• foto's van La Vespa in Bussum - 1

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 035 694 40 37
  2. www.lavespa.nl

armand9

Wat een toptent(je). Echt heerlijke pizza(bodems), fantastische tiramisu en heerlijke koffie. Heel eerlijk weet ik niet waar ik in mijn hometown, Rotterdam, zo lekker 'gewoon Italiaans' kan eten!

Gegeten op 15 maart 2015

Hoogeboom

Heerlijk gegeten! alles klopt....kom regelmatig in Italië hier kun je pizza krijgen zoals t hoort, bediening is allert en spontaan. dit is een aanrader, vergeet niet te reserveren!!!

Gegeten op 8 maart 2015

JHa01

Gisteren hier met twee personen gegeten. Ik kom hier regelmatig, ook om af te halen. Prima pizza's uit de houtoven, hoewel we ook niet moeten overdrijven met cijfers als 9 en 10 voor een pizza. Bij afhalen loop je natuurlijk het risico dat je na enige tijd een slappe pizza uit de doos haalt. Ziet er leuk uit binnen, wel een beetje dicht op elkaaar. Goede en vlotte bediening. Ook 's zomers zitten op het terras is erg aangenaam. Zeker een aanrader.

Gegeten op 11 februari 2015

Sytskeniemeijer

Vanavond 3 pizza's gehaald bij Vespa. We hadden gehoord dat de pizza's super waren. Wat een teleurstelling! De pizza's waren veel te zout en de kaas was veel te overheersend. Bovendien was de bodem erg slap en nattig! De kinderen zijn normaal gesproken dol op pizza, maar deze wilden ze niet eten. Heel jammer, maar hier komen we echt nooit meer een pizzaatje eten.

Gegeten op 31 januari 2015

goodfoodgoodmood

Voor een pizza gaan we naar La Vespa! Heerlijke dunne krokante houtovenpizza's. Zelf hou ik het vrij simpel (salami) en dat gaat nooit verkeerd. Bediening is jong en beetje knullig, maar dat heeft aan de andere kant wel weer wat. Het is er erg klein, maar dat hindert op zich niet, alleen je kleren stinken wel erg na een bezoek. We hopen dat de eigenaar daar toch iets aan gaat doen.

Gegeten op 24 januari 2015

Lekkerpizzas

Vandaag pizza's afgehaald en helaas weer een teleurstelling ervaren. Dat de pizza's bij La Vespa een stukje duurder zijn dan bij de concurrenten is geen probleem, je krijgt waar voor je geld. Of tenminste, kreeg. De afgelopen 3 keer dat wij pizza's hebben afgehaald waren ze verbrand, minder smaakvol of werden er andere fouten gemaakt (parmaham in de oven gebakken, parmezaan vergeten op de carciofi e stracchino). Zonde! Want je kan/kon er altijd zulke heerlijke pizza's halen.

Gegeten op 11 december 2014

TomiV

We hebben weer heerlijk gegeten bij La Vespa. We hadden 4 pizza's;
Diavola, Parmigiana, Margeritha Verace en uiteraard mijn favoriete pizza Tartufo. De pizza's waren weer goed gevuld en vol van smaak!
De bediening was ook weer erg vriendelijk, en we kregen alle aandacht.
Het personeel heeft passie voor het eten en Italië en dit stralen ze ook uit.
Uiteraard namen we als dessert de Tiramisu.
De limoncello fles werd op onze tafel gezet ;-)
Het was weer top allemaal!
We blijven steeds terug komen bij La Vespa.

Gegeten op 6 december 2014

fijnproevertje1001

Best een prima pizza krijg je hier geserveerd. Het duurt niet lang. Bediening doet wat je verwacht van bediening. Best leuk ingericht. Dan daar maar de 8 voor geven. Als je even wat wil eten snel ergens kan je hier goed terecht. De pizza margarita kan je opleuken met ongeveer 8 verschillende supplementen zoals salami etc. Verder nog zo'n 10 pizza's maar allemaal vrij standaard. En als je niet van pizza houdt heb je hier werkelijk helemaal niets te zoeken. Prijzen heel schappelijk.

Gegeten op 10 november 2014

Proever53451

Vanavond, vrijdagavond, 4 pizza's telefonisch besteld. Konden 35 minuten later opgehaald worden, want het was druk. Bij aankomst moest nog met de bestelling begonnen worden. Even buiten gewacht, maar niemand die kwam zeggen dat de pizza's klaar waren. Jammer.
Pizza's waren dit keer ook niet lekker, want flink verbrand.
Hopelijk volgende keer beter.

Gegeten op 17 oktober 2014

Anoniem19871

We hebben hier de lekkerste pizza's ooit gegeten! Pizza tartufo was heerlijk, maar ook de margerita aangevuld met verse rucola en pikante salami. Fijn dat je zelf ingredienten kan kiezen om je pizza mee aan te vullen.
We hadden vooraf gereserveerd en dat bleek ook wel nodig, want het zat helemaal vol. Goede sfeer en lekker huiswijn (wit) ook

Gegeten op 2 september 2014

Schrijf zelf een recensie over La Vespa in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over La Vespa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.