Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Vespa in Bussum - 1

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 035 694 40 37
  2. www.lavespa.nl

ilovetodine

Voor een pizza gaan we naar La Vespa! Heerlijke dunne krokante houtovenpizza's. Zelf hou ik het vrij simpel (salami) en dat gaat nooit verkeerd. Bediening is jong en beetje knullig, maar dat heeft aan de andere kant wel weer wat. Het is er erg klein, maar dat hindert op zich niet, alleen je kleren stinken wel erg na een bezoek. We hopen dat de eigenaar daar toch iets aan gaat doen.

Gegeten op 24 januari 2015

Lekkerpizzas

Vandaag pizza's afgehaald en helaas weer een teleurstelling ervaren. Dat de pizza's bij La Vespa een stukje duurder zijn dan bij de concurrenten is geen probleem, je krijgt waar voor je geld. Of tenminste, kreeg. De afgelopen 3 keer dat wij pizza's hebben afgehaald waren ze verbrand, minder smaakvol of werden er andere fouten gemaakt (parmaham in de oven gebakken, parmezaan vergeten op de carciofi e stracchino). Zonde! Want je kan/kon er altijd zulke heerlijke pizza's halen.

Gegeten op 11 december 2014

TomiV

We hebben weer heerlijk gegeten bij La Vespa. We hadden 4 pizza's;
Diavola, Parmigiana, Margeritha Verace en uiteraard mijn favoriete pizza Tartufo. De pizza's waren weer goed gevuld en vol van smaak!
De bediening was ook weer erg vriendelijk, en we kregen alle aandacht.
Het personeel heeft passie voor het eten en Italië en dit stralen ze ook uit.
Uiteraard namen we als dessert de Tiramisu.
De limoncello fles werd op onze tafel gezet ;-)
Het was weer top allemaal!
We blijven steeds terug komen bij La Vespa.

Gegeten op 6 december 2014

fijnproevertje1001

Best een prima pizza krijg je hier geserveerd. Het duurt niet lang. Bediening doet wat je verwacht van bediening. Best leuk ingericht. Dan daar maar de 8 voor geven. Als je even wat wil eten snel ergens kan je hier goed terecht. De pizza margarita kan je opleuken met ongeveer 8 verschillende supplementen zoals salami etc. Verder nog zo'n 10 pizza's maar allemaal vrij standaard. En als je niet van pizza houdt heb je hier werkelijk helemaal niets te zoeken. Prijzen heel schappelijk.

Gegeten op 10 november 2014

Proever53451

Vanavond, vrijdagavond, 4 pizza's telefonisch besteld. Konden 35 minuten later opgehaald worden, want het was druk. Bij aankomst moest nog met de bestelling begonnen worden. Even buiten gewacht, maar niemand die kwam zeggen dat de pizza's klaar waren. Jammer.
Pizza's waren dit keer ook niet lekker, want flink verbrand.
Hopelijk volgende keer beter.

Gegeten op 17 oktober 2014

Anoniem19871

We hebben hier de lekkerste pizza's ooit gegeten! Pizza tartufo was heerlijk, maar ook de margerita aangevuld met verse rucola en pikante salami. Fijn dat je zelf ingredienten kan kiezen om je pizza mee aan te vullen.
We hadden vooraf gereserveerd en dat bleek ook wel nodig, want het zat helemaal vol. Goede sfeer en lekker huiswijn (wit) ook

Gegeten op 2 september 2014

BB71

Wat een vertrouwd en lekker adresje voor echt Italiaans eten. Puur en Simpel zoals het hoort. Onze favorieten: mellazane, Vitello Tonato, salade met artsjok (met wel erg veel Rucola) en natuurlijk de pizza's. Espresso toe (toetjes niet echt top, tiramizu zonder mascarpone, lijkt slagroom of id), maar dat weten we vantevoren. Wij komen voor de voor- en hoofdgerechten (ook af te halen).

Gegeten op 23 juli 2014

MilkaV

Lekker wezen eten in restaurant La Vespa. Via goede recensies zijn we bij dit restaurant gekomen en hebben besloten het eens te proberen. Als je binnenkomt wordt je echt met open armen ontvangen door het super vriendelijke personeel.
Personeel komt geregeld langs voor een oprecht praatje en heeft veel kennis van wat ze serveren in hun restaurant. De Carpaccio en pizza's waren overheerlijk evenals het dessert.
Wij hebben dit als een leuke ervaring onthouden en ze zien ons snel weer terug!

Gegeten op 18 april 2014

Wild

Helaas dit keer teleurgesteld. Ten eerste dat we van de 3 bestelde pizza's er 1verkeerd was. Maar meer over de smaak, ze smaakte veel minder dan voorheen. Je weet dat bij La vespa de pizza's duurder zijn dan bij die landelijke ketens, maar normaal is dat het geld dubbel en dwars waard. Helaas dit keer niet, o.a. flauw van smaak. En aan de drukte kan het niet gelegen hebben, want ik was vroeg en de enige klant in de zaak.

Gegeten op 13 april 2014

degenieters

Erg druk en veel geluidsoverlast . Hoorde fantastische berichten over dit restaurant. Overheerlijke pizza's, echter een pizza calzone hebben ze niet. Salade vrij neutraal en niet aangemaakt met een dressing. Bediening jong en onervaren en niet attent.

Gegeten op 13 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over La Vespa in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over La Vespa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.