Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant La Viña in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 662 04 48

Complete wine & dine experience

De chef maakt met veel liefde en passie voor producten prachtige Spaans-mediterrane gerechten. Hier wordt met passie, kunde, kwaliteit en creativiteit gekookt op niveau. Eigenaresse en sommelier Jacqueline Borgers zorgt voor het perfecte glas wijn bij al dat lekkers. Heerlijk eten, mooie wijnen en uitstekende bediening. Een perfecte avond uit!

rezia_82

Wilde al erg lang hier eens heen, vanwege goede verhalen die ik gehoord had. 2 weken geleden hier gegeten met een cadeaubon van Dinerdeal. Eten was erg lekker, kwalitatief ook goed... Bediening was perfect, mooie wijnen zijn er geadviseerd die ook goed paste bij het eten. Het enige minpunt wat ik kan opnoemen, was dat de zaak zeer warm aanvoelt door het lichtgebruik etc. maar die warme sfeer wordt in mijn ogen dan weer teniet gedaan door de vele 'spreukbordjes' aan de wand en bij het sanitair. Kies dan als het echt moet voor 1 bordje...

Gegeten op 6 januari 2015

aukert

Via online reservering

Zeer goed bevallen. Een van de betere glutenvrije restaurants. Maar ook mijn niet-glutenvrije tafelgenoten waren er zeer over te spreken. Zeer prettige bediening, goede sfeer. De bordjes aan de muur niet helemaal mijn smaak maar dat is een detail.

Gegeten op 13 januari 2015

NJ91

Via online reservering

Afgelopen dinsdag 13 januari heb ik bij La Viña gegeten. Na een bijzondere dag te hebben gehad op de beurs Wine Professional in de Amsterdam RAI is het bijna lastig om een restaurant te vinden die hier op aansluit. Na een tip van een vriendinnetje toch uitgekomen bij La Viña en we zijn zeker niet teleurgesteld in onze keuze. 'Klein maar fijn'. Zo zou ik het restaurant en de ambiance het beste omschrijven. De intieme setting en gezellige sfeer, zelfs op een dinsdagavond, hebben ervoor gezorgd dat onze dag op de juiste manier werd afgesloten. Waar je begint met een gin tonic, uitgekozen van de aparte gin kaart, eindig je met een mooie zachte rode wijn uit de Languedoc. Als voorgerecht wat brood met olijfolie, roomboter, mix van tomaat/knoflook en bruschetta's, een prima voorafje. Simpel maar chique. Daarna als hoofdgerecht beiden de Black Angus steak, met ratatouille en wat frietjes. Perfect rare gebakken en de portie was groot genoeg om ons beiden een voldaan gevoel te geven. Als afsluiter een kaasplankje, deze was qua portie groot genoeg om hem te kunnen delen, lekkere kaas en niet te zwaar na de eerdere twee gangen. De service was goed, helemaal als je bedenkt dat onze gastvrouw die avond alleen stond en ze het alsnog voor elkaar kreeg om overzicht te houden in het restaurant. Leuke locatie en goed te bereiken, een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 13 januari 2015

Veroniquex

Goede sfeer, fijne bediening. Wij aten met een gezelschap dat zowel lactose- als glutenvrij waren. Hier werd goed rekening mee gehouden. Kwaliteit van het eten is meer dan goed en de service is erg prettig. Een aanrader!

Gegeten op 12 januari 2015

mayabo

Gegeten op 27 november 2014

FAmsterdam

Via online reservering

Het eten was heel lekker: goede pinchos en een heerlijk bereide vis van de dag. Daarnaast ook een lekkere wijn gedronken op advies van de bediening.
Service was excellent, maar dat was niet zo lastig met maar twee tafeltjes bezet.
Wij kwamen op maandag in de herfstvakantie, waardoor het erg rustig was. Hierdoor hoorden we de airco ontzettend goed.

Gegeten op 13 oktober 2014

monique254

Via online reservering

Omdat we om 20u in de RAI moesten zijn had ik gemaild of 18u voldoende tijd gaf voor het 3 gangen menu. Geen probleem was het antwoord. We arriveerden zelfs nog een kwartier eerder, om 17.45u en waren al snel bezig met het voorgerecht wat bestond uit carpaccio die lekker was.
Daarna hebben we meer dan een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht, met na 40 minuten wachttijd al aan de serveerster gevraagd te hebben waar ons eten bleef omdat we om 20u in de RAI moesten zijn. Ja zei ze, ik heb het het nog doorgegeven en het eten komt zo. Weer 20 minuten later was er nog steeds geen hoofdgerecht en het was inmiddels al 19.10 dus echt genieten can ons hoofdgerecht en dessert zou ons al niet meer gaan lukken. Om 19.15u zouden we net gaan opstaan om dan maar te vertrekken en een snackbar op te zoeken toen eindelijk onze maaltijd kwam. Tot overmaat van ramp was zowel mijn Roodbaars als de steak van mijn man smakeloos en flauw. De serveerder kreeg dan ook van mij te horen dat ik mede daardoor een slechte recensie zou schrijven dat mocht hij aan de kok vertellen van mij. Het dessert werd wel supersnel op tafel gezet maar ons avondje uit was toen al zo verpest dat zelfs de lekkere smaak daarvan het geheel niet meer kon redden. Dit ook gezegd tegen de serveerder en die had ondertussen met zijn bazin gesproken en mocht ons een 3 gangen menu van de prijs af geven of een korting op een volgend etentje. Maar ons zien ze daar nooit meer. Helaas geen fijne ervaring. We waren nog net op tijd voor de voorstelling in de RAI waar we hijgend binnen kwamen zo hadden we moeten haasten.

Gegeten op 4 oktober 2014

melissa16

Afgelopen week heb ik samen met een vriendinnetje bij Restaurant La Viña gegeten.
Het restaurant ligt in een gezellige straat in de Rivierenbuurt. Restaurant La Viña is sfeervol ingericht met comfortabel meubilair. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en het eten was heerlijk. Met name de steak was om te smullen! We hebben hier echt genoten en komen zeker terug!

Gegeten op 18 maart 2014

catvh

Mijn ervaring bij la Viña was super! Samen met mij vriendin heb ik een uitgebreidde wine tasting gedaan, om vervolgens te kunnen genieten van de visschotel van de dag. Dit was een smaakvolle zeebaars met linzen. Mijn vriendin kon zin ondanks haar allergie ook uitleven omdat ze een glutenvrij menu hebben. De chocolade fondant als dessert zou ik iedereen aanraden, deze wordt ter plekke gemaakt en smaakt super! De service was ook uitstekend, ontzettend attent. Ik kom zeker nog eens terug bij la Viña!

asr24

Echt heerlijk! Ik heb een hele gezellige avond gehad bij La Viña, goeie service, leuke sfeer en echt heel lekker eten. We kregen ook een fantastische wijn aanbevolen bij ons hoofdgerecht, en hebben kunnen smullen van wat lekkere pincho's als voorgerecht.

Gegeten op 17 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant La Viña in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant La Viña. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.