Eetcafe de Stadstuin

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Erg lekker gegeten. Ondanks dat het erg druk was, hebben wij ons geen moment vergeten gevoeld. Aardig personeel, hartelijk! En het eten was verrukkelijk.

Gegeten op 6 maart 2015

Sarabrina

Even oppas geregeld en met mijn man uit eten. Dit restaurant was een goede keuze! Zeer vriendelijk ontvangen, kundige en hartelijke bediening. Voortreffelijk gegeten. We komen zeker terug!

Gegeten op 19 februari 2015

johanna60

We hebben gisteravond gegeten bij de stadstuin. We vonden het interieur erg lelijk, het eten daarentegen was goed. We namen het weekmenu. Vooraf asperges met pastrami, jammer dat de asperges zo koud waren, daarna lamskoteletten en dorade.
de vis was prima klaargemaakt de koteletten net iets te gaar. daarbij lekkere patatten en aardappeltjes. de toetjes waren goed. prima prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 21 april 2015

Axeslammer

Wij zijn frequente bezoekers (en grote fans) van dit gezellige "opgevoerde" buurtrestaurant. De prijs-kwaliteit verhouding is zonder twijfel een 10. Extra aardappeltjes, patatten of salade zijn standaard mogelijk, zonder dat ze op de rekening verschijnen. De warme daggroente : een schaaltje voor anderhalve euro, waar vind je dat nog ? Dagelijks wordt op facebook en de website gemeld wat de daghap is en vaak komen daar interessante minder gangbare gerechten voorbij.
Dit keer was het een "saaie", maar lekkere krokante kip met broccoli voor 9,50 en de thaise groentecurry (met o.a. veel peultjes) in bloemtortilla a 15,50. Sinds mijn vrouw die groentecurry op de kaart heeft ontdekt, is er weinig animo meer om wat anders te proberen : zo lekker is dat gerecht.
Ik vermoedde, gezien mijn gerecht, dat broccoli de warme daggroente was en bestelde daar meteen wat extra van. Dat kwam als extra portie bij de kip op het bord. Probleem was dat de vegetariër er ook van wilde eten. Probleem ? Geen probleem : er kwam ook nog een extra schaaltje broccoli los bij, zodat iedereen aan tafel weer helemaal content was. Het had niet gehoeven, maar niets van de extra broccoli was op de rekening terug te vinden.
Al met al weer een hele fijne ervaring bij de Stadstuin.

Gegeten op 21 maart 2015

Sjeeraar

Onlangs met ons vieren hier gegeten. Erg goed! Toen wij binnen kwamen was het nog niet zo heel druk. Een half uur later zat de zaak ramvol en was het heel druk, maar daar hebben we niets van gemerkt. We werden netjes opgevangen en onze jassen werden opgehangen. Wat ons gelijk opviel was het bijzondere interieur. Het is een kwestie van smaak en je moet er van houden. Wij vinden het zeer geslaagd. Het eten was perfect. 2 van ons hadden de biefstuk. Die waren precies goed gebakken en supermals. De andere 2 spare ribs. Wow! Ook fijn dat er standaard (echte) mayonaise bij de frites zit. Wel jammer dat het zo'n klein bakje was. We hebben 2 keer bij besteld. Wel gratis trouwens.
Als nagerecht 2 keer die freaking toet, 1 kaasplankje en 1 tarte citron. Heerlijk, vooral de freaking toet werd goed ontvangen.
al met al een zeer geslaagde avond. Wat wel een beetje jammer was, dat we zelf onze jassen moesten halen. Het was giga druk dus dat begrepen we wel, maar was leuk geweest als die nog gebracht werden.
Wij gaan zeker vaker!

Gegeten op 27 februari 2015

Sanneke55

Wij hebben regelmatig in de zomer buiten bij de Stadstuin gegeten: op hun terras kun je gezellig buiten zitten. Het interieur binnen is vreselijk met zwart, roze en dierenprinten. De stoelen zitten ook echt niet lekker. We hebben er steeds wel goed gegeten, dat moet gezegd worden.

De laatste keer kwamen we zonder te reserveren om een uur of 6 om te eten. Er was op dat moment 1 tafel bezet. De bediening keek elkaar verbaasd aan, keek in het reserveringsboek en kwam tot de conclusie dat er toch echt geen plek was. Ook niet even snel een hap halen en weer weg zat er niet in.

Gegeten op 21 november 2014

johan1505

Lekker gegeten! Bonbon van filodeeg was misschien wat veel, maar dat is niet zo erg natuurlijk. Citroentaartje na is een aanrader, ontzettend lekker! Service was uitstekend, vriendelijk, attent en snel.

Gegeten op 19 februari 2015

binie

Tweede kerstdag hebben we hier met vier personen gegeten. De reservering werd vantevoren goedeafgehandeld. We werden opgebeld of het een probleem zou zijn als we aan een hoge tafel zouden moeten zitten. Nee dus. En dat ze hun best zouden doen om een lage tafel vrij te hebben, wat ook het geval bleek te zijn toen we er eenmaal waren. Het was behoorlijk druk maar gelukkig was er genoeg personeel om iedereen te bedienen. We hebben nooit echt lang hoeven te wachten tussen de gerechten door. De uitleg over de wijnen was prima en het speciaal bier smaakte lekker. We konden kiezen uit een kerstmenu en de kerstkaart. Er waren echter een paar puntjes die niet zo goed waren en dat was de risotto, deze was erg flauw qua smaak en ook niet gaar. Verder was de tempura van paddenstoelen waarschijnlijk te lang gebakken want de stelen van de paddenstoelen waren erg taai en hard, haast niet te snijden. Bovendien was de smaak van zowel de tempura als van het voorgerecht, knoflookchampignons, aan de flauwe smaak. Weinig zout, kruiden of specerijen. Misschien iets te voorzichtig? De frietjes waren heerlijk knapperig en de salade en groente waren prima. Ook de toetjes waren goed, zowel crême brulée, de cheesecake als de tiramisu waren lekker. De tiramisu mag wel iets meer koffiesmaak hebben.
Het goede vonden wij dat we ter compensatie van de risotto een koffie of thee van het huis kregen.
Al met al vonden we het een fijne avond en beslist niet slecht voor een eetcafé!!!

Gegeten op 26 december 2014

2015

Vanavond prima gegeten in de Stadstuin.
Heerlijke a point bereide gamba,s en perfect bleu gegaarde tbone.
Ook mijn tafelgenoten waren
erg enthousiast over de
Zeebaarsfilet met
kreeftensaus en de Sate
Prima en zeer attente bediening met oog voor detail

Gegeten op 6 december 2014

LdeBoer

Wat is het altijd fijn om hier te komen! De gastvrijheid is helemaal top en dat heeft zijn uitwerking op de relaxte, gezellige sfeer die hier altijd heerst. De prijs-kwaliteit verhouding van het eten is goed. Er wordt goede friet en salade bij de hoofdgerechten geserveerd. De Stadstuin is erg kindvriendelijk en ook aangepaste porties zijn geen probleem. Het interieur is wat smaakgevoelig!

Gegeten op 16 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafe de Stadstuin in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafe de Stadstuin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.