Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Parmesan in Zwijndrecht - 1

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 078 6126636
  2. www.restaurantparmesan.nl

killy

Met 10 personen gegeten bij dit restaurant, dat niet alleen Italiaanse gerechten op de kaart heeft. Afwisselende, leuke kaart. Het was er druk in de smalle ruimte en daardoor vrij rumoering, ook omdat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Door de open keuken kwam het geheel gastvrij over. Na afloop was iedereen content over de kwaliteit van het eten en de prettige bediening. De prijzen waren acceptabel, maar iets aan de hoge kant.

Gegeten op 27 juni 2014

Sauternes

We hebben een zoon met allergie dus dat is altijd lastig. Als ik vooraf telefonisch vraag naar de mogelijkheden is de Nederlandse eigenaar bijzonder gastvrij en geeft aan 'dat het helemaal goed komt'. Het interieur is trendy en stijlvol en de ontvangst vriendelijk. Met wat overleg komen we tot Bruchetta voor ons en 'uitgeklede' Carpaccio en drie Pizze Allio e Olio . Voor mijn zoon en vrouw met alleen tomatensaus en ham en knoflook en ik wil alleen de beschreven pepers niet. Qua drank beginnen we met een heerlijk Glas Prosecco en mijn glazen rode huiswijn daarna zijn ook top mag ook wel voor 7,70 (!) per glas. Het wachten op de gerechten duurt redelijk lang en dan blijken de trendy stoelen erg hard. De carpaccio is kakelvers, met kleine spekjes en volgend mijn zoon erg lekker.
De Brucetta is een geroosterde notenboterham met gedroogde tomaten, tomaten en kleine olijfjes. Smakelijk maar wel bijzonder aan de prijs voor 7,50 (!). De Pizze die volgen zijn TOP, een bodem waar een Italiaan trots op zou kunnen zijn. Heerlijk knapperig, zalige saus en ham die smelt op de tong. Helaas is de kok bij mij de Mozarella vergeten. Wat minder netjes is is dat voor de 3 Pizze de volle prijs van 13,- wordt gerekend terwijl het laatste een foutje van de kok is en mijn zoon en vrouw twee ingredienten minder nemen. De Tiramisu met aardbeien is top en mijn zoon krijgt een klein bordje bosvruchten en aardbeien. Voor dit alles moeten we ruim 100,00 betalen en, hoewel heerlijk en prima van kwaliteit vind ik dat persoonlijk te duur. Er zat één grotere groep in het restaurant en nog een tweetal bezette tafels maar de wachttijd tussen de gerechten was redelijk lang. Al met al een goed restaurant met veel potentie maar de prijzen moeten echt (iets) omlaag en de snelheid (iets) omhoog.

Gegeten op 25 juli 2014

Food-on-tour

De carpaccio was heerlijk, vers gesneden denk ik zoals t hoort, de antipasti was ook zeer smaakvol t hoofsgerecht een plakkerige risotto en een kleine hoeveelheid pasta met wat garnituur, hmm, jammer t begon zo goed. T dessert was ook wel oke, je zit erg dicht op elkaar en door dat t een lange pijpela is is t geluid een drama een goed gesprek met zn 2 zit er niet in, leuke buurt italiaan met verbetering aan hoofdgerechten zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 11 juli 2014

patmar

Erg leuk en gezellig restaurantje met een gevarieerde kaart. Voor ieder wat wils en de hoeveelheid per gerecht is meer dan voldoende. Erg lekker gegeten. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam bij het uitkiezen van de gerechten. Het weekmenu werd op een geschreven blaadje getoond (dat was wel grappig) en was ook per gerecht los verkrijgbaar. Buiten is een klein, maar knus terras. Echt een aanrader.

Barwin

Op één van de weinige leuke locaties die Zwijndrecht heeft (Veerplein) zit toevallig het leukste en lekkerste restaurant. Ontzettend vriendelijke, snelle, niet-opdringerige bediening in een moderne, sfeervolle setting. Komt bij dat het eten ook top is. Alles vers en zelfgemaakt. De kaart is niet heel uitgebreid maar absoluut voldoende keus voor ieders smaak. Zwijndrecht kun je overslaan maar dit restaurant eigenlijk niet!

Gegeten op 6 juli 2014

Curly

Een mooi ingericht restaurant met bijzondere zwart-wit foto's op de muur. Je kunt de keuken inkijken wat altijd goed is want je ziet wat er gebeurd. Het voorgerecht was erg snel op tafel maar daarna was het tempo qua uitserveren heel prettig, De borden zijn mooi opgemaakt en de smaak is erg goed.
We hebben goed gegeten en de service was erg goed. Jammer dat het rustig was. Vanaf 9 uur zaten we nog maar met zijn 2-en

Gegeten op 1 mei 2014

michel21

Vriendelijke bediening, gezellig restaurantje met leuke sfeer. Eten was heerlijk. Smakelijke (geen standaard) gerechten en prima porties! Als je een ietwat exclusievere italiaan zoekt dan is dit een aanrader. Hier gaan we zeker nogmaals dineren.

Gegeten op 15 februari 2014

Curly1980

Wij hebben hier met vier personen gegeten. De bediening is supervriendelijk, behulpzaam, adviserend en niet stijf. Het eten was heerlijk, dat was de mening van iedereen aan tafel. Geen plek meer voor een dessert, maar voor- en hoofdgerecht plus wijn zeker een reden om hier snel weer te eten!

Gegeten op 5 februari 2014

italiaan11

Heerlijk restaurant met geweldige italiaanse gerechten en super goed personeel. Ze waren heel aardig en erg kindvriendelijk. Zelf wil ik kok worden en ik mocht zelfs een kijkje nemen in de keuken echt gewledig. De open keuken maakt de sfeer erg goed heek gezellig

Gegeten op 14 november 2013

veronique3

Nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten. Het personeel heeft verstand van de gerechten. Complimenten voor het restaurant en gegarandeerd een leuke avond!

Schrijf zelf een recensie over Parmesan in Zwijndrecht

Schrijf hieronder je recensie over Parmesan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.