Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Beierd

1. Internationaal

De Beierd

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 015 219 00 90

TheodorusTarwenat

Kansloos om vrijdags onaangekondigd aan te schuiven in dit populaire eetcafé, dus dan maar een keer op woensdag. Mooie gelegenheid om bij te praten met je tafelgenoot, zonder dat vreemden aanschuiven aan hetzelfde tafeltje. Lekker speciaal biertje van de tap en al (te) snel garnalen vooraf (magnetron?). Als hoofd een mooi forelletje, met garnituur van kikkererwten die helaas koud waren. Wel lekkere frieten erbij. Crème brûlée ook iets te snel, maar verder ok. We komen nog wel eens terug als we niet hoeven te reserveren, anders zijn er genoeg alternatieven.

Gegeten op 3 december 2014

evert23

Gegeten op 17 november 2014

SmakelijkEtentje

Kennismaking met De Beierd. Een prima adres voor niet al te dure maaltijden. Het eten was prima, meer dan prima als we de prijs er ook nog eens naast zetten.
De bediening was heel attent, regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was en zonder probleem werden de gerechten die niet op de kaart staan nog eens voor ons opgenoemd.
De locatie is sfeervol, past goed bij de verdere entourage. Als het zou kunnen, mag het plafond best iets lager hangen.

Gegeten op 21 oktober 2014

Iautar

Super lekkere club sandwich en waanzinnige lekkere gestoomde chinees broodje met geroosterde buikspek, een topper die op de kaart moet blijven!! alleen daarvoor zal ik desnoods omrijden om het weer te eten!

Gegeten op 2 augustus 2014

hans191

Heerlijk gegeten hier. Super schnitzel en kinderen garnalen in knoflook. Prima bediening en leuk terras onder aan de kerk. Kom zeker terug.

Gegeten op 2 juli 2014

Greattaster

Met een groepje van 7 personen gegeten. Service was zeer goed, hele spontane meiden. Legde duidelijk de gerechten uit.
Voorgerecht met Oosterschelde kreeft was een beetje tegengevallen, smaak was wat flauw. Verder hoofdgerecht met kip piri piri was goed op smaak. Mijn tafelgenoten vonden de ossobucco erg lekker bereid. Friet was lekker vers. Prijs en kwaliteit goed in balans. Gezellige tentje. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 juni 2014

sannevdheuvel

Een heerlijk, gezellig bruin eetcafé waar ik al vaker ben geweest. Een erg fijne plek om een lekker speciaalbiertje te drinken en/of een goede maaltijd te eten. Zeer attente bediening, een ruime keuze uit goede en lekkere gerechten (vlees, vis en vegetarisch) en verschillende daghappen. Niet duur! Heerlijk vers brood bij de salade en lekkere, dikke, verse frieten. Een van mijn favorieten dit!

Gegeten op 9 februari 2014

robbertkje

Leuk eetcafeetje waar ik ongeveer eens in de maand ff snel lekker ga eten, deze keer de rogvleugel als daghap genomen, perfect! Gezellig sfeertje, leuke bediening en goed eten voor een lage prijs.

Gegeten op 13 oktober 2013

Gast667

De Beierd komt vaak voorbij als eerste keus als wijzelf of we met gasten uit eten gaan in Delft. Vaak ben je niet alleen. Velen hebben de Beierd ontdekt en als je niet reserveert (wat wij zelden doen) is de kans groot dat je zult moeten wachten.

Er worden heel aardige hapjes geserveerd, dus ook het wachten op een tafeltje hoeft geen probleem te zijn.

Het menu is klein, maar naast het menu worden er altijd fantasievolle daghappen geserveerd. Soms eet je daardoor bij de Beierd voor de prijs van een daghap een klein culinair verrassinkje.

Ik krijg wel de indruk dat er steeds vaker alleen maar salade en friet geserveerd wordt naast het vlees (of vis) bij het hoofdgerecht. Dat is jammer, want ook de groenten wordt hier vaak met smaak bereid.

Gegeten op 12 oktober 2013

lvl91

Gezellig bruin eetcafé met een goede kaart en veel wisselende dagschotels voor verschillende vriendelijke prijzen. Aanrader is de pittige kaasfondue en de diverse voorgerechten, vooral de bruchetta met mierikswortel en rosbief. Eten is er altijd lekker, er zijn veel goede en verschillende wisselende speciaalbiertjes op de tap en het personeel is vriendelijk, vakkundig en snel. Een echte aanrader in Delft!

Gegeten op 2 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over De Beierd in Delft

Schrijf hieronder je recensie over De Beierd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.