La Vespa

• 7.9

• 7.6

Wild
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas dit keer teleurgesteld. Ten eerste dat we van de 3 bestelde pizza's er 1verkeerd was. Maar meer over de smaak, ze smaakte veel minder dan voorheen. Je weet dat bij La vespa de pizza's duurder zijn dan bij die landelijke ketens, maar normaal is dat het geld dubbel en dwars waard. Helaas dit keer niet, o.a. flauw van smaak. En aan de drukte kan het niet gelegen hebben, want ik was vroeg en de enige klant in de zaak.

Gegeten op 13 april 2014

degenieters
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg druk en veel geluidsoverlast . Hoorde fantastische berichten over dit restaurant. Overheerlijke pizza's, echter een pizza calzone hebben ze niet. Salade vrij neutraal en niet aangemaakt met een dressing. Bediening jong en onervaren en niet attent.

Gegeten op 13 maart 2014

dena
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier gister avond heerlijk gegeten, de echte Italiaanse pizza's eet je hier! Het ziet er gezellig uit en vriendelijk en enthousiast personeel.

Gegeten op 23 februari 2014

TomiVudric
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heb ik weer heerlijk gegeten bij La Vespa in Bussum.
Ik kom helemaal uit Bloemendaal om de Italiaanse sferen te beleven.
De bediening is altijd goed en heel erg vriendelijk, wat ik overigens heel belangrijk vind. En wat ik leuk vind aan de locatie in Bussum dat je zomers heerlijk buiten kan eten.

De antipasta's zijn overheerlijk, zoals de Bruchetta's en de Carpaccio. Ze gebruiken verse producten en dat proef je direct. De pizza's worden in houtovens klaargemaakt. Pizza Tartufo is mijn favoriet. Als dessert neem ik vaak de Tiramisu of de Cannolo Siciliano en uiteraard met Scroppino.

La Vespa Laren, is ook een hele mooie locatie met een gezellige sfeer waar ik ook vaak kom eten.

Kortom, La Vespa is echt een aanrader!!

Brigitte_Harald
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg leuk, klein, pizza restaurant. Kwaliteit van de pizza's is super, zo proef je ze alleen in Italië. De houtoven geeft zoveel smaak dat je je afvraagt waarom niet meer restaurants dit concept gebruiken. Alles wordt vers en met zorg bereid en zelden een keuken gezien die zo met hygiene en voedselveiligheid bezig is.

De bediening is snel en correct. Het is wel erg klein en je zit dicht bij je buren, maar dat geeft misschien wel net dat leuke gemoedelijke Italiaanse sfeertje die je vaak mist. Ga hier absoluut vaker komen

Gegeten op 15 januari 2014

Asteriks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pizza was erg lekker met artisjok, schapenkaas en rucola. Krokante bodem en origineel belegd. Niet de standaard pizza zoals je die zo vaak krijgt. Dessert viel jammer genoeg tegen, cannelloni gevuld met zoete ricotta. Was bijna bevroren en niet gemakkelijk op te eten met de soeplepel die erbij werd gegeven. Gezellig druk, maar plek bij de bar was niet zo'n succes vanwege de vele afhalers. Bediening ontspannen en vriendelijk.

Gegeten op 29 november 2013

gerben1986
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige Pizzeria. Echt Italiaans eten. In houtoven gebakken zoals het hoort! Het restaurant is wel wat krap opgezet maar de ongedwongen gemakkelijke sfeer geeft een ontspanne gevoel. de bediening is ietwat efgeleid maar reageren vriendelijk wanneer je wat vraagt en zijn niet overdreven aanwezig. Zeker een aanrader en een plek waar ik graag regelmatig kom!

Gegeten op 26 november 2013

fritsW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onze dochter was jarig , dus namen we haar mee om een Pizza te gaan eten . Op het tijdstip dat wij er waren was het er nog niet zo druk . Wij hadden een tafel bij het raam , kon je kijken of het nog regende . De Houtoven stond al aan en een van de twee koks ging de Pizza's voorbereiden . Hij deed erg zijn best om er een mooi Pizza van te maken . Een voor een gingen ze de oven in . Ondertussen hadden wij de drankjes al geserveerd gekregen . Tien minuten later kwamen de pizza's . Ze waren rijkelijk gevuld . Gelukkig hadden we een scherp mes , want de randen zijn vrij hard , maar dat hoort er bij . Als besluit wilde wij nog een ijsje , maar dat lukte niet helemaal . Toen maar afgerekend en de regen in .

Gegeten op 29 oktober 2013

Moel
  • Recensies in de laatste twee jaar

De pizza vinden wij hier ontzettend lekker. Heerlijk uit de houtoven. De antipasti is ook een feestje. De tiramisu is Goddelijk! Wij komen hier erg graag. Wat ik wel jammer vind is dat als ik bel om te reserveren, zitten ze altijd vol. Dan ben ik toch eigenwijs en ga ik er toch naartoe en dan hebben ze wel altijd plaats. Heel raar. Aardige mensen in de bediening. Jonge studenten maar het is ook maar een pizzeria hè dus je hoeft geen sterrenniveau te verwachten. Ze zijn altijd vriendelijk en dat vind ik het belangrijkste! Prijs-kwaliteitverhouding vinden wij ook prima. Kortom, naar onze mening de lekkerste pizzeria in de omgeving!

Gegeten op 5 augustus 2013

slim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant, net met 24 personen van hockey team met enkele gezellige ouders. Tent zat meteen vol, het jonge personeel ging hier heel goed en flexibel mee om. We waren positief verrast dat we allemaal tegelijk onze pizzas kregen opgediend, geweldig. Voor herhaling.

Schrijf zelf een recensie over La Vespa in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over La Vespa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!