Eetcafe de Stadstuin

• 8.5

• 8.1

vest
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten. Mooie keuze vegagerechten. Spareribs om vingers bij af te likken. Tip van flip: gooi een salade met bladspinazie niet vol met rucola.
Interieur krijgt vette onvoldoende, want alles in zwart, knalroze en zilver - dan kan echt niet.

tjibbe01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke avond gehad en lekker gegeten. Ruime porties en super gastvrij. Als voorgerecht een proeverij van voorgerechten gehad. Lekker om van alles wat te proeven. Hoofdgerecht was een bonbon van filodeeg met artisjok, spinazie, feta en noten. Heerlijke combinatie. Het dessert was echt genieten! Ik had een witte chocoladetaartje met caramelsaus in combinatie met een lekkere dessertwijn. Al met al een topavond. Een aanrader

Gegeten op 16 maart 2014

liizaa92
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prachtig pand met een geweldig interieur. Welk gerecht er ook gekozen wordt, elke keuze van hoofd, voor en na passen bij elkaar. De witte chocoladetaart is echt verrukkelijk! Bediening is gastvrij, vriendelijk en weet hoe het werkt. Zelfs mijn vader die alleen aardappels, groente en vlees lust en wil eten was onder de indruk.

Naast het fantastische eten en de bediening is het heerlijk vertoeven. Je zit hier echt in een oase van rust ondanks dat het restaurant in topdrukte vol zit. Lekker rustig eten in een gezellige sfeer. Heerlijk!

Gegeten op 22 februari 2014

alexander27
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig bezoekers van de Stadstuin, Heerlijk eten (vandaag mosterdsoep, saté en chocoladebrownie, alledrie uitstekend!), redelijke prijzen, eigenzinnig interieur (Weer eens wat anders dan die dertien-in-een-dozijn!) vriendelijke, hartelijke bediening en goede service: zonder er om te vragen een glas water bij je wijn, mayonaise bij je frites, en een kop koffie na.
Iedereen met wie ik hier gegeten heb was ook enthousiast over de Stadstuin... Aanrader!

Gegeten op 8 december 2013

Genieter22
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, je kan proeven dat de kok passie voor het vak heeft. Gewaagd maar geslaagd interieur. Erg leuk dat de specials op een groot scherm worden getoond.

Gegeten op 9 november 2013

Hbes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al vaker gegeten hier en tot dusver altijd prima. Ook nu weer. Buiten begonnen en daar na naar binnen ivm de wind. Mosterdsoep een echte aanrader. Bediening maakt er echt een feestje van. Goede zorg voor jong en oud. Vis, spareribs en biefstuk goed en de paperdelle een toppertje. Toetje: ijs met advocaat en chocolade saus nemen!!
Noge bedankt voor de gezellige avond.

Gegeten op 24 augustus 2013

Proever72952
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat was het weer heerlijk, nieuwe kaart veel lekkere dingen. Lekkere vitello tonato mooie saus heerlijke combinatie. Prachtige malse ribeye saus top gezellige spontane bediening.wat ern leuke avond hebben we gehad.

JetGroningen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is eetcafe is echt een aanrader! De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Wij hadden niet zoveel tijd en kozen daarom voor de spareribs, waren heerlijk. Ook kreeg ik een glas water bij mijn wijn, zonder dat ik erom vroeg, dat vind ik service! Wij komen zeker terug.

Gegeten op 24 april 2013

LisanneP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super service met een persoonlijke touch, goede zorgen m.b.t. mijn voedselallergie; was veel mogelijk. Heerlijk gegeten (varkenshaas met spek) wat weer inspiratie biedt om het thuis ook eens zo te proberen! Erg leuk! Kom zeker terug in de lente/zomer om ook lekker te eten in de tuin.

Gegeten op 31 maart 2013

Hopper
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten en de bediening waren uitstekend, het decor zal niet ieders smaak zijn. We hadden een drie-gangen weekmenu (€25 pp). Het voorgerecht was simpel maar lekker, het hoofdgerecht was de steak met gamba's in een goede ruime portie. Het nagerecht was een proeverij van desserts. Alles smaakte erg goed en tegen een redelijke prijs. Zeker een aanrader!

Gegeten op 15 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Eetcafe de Stadstuin in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafe de Stadstuin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!