a TripAdvisor company

De Beierd

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 015 219 00 90

Fransde

Buiten op het terras heerlijk gegeten. Alleen denk ik dat sommige obers een ander gevoel hebben bij Pittig dan de gemiddelde ober. Wij hebben genoten van de "pittige "kaasfondue. Met een lekker "Delfts"biertje erbij. Een aanrader voor de gebudgetteerde eter in Delft.

Gegeten op 17 juni 2016

Michiel2011

Lekker gegeten, mooie portie, prijs kwaliteit.
Lekkere ambiance levendige tent, mooi midden in de binnenstad van Delft.
Vriendelijke en vlotte bediening met humor.

Al met al top avond.

Gegeten op 12 maart 2016

Nowan61

Goed, het is een eet cafe wat de verwachtingen wel tempert. Correct vooroordeel. De ontvangst is goed, niks mis mee. Entourage op het eerste gezicht oké. Al snel blijkt dat de akoestiek van de locatie slecht is. Veel galm en geluid van pratende mensen erg dominant. We waren met zijn tweeën, moeite moeten doen om een elkaar te verstaan.
De kaart is simpel niks bijzonders , hadden dat ook niet verwacht. Wel bijzonder dat van de drie personen die ons bediende slechts een de kaart kon/mocht presenteren. Over die presentatie nog een kanttekening. Een van de aanwezige eigenaren was gemaakt vriendelijk, niet oprecht. Dominant aanwezig maar niet gastvrij. Jammer. Gelukkig werd dit gecompenseerd door een van de jonge kelners die gastvrijheid wel uitdroeg in woord in en gebaar.
Het eten: mijn vriendin koos brood vooraf wat tegelijkertijd kwam met mijn voorgerecht. In de schelp gebakken mosselen met tomatensaus en chorizo. De mosselen waren op smaak, was goed. De saus oké. Ik miste alleen de verbinding tussen de saus en de mossel. Leek wel of beide elkaar pas op het bord tegen gekomen waren.
Hoofdgerecht: mijn vriendin een forel overdekt met een ondefinieerbare verzameling groente die niks bijdroeg aan de zilte, bittere, smaakloze forel. Daarnaast een overkill aan lauwe in de schil gekookte aardappels. Niet lekker.
Mijn biefstuk was goed. Rood zoals rood moet zijn. Echter, de saus die erbij zat was lauwwarm. De groente erg weinig en smaakloos.
Kortom, een eet cafe wat helaas niet in staat is om een goede maaltijd te serveren. Jammer en zonde. Uiteindelijk nog een behoorlijk bedrag mogen aftikken. Geen aanrader, absoluut niet.

Gegeten op 13 december 2015

ELSP

De bediening is erg vriendelijk, het décor eenvoudig en de hoofdgerechten vond ik erg eenvoudig. Bij salade stel ik me meer voor dan een beetje sla met wat komkommer en tomaat. De olie waarmee de patat gebakken was, is niet helemaal vers meer. De garnalen waren lekker met knoflook en rode peper.( Nog een tip voor het restaurant: Een extra servet is bij garnalen die je zelf moeten pellen altijd handig. Het schoonmaakdoekje kan dan na het pellen gebruikt worden. ) Mijn tafelgenoot had biefstuk met champignonsaus, die was mals. Het voorafje bruschetta met truffelsalami was wat bijzonderder. Handig dat ze op maandag open zijn. Kortom het eten was voldoende, vandaar de zes.

Gegeten op 10 augustus 2015

Monche

Ik had de couscous met merquez worstjes, erg smakelijk en ruim voldoende. Echt een eetcafe waar je snel een hapje kunt eten met zeer vriendelijke bediening.

Gegeten op 5 juni 2015

caroline100

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Kennis van zaken. Personeel staat klaar voor je zelf bedacht had dat je ze nodig had. Vriendelijk. O ja, en gewoon lekker. Belangrijk: op maandag open!

Gegeten op 23 maart 2015

TheodorusTarwenat

Kansloos om vrijdags onaangekondigd aan te schuiven in dit populaire eetcafé, dus dan maar een keer op woensdag. Mooie gelegenheid om bij te praten met je tafelgenoot, zonder dat vreemden aanschuiven aan hetzelfde tafeltje. Lekker speciaal biertje van de tap en al (te) snel garnalen vooraf (magnetron?). Als hoofd een mooi forelletje, met garnituur van kikkererwten die helaas koud waren. Wel lekkere frieten erbij. Crème brûlée ook iets te snel, maar verder ok. We komen nog wel eens terug als we niet hoeven te reserveren, anders zijn er genoeg alternatieven.

Gegeten op 3 december 2014

evert23

Gegeten op 17 november 2014

SmakelijkEtentje

Kennismaking met De Beierd. Een prima adres voor niet al te dure maaltijden. Het eten was prima, meer dan prima als we de prijs er ook nog eens naast zetten.
De bediening was heel attent, regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was en zonder probleem werden de gerechten die niet op de kaart staan nog eens voor ons opgenoemd.
De locatie is sfeervol, past goed bij de verdere entourage. Als het zou kunnen, mag het plafond best iets lager hangen.

Gegeten op 21 oktober 2014

Iautar

Super lekkere club sandwich en waanzinnige lekkere gestoomde chinees broodje met geroosterde buikspek, een topper die op de kaart moet blijven!! alleen daarvoor zal ik desnoods omrijden om het weer te eten!

Gegeten op 2 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over De Beierd in Delft

Schrijf hieronder je recensie over De Beierd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.