Van der Dussen

Van der Dussen doet mee!

Reserveer nu!

westvleteren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi gebouw verscholen in een pittoresk hofje. Goed zittende stoelen. Een aardige bediening attent en voorkomend. Goede uitleg van de gekozen wijnen. Eten vooraf tonijn lekker en goed op smaak. Daarna de coquille iets te ver gebakken helaas toen het kalfswang prima maar niet bijzonder. Dessert ijssoorten dit vond ik wat vlak van smaak. Porties oké. Goede koffie.

Gegeten op 29 maart 2014

Reinout75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gebruik gemaakt van aanbieding op internet (ma,di,woe viergangen-diner met korting). Mochten zelf tafel uitkiezen, ruime tafel voor 2 tegen oude muur met wandschildering (pand ademt historie uit) en naast wijnrek. Voortreffelijk eten, genoten van de verschillende gerechten met ingrediënten waarvoor je inderdaad naar een restaurant gaat (kwartel , schelvis, runderzijde en streekkaas). Vanwege combinatie vis/vlees, hebben we glas wit en daarna glas rood genomen, op aanbeveling van bediening. Die vertelde ook netjes waar de wijn vandaan kwam en wat voor druif en smaak (maar soms een beetje zacht). Bediening vroeg ook keurig of we tussen gerechten door wat langer wilden wachten of niet. Van 7 tot 10 heerlijk getafeld.

Gegeten op 18 februari 2014

janssenkarin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heb ik voor het eerst bij dit restaurant gegeten.uitstekend diamanthaas en Cheesecake van banaan, goed smaak. bediening was zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit is gewoon goed. Voor mij zeker terugkomen waard!

Gegeten op 26 maart 2014

hermineclaraanna
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van der Dussen vind ik het leukste, gezelligste restaurant van Delft en omgeving. Alles is daar geweldig. De aparte gerechten met fijne smaken, de heerlijke wijnen en de meest vriendelijke gastheren en -vrouwen bezorgen je de perfecte avond. Het enige wat ik heb gemist is de Limoncello als slaapmutsje. Dank jullie wel. Anna

Gegeten op 22 maart 2014

Kim_1980
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten en mooie gerechten! Voldoende te kiezen, zowel voor een vlees- of visliefhebber. Prachtig pand in een leuk hof dat in de binnenstad ligt. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gegeten op 8 maart 2014

Minou520
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren met 3 personen, maar kregen een tafel die voor 2 personen leek halverwege in de gangpad vlakbij de keuken. Alles wat er in de keuken werd gedaan kon je horen. Bijzonder irritant.
Het eten is vrij duur. Niets bijzonders, doorsnee menukaart. Ook de wijze waarop het eten werd geserveerd rechtvaardigt niet de prijs. De porties zijn heel klein. Het interieur heel oudbollig.

Gegeten op 23 februari 2014

jeroen81delft
  • Recensies in de laatste twee jaar

in een prachtig pand, verstopt op een rustig pleintje vind je van der Dussen. Gisteravond hebben we hier genoten van een fantastisch 6-gangen menu. Iedere gang verraste topchef Tom Beckers ons met een unieke smaakervaring. De bediening was vriendelijk en goed op de hoogte van de producten en passende wijnen. Het wijnarrangement was dik in orde en mooi afgestemd op de gerechten. Een echte aanrader voor een avond vol fijne spijs en wijn combinaties.

Gegeten op 28 februari 2014

remko9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zodra je de deur open doet, sta je in een andere wereld! Op een prachtige manier hebben ze het bij het moderniseren van het pand, het authentieke karakter weten te behouden. Het verwenmenu deed haar naam volledig eer aan! De bediening was vriendelijk en had kennis van zaken wat betreft de gerechten en de bijpassende wijnen. Wij hebben een topavond beleefd en komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 15 februari 2014

tedenpatrice
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via de website de dag er voor gereserveerd. Prettige website waar men een plattegrond van de tafelindelingen krijgt voorgeschoteld en men dus een tafel kan aanklikken. Van der Dussen is leuk gelegen in het Bagijnhof, een van de oudste en mooiste stukjes binnen het Oude Delft en bij binnenkomst wordt je al direct getrakteerd op een ruim overzicht van de zaak. Mooie oude muren met leuke muurschilderingen en mooie donkere eikenhouten plafonds. Vandaag een keuzemenu, seizoengebonden producten voor een goede prijs. Voorgerecht was Escabeche zeebaars, in zuur en zout koud gegaard, zeer aparte maar heerlijke smaak met bereidingen van bieten, dragon mayonaise; tussengerecht was Houtduif, waarschijnlijk geschoten in het Delftse Hout, gepocheerd, pastinaak, pistache, jus van salie, heerlijk, Hoofdgerecht Runder ribeye, gegaard, structuren van ui, winterpostelein, jus van zilverui met als nagerecht een creatief opgemaakte Bloedsinaasappel en amandel, curd, gelei, compote, amandelcake en roomijs. Mijn vrouw 3 glazen heerlijke droge witte Soave 'Gregoris' en ik 3 glazen Chileense wijn 'Leyda' classic. Fijne bediening met juist genoeg aandacht voor de klant, goede uitleg m.b.t. de gerechten: al met al een leuke avond met goed eten voor een bijpassende prijs. Komen we beslist terug!

Gegeten op 9 januari 2014

Nina-Z
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister met een groep hier gegeten. Bediening was erg vriendelijk, sfeer en inrichting warm en gezellig, we hadden onze eigen ruimte boven. Het eten was voortreffelijk. Voor een hele redelijke prijs heerlijk gegeten!

Goede wijn, malse hertenbiefstuk, heerlijke vis, kortom: helemaal goed!!

Schrijf zelf een recensie over Van der Dussen in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Van der Dussen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!