1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 72 12

jeannette44

Via online reservering

Eten was een feestje. De borden xo mooi opgemaakt en de smaaksensatie was puur genot..
Het lekkerst vond ik de kalfs tartaar met zwezerik.de mannen vonden de makreel geweldig

Gegeten op 14 februari 2015

WimBl

Dinsdag weer bij Van der Dussen gegeten. Chef Tom Beckers zette ons wel zes gangen voor; de een nog lekkerder dan de andere. Niets overdadig, maar wél een geweldig smaakpalet. We zijn weer enorm verwend. Absolute topkwaliteit.

Gegeten op 20 januari 2015

ronaldenloes

Na een uitstekende eerste ervaring, geboekt voor het kerstdiner.
2 amuses en 6 gangen in ons geval met enige huiswijntjes i.p.v. het wijnarrangement.
De amuses, het hoofdgerecht en het eerste nagerecht waren helaas niet onze smaak maar er bleef nog genoeg lekkers over om een 7 te kunnen geven. de service scoorde opnieuw hoog omdat onze teleurstelling over de eerder genoemde gerechten in de rekening werd gecompenseerd. Hulde ! komen zeker terug maar bestellen gewoon weer a la carte.

Gegeten op 25 december 2014

rnienhuis

Heerlijk gegeten met goede service in een mooie sfeervolle setting, wij gingen voor een 4 gangen met wijnarrangement. We hebben ons laten verrassen door de Chef en dat is erg goed uitgevallen, de gerechten waren zeer smaakvol en goed uitgebalanceerd. Ook de wijnen pasten erg goed bij de gerechten.

De sfeer is erg ontspannen het tempo van de doorvoer van de gerechten goed en in afstemming met ons. Het is dan ook niet zo'n restaurant waar je het gevoel krijgt dat men je tafel zo snel mogelijk weer wil gebruiken voor de volgende gasten.
Al met al een aanrader voor een gezellige avond heerlijk dineren.

Gegeten op 31 oktober 2014

TheodorusTarwenat

Nergens eet je zo lekker als thuis, maar Van der Dussen komt heel erg in de buurt. Alle gerechten zijn een smaaksensatie en tegelijk een streling voor het oog. Van de heerlijke amuse, gevolgd door een verrassende pastrami, via het schilderachtige groentepalet en de tongstrelende schelvisfilet tot en met het perfect gebalanceerde kaasplankje met bijpassend glaasje port. Het is niet goedkoop (ik schat dat driekwart hier eet op kosten van de zaak), maar ik ga alvast sparen om de rest van de kaart te proeven. Wel op tijd reserveren, zodat je een rustig tafeltje krijgt in de overigens prachtige ambiance met prettige gastheren en -vrouwen.

Gegeten op 3 november 2014

roseanne1

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Wel streng ten opzichte van het iens menu. Personeel heel aardig, maar af en toe een beetje over de top.

Gegeten op 2 oktober 2014

Baldiman

Het menu van de Iens Diner Dagen genomen, zonder uitbreiding. Voorgerecht, gemarineerde makreel met bietstructuren, smaakte uitstekend. Hoofdgerecht, scholfilet in kalfsjus, smaakte weinig naar vis en veel naar aardappelpuree. Zowel het zoete dessert als het kaasplankje waren uitstekend van kwaliteit. Met de espressomachine moet men nog leren omgaan. De filterhouder moet direct na het zetten worden schoongemaakt, en niet vlak voor de volgende kop wordt gezet. Andere missers: op het toilet 3 meter van de handdoekrol op de grond. En - aanzienlijk erger - vijf glazen drank teveel op de rekening! Na protest werd dat wel gecorrigeerd, maar zonder veel excuus. Dat is bij ons categorie eens maar nooit weer. Tot de afrekening was de bediening goed.

Gegeten op 4 oktober 2014

debbie23

Vorige week met 4 personen gegeten bij Van der Dussen. Wat hebben we genoten. Mooi pand, gezellig ingericht restaurant. Gerechten waren verrukkelijk en het wijnarrangement sloot perfect aan bij de gerechten. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Er werd, ondanks dat het restaurant volledig vol zat, voor alle gasten voldoende tijd genomen.

Gegeten op 27 september 2014

VeraTW

Via online reservering

Elk diner bij Van der Dussen is een groot succes. Heerlijk eten, enthousiaste, gepassioneerde bediening en het historische pand in het hart van Delft maken het samen elke keer weer tot een zeer geslaagde avond.

Gegeten op 2 oktober 2014

Ruudvero

Wat een leuk restaurant, weggestoken in de oude Delftse binnenstad. Gezellige sfeer, zeker met ons gezelschap aan een ronde tafel, dichtbij de open keuken, waar we geen last van hadden, integendeel het verhoogde de sfeer. Verrukkelijk eten en goede wijnen. Bediening had wat allerter gekund, maar wellicht komt dat door de volle bak op zaterdagavond. Aanrader !

Gegeten op 30 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Van der Dussen in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Van der Dussen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.