Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Japans restaurant Sake

1. Restaurant
  2. Japans

Japans restaurant Sake

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 036 530 36 29

RS1818

Dit is echt de vreetschuur van Almere. De sushi smaakte niet vers, de service dramatisch, gasten vergaten ons vaak. En daarnaast is er over het decor ook weinig te vertellen. Het is 1 grote zaal waar je met zijn allen in zit.

Gegeten op 5 juni 2014

bashne

Wij hebben inmiddels verschillende sushi restaurants met het 'all-you-can-eat' concept geprobeerd, dus we kunnen dit restaurant goed vergelijken met de andere. Kort samengevat is Sake gewoon helemaal prima. Het decor is gewoon goed, al verwacht ik dat als het druk is je erg dicht op elkaar zit. De service was ook prima, niets op aan te merken maar ook niet bijzonder. Wat wel bijzonder was, was dat de sushi (met name de rijst) niet van bijzondere kwaliteit was. Maar dat daarentegen de gegrilde en gefrituurde gerechtjes één van de beste tot nu toe waren!

Gegeten op 9 januari 2014

Rijstmetkip

Na een dagje winkelen in Almere hier om 18h aan tafel geschoven voor een hapje sushi. All-you-can-eat voor 22,80. Prima prijs voor erg lekker eten, een sfeervol ingericht restaurant en goede service. Een tafeltje voor 2 voelde intiem aan, ondanks de volle zaak. Zeker een aanrader!

Gegeten op 23 november 2013

Mjammie

Wat een leuk en goed restaurant. Van sushi tot lamskoteletjes; alles was even lekker en goed bereid. Nooit eerder voor een all-you-can-eat principe gekozen omdat ik het idee had dat het dan een vreetschuur zou zijn. Maar dit is bij Sake absoluut niet het geval. Hier kun je gewoon heerlijk eten zonder dat er mensen naast je zitten die zich helemaal vol zitten te vreten.

Goede service en schone toiletten; ook een goed en groot invalidentoilet. Met allergie werd ook prima rekening gehouden. Bedankt voor de gezellige avond. Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 22 augustus 2013

Hongerige_Wolf

Na een dag Amsterdam terug in het hotel in Almere zagen we vanuit ons raam het restaurant Sake. Mooi dichtbij en we zijn dol op sushi. Vaak maken we deze zelf maar vanavond uit eten. We hebben geluk. Het was druk maar voor ons beiden was er nog een tafel. De spelregels waren snel duidelijk en te veel bestellen en niet opeten is er niet bij. Maximaal 6 rondes van 5 gerechten per persoon. Verder dan 4 zijn we niet gekomen. Niet omdat de kwaliteit niet goed was maar we hebben genoeg gegeten. De kwaliteit van de sushi en andere gerechtjes vonden we bijzonder goed. Voldoende wasabi en gember. De gember was scherper dan we gewend waren maar best van smaak. En natuurlijk sojasaus oet Grun. (kikoman) Sake hebben we niet gehad maar wel een fijne droge witte huiswijn tegen een redelijke prijs. Mochten we weer in Almere komen zullen we zeker dit restaurant nog eens bezoeken Een aanrader.

Gegeten op 23 februari 2013

lamaj

Ik vind het eten werkelijk fantastisch! Leuke formule en de entourage is ook heel gezellig. 2 puntjes van kritiek. Veel personeel en het lijkt of ze geen structuur daarin hebben. Dus iedere keer als er weer een ander aan je tafeltje komt word er steeds weer gevraagd of je nog iets wilt drinken. Dat vind ik heel irritant. Onderling is er geen communicatie. Mjn grootste kritiek punt is dat ik niet gewoon een glas kraan water mag drinken. We hebben ruim aan frisdrank besteld maar ik drink graag water (veel). Dit geldt overigens voor ieder restaurant. Als je niet gewoon een kan water op je tafel kunt krijgen dan vind ik dat echt heel erg dom en vervelend. Maar nogmaals, het eten was heerlijk!!

Gegeten op 28 oktober 2012

frankklein

Dito als Kimono, gaat alleen meer mis dan bij Kimono. Je krijgt vaak gerechten die je niet hebt besteld en hetgeen wat je besteld krijg je niet dat is soms wel leuk. Prijs kwaliteit dik in orde

Marcel_l

Ooit begon het in Almere met Kimono, een all you can eat sushi restaurant. Dat liep dermate goed dat de eigenaren een tweede, wat groter filiaal hebben geopend, genaamd Saké. Inmiddels behoren ook Sapporo en Fuij House tot dezelfde uitbater in Almere.
Het concept is eenvoudig: voor 19,80 (ma-wo) of 22,80 (do-zo) kun je twee uur lang genieten van kleine (aziatische) hapjes die je via een kaart kunt bestellen. Omwille van verspilling is er een beperkt aantal hapjes dat je per persoon per keer kunt bestellen, maar geen zorgen, honger houd je niet over!
Het assortiment gaat van salades met of zonder zeewier tot verschillende sushi en maki soorten, ossehaad, lamskoteletjes of, voor de minder avontuurlijk aangelegde eters, friet, worstjes en loempiaatjes.Soms is het even wachten tussen de gerechten, en een heel enkele keer gaat iets ook wel mis, en wordt het verkeerde gebracht of iets juist niet gebracht. Maar het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.
Grote adder onder het gras bij dit concept is natuurlijk dat je, in combinatie met de zoute Kikoman-saus, dorstig wordt, en de drankjes zijn aan de prijs!
Wat wel weer positief is, is dat men eeen uitgebreide drankenkaart kent en, zoals een Japans restaurant betaamt: verschillende en aanbevelenswaardige soorten saké heeft!
Zéker voor meer dan ééns aan te bevelen!

Gegeten op 31 mei 2012

D3NN1S

Ikzelf ben geen Sushi eter, echter heeft Sake voor de niet Sushi eter ook heel wat wils op de kaart! Het eten is erg goed van smaak en het vlees (vooral de ossenhaas) zeer mals. Het personeel doet goed hun best en kijken met regelmaat of je nog iets te drinken hebt of wil bestellen of niet. Het enige nadeel vind ik is dat ze soms (vooral in drukte) gerechten vergeten, en dat ze de sushi en niet sushi gerechten niet tegelijkertijd uitleveren op die manier is mijn partner al klaar met eten terwijl het mijne nog niet bezorgd is. Ook zijn de kleine 2 persoonstafels wat krap aan en dichtbij elkaar geplaatst. Al met al goed eten en service voor een nette prijs.

Arminlover

• Goed

• Goed

Ik vind sake nog steeds de beste
Wat wel klopt in het begin was het vlees nog zachter.
Hopelijk word dit weer zoals eerst.
Ik kom zeker snel weer terug

Schrijf zelf een recensie over Japans restaurant Sake in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Japans restaurant Sake. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.