Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Izkaya Touch Table Restaurant & Cocktail Bar in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 281 09 10

Innovatief restaurant met moderne Asian Fusion keuken

Hypermodern restaurant met een interactieve touchscreentafel. Je bekijkt het menu op tafel en bestelt zonder dat je op een ober hoeft te wachten. Tijdens het wachten kijk je mee hoe ze in de keuken heerlijke Aziatische gerechten bereiden.

anita104

Via online reservering

Wij waren er voor de 2e keer met z'n vieren omdat we het eten voortreffelijk goed van smaak vinden en de vriendelijkheid van het personeel is enorm goed te noemen. Een hartelijk ontvangst en de meiden wisten nog precies dat we al eerder waren geweest. Alle gerechten zijn heerlijk en de desserts...... daar lusten we meer van. Ook makkelijk om, als je niet kan kiezen met z'n 2en 2 gerechten te nemen en het dan te delen. Een geweldige zaak om zeker vaker terug te komen.

Gegeten op 22 augustus 2014

renespek

Zeer goed restaurant, top bediening en begeleiding bij tafel gebruik.
Deze moderne touch bediening is van goede kwaliteit
Over het eten kan ik heel kort zijn dit is echt zeer goed te noemen de kok
heeft het helemaal in zijn vingers.

Gegeten op 23 augustus 2014

Vanqua

Vrijdagavond met reservering gedineerd in Izkaya waar in t verleden Zin zat. Prima ambiance met beneden bar en boven luxe dinerverdieping. Pan fried Duckbreast en Pan fried scallops besteld voor ons 2'en. Met een kom rijst, green salad en gebakken lange frites met mayonaise. Izkaya hanteert als noviteit een e-bestelmenu in de tafel verwerkt voor alle gerechten, drinks(incl. cocktails en non alcohol) en deserts. Het vlees had wat langer doorgebakken mogen worden. Dat is de enige aantekening. Het smaakte voor mijn vrouw lichtelijk rauw . De bediening is attent, accuraat en charmant in een relaxte atmosfeer met mellow muziek op de achtergrond. Redelijk prijsniveau, €60 in totaal voor 2 personen, voor een inmiddels 3-jarig restaurant met Aziatische keuken. Een lekkere chardonnay blanc en cocktail vergezelden ons. Voor herhaling vatbaar, in het centrum van Rotterdam aan t begin van de Lijnbaan.

Gegeten op 8 augustus 2014

Solina

3 jaar geleden ben ik hier ten huwelijk gevraagd, dus toen ik van werk een IENS restaurantbon kreeg leek het ons leuk om hier weer terug te komen. Mijn man nam het Zomerkriebels menu en ik nam à la carte. Heb zelf gekozen voor 2 hoofdgerechten: de crispy duck pancakes en de hot stone beef met een side salad. Erg genoten van de eend (als voorgerecht genoeg voor 2) en de topper was de beef. Ziet er leuk uit en smaakt ook nog heerlijk. Handig dat je zelf invloed kan hebben op de garing door hem eerder of later van de gloeiendhete steen af te halen. Werd erg goed rekening gehouden met mijn dieetwensen, zelfs met de non-alcoholische cocktails (2 werden speciaal voor mij gemaakt). We hebben ons weer enorm vermaakt tijdens het wachten met de Chef cam en de spelletjes. Kortom leuke ambiance, heerlijk eten en top service. Fantastische avond gehad. Wij komen snel weer een keertje terug.

Gegeten op 1 augustus 2014

martine21

Vorige week wezen eten, zeer lekker gegeten. Heb gebruik gemaakt van het zomerkriebels menu. Porties waren ook voldoende en het toetje... HEERLIJK!

Gegeten op 22 juli 2014

sinnepinnie

Vorige week zijn we bij izkaya gaan eten.Ik ben altijd erg kritisch maar heb hier fantastich gegeten! De bediening vond ik opvallend goed.2 leuke meiden, legden alles heel goed uit vwb de bijzondere tafels, aanpassingen aan de gerechten waren ook geen probleem.eten was top! Vooral de eend;) en de creme brulee was helemaal de topper vd avond! Kortom ..hier moet je echt n keer gaan eten!

DannyW

Afgelopen dinsdag hebben we wederom bij Izkaya gegeten, inmiddels voor de vijfde keer alweer. Aangezien ik erg tevreden ben over de kwaliteit van het restaurant heb ik besloten om een recensie te schrijven, iets wat ik eigenlijk nooit doe. Voor mensen die houden van fusion / asian gerechten is Izkaya een echte aanrader. Ik heb in Kuala Lumpur soortgelijke restaurants bezocht (zonder de bijzondere tafel weliswaar), en ik kan bevestigen dat de koks van Izkaya zeker niet onder doen voor hun Aziatische collega's. Indien je voor een cocktail wil gaan is het restaurant of alleen de bar ook zeker een bezoekje waard. De Singapore Sling is mijn favoriet: Een cocktail met een vleugje kaneel wat je terugdoet denken aan een snoepje uit je jeugd! Op de kaart staan mooie en lekkere gerechten. Het grootste probleem wat ik heb is een keuze te maken ! Een aantal gerechten zijn een vermelding waard: "Bang Bang Chicken", welke je goed als voorgerecht kan nemen. Dit is een gerecht van gerookte kipfilet, met een iets pittige pindasaus, en salade. Mijn favoriete hoofdgerecht blijft een Oosterse bekende: "Crepes with Crispy Duck" - krokante eend met Hoi Sin saus en dunne pannekoekjes, geserveerd met dungesneden reepjes groenten. De Sauvignon Blanc gaat hier goed mee samen. Wat me opvalt aan de bediening is dat deze erg vriendelijk is. Men is correct en beleefd, met ruimte voor een personal touch. Je kunt zien dat de mensen die er werken het naar hun zin hebben, en het leuk vinden de gasten een gezellige avond te bezorgen ! Men legt het concept met de interactieve tafel aan het begin van het diner goed uit, en voor mensen die liever op de traditionele wijze bestellen: dit ook geen enkel probleem voor de bediening. Voor mij scoort Izkaya uitmuntend !

Gegeten op 17 juni 2014

mirandawoelders

Zondagavond hier gegeten via Iens Diner Dagen. Het menu stond vast en kon aangevuld worden met extra's.
Het voorgerecht bestond uit 3 kleine gerechtjes: bloemkoolsoep met garnalen, salade met beef, sushi met zalm. Het hoofdgerecht was gestoomde kabeljauw met asperges, dessert crème brûlée.
Alles werd heel mooi gepresenteerd, de smaken zijn heel basic en natuurlijk, veel gebruik van verse kruiden. Echt heerlijk gegeten!!
Het touch screen is grappig en vooral om te bestellen heel handig.
De bediening maakt dat je je welkom voelt.
De inrichting is erg modern en doet wat koel aan. De muziek is helemaal niet onze smaak, lounge muziek. maar ja, wij zijn dan ook 50 + :)
Wel een gelegenheid waar je eens geweest moet zijn!

Gegeten op 4 mei 2014

stephanietambouras

Samen spontaan besloten om een hapje te eten bij Izkaya, en zoals wij gewend zijn heerlijk gegeten, hele goede service en een enorm gezellige avond gehad. Zeker een aanrader!
Ook de cocktails zijn zalig.
Wij komen zeker terug.

Gegeten op 6 mei 2014

gaitrie

4 gangen proeverij incl welkomstcocktail voor 2 personengewonnen via rotterdam.info bij Izkaya. In 1 woord geweldig! Heerlijk gegeten, supervriendelijke service en leuke sfeer. Bedankt Rotterdam.info & Izkaya
Zeker de moeite waard om er nog eens te eten

Gegeten op 1 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Izkaya Touch Table Restaurant & Cocktail Bar in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Izkaya Touch Table Restaurant & Cocktail Bar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.