michel21
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke bediening, gezellig restaurantje met leuke sfeer. Eten was heerlijk. Smakelijke (geen standaard) gerechten en prima porties! Als je een ietwat exclusievere italiaan zoekt dan is dit een aanrader. Hier gaan we zeker nogmaals dineren.

Gegeten op 15 februari 2014

Curly1980
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier met vier personen gegeten. De bediening is supervriendelijk, behulpzaam, adviserend en niet stijf. Het eten was heerlijk, dat was de mening van iedereen aan tafel. Geen plek meer voor een dessert, maar voor- en hoofdgerecht plus wijn zeker een reden om hier snel weer te eten!

Gegeten op 5 februari 2014

italiaan11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk restaurant met geweldige italiaanse gerechten en super goed personeel. Ze waren heel aardig en erg kindvriendelijk. Zelf wil ik kok worden en ik mocht zelfs een kijkje nemen in de keuken echt gewledig. De open keuken maakt de sfeer erg goed heek gezellig

Gegeten op 14 november 2013

veronique3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten. Het personeel heeft verstand van de gerechten. Complimenten voor het restaurant en gegarandeerd een leuke avond!

Etenvoor4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je merkt aan alles dat het geen echte italiaan de scepter zwaait. Kaart is beperkt gerechten prijs kwaliteit verhouding niet ok. Voorgerecht pasta zalm was op 3 gamba's w alternatief . Hoofdgerecht was wel lekker kalfsrolletje met spinazie enkele gebakken aardappels te weinig om genoeg gegeten te hebben. Toetje van het bord buiten de kaart om tiramisu met aardbeien was een rommeltje niet restaurant waardig!

Nee een keer geprobeert maar niet nog een keer.

Gegeten op 31 mei 2013

Lucien-Arend
  • Recensies in de laatste twee jaar

De Parmesan maakt het verschil tussen een Pizzeria en en Italiaans restaurant. De Parmesan valt duidelijk in laatst genoemde catagorie ! Het eten is met zorg en liefde bereid. De Wijnen zijn goed op het eten afgestemd en zeer lekker ! Prijs Kwaliteit verhouding is goed. Enig minpuntje is dat het soms wat lang duurde voor de gerechten geserveerd werden. Wat mij beterft een aanrader !

Gegeten op 14 december 2012

Mikel1991
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een aantal keren bij Restaurant Parmesan gegeten.

Er mag zeker gesteld worden dat dit "nieuwe" Italiaanse restaurant een aanwinst is op de horeca van Zwijndrecht.

Het eten is zoals je mag verwachten kakelvers en heel smaakvol. De antipasti, verse pasta en flinterdunne pizza's zorgen voor een gevarieerde kaart met voor ieder wat wils. De dagelijks wisselende vlees en vis maken de kaart compleet.

Neem zeker een kijkje op de wijnkaart, deze is veel omvattend en er is een lekker wijntje voor bij ieder gerecht.

Parmesan is stijlvol ingericht, met een nette bar en aan het eind van de zaak een mooie open keuken. Reserveer boven een tafel om de chef dol enthousiast aan het werk te zien.

De rest van het vlotte personeel doet zichtbaar hun best om het de gast naar de zin te maken. Zij dragen ook zeker bij aan de gezellige ambiance.

Vergeet zeker niet de desserts deze staan namelijk garant voor een goede afsluiting van de avond, probeer het verse suikerbrood met peren ijs echt een aanrader!

Kortom Restaurant Parmesan in Zwijndrecht, voor "echt" Italiaans eten van een goede prijs -kwaliteit verhouding.

Wij zullen dan ook zo vaak mogelijk terug komen!

Gegeten op 6 januari 2013

rmelman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een verjaardag gevierd bij Parmasan. Gekozen voor dit restaurant omdat wij 2 vegetariërs in ons gezelschap hebben en er op de website een redelijke hoeveelheid aan vegetarische gerechten stonden.
Helaas was de kaart inmiddels aangepast, wat de keuze redelijk beperkte. De koks bleken echter zeer flexibel en hebben een aantal zeer smakelijke gerechten geïmproviseerd. Ook de kwaliteit van de niet vegetarische gerechten was goed. De pasta en de risotto waren echter iets te al dente naar onze smaak.
Het restaurant heeft een open keuken wat een goed zicht bied op de goed georganiseerde koks. Geen stress voor de mannen en voldoende tijd voor een praatje met de gasten.
De rekening was aan de hoge kant.
Wat ons betreft één van de betere Italiaanse restaurants in de omgeving.

Gegeten op 6 januari 2013

Wiebe38
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisterenavond voor eerste keer gegeten in fantastisch restaurant. Geweldige coquilles met risotto en zeebaars met gnocci. Kinderen aten een super verse pizza. Iedereen genoten en komen snel terug. Verreweg beste Italiaan in Drechtsteden.

Gegeten op 22 december 2012

sander81
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de eerste keer gegeten en het lijkt alsof er inspiratie bij la pizza is opgedaan. Zelf gekozen voor het menu. Gerechten zijn prima te eten. Hoofdgerecht een Heilbot met parmezaan en risotto. vis was goed met de korst van parmezaan. De risotto voor mij nog net een iets te harde bite. opvallen qua decor is dat het erg gehorig is, waardoor je je stem flink moet verheffen. Prijs uiteindelijk aan de hoge kant

Schrijf zelf een recensie over Parmesan in Zwijndrecht

Schrijf hieronder je recensie over Parmesan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!