Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Vespa in Bussum - 1

3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 035 694 40 37
  2. www.lavespa.nl

Proever53451

Vanavond, vrijdagavond, 4 pizza's telefonisch besteld. Konden 35 minuten later opgehaald worden, want het was druk. Bij aankomst moest nog met de bestelling begonnen worden. Even buiten gewacht, maar niemand die kwam zeggen dat de pizza's klaar waren. Jammer.
Pizza's waren dit keer ook niet lekker, want flink verbrand.
Hopelijk volgende keer beter.

Gegeten op 17 oktober 2014

Anoniem19871

We hebben hier de lekkerste pizza's ooit gegeten! Pizza tartufo was heerlijk, maar ook de margerita aangevuld met verse rucola en pikante salami. Fijn dat je zelf ingredienten kan kiezen om je pizza mee aan te vullen.
We hadden vooraf gereserveerd en dat bleek ook wel nodig, want het zat helemaal vol. Goede sfeer en lekker huiswijn (wit) ook

Gegeten op 2 september 2014

BB71

Wat een vertrouwd en lekker adresje voor echt Italiaans eten. Puur en Simpel zoals het hoort. Onze favorieten: mellazane, Vitello Tonato, salade met artsjok (met wel erg veel Rucola) en natuurlijk de pizza's. Espresso toe (toetjes niet echt top, tiramizu zonder mascarpone, lijkt slagroom of id), maar dat weten we vantevoren. Wij komen voor de voor- en hoofdgerechten (ook af te halen).

Gegeten op 23 juli 2014

MilkaV

Lekker wezen eten in restaurant La Vespa. Via goede recensies zijn we bij dit restaurant gekomen en hebben besloten het eens te proberen. Als je binnenkomt wordt je echt met open armen ontvangen door het super vriendelijke personeel.
Personeel komt geregeld langs voor een oprecht praatje en heeft veel kennis van wat ze serveren in hun restaurant. De Carpaccio en pizza's waren overheerlijk evenals het dessert.
Wij hebben dit als een leuke ervaring onthouden en ze zien ons snel weer terug!

Gegeten op 18 april 2014

Wild

Helaas dit keer teleurgesteld. Ten eerste dat we van de 3 bestelde pizza's er 1verkeerd was. Maar meer over de smaak, ze smaakte veel minder dan voorheen. Je weet dat bij La vespa de pizza's duurder zijn dan bij die landelijke ketens, maar normaal is dat het geld dubbel en dwars waard. Helaas dit keer niet, o.a. flauw van smaak. En aan de drukte kan het niet gelegen hebben, want ik was vroeg en de enige klant in de zaak.

Gegeten op 13 april 2014

degenieters

Erg druk en veel geluidsoverlast . Hoorde fantastische berichten over dit restaurant. Overheerlijke pizza's, echter een pizza calzone hebben ze niet. Salade vrij neutraal en niet aangemaakt met een dressing. Bediening jong en onervaren en niet attent.

Gegeten op 13 maart 2014

dena

Ik heb hier gister avond heerlijk gegeten, de echte Italiaanse pizza's eet je hier! Het ziet er gezellig uit en vriendelijk en enthousiast personeel.

Gegeten op 23 februari 2014

TomiVudric

Gisteren heb ik weer heerlijk gegeten bij La Vespa in Bussum.
Ik kom helemaal uit Bloemendaal om de Italiaanse sferen te beleven.
De bediening is altijd goed en heel erg vriendelijk, wat ik overigens heel belangrijk vind. En wat ik leuk vind aan de locatie in Bussum dat je zomers heerlijk buiten kan eten.

De antipasta's zijn overheerlijk, zoals de Bruchetta's en de Carpaccio. Ze gebruiken verse producten en dat proef je direct. De pizza's worden in houtovens klaargemaakt. Pizza Tartufo is mijn favoriet. Als dessert neem ik vaak de Tiramisu of de Cannolo Siciliano en uiteraard met Scroppino.

La Vespa Laren, is ook een hele mooie locatie met een gezellige sfeer waar ik ook vaak kom eten.

Kortom, La Vespa is echt een aanrader!!

Brigitte_Harald

Erg leuk, klein, pizza restaurant. Kwaliteit van de pizza's is super, zo proef je ze alleen in Italië. De houtoven geeft zoveel smaak dat je je afvraagt waarom niet meer restaurants dit concept gebruiken. Alles wordt vers en met zorg bereid en zelden een keuken gezien die zo met hygiene en voedselveiligheid bezig is.

De bediening is snel en correct. Het is wel erg klein en je zit dicht bij je buren, maar dat geeft misschien wel net dat leuke gemoedelijke Italiaanse sfeertje die je vaak mist. Ga hier absoluut vaker komen

Gegeten op 15 januari 2014

Asteriks

Pizza was erg lekker met artisjok, schapenkaas en rucola. Krokante bodem en origineel belegd. Niet de standaard pizza zoals je die zo vaak krijgt. Dessert viel jammer genoeg tegen, cannelloni gevuld met zoete ricotta. Was bijna bevroren en niet gemakkelijk op te eten met de soeplepel die erbij werd gegeven. Gezellig druk, maar plek bij de bar was niet zo'n succes vanwege de vele afhalers. Bediening ontspannen en vriendelijk.

Gegeten op 29 november 2013

Schrijf zelf een recensie over La Vespa in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over La Vespa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.