Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Enjoii

1. Restaurant
  2. Sushi

Enjoii

1. Restaurant
  2. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 013 542 11 75

jessica9

Ik ben hier al een paar keer eerder geweest, maar de kwaliteit van het eten gaat wel achteruit. De sushi was enorm zout. Je hoopt dat ze per ongeluk zijn uitgeschoten met het zout en dat het verder geen bijbedoelingen heeft. Jammer, want zo heb ik het daar niet eerder geproefd. De overige gerechten die we hadden besteld smaakten verder prima, maar de kaart beschikt over weinig originaliteit. Mede daardoor en door de moderne, maar verder sfeerloze inrichting heb je toch het idee dat je in een ordinaire 'vreetschuur' terecht bent gekomen. Dat terwijl ze volgens mij anders willen uitstralen. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, maar jong en onervaren. Daardoor soms wat onhandig en niet echt klantgericht. De meiden die daar rondlopen zijn zo jong dat ze zich gewoonweg geen houding weten te geven.

Gegeten op 7 juni 2014

laura73

Gegeten op 29 mei 2014

JVB12

Afgelopen Zaterdag ben ik bij Enjoi gaan eten. We hadden telefonisch een tafel gereserveerd, toch hebben we meer dan 20 min staan wachten. Jonge dame achter de receptie had ons vriendelijk geholpen en uitgelegd dat we niet op de reserveringslijst stonden. Dit kan een keer gebeuren, we waren hier in het begin niet kwaad over. In het begin werd er vriendelijk met ons omgegaan, we werden door twee blonde dames geholpen. Een jonge kerel praatte tegen een van de meiden achter de receptie en vertelde aan haar dat we maar boven moesten gaan zitten omdat er geen plek is. De jongen had niet het lef om het zelf aan ons te vertellen maar dit moest via via gaan terwijl we het gesprek al hadden opgevangen. De twee dames boden hun excuses aan, maar vanuit het management kwam niks. Niet eens excuses laat staan een drankje van het huis. We hadden op tijd een tafel gereserveerd en wouden niet boven bij het lopend buffet gaan zitten. Na meer dan 20 min. wachten kregen we de minst fijne tafel in het hele restaurant. Het duurde lang voordat we de eerste ronde kregen. De borden met het eten zagen er rommelig uit en tussen de sojabonen zaten rare sliertjes. Dat is jammer want ik ben beter gewend van dit restaurant.

Gegeten op 22 maart 2014

Taschje

Ik ben hier samen met mijn dochter wezen eten.
De sushi was erg lekker vooral de Maguro Temaki is toch wel mijn favoriet.
Een minpunt vind ik de bediening....Er loopt iemand in de bediening rond die erg chagrijnig en bijna op het onbeschofte af is.
Dat maakt het toch een iets minder fijne eetgelegenheid en omdat er nog al wat all you can eat sushi restaurants zijn in Tilburg kies je dan als snel voor een ander met vriendelijkere bediening.
Jammer hoor want het eten is best goed!

Gegeten op 5 maart 2014

SYLP

Enjoii sushi restaurant, voorheen Osaka. We worden op een redelijk aparte manier ontvangen. Het jonge kereltje achter de balie kijkt niet op of om en de bediening keurt ons aanvankelijk geen blik waardig. Tenslotte is er een opmerkzaam genoeg en wuift terloops van ons naar de ruimte 'kies maar een plek hoor'. Tsja, nou goed dan. Normaliter voldoende reden om direct rechtsomkeert te maken, maar S is zeer gecharmeerd van de kaart dus besluiten we het erop te wagen. We zitten nog nauwelijks met een bil op de stoelen, die zich overigens niet gemakkelijk laten aanschuiven, of er worden wat attributen op tafel gezet en terloops gevraagd of we al 'drinken besteld' hebben. Tijd om een volzin te formuleren is er blijkbaar niet en het enige wat ik enigszins verbouwereerd uit kan brengen is dat ik even wil nadenken omdat ik net zit. Ik krijg een vorsende blik en weg is ze. Dat geeft ons net genoeg tijd om te bedenken dat we thee willen en om even rond te kijken. Het is niet bepaald knus hier en het is erg rumoerig. Met uitgesproken verlichting is een poging gedaan iets van sfeer neer te zetten ( welke is de vraag) De kroonluchter in de ontvangst heeft obsceen felle, oerlelijke spaarlampen. Het restaurant loopt behoorlijk ver door met waarschijnlijk ook nog de mogelijkheid om boven te zitten. Het lijkt erop dat je achterin wat rustiger en intiemer kan zitten. De muziek staat behoorlijk hard en is alledaagse poplounge . Heel mainstream en irritant qua volume. De toiletten zijn toe aan een grondige schoonmaakbeurt en de deuren sluiten moeizaam. De bediening is gestresst en erg jong. Het eten daarentegen is heel prima. Goeie spare ribs, gefrituurde eend, ossenhaas en garnalen van de bakplaat. De houten stokjes zijn echter niet comfortabel en een beetje armoedig. De spare ribs krijgen een tweede ronde en ditmaal is S minder enthousiast. Het lijkt erop dat het per ronde nogal wisselt van kwaliteit. Viskoekjes zijn geen aanrader; heel vet, heel erg heet en vergezeld van een vreselijke cocktailsaus die wat er aan smaak is compleet overruled. De kaart is wel zeer uitgebreid en over het algemeen zijn de gerechten kwalitatief goed. Een romantisch dinertje zou ik niet direct hier plannen, maar voor een goed sushi maal met vrienden is het prima. Review by SYL March 5th 2014.

Gegeten op 5 maart 2014

barbara35

Vorige week vrijdag hebben we voor de tweede keer bij Enjoii gegeten. Hoewel het absoluut niet het meest gezellige restaurant is, is het restaurant wel schoon en netjes. Ook was het eten weer erg goed. De zaak zat dan ook helemaal vol. Voor een vast bedrag kun je per ronde 5 gerechtjes bestellen. Het eten wordt snel bereid in de geheel open keuken, is vers en lekker van smaak. Ook loopt er ruim voldoende bediening rond, die snel en efficiënt werkt. De liefhebber kan de gember en wasabi er apart bij vragen (gratis).

Al met al is het restaurant geen aanrader voor een romantisch of familiediner, maar als je gewoon lekker ongedwongen met wat vrienden wilt eten of er even uit wilt zijn, is dit echt een aanrader.

Gegeten op 3 januari 2014

Jm4nsk1

het 3e all you can eat restaurant in tilburg waar we zijn gaan eten .. en wat ons betreft het minste van de 3 de sushi is goed de fruit sushi's waren verassend en lekker . de meeste gril varianten zijn met de zelfde (soja saus oid) klaargemaakt verder wel een ruime voldoende maar mijn punten zijn in de vergelijking met de 2 andere restaurants iets lager.

Gegeten op 18 oktober 2013

rsz

Ik vind dit het beste sushi restaurant in Tilburg. Door het mooi ingerichte restaurant, maar vooral door de ruime keuze aan gerechten is dit voor mij een vaste eetlocatie geworden. De sushi kaart is erg gevarieerd. Zowel warme als koude gerechten zijn heerlijk.

Gegeten op 2 augustus 2013

Hotello_Es

Altijd goed. Meerdere keren hier mogen eten. Service in dit sort restaurants is eigenlijk altijd goed, eten is vers, leuk concept.

Gegeten op 29 juli 2013

Kcatenacci

Wij zijn gister hier met 9 personen wezen eten en ik denk dat de negatieve reacties gaan om enjoii buffet restaurant wat boven zit. Want op het all you can eat concept beneden is echt niets op aan te merken. Vlotte bediening, heerlijk eten, alles kwam snel. Ook een zeer uitgebreidde kaart. Enjoii is echt een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Enjoii in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Enjoii. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.