Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kreeftenbar

1. Restaurant
  2. Vis

Kreeftenbar

1. Restaurant
  2. Vis
  1. Toon telefoonnummer 040 236 44 40

domnl

Interieur lijkt op een eetcafe maar het kreeftenmenu is top voor 25 euro. Goede california roll, soep en verse kreeft met sla en noedels. Het is geen grote hoeveelheid eten, wel voldoende. Chardonnay is middelmatig, rose is beter en goedkoper. Wij waren dinsdag en toen was service goed maar ik vermoed dat het weekend druk is en dus lang wachten.

Gegeten op 26 november 2013

Proevers02

Kreeftenmenu gegeten, bestaat uit sushiroll, kreeftensoep en een halve kreeft, optioneel gekookt óf gegratineerd. De sushirol van kreeft is erg lekker, kreeftensoep valt tegen, halve kreeft was prima, goed bereid. Wij hadden de gegratineerde versie. Wat erg tegenviel, was de bediening; het wachten was absurd lang, twee serveersters voor twee verdiepingen is écht te weinig, we hebben zelf de dessertkaart vd bar gepakt omdat er simpelweg niemand kwam om deze te brengen terwijl dat wel beloofd was na afruimen vd borden vh hoofdgerecht. Toen er vervolgens ook niemand meer iets kwam opnemen, hebben we aan de br betaald en zijn we vertrokken, zonder dessert... Entourage is leuk, maar straalt een vlotte, moderne uitstraling uit, wat niet past bij een avondvullend programma voor drie kleine gangen. Prijs van 25 EUR voor het gebodene is in orde, maar zou ook niet hoger kunnen wat ons betreft.

Gegeten op 26 oktober 2013

EscoffierDeux

Leuk informeel restaurantje in de gezelligste straat van Eindhoven, de Kleine Berg. We namen het kreeftenmenu voor 25,00 euro. Vooraf een heerlijke lobsterroll, een soort sushi. Eigenlijk ben ik niet zo'n liefhebber van sushi, maar dit was echt heerlijk. Daarna een kreeftensoepje, rijk gevuld met kreeftenvlees: gewoon goed. De derde gang was een half kreeftje met noedels en een bakje salade. Je kunt kiezen uit drie bereidingen van kreeft: gegratineerd, gekookt of Thermidor. We kozen voor Thermidor, d.w.z. de kreeft komt uit de oven met gebakken spinazie, knoflook, kaas en sauce Hollandaise. Jammer dat de delicate smaak van de kreeft door deze bereiding een beetje verloren gaat. De volgende keer ga ik toch maar voor een gekookt kreeftje. Maar er volgt zeker een volgende keer, want alles was smakelijk. De wijn, een sauvignon blanc, was een goede begeleider. Het personeel was o.k.

Gegeten op 22 oktober 2013

Drago

Toen we binnen kwamen werden we niet ontvangen. Het was druk en vol en toen we uiteindelijk aan tafel werden gezet voelde het alsof we bij de buren aan tafel zaten. zo dicht zat alles op elkaar.
We namen het kreeftenmenu. VOoraf de sushi, die was echt fantastisch. Toen een kreeftensoepje die erg slecht van smaak was, niet boeiend ook. Als hoofdgerecht de kreeft die niet smaakvol was en ook niet goed was schoongemaakt. Heel jammer. We houden hier normaal wel heel erg van.
De bediening heeft het zeker niet goed gemaakt met grote afwezigheid en onhandigheden.

Gegeten op 15 augustus 2013

Koosje9

Weer heerlijk gegeten bij de Kreeftenbar! Vooral de lobster roll is gewoonweg heerlijk. De sushi is top hier, maar helaas ook wel een stuk duurder als bij de all-you-can-eat restaurants die Eindhoven rijk is. Bediening was dit keer beter als de voorgaande 3 keren. De dame vroeg steeds netjes of de volgende gang al mocht komen of dat wij nog even wensten te wachten. Daarnaast was ze steeds tijdig met het bijschenken van dranken. Nu lekker buiten in het zonnetje gegeten, maar ook van binnen ziet het er bij de Kreeftenbar prima uit.

Gegeten op 19 juli 2013

thijs15

We hebben een 3-tal borden met sushi en sashimi als entree besteld, in totaal 24 stuks voor ons vieren. Super lekker en speciaal bereid, anders dan in een gewone "all you can eat" sushi bar.
Aanbevelingswaardig.
Daarna hoofdgrecht gestoomde en gegratineerde halve kreeft. Ook lekker, maar niet zo exclusief als de sushi.
Begeleidende witte huiswijn was prima en combineerde prima.
We zaten op de bovenverdieping, gemoedelijk en evenzeer snelle bediening door de aardige serveerster.
Kortom, Het aanraden waard, al is het niet erg goedkoop.

Gegeten op 1 maart 2013

paul356

Dit is een commentaar voor de eigenaar en voor de gasten. Het idee is goed en de uitvoering minder.
Kreeftenbar. Dus een specialisatie, je wil iets bijzonders brengen, lijkt me.
Prijs/kwaliteit: Nu niet optimaal. Ik denk dat de bedoeling goed is maar de uitvoering toont totaal geen bezieling.
Over de bediening. Een meisje was superaardig maar kende de weinige wijnen die er op de kaart staan, niet. Dat kan natuurlijk. Misschien net begonnen. De andere juffrouw was nog minder geïnteresseerd in de klanten en brengt het eten zonder enige trots en kwakt de borden op tafel. Een "eet smakelijk" kon er niet van af. Zo ging het de rest van de avond. Eten redelijk maar ik had verwacht dat hier mensen zouden werken die zo enthousiast waren dat ze in een "kreeftenbar" werken, dat ik watertandend zou uitkijken naar het volgende gerecht. Helaas, het werd nog erger. De dames stonden de rest van de avond gebogen over hun GSM en vergaten dat er gasten waren die iets wilden bestellen. Resultaat: geen fooi en geen uitgangspunt om nog eens terug te gaan.

Gegeten op 26 februari 2013

BuenApetito

Tijdens het winkelen maar weer eens geluncht bij ons favoriete sushiresaurant. Naast de heerlijke droge witte huiswijn bestelden we twee rolls, een unagi (paling) roll en een kreeftenroll. Zonder twijfel nog steeds de beste Sushi die we ooit hebben gegeten. De Kreeftenbar is naar onze mening nog steeds één van de betere zo niet het beste sushirestaurant wat wij tot nu toe kennen. Een smaakexplosie in je mond. Goed gevulde sushi, niet te droog en niet te nat of te plakkerig. Leuke strakke inrichting geeft een prettige sfeer. De prijs ligt wat bovengemiddeld maar dat is het dubbel en dwars waard.

Gegeten op 5 januari 2013

essiet

Ga Nooit eten bij de Kreeftenbar op de Kleine Berg! Ik had Sashimi besteld, maar de zalm was smakeloos. De ober zei dat hij nog nooit zalm had geproefd, dus die wist niet hoe het smaakte.. Toen ik het op een nette manier tegen de manager zei werd ik ongelofelijk schofterig behandeld, heb nog nooit zoiets meegemaakt!
Hij zei met een geïrriteerde toon dat het mijn eigen schuld was, dat ik gewoon pech had en als ik niet de volle mep zou betalen (bijna 30 euro voor 2 personen voor een lunch) dan zou hij de politie bellen. Schandalig!!

Gegeten op 3 januari 2013

hautecausine

Geweldig lekker alleen de stukjes van de sushirol net iets te groot om in een keer in je mond te stoppen. Maar ze zijn echt super lekker "overdone" met van alles erop en eraan zo krijg je je sushi nergens. Kijk maar eens naar het filmpje op de web-site dan weet je wat ik bedoel.

Gegeten op 8 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Kreeftenbar in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Kreeftenbar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.