a TripAdvisor company

1. 7,5 10 1 6

2. 7,5

3. 7,1

ellen295

Erg lekker gegeten bij de Kreeftenbar. Het zat ook goed vol, verschillende mensen kwamen binnen zonder reservering en die moesten weer vertrekken. Ik had een salade met gamba's, maar kreeg de verkeerde. Ik kreeg vrij snel een nieuwe, dus netjes opgelost. De sushi dragonroll was echt heel erg lekker. Omdat het wat krap was (wij zaten recht voor de trap) liet de serveerster wat vallen en kreeg mijn vriend een klodder mayonaise op zijn jasje. Het werd wel weggepoetst maar er zit helaas een flinke vetvlek op zijn jasje.

Gegeten op 13 februari 2016

Eric-T

Met z'n tweetjes als lunch gegeten. De inrichting doet goedkoop aan en doet af aan de ambiance. De bediening was vriendelijk en kon ons goed helpen. We kozen sushi, tempura garnalen en een krabsalade. Op een vraag van mij over voorkeur kon direct een kleine aanpassing aan een gerecht gedaan worden, en alle gerechten waren prima op smaak.
We gaan hier zeker terugkomen om te dineren.

Gegeten op 27 december 2015

charlotte_vo

Op een zaterdagavond hier geweest. Het kreeftenmenu is prima, ik zou wel de gekookte 'naturel' kreeft aanraden en niet de gegratineerde versie; je proeft dan bijna de kreeft niet meer. De bediening had heel veel betere dingen te doen dan ons te voorzien van drinken of de bestelling opnemen; de service was echt niet in orde. Inrichting is wel gezelig en modern.

RoelvdB

Gisteren gegeten bij de Kreeftenbar.
Vanwege het heerlijke weer buiten op het terras kunnen zitten. Je zit wel bijna bij de buren op schoot, maar ja de ruimte is schaars op de Kleine Berg. We kozen voor het kreeftenmenu wat voor 25 euro schappelijk geprijsd is. Vooraf 4 stukken sushi met kreeft, erg lekker. De tweede gang was een kreeftensoepje. Dit is een bouillon met stukjes kreeft. Smaakte goed, maar niet echt bijzonder. Het hoofdgerecht was een halve kreeft met noodles en salade. Wij kozen de thermidor variant. De kreeft was heerlijk, de noodles gewoon goed en de salade was iets te scherp voor mijn zin (waarschijnlijk iets teveel wasabi voor mijn smaak). De rode wijn is heerlijk! Bediening kan beter, niet echt attent. Al met al prima adresje om eens te gaan eten.

Gegeten op 23 juli 2015

Vallie

Dagje naar Eindhoven geweest en van te voren gereserveerd hier.
Het was lekker weer dus we konden lekker buiten zitten, en begonnen met een heerlijke witte spaanse huiswijn.
We hebben 4 halve rollen besteld.
Allen erg lekker maar helaas wel echt te groot.
ze moeten toch in 1x in je mond en dat is bijna onmogelijk wat echt niet prettig is.
hierdoor kun je de smaken ook niet goed proeven.

bediening was vriendelijk en qua prijs zijn ze wat hoger dan een all you can eat maar daar kies je ook voor en dat vonden wij geen probleem.

Gegeten op 26 juni 2015

Sybrich

Kreeftenmenu gegeten. De sushi was lekker, california roll. Daarna een kreeftensoep, had ik me erg op verheugd aangezien ik dat graag eet. Dit was echter een slappe bouillon met stukjes kreeft, geen 'echte' romige soep. Jammer. Ook de kreeft zelf vond ik niet erg bijzonder.
De bediening wist ons niet te vertellen wat de bereidingswijze van de kreeft precies inhield (gekookt/thermidor enz). Uiteraard kan je niet alles weten, maar dit leek ons vrij essentieel.
Al met al niet slecht gegeten voor de prijs, maar 't was ook niet een topper.

Gegeten op 29 maart 2014

domnl

Interieur lijkt op een eetcafe maar het kreeftenmenu is top voor 25 euro. Goede california roll, soep en verse kreeft met sla en noedels. Het is geen grote hoeveelheid eten, wel voldoende. Chardonnay is middelmatig, rose is beter en goedkoper. Wij waren dinsdag en toen was service goed maar ik vermoed dat het weekend druk is en dus lang wachten.

Gegeten op 26 november 2013

Proevers02

Kreeftenmenu gegeten, bestaat uit sushiroll, kreeftensoep en een halve kreeft, optioneel gekookt óf gegratineerd. De sushirol van kreeft is erg lekker, kreeftensoep valt tegen, halve kreeft was prima, goed bereid. Wij hadden de gegratineerde versie. Wat erg tegenviel, was de bediening; het wachten was absurd lang, twee serveersters voor twee verdiepingen is écht te weinig, we hebben zelf de dessertkaart vd bar gepakt omdat er simpelweg niemand kwam om deze te brengen terwijl dat wel beloofd was na afruimen vd borden vh hoofdgerecht. Toen er vervolgens ook niemand meer iets kwam opnemen, hebben we aan de br betaald en zijn we vertrokken, zonder dessert... Entourage is leuk, maar straalt een vlotte, moderne uitstraling uit, wat niet past bij een avondvullend programma voor drie kleine gangen. Prijs van 25 EUR voor het gebodene is in orde, maar zou ook niet hoger kunnen wat ons betreft.

Gegeten op 26 oktober 2013

EscoffierDeux

Leuk informeel restaurantje in de gezelligste straat van Eindhoven, de Kleine Berg. We namen het kreeftenmenu voor 25,00 euro. Vooraf een heerlijke lobsterroll, een soort sushi. Eigenlijk ben ik niet zo'n liefhebber van sushi, maar dit was echt heerlijk. Daarna een kreeftensoepje, rijk gevuld met kreeftenvlees: gewoon goed. De derde gang was een half kreeftje met noedels en een bakje salade. Je kunt kiezen uit drie bereidingen van kreeft: gegratineerd, gekookt of Thermidor. We kozen voor Thermidor, d.w.z. de kreeft komt uit de oven met gebakken spinazie, knoflook, kaas en sauce Hollandaise. Jammer dat de delicate smaak van de kreeft door deze bereiding een beetje verloren gaat. De volgende keer ga ik toch maar voor een gekookt kreeftje. Maar er volgt zeker een volgende keer, want alles was smakelijk. De wijn, een sauvignon blanc, was een goede begeleider. Het personeel was o.k.

Gegeten op 22 oktober 2013

Drago

Toen we binnen kwamen werden we niet ontvangen. Het was druk en vol en toen we uiteindelijk aan tafel werden gezet voelde het alsof we bij de buren aan tafel zaten. zo dicht zat alles op elkaar.
We namen het kreeftenmenu. VOoraf de sushi, die was echt fantastisch. Toen een kreeftensoepje die erg slecht van smaak was, niet boeiend ook. Als hoofdgerecht de kreeft die niet smaakvol was en ook niet goed was schoongemaakt. Heel jammer. We houden hier normaal wel heel erg van.
De bediening heeft het zeker niet goed gemaakt met grote afwezigheid en onhandigheden.

Gegeten op 15 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Kreeftenbar in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Kreeftenbar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.