De Beierd

• 7.9

• 7.7

sannevdheuvel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijk, gezellig bruin eetcafé waar ik al vaker ben geweest. Een erg fijne plek om een lekker speciaalbiertje te drinken en/of een goede maaltijd te eten. Zeer attente bediening, een ruime keuze uit goede en lekkere gerechten (vlees, vis en vegetarisch) en verschillende daghappen. Niet duur! Heerlijk vers brood bij de salade en lekkere, dikke, verse frieten. Een van mijn favorieten dit!

Gegeten op 9 februari 2014

robbertkje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk eetcafeetje waar ik ongeveer eens in de maand ff snel lekker ga eten, deze keer de rogvleugel als daghap genomen, perfect! Gezellig sfeertje, leuke bediening en goed eten voor een lage prijs.

Gegeten op 13 oktober 2013

Gast667
  • Recensies in de laatste twee jaar

De Beierd komt vaak voorbij als eerste keus als wijzelf of we met gasten uit eten gaan in Delft. Vaak ben je niet alleen. Velen hebben de Beierd ontdekt en als je niet reserveert (wat wij zelden doen) is de kans groot dat je zult moeten wachten.

Er worden heel aardige hapjes geserveerd, dus ook het wachten op een tafeltje hoeft geen probleem te zijn.

Het menu is klein, maar naast het menu worden er altijd fantasievolle daghappen geserveerd. Soms eet je daardoor bij de Beierd voor de prijs van een daghap een klein culinair verrassinkje.

Ik krijg wel de indruk dat er steeds vaker alleen maar salade en friet geserveerd wordt naast het vlees (of vis) bij het hoofdgerecht. Dat is jammer, want ook de groenten wordt hier vaak met smaak bereid.

Gegeten op 12 oktober 2013

lvl91
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig bruin eetcafé met een goede kaart en veel wisselende dagschotels voor verschillende vriendelijke prijzen. Aanrader is de pittige kaasfondue en de diverse voorgerechten, vooral de bruchetta met mierikswortel en rosbief. Eten is er altijd lekker, er zijn veel goede en verschillende wisselende speciaalbiertjes op de tap en het personeel is vriendelijk, vakkundig en snel. Een echte aanrader in Delft!

Gegeten op 2 juni 2013

florecita
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel leuk café voor een drankje, en diner.
De vaste kaart is niet uitgebreid, maar er zijn wekelijks wisselende gerechten, van goedkoop tot iets duurder. Daardoor kan je vaak terugkomen, er is altijd weer iets nieuws.
Ook de vaste saotosoep is lekker, en de hamburger is zeer smakelijk.

Gegeten op 9 mei 2013

leonne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door de week hier gegeten; gezellig druk, vriendelijke bediening.!
Eten smakelijk maar eenvoudig; wel passend bij de prijs. Kleine menukaart maar als hoofdgerecht losse aanbiedingen.
We zaten direkt achter de deur en, ondanks gordijn, kwam er veel kou naar binnen.'

Gegeten op 2 april 2013

RogerV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een buitenlandse collega moet je natuurlijk Delft bezoeken. Voor de lunch kwamen we terecht bij De Beierd waar we aan een grote tafel mochten plaatsnemen. Heerlijke cappuccino (dat is in de meeste eetcafes een aanfluiting) en lekkere tosti's van grof gesneden boerenbrood. Lekker no -nonsense vriendelijke bediening. Daar hou ik van. Ik kom zeker terug!

Gegeten op 11 januari 2013

SuzanneV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg goed, simpel, eten, voor zowel lunch als diner, alles vers en met zorg bereid en opgediend, vriendelijke service en gezellig decor, de prijs-kwaliteit verhouding is erg gunstig; je betaald niet veel en je gaat voldaan weer weg.

Gegeten op 24 augustus 2012

brietje1967
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eetcafe waar vooral studenten een hapje eten en wat drinken. 's Avonds, naast de gewone kaart, een daghap vanaf 8 euro, kwalitatief echt goed en best creatief. Je vraagt je af; hoe kunnen ze het ervoor maken?
Tijdens de lunch grote koppen soep, lekkere broodjes (dikke sneetjes naar keuze wit of bruin) met carpaccio, geitenkaas, tonijnsalade, tosti etc. voor schappelijke prijzen. Goed adresje vlakbij de Beestenmarkt. Aanrader!

Gegeten op 8 december 2012

Wikkert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kleine kaart maar altijd erg goede daghappen die zeer vaak wisselen (om de paar dagen). Niet het meest hoogstaande eten maar je merkt dat de kok lol heeft in zijn werk en zijn best doet om er iets van te maken. De prijs die ze rekenen voor een daghap varieert van 7 tot 15 euro en dat is doorgaans een zeer schappelijk bedrag voor wat je ervoor terugkrijgt.

Goede prijs kwaliteit verhouding en zeer geschikt voor iemand die buiten de deur wil eten zonder "uit eten te gaan".

Schrijf zelf een recensie over De Beierd in Delft

Schrijf hieronder je recensie over De Beierd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!