Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brasserie Bennies

2. Fusion
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 512 04 55

mootje035

Vanavond met zijn vieren gegeten. Het eten was heerlijk de biefstuk en burger waren heerlijk van smaak. Ook het vegetarische gerecht deegkussentjes was heerlijk.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden cheesecake als dessert, maar erg machtig dus zou ik delen, de geconfijte ananas met koksijs verassend. Al met al een geslaagde avond voor een leuke prijs en wij komen zeker terug.

Gegeten op 16 augustus 2013

BGR

Gisteren bij deze brasserie gegeten op basis van de recensies op Iens en ik sluit me daar volledig bij aan! Het eten is prima, de bediening is top en het decor is voor een brasserie ook gewoon goed. Hier kom ik zeker terug, al is het maar voor het 'Leidse lokkertje'.

Gegeten op 10 augustus 2013

wibro

N.a.v. eerdere recensies vol verwachting met z'n vieren hier gegeten.
De verwachting werd voor 100 % waar gemaakt. De disgenoot die het vispotje had genomen had volgens hem niet lekkerder kunnen eten en aan mijn verzoek om de biefstuk van het MRIJ rund iets voorbij medium klaar te maken werd uitstekend gehoor gegeven.Prima bediening die niet om de twee minuten aan onze tafel stond om te kijken of we al klaar waren zodat we lekker relaxed van onze maaltijd konden genieten. En genoten hebben we. Beslist een aanrader.

Gegeten op 27 juni 2013

annamolenaar

vanavond 11 mei voorafgaand aan theaterbezoek hier gegeten. Voortreffelijk! Snelle bediening, geheel afgestemd op een tijdig vertrek, uitstekend, heerlijk eten me verse ingrediënten en dit alles zeer verzorgd. Kortom een 10 met een griffel. En een mooi detail: heerlijk Leids kraanwater op tafel zonder dat we er om hoefden te vragen.

Gegeten op 11 mei 2013

Blik_in_de_Keuken

Gegeten op 4 mei 2013

Jeau

We hadden een bon gekregen voor het Leidse Lokkertje en besloten op een donderdagavond te gaan eten. Het heeft mijn stoutste verwachtingen ovrtroffen! De amuse was sushi en verrukkelijk. Het voorgerecht was een salade met procureur, ook heerlijk. Als hoofdgrecht kregen we perfect bereide vis, met krokante frietjes en precies goed beetgare paksoi. Het dessert, bavarois en pistacheijs, vond ik zelf te zoet, maar manlief begreep niet waar ik het over had.
Het is ongelooflijk dat het bestaat, dat je voor 30 euro een complete driegangenmaaltijd, met wijn en koffie toe krijgt.
We komen zeker terug!

Gegeten op 18 april 2013

piekkok

Vanavond weer wezen eten bij Brasserie Bennies.
Één woord: Grandioos!!
De gastvrouw herkent ons, weet wat we willen drinken. Ons favoriete tafeltje stond weer klaar. De persoonlijke aandacht is heel prettig. Geeft het gevoel écht welkom te zijn en een heerlijke avond onbezorgd uit te zijn! Top! Het eten: HEERLIJK!! Zelfs een eenvoudig gerecht als spareribs smaakt naar meer! Veel meer! Bennies is voor ons nummer 1 in Leiden! Absolute aanrader!

Gegeten op 12 april 2013

tinekedem

Regelmatig bij Brasserie Bennies gegeten en iedere keer is het weer echt een avondje uit. Vooral 1ste kersdag was voor ons een geweldige avond. We konden gewoon de hele avond blijven tafelen. Er was geen haast en wat vooral super was er stond niemand in onze nek te hijgen omdat ze gereserveerd hadden. Dit hebben we in andere reaturants wel meegemaakt. Er is nog geen gerecht geweest wat minder smaakte. De kwaliteit is zeer constant en de opmaak van de borden zien er uit als een feestje. De witte wijn is een absolute aanrader en de naar rozijntjes smakende sherry is voor mij een absolute must bij het overheerlijke kaasplankje.
De bediening is correct zeer vriendelijk en vlot. Kortom vooral zo doorgaan dan blijven wij zeker vaak komen.

Gegeten op 8 maart 2013

anoukdm

Van de week hier wezen eten. Ze hadden toen spareribs nieuw op de kaart. De spareribs zijn super lekker! Lekkerste van Leiden !! Service is erg goed. Niks is te veel gevraagd, zelfs niet toen we de spareribs die over hadden, mee wilde nemen. Bediening zorgt dat je je op je gemak voelt. Kort om; een super leuk restaurant!! Waar we zeker met groot regelmaat terug gaan komen!!

Jongmans

Gisteravond bij Bennies gegeten. We kozen het Leidsch Lokkertje. Een 3-gangen menu, inclusief 2 glazen huiswijn en een kop koffie of thee. Heerlijk gegeten. Bij zowel het voor- als hoofdgerecht was er keuze tussen vlees of vis. Als hoofdgerecht hebben we gesmuld van een overheerlijk vispotje (schol, makreel en zalm). Het nagerecht was een verrassing met o.a. een verrukkelijk ananastaartje. Voorafgaand aan het menu kregen we ook nog een smakelijke amuse.
Zeer attente bediening. We vroegen of de muziek iets zachter mocht en na 10 minuten kwam de serveerster nog een keer extra vragen of de muziek zacht genoeg stond voor ons.
Kortom, een echte aanrader dit restaurant.

Gegeten op 14 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Bennies in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Bennies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.