwaliteit en creatief bereid!

Minpuntje was wel dat het koffiezetapparaat kapot was, de bediening had ook geen alternatief om even koffie te regelen. Dus voor het dessert en de koffie zijn we uiteindelijk op het schouwburgplein beland. Jammer, want dat scheelde zeker 30 EUR omzet op een rekening van nu 77 EUR voor twee personen. Dus nog wel werk aan de winkel.

MvD4

Via online reservering

Leuk, hip, modern, gezellig. Prima eten. Ook geschikt om gezellig een cocktail te drinken. Zeer gastvrije ontvangst door de eigenaren. Super bediening, snel en vriendelijk. Een aanrader!

friet74

Via online reservering

Altijd leuk om hier met iemand naar toe te gaan die hier nog nooit is geweest i.v.m. de touch tables. Leuk concept en meteen een onderwerp om over te praten. De bezetting van de bediening is ten opzichte van ons vorige bezoek ook veranderd en dit viel meteen op in positieve zin.
Wat ons betreft zeker een aanrader en we zijn zeker van plan om terug te komen.

Wijden

Via online reservering

Wat een unieke beleving! Het was de moeite waard om hier meer dan 100 kilometer voor te hebben gereden. De kwaliteit en presentatie van het eten was boven verwachting. De ontvangst was warm op deze winterse dag want buiten bij de ingang hoor je zal een muziekje, je werd welkom geheten bij de deur, de medewerkster stelde zich voor en je jas werd opgehangen. Als je niet de verwachting hebt dat het lijkt op de All You Can Eat prijs en kwaliteit dan heb je het er zeker voor over om wat meer uit te geven voor dit top restaurant met onder andere Japanse gerechten.

dekkum

Smaken verschillen maar naar mijn mening is de Aziatische keuken het lekkerst als het puur en authentiek is en blijft. Eten is hier niet slecht maar de smaak combinaties zijn te overdreven. Net een smaak te veel waardoor bij de eerste hap het eten lekker smaakt maar na drie happen niet meer. Jammer concept is leuk maar prijs kwaliteit is niet goed. Als je een aantal gerechtjes met drinken neemt dan zit je zo boven de 100 euro. Wat ik het niet waard vind. Ik ga liever liever voor de authentieke smaken. Als je de gerechten een eigen twist geeft dan moet jouw versie niet onder doen aan het origineel. Leuk voor een keer maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Puur persoonlijk heeft niets met de kwaliteit van het eten te maken. Smaak combinaties spraken mij gewoon niet aan. Bediening was slecht werd tot 3 maal verkeerde gerechten op onze tafel gezet. Nadat we er van haden gegeten en door kregen dat we het niet hadden besteld kwam de bediening het halen en werd het zonder pardon bij de juiste mensen op tafel gezet. De rest van de avond heb ik de bediening lopen volgen of ze ook niet hetzelfde met ons bestelde eten deden. Vond ik niet echt fris om na 5 minuten het eten weer op te halen en het opnieuw uit te serveren.

Gegeten op 29 november 2014

Marijzij

Via online reservering

Wat een geweldig restaurant vlak bij de Doelen. Het menu wordt geprojecteerd op de tafel en kan je bestellen via muisklikken. Daarna even wachten en het wordt geserveerd. Wij hadden een kokossoep en sushi als voorgerecht, eend als hoofdgerecht. De smaken waren mooi gebalanceerd.
De service was prima, men heeft goed rekening gehouden dat wij nog naar een concert moesten.
Prima restaurant.

Gegeten op 14 november 2014

Proever74281

Via online reservering

Even wennen maar het werd goed uitgelegt hoe de tafel werkte. Voor mensen die geen computer gewent zijn en ouderen zal het moeilijk zijn. Kompliment voor de gerechten alles even vers en dessert brownie met choc.ijs was niet zoet en kon je daardoor de heerlijke choc. Proeven

Gegeten op 15 november 2014

Soes01

Via online reservering

We werden vriendelijk ontvangen bij aankomst. Het was een bijzondere ervaring om via het digitale systeem eten te bestellen. Heel vernieuwend.
Het eten was redelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 9 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Izkaya Touch Table Restaurant & Cocktail Bar in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Izkaya Touch Table Restaurant & Cocktail Bar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.