a TripAdvisor company

foto's van Parmesan in Zwijndrecht - 1 foto's van Parmesan in Zwijndrecht - 2 foto's van Parmesan in Zwijndrecht - 3 foto's van Parmesan in Zwijndrecht - 4 foto's van Parmesan in Zwijndrecht - 5 foto's van Parmesan in Zwijndrecht - 6

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 078 6126636

lennart25

Gegeten op 18 mei 2016

EvelienvZ

Met drie personen gegeten: voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Het eten was goed en de sfeer in het restaurant ook. De voorgerecht vind ik in verhouding redelijk prijzig. Minpuntje: voor een vegetarische vriendin werd bij het voorgerecht een plakje pancetta weggelaten maar dat werd niet gecompenseerd door een ander ingrediënt noch in de prijs. Bij een van de nagerechten, taart met ijs, was het ijs op. Ook dat werd niet gecompenseerd. En ook hier helaas geen karaf met kraanwater op tafel, maar een fles plat water voor ruim 5 euro.

Gegeten op 20 april 2016

boumanvanderwal

Op zaterdagavond 13 februari 2016 gegeten met 3 personen bij Parmesan.
3x het 3-gangen menu besteld.
Prijs kwaliteit en hoeveelheid verhouding absoluut niet in overeenstemming.
Voorgerecht: Salade van een "aangeklede" mozzarella (meer naam dan zaak)
2x Hoofdgerecht bestond uit 2 repen rib-eye met wat roseval aardappeltjes en paddestoelen en 1x hoofdgerecht 2 repen zwaardvis met 3 gamba's op een bedje van risotto. (wel erg karige bordjes)
Nagerecht: Tiramisu (leuk opgediend maar zeker niet bijzonder)

Al met al een teleurstellende ervaring echt niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 13 februari 2016

Dikkieblok

Lekker gegeten, prima 'italiaanse keuken' leuke bediening ook, alleen door lange smalle zaak wat rumoerig maar zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 20 januari 2016

reem

Met een bedrijfsuitje hier uitgebreid gegeten en we hebben goed gegeten. Niet al te grote kaart per soort gerecht dus de keuzes waren lekker snel gemaakt. Het eten smaakte goed, het zalm voorgerecht en de diamanthaas hoofdgerecht waren lekker klaargemaakt. Crumble toetje was wel wat simpel, ik verwachtte wat meer seizoensfruit maar ik had het idee dat het alleen appelcake was. Ik heb verder niemand horen klagen over het eten. Er had wel iets attenter op het bijvullen van de drank kunnen worden ingespeeld, dat duurde soms wat lang. Decor is verder simpel, gewoon gezellig, niets bijzonders verder.

Gegeten op 7 januari 2016

wiebe2

Met ene grote groep gegeten. Super goed verzorgt, mooi tempo tussen de gerechten en heel ongedwongen sfeer. Mooie gerechten! Niet teveel, niet te weinig.

Gegeten op 4 december 2015

caroAnt

Heel lekker gegeten. Echt een aanrader! Een frisse gezellige zaak. De ravioli met truffelricotto moet je een keer proeven! Prima prijs-kwaliteitverhouding. Dat geldt zeker ook voor de wijnen.

Gegeten op 27 november 2015

Fce

qua uitstraling niet typisch Italiaans, pizza karig belegd, keuze uit 3 soorten.
Pluspunt je kan ook een kleine portie bestellen voor de niet grote eter.
Vooraf stokbroodje smeersel blijkt gehalveerde boterhammen dat is jammer.
Zelfs bij vd valk krijg je vers gebakken broodjes.
Bediening aardig.
Voor Italiaans eten zal ik hier niet naar terug gaan.

Gegeten op 4 september 2015

Restaurant - 8 september 2015

Beste Gast,
Pizza's horen van origine niet overdone belegd te zijn, op de kaart staan 5 pizza's vermeld en mocht u keuze er niet bijzitten, kunt u dit voorleggen aan de kelner, ( STOKBROODJE ) Dit is desembrood van een gerenommeerde bakker. Jammer dat u dit op deze manier heeft ervaren.
Mvg,
Dhr. Moolenaar

Expertproever - 8 september 2015

door uw eigen bediening werd gevraagd of we stokbroodje met smeersel wilden, begrijpt u hoop ik nu, dat we niet rekenden op boterhammen al dan niet van een gerenommeerde bakker. Een pizza hoeft niet overdone belegd te zijn maar karig is het andere uiterste.

barryt79

Al vele malen gegeten in dit restaurant, dus het werd eens tijd voor een recensie, gebaseerd op mijn bezoek afgelopen dinsdag. We hadden niet gereserveerd en het was al aardig druk toen we binnenkwamen, maar we konden gelukkig toch terecht.
Als voorgerecht had ik ravioli met truffelricotta gekozen. Dat was echt een feestje voor de smaakpupillen! Mijn hoofdgerecht was een pizza aglio, olio e pepperoncino met heerlijke ham. Een heel smakelijke pizza van goede ingrediënten en met een perfect gebakken bodem; echt top! Als dessert had ik tiramisu van verse aardbeien. In één woord verrukkelijk! Ik heb ook een hapje van mijn tafelgenoot's nagerecht op, wentelteefjes met amarenekersen, en dat smaakte ook fantastisch. In een Italiaans restaurant mag een koffie na afloop natuurlijk niet ontbreken en dat was een prima espresso.
Parmesan is geen 'doorsnee-Italiaan' en wordt door Nederlanders gerund. Naar mijn idee heeft het restaurant een stevige, Italiaanse basis met een flinke, moderne touch: 'Italiaanse keuken 2.0'. Wat mij betreft mogen veel Italiaanse restaurants hier een voorbeeld aan nemen. De kwaliteit van het eten is bovengemiddeld: verse ingrediënten, alles goed op smaak, bijzondere gerechten, een regelmatig wisselende en vernieuwende menukaart en uitstekende wijnen. De inrichting van het restaurant is modern en sfeervol en de bediening is erg vriendelijk en alert.
Kortom: een aanwinst voor Zwijndrecht en zeker een adres om regelmatig naar terug te keren.

Gegeten op 1 september 2015

MirtheM

Heerlijk, verfijnd, Italiaans eten met een buitengewoon vriendelijke bediening op een leuke locatie. Sfeervol ingericht, knus maar niet te dicht op elkaar. Alles top.

Ik had goede verhalen gehoord, en die waren niet overdreven. Vooraf genoten van kraakvers brood met verse pesto en kikkererwten, als hoofdgerecht een pizza. Een pizza op maat, met ingrediënten op wens was geen probleem. Na de eerste hap dacht ik 'zo kan pizza dus ook smaken'. Dat je tomaten proeft als je de saus op de pizza eet. Mijn vriend had zwaardvis met asperges, ook dat was erg lekker. Tot slot een heerlijke panna cotta met aardbeien en onze avond kon niet meer stuk.

De bediening was zeer vriendelijk, nam de tijd, en maakte duidelijk dat wij ook rustig konden genieten.

We zijn vanaf nu fan, en zijn duidelijk niet de enigen. Op een gewone doordeweekse avond zat het namelijk bijna vol.

Aanrader!

Gegeten op 1 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Parmesan in Zwijndrecht

Schrijf hieronder je recensie over Parmesan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.