De Slak

• 7.5

• 7.7

EscoffierDeux
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een inmiddels bekend concept: voor 23 euro mag je zoveel kleine gerechtjes achter elkaar bestellen als je wilt. Het gaat om gerechtjes gebaseerd op de Aziatische keuken. Er worden vooral goedkope ingrediënten in verwerkt, maar deze zijn wel smakelijk klaargemaakt. Over de gerechtjes dus niets te klagen, al zou ik hier niet te vaak gaan eten, want dan verveeld het al snel. De inrichting is simpel. Als je intiem wilt zitten is het aan te raden een bankje aan de muur te reserveren, anders zit je middel in een grote zaal (het is vroeger een dansschool geweest). De huiswijn, een flesje merlot (19 euro), was redelijk. Een minpunt was het personeel: onpersoonlijk en ongeïnteresseerd. Alles samengevat was ons bezoekje aan dit restaurant aardig voor een keer, maar een volgend bezoek zit er voor ons waarschijnlijk niet in.

Gegeten op 3 februari 2014

brabo1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Reserveer lang van tevoren want de Slak is altijd vol. Dat is niet onterecht. Lekkere gerechten op de kaart en dat allemaal voor EUR 23,- Vriendelijke bediening. Als je wat rustiger wilt zitten, reserveer dan op een van de banken (aan de zijkant). Het is een oude dansschool, vandaar dat vreemde "afdak" voor de deur en die leuke banken in het restaurant.

Gegeten op 14 juni 2013

FritsSprits
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn nu voor de achtste keer in De Slak geweest en begrijpen echt niet waarom iemand dit niet fantastisch kan vinden. Onze vrienden waren er nu voor het eerst en waren ook echt onder de indruk en gaan binnenkort met hun kinderen terug.
Je weet eigenlijk niet zo goed wat je overkomt als je er voor het eerst bent. Het heeft een trendy inrichting, het personeel is echt super vriendelijk en elk gerecht smaakt voortreffelijk, je kunt dus niets fout doen en met een gerust hart alles proeven.
Lekker eten en drinken, echt een avondje uit voor een goede prijs!
Een echte aanrader dus.

Gegeten op 9 november 2013

mel83
  • Recensies in de laatste twee jaar

nu net thuis van De Slak en direct de moeite genomen achter de PC te kruipen voor een enorme teleurstellende recensie. Het eten met name de Kip erg vet. Erg lang moeten wachten op de gerechte maar we waren dan ook met een groep van 11 personen waarbij er misschien met moeite 1 positief kon zijn over deze avond. Met name de houding en de professionaliteit/ klantvriendelijkheid van sommige medewerkers liet echt te wensen over. Helaas is de eigenaresse niet in staat haar personeel in toom te houden tov de klanten. Deze betalen helaas wel het salaris van haar onbehoorlijk personeel. Echt geen aanrader om hier te gaan eten. Zij moeten nog veel leren op het gebied van gastvrijheid en improvisatie vermogen. Gewoon met een stalen gezicht verkondigen dat het dit weekend druk is geweest en er geen cola meer is, is voor mij hetzelfde als naar de benzine pomp gaan en er achter komen dat er veel getankt is en de benzine niet verkrijgbaar ! Kortom eens en nooit meer.

Gegeten op 21 oktober 2012

juudjelive
  • Recensies in de laatste twee jaar

zoals al eerder vernoemd het nodigd niet direct uit om naar binnen te gaan maar binnen ziet het er leuk en trendy uit.
We zijn op een dinsdag geweest en het was er gezellig druk. De prijs kwaliteit verhouding is goed en als je voor de losse hapjes gaat kan je zelf bepalen hoeveel van wat je wil.
Jammer dat de bediening het bord zowat voor je neus weg rukt als je de laatste hap in je mond hebt en ze niet allemaal even attend zijn in het brengen van je bestelde drankje. Verder is de bediening wel netjes en verzorgd.

Gegeten op 19 juni 2012

mvdhout
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanaf de voorzijde gezien nodigt weinig uit om binnen te lopen, maar als je toch de stap gewaagd hebt wordt je ontvangen in een strakke en sfeervolle omgeving met subtiele Aziatische elementen. Een open keuken en voldoende afstand tussen de tafels. Ook eetbanken, altijd een sfeermaker. Het concept is inmiddels iedereen bekend: voor een vast bedragzoveel eten als je wilt. Het is duidelijk dater op de drank verdiend moet worden, want ook als de glazen nog niet leeg zijn wordt alweer nieuwe drankjes aangeboden. Verder valt er weinig van de bediening te zeggen: ze zijn correct en efficient. Het eten is eenvoudig, wat niet per se verkeerd is; niemand verwacht voor dit geld hoogstaande cuisine. Het is natuurlijk hartstikke leuk om veel verschillende dingetjes te kunnen proberen, waa dan wel gaat opvallen dat er weinig variatie in sausgebruik bestaat. De presentatie van het eten is ook weer eenvoudig maar stijlvol. Samengevat een aardig restaurant voor een bescheiden budget, maar niet bijzonder genoeg om enthousiast te worden

Daan73
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aangenaam verrast! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet heel bijzonder, maar gewoon lekker. Ondanks vol restaurant adequate bediening.

DavidEindhoven

• Matig

het eten is prima, maar het personeel laat flink te wensen over. Ook de 'max 4 gerechten per tafel' zorgt voor problemen als je met meer dan 4 bent. mag je fijn gaan onderhandelen wie er hetzelfde gaat eten. Ik ben er geweest met 8 mensen aan 1 tafel en dan gaat er een hele onderhandeling vooraf aan de bestelling. Zeker als je mensen met verschillende smaken hebt (vegetarisch bijvoorbeeld).

hansv

• Goed

In een voormalige dansschool.... dansen is niet meer in, azian food wel. voor 22,50 pp aan de diverse gerechtjes gezeten en ze waren heerlijk! Aan het eten is vrijwel niets af te dingen. Uiterst smaakvol en kakelvers. En ik had graag uitstekend gedaan als de stoelen wat beter waren (plakkers) het gereedschap (stokjes) een houdertje hebben om uit te rusten. Niet al het personeel is supervriendelijk. Het is een trendy zaak en dat kan het serverend personeel best uitdragen. Snelheid was goed, porties prima bemeten, desert van het huis erg lekker. Hier kom ik vaker!

Cari van Rood

• Matig

Aangemoedigd door de positieve reacties gisteren hier gegeten, maar dat was een teleurstellende ervaring. We hadden het verrassingsmenu en hoopten daarmee op iets meer verfijning dan de "standaard" hapjes. Echter bestond het verrassingselement er voornamelijk uit dat bijna alle gerechten gefrituurd waren, tot en met het ijs toe. Verder waren de porties ruim, maar leken de sausjes soms zo uit een Conimex flesje te komen. Ook de bediening was in tegenstelling tot andere ervaringen niet top: de ene keer 10 minuten tussen de gangen en dan weer een uur, en vragen daarover werden me een grote glimlach en wat onverstaanbaar gemompel afgedaan. Ook het "dat was lekker he" bij het afruimen gaat op een gegeven moment wel tegenstaan... Dan is 35 euro voor 5 gangen best veel. Misschien een incidentele dip, maar wat ons betreft dus niet voor herhaling vatbaar.

Schrijf zelf een recensie over De Slak in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over De Slak. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!