• foto's van Parmesan in Zwijndrecht - 1

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 078 6126636
  2. www.restaurantparmesan.nl

Marcel010

Leuke sfeervolle Italiaan met verfijnde gerechten en niet het standaard Italiaanse menu. Het restaurant was volledig vol en moest zelfs meerdere mensen teleurstellen. Reserveren dus aanbevolen. Mooie verse ingrediënten in de gerechten.

Gegeten op 23 januari 2015

xerxes61

Gisteren weer een perfecte avond gehad. Grote bewondering dat na vele malen hier te hebben gegeten,de klasse gelijk is gebleven. Grote aanrader voor u en uw zakenrelaties hier te dineren. De rode huiswijn is een genot,en alles was weer top,
bedankt,Parmesan!

Mvg S. Van Yperen.

Gegeten op 11 februari 2015

mebius

Vier weken geleden zijn we met twee gaan eten bij Parmesan. Een modern ingericht Italiaans restaurant wat gedreven wordt door niet Italianen. Vooraf hadden we een broodje met smeersels en de truffel ricotta. Het brood was supermarkt brood, maar de smeersels waren erg lekker. De truffel ricotta was op zich goed maar veel te zout. Een opmerking hierover bij de eigenaar leidde niet tot enige reactie. Als hoofdgerecht de dorade filet. Gezien onze opmerking over het zout had men nu in de keuken besloten maar heel weinig zout te gebruiken, zodat eea niet op smaak was. Eigenlijk was het hele gerecht verder vrij smaakloos, typisch een geval van een kok die geen fijne smaakpapillen heeft. Aan een dessert hebben we ons niet verder gewaagd. De prijskwaliteit verhouding is bij dit restaurant niet goed. 2 x voorgerecht, hoofdgerecht, spa tje en koffie voor € 83 is buiten proportie. Minstens zo vervelend is dat je aanvoelt dat een opmerking over iets volledig zinloos is omdat men niet begrijpt wat echt subtiel lekker eten is. Kortom er zijn veel betere restaurants in deze prijsklasse die dan dit zichzelf overschattende restaurant.

Gegeten op 13 januari 2015

Nonino

Italiaans zonder lijsten met pizza's en pasta's, uitgekiende gerechten met veel smaak. Informele bediening, je komt hier voor de smaak. Viergangen met keus uit vlees en vis, beperkte menukaart waarin toch een grote variatie aan smaken.

Gegeten op 6 februari 2015

loes82

Al een aantal keer wezen eten bij Parmesan. Hartelijk ontvangst een goeie kok en attente bediening. De ambiance is tot in de puntjes verzorgd en gezellig!
De met regelmaat wisselende kaart biedt een keur aan verfijnde gerechten met een Italiaanse touche. Daarnaast genoeg keus uit smaakvolle wijnen.
Kortom een top zaak. Zeker een aanrader voor de fijnproevers & lekkerbekken.

Gegeten op 28 januari 2015

marion94

We zijn aangenaam verrast wat Restaurant Parmesan betreft, heerlijk gegeten! De kinderen vonden de pizza's erg lekker en wij vonden de ravioli en de kalfssukade top. En als dessert hadden we heerlijke homemade Tiramisù. We komen zeker snel weer eten, bedankt jongens!

Restaurant Parmesan is een echte aanrader.

Gegeten op 10 januari 2015

angela98

Al meerdere keren hier gegeten. De kaart staat altijd vol lekkere dingen, en vooral de toetjes zijn favoriet. Zelfs als je iets wil hebben wat niet op de kaart staat omdat het de vorige keer zo lekker was, geen probleem bij Parmezan! Deze heren snappen heel goed wat hun klanten willen. Kortom een fijne zaak met lekker eten en een gezellige sfeer!

franklinbrandsma

Onze 3de keer in korte tijd bij dit naar onze mening top restaurant. Als je van ECHT italiaans eten houdt is Parmesan een echte aanrader. Zelf vind ik de Ravioli met truffel erg lekker, verder zijn de pizza's erg lekker ook om mee te nemen. De bedieningen is goed niet te snel niet te langzaam. De gastheer is erg vriendelijk en combineert de wijnen erg goed met het eten.

renata7

Vanavond een poging gedaan om hier te gaan eten. Voordat we ons drinken konden bestellen waren we al een half uur verder. Daarna moesten we zelf nog vragen of we de dinerkaart mochten om wat te bestellen.
Voorgerecht duurde ook weer ruim drie kwartier voordat we wat kregen nadat we besteld hadden.
Toen waren we ondertussen ook zover dat we keuzes gemaakt hadden voor het hoofdgerecht (helaas een korte menukaart) toen we onze bestelling wilde doorgeven bleek dat de pizza's op waren... Geen excuus, geen alternatief, helemaal niets om er iets van goed te maken... Zelfs geen 'fijne avond verder' of tot ziens. Nou, ook al zouden ze dat gezegd hebben, ons zien ze niet daar meer daar!!! Wat een bagger slecht restaurant. Totaal geen aanrader!!!

michiel96

Heerlijk gegeten in deze zaak. Ook ras-Hollanders kunnen prima de Italiaanse keuken aan. Gerechten kwamen redelijk vlot, waren mooi opgemaakt en zeer goed van smaak. De porties zijn ook zeker voldoende. Ook de prijzen zijn zeker niet hoog als je proeft wat er op je bord komt.

Het decor was wat matig, door de aangename temperatuur besloten we buiten op het terras te eten. Dit zijn wat tafels op de stoep voor de zaak. Door de ligging van de zaak kan de eigenaar daar verder ook niets aan doen, maar jammer is het wel.

Al met al is deze zaak zeker een aanrader voor wie op zoek is naar lekker Italiaanse maaltijd.

Gegeten op 19 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Parmesan in Zwijndrecht

Schrijf hieronder je recensie over Parmesan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.