HOOI

2. Regionaal
  3. 100% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 767 00 61

Marie13

Verschillende malen bij Hooi gegeten tussen de middag. Lekkere koffie, lekkere lunchgerechten. Ik vind het iets te duur voor het gebodene en al die gerechten van Tante Zus en Ome Zo een beetje teveel van het goede -de benaming-, maar het is wel lekker. Er is een lunchgerecht dat je kunt delen; veel brood en m.i. iets te weinig beleg erbij. Zeker voor die prijs. Uiteindelijk zit je droog brood te eten. Decor: op zich prima, maar de -leuke- tafel aan het raam is vies; er zijn richels in die altijd vol zitten met etensresten. Heel onsmakelijk en onhygienisch. Die zouden ze steeds moeten uitvegen en heel goed schoon moeten houden. Ziet niemand van hen dat? Maar verder een leuke plek voor koffie of een lunch. Prettige bediening.

Gegeten op 3 december 2014

Restaurant - 4 maanden geleden

Beste Marie, Dankjewel voor je recensie. Toevallig wees een van onze collega's er laatst ook op dat we daar met z'n allen beter op moeten letten. Aan het einde van de dag wordt 't grondig schoongemaakt, maar overdag laten we er inderdaad nog steken vallen. Vaak omdat er met regelmaat gasten zitten en we er niet meer gemakkelijk bij kunnen. Dat is echter geen excuus, en daarom beloof ik je dat we er in het vervolg heel goed op gaan letten. Jouw bericht is een extra stimulans. Dank daarvoor!

Martin Samsom

Superknus en authentiek, lekker brood van Menno en biologisch beleg. Het is echt een huiskamer waar vooral studenten komen, zo lijkt het. Niet erg snel of profi, wel vriendelijk en persoonlijk. Neem de tijd.

Gegeten op 19 september 2014

Lyndie

Het was alweer een lange tijd geleden dat we een high tea hadden gedaan en vonden het fijne ervaring bij HOOI! We werden vriendelijk ontvangen, kregen uitleg over de gangen (hartig, zoet en fruit) en er werd ook verteld bij alles wat we niet opkregen was het mogelijk om een doggy bag mee te nemen. Wat ons aanspreekt is dat veel (of alle?) producten biologisch zijn en/of uit de streek komen. De bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en de inrichting is heel knus! Zeker een aanrader!

Gegeten op 16 augustus 2014

edrie

Laatst gaan lunchen bij HOOI. Ik ben fan! De bediening kwam een gezellig praatje maken, en regelmatig vragen of we onze keuze al hadden gemaakt (we waren veel aan het praten en vergaten steeds op de menukaart te kijken). Vervolgens kwam de serveerster vertellen dat ons eten iets langer kon duren, omdat er nieuwe humus gemaakt moest worden. Geen probleem, verse humus!
Ik vind het een aanwinst voor Utrecht, lekker echt eten en even iets anders op je bord. Fijne sfeer, ga zo door!

Gegeten op 14 juli 2014

plintenladder

Ik heb hier op een zondagochtend aan het raam ontbeten. Ontbijtje was een typisch Nederlandse verzameling van een croissantje, mooi dikke plakken brood met oude brokkelkaas en roomboter, een gekookt ei, een glaasje sap en een kop thee. Het was nog rustig, dus ik kon er prima studeren (en dat was ook het plan!). Het is een gezellige plek, maar ik vond het verder niets bijzonders. Misschien toch maar eens terug om te kijken of ze nog iets spannenders te bieden hebben..

Gegeten op 8 december 2013

MagereGourmands

Vrijdagochtend even snel gaan ontbijten bij Hooi. Vriendelijk ontvangst, rustige mensen.

Hooi is naar Utrechtse normen vroeg open voor ontbijt, we waren wel net wat te vroeg voor dagverse scones, dus kregen we de gister-verse scone tegen de prijs van de room (noem dat gratis).

De koffie (cappucino) was redelijk maar geen topkwaliteit, chocolademelk wat minder. De boerenyoghurt met muesli en vers fruit erg lekker, met extra ontbijtgranen en honing voor zij die hongerig zijn, of nood hebben aan zoet. En de krant ligt klaar, ook essentieel voor een ontbijt.

Het decor is relaxed en licht, no-nonsense en wel gezellig. Een aardige plek om even bij te tanken of 's ochtends koffie+krant te doen.

Gegeten op 25 oktober 2013

JDB

Fijne plek om even lekker te lunchen of een ontbijtje te nuttigen. Hier hebben ze een breed assortiment kruidentheetjes. Vooral de scones en Tante Nellie haar eiersalade zijn een genot. De uitermate vriendelijke dames zijn, wanneer er even tijd is, altijd in voor een gezellig praatje. Informeel doch correct!

Gegeten op 2 mei 2013

sarahdenie

Altijd ontzettend warm welkom bij HOOI. Ik heb tot nu toe alleen gelunched; altijd met zorg, smaak, aandacht klaargemaakt en opgediend. Fijne rustige sfeer, prettige muziek, lichte ruimte, en helemaal fijn: biologische en locale producten.

Gegeten op 10 april 2013

MartjeKnack

Leuke plek om even te lunchen. Het is een hipster plek. Maar daar hou ik van. Lekker brood, goede kazen. Niet super bijzonder, maar wel beter dan wat je normaal krijgt. Iets aan de prijzige kant en je moet geduld hebben voordat je je eten krijgt. Maar laat je dat niet weerhouden om het een keertje te checken.

Gegeten op 15 november 2012

FJvanHerpen

Wat een heerlijk tentje! Lieve mensen in de bediening, lekkere broodjes en de scones zijn werkelijkwaar voortreffelijk! Wij komen hier vaak even langs voor een lekkere lunch of een koffie, en nemen dan toch ook maar weer iets te eten erbij. Top tent!

Gegeten op 15 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over HOOI in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over HOOI. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.