• foto's van Izkaya Touch Table Restaurant & Cocktail Bar in Rotterdam - 1

• 7.5 10 85

• 7.5

• 7.9

Innovatief restaurant met moderne Asian Fusion keuken

Hypermodern restaurant met een interactieve touchscreentafel. Je bekijkt het menu op tafel en bestelt zonder dat je op een ober hoeft te wachten. Tijdens het wachten kijk je mee hoe ze in de keuken heerlijke Aziatische gerechten bereiden.

RaymondO
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag (29-3) voor het eerst Izkaya bezocht met een kadokaart van Bongo.
Vantevoren telefonisch besproken en gevraagd of er suikervrij eten geserveerd kon worden. Bij binnekomst werd hier direct al door het personeel op gereageerd, het was dus daadwerkelijk genoteerd, woooww !!
Verder heerlijk (suikervrij) gegeten. Zowel het voor, hoofd- als nagerecht waren zalig. Prima service van het bedienend personeel. Het kwam als zéér betrokken en geïntresseerd over. Een verademing, zó kan het dus ook nog ! Het digitale aspect is natuurlijk een leuk extraatje.

Critisch als ik ben kan ik met een gerust hart aan iedereen doorgeven dat een bezoekje aan Izkaya010 een absolute aanrader is. Wij komen in ieder geval zéker nog eens terug!

Gegeten op 29 maart 2014

christa15

GEWELDIG!
Hier met mijn man samen glutenvrij gegeten en echt een avond lang gesmuld. De twee obers waren uiterst vriendelijk, zeer attent en goed op de hoogte van het glutenvrij dieet. Bij twijfel werd het nagevraagd in de keuken.
Hoewel het restaurant met touch tables werkt, kregen we een uitgedraaide kaart waarop alle glutenvrij gerechten stonden, met wat er eventueel aan veranderd zou worden, zoals sausjes. Ook glutenvrij hadden we nog behoorlijk wat keuze. Bestellen kun je dan weer via de touch tables, wat een erg leuke ervaring is.
Naast zeer smakelijke gerechten serveren ze ook heerlijke cocktails en alcoholvrije mocktails.
Ik ben erg gevoelig voor de kleinste spoortjes tarwe, maar heb absoluut nergens last van gehad. Wij eten altijd beiden glutenvrij en wanneer de obers ook maar vermoedden dat we een gerecht samen zouden delen - wat daar normaal is - kregen we meteen al twee lepeltjes of rietjes. Zo attent!

Ik ga er zeker nog een paar keer terug!

Gegeten op 25 februari 2014

Jay123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond op het idee gekomen om een cocktail te gaan drinken. Uiteindelijk besloten om naar Izkaya te gaan, wat een leuke tent! Stijlvol aangekleed, lekkere achtergrondmuziek en er hangt een goede sfeer. Het personeel heeft verstand van zaken en is zeer behulpzaam. Dat uitte zich ook in de mooie en smaakvolle cocktails! De yakitori spiesjes waren daarbij ook goed van smaak.

Vooral de spaanse ober was zeer charmant en vriendelijk.
We gaan zeker nog eens terug om het touchscreen diner uit te proberen!

Anna72
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met onze 3 kinderen een geweldige avond gehad! We werden hartelijk ontvangen en de sfeer was erg gezellig. De kinderen konden zich prima vermaken aan tafel door een spelletje memorie te spelen tussen de gangen door en de andere opties te verkennen. Wel oppassen: voor je het weeet hebben ze iets besteld ;-) Dat is overigens geen straf, want het eten is er heerlijk. Kwalitatief goede ingredienten gebruiken ze er en dat proef je er vanaf! Een van onze kinderen moet glutenvrij eten. Meestal hebben restaurants dan maar 1 optie, maar hier konden we kiezen uit 13 verschillende gerechten die zo aangepast werden dat ook hij daarvan kon geniete. Voor glutenvrije eters dus een aanrader!

Gegeten op 8 februari 2014

MarkRobin
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden iets te vieren en de avond werd ook een feest. De sushi was vers en smaakvol, maar wel precies dezelfde als de vorige keren. De bediening stond open voor deze kritiek. De tonijn tataki was perfect, inclusief de verse gember: delicaat en niet overheersend. De combinatie jacobsschelpen met dunne pasta met pesto was ok; gelukkig lagen de schelpen bovenop, zodat we schelpen en pasta apart konden eten: beide prima van smaak en textuur. De panne(n)koekjes bij de eend waren koud, maar verder was ook deze gang vers en heerlijk van smaak. Nagerecht Bounty paradise was een verrassing (met melkchocolade, kokos en twee jammer genoeg heel kleine doch heel lekkere toefjes tropische-vruchtenmousse). De sake was uitstekend qua smaak en temperatuur. De shyraz is ook aan te raden evenals de sauvignon blanc.
De bediening was vriendelijk en attent. Echt een aanrader!

Gegeten op 12 februari 2014

cathyjansen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via IENS dinner deal kennis gemaakt met dit restaurant. Het decor is erg mooi en het is erg leuk om met de tafels te spelen; tafelkleedje veranderen, met de webcam meekijken in de keuken en zeeslag spelen. Omdat we een menu hadden, konden we niet met de tafel bestellen, maar alsnog hebben we ons ermee vermaakt. Het eten was echt heerlijk. De sushi was heel vers en goed van smaak, de shitake soep was echt verrukkelijk (persoonlijke favoriet), daarna vlees op een hete steen gekregen en crème brûlée met lychee ijs als toetje. Personeel is super vriendelijk en snel. Aanrader voor als je eens iets anders wilt; je krijgt zeker waar voor je geld!

Gegeten op 8 februari 2014

A8019
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het systeem met de touch tables maakt dat je zelf het tempo van de avond kunt bepalen. Het is leuk dat je samen allemaal hapjes kunt proberen en als je nog trek hebt zelf kunt bepalen op welk moment je nog iets besteld. Het personeel is erg vriendelijk (jas wordt aangenomen en gegeven bij vertrek) en staat open voor vragen. Dat maakt dat het niet onpersoonlijk wordt. Alles wat we bestelde smaakte erg goed, je proeft dat er met goede verse producten wordt gewerkt. Het is natuurlijk persoonlijk, maar de sushi, de crepes with crispy duck en niet te vergeten de brownie waren onze favoriet! Wij komen hier zeker vaker.

Gegeten op 27 december 2013

remco38

we hebben hier 1 keer gegeten we wouden het nu wel is meemaken
de touch tafels is gewoon echt leuk nu mag je wel gewoon is met je telefoon spelen.
het enigst eis dat je wel alleen maar bezig bent met die tafel maar ja kom je daar ook niet voor eigenlijk eten is gewoon goed en de service ook, alleen let op druk niet zomaar op bestellen want ze komen het echt brengen.

Gegeten op 14 september 2013

maik2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij aankomst snel en vriendelijk ontvangen. Daarna hebben we kennis gemaakt met de unieke Izaya touch table. Een heel mooi systeem. Helaas bleken een aantal gerechten niet meer op de kaart te staan in de loop van de avond. Dit werd echter gecompenseerd door de vriendelijke service en smakelijke (verse) andere gerechten. Verder vonden wij dat het restaurant erg sfeervol was. Alles bij elkaar: een top avond! Zeker voor herhaling vatbaar.

Mickwick
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima betaalbaar eten ! Dat voorop. De touchtafels zijn een leuke gimmick die echter de gezelligheid aan tafel niet ten goede komt. Iedereen zit met z'n touchtafel te spelen. Verder had het bonnensysteem storing waardoor een aantal bestellingen niet kwam en zie dan je eten maar te krijgen ! Ook reageerden een aantal touchpads slecht en dat er 1 los. Als klap op de vuurpijl het zeer wazige kortingsysteem: bij de ingang liggen kaartjes voor 10 euro korting per 2 personen bij je volgende bezoek. Wij, 8 personen, waren hier op aanraden van een aantal uit dit gezelschap die er de week ervoor al waren geweest. Zij hadden deze deze overigens niet genummerde kortingskaartjes niet bij zich, maar we hadden er in ieder geval 2 bij de ingang gepakt en gevraagd hoe het zat. Men verzekerde ons dat dit wel goed kwam bij het afrekenen. We waren met 8 en aten voor meer dan 300 euro. Volgens het kortingssysteem zouden we dan met de kortingskaartjes (die gewoon bij de ingang liggen) 30 euro korting kunnen krijgen op de rekening. Omdat we er echter maar 2 daar gepakt hadden wilde men absoluut niet verder gaan dan 20 euro korting. De dame in kwestie stond ons zeer klantonvriendelijk te woord. We hebben uiteindelijk maar betaald en zijn zonder fooi te geven vertrokken mo hier in ieder geval niet meer terug te komen. Normaal geven we 10% fooi, dus door deze discussie over een tientje liep het personeel een fooi van rond de dertig euro mis... Ik zeg: dubbele teleurstelling

Gegeten op 15 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Izkaya Touch Table Restaurant & Cocktail Bar in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Izkaya Touch Table Restaurant & Cocktail Bar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!