Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Slak

De Slak

1. Toon telefoonnummer 040 243 00 03

Tjoepi

Een aardig restaurant mits je Aan de zijkant bij de bankjes zit, anders erg massaal.
De sushi is zeer onder de maat, kant en klare sushi lijkt t, lijkt ook niet vers gemaakt a la minute.
Saté en varkenshaas niet lekker, vlees smaakt niet zoals t hoort, varkenshaas heel zacht en smaakte echt naar vettig varkensvlees
Verder veel uit de frituur.
Bediening zeer kil, wel netjes maar nee voor ons geen "slak"meer

Gegeten op 9 oktober 2014

frank178

Voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste, een scala aan Oosterse gerechtjes zoals het hoort
je proeft de verschillende invloeden, de huiswijn is perfect zowel de witte als de rode blijft prachtig overeind.
Het bediendend personeel is erg aardig en in voor een grapje dus..........
Wij zijn helemaal niets tekort gekomen kortom een echte aanrader!

Gegeten op 30 augustus 2014

Diana1000

Wij vonden de gerechten die we kregen zeer lekker vooral de huisgemaakte loempia's vielen in desmaak ,net zoals de Thaise king kip. We waren zeer voldaan en het dessert van het huis kregen we amper op,al met al een leuke culinaire avond en het was weer iets anders.

Gegeten op 17 augustus 2014

EscoffierDeux

Een inmiddels bekend concept: voor 23 euro mag je zoveel kleine gerechtjes achter elkaar bestellen als je wilt. Het gaat om gerechtjes gebaseerd op de Aziatische keuken. Er worden vooral goedkope ingrediënten in verwerkt, maar deze zijn wel smakelijk klaargemaakt. Over de gerechtjes dus niets te klagen, al zou ik hier niet te vaak gaan eten, want dan verveeld het al snel. De inrichting is simpel. Als je intiem wilt zitten is het aan te raden een bankje aan de muur te reserveren, anders zit je middel in een grote zaal (het is vroeger een dansschool geweest). De huiswijn, een flesje merlot (19 euro), was redelijk. Een minpunt was het personeel: onpersoonlijk en ongeïnteresseerd. Alles samengevat was ons bezoekje aan dit restaurant aardig voor een keer, maar een volgend bezoek zit er voor ons waarschijnlijk niet in.

Gegeten op 3 februari 2014

brabo1

Reserveer lang van tevoren want de Slak is altijd vol. Dat is niet onterecht. Lekkere gerechten op de kaart en dat allemaal voor EUR 23,- Vriendelijke bediening. Als je wat rustiger wilt zitten, reserveer dan op een van de banken (aan de zijkant). Het is een oude dansschool, vandaar dat vreemde "afdak" voor de deur en die leuke banken in het restaurant.

Gegeten op 14 juni 2013

FritsSprits

We zijn nu voor de achtste keer in De Slak geweest en begrijpen echt niet waarom iemand dit niet fantastisch kan vinden. Onze vrienden waren er nu voor het eerst en waren ook echt onder de indruk en gaan binnenkort met hun kinderen terug.
Je weet eigenlijk niet zo goed wat je overkomt als je er voor het eerst bent. Het heeft een trendy inrichting, het personeel is echt super vriendelijk en elk gerecht smaakt voortreffelijk, je kunt dus niets fout doen en met een gerust hart alles proeven.
Lekker eten en drinken, echt een avondje uit voor een goede prijs!
Een echte aanrader dus.

Gegeten op 9 november 2013

mel83

nu net thuis van De Slak en direct de moeite genomen achter de PC te kruipen voor een enorme teleurstellende recensie. Het eten met name de Kip erg vet. Erg lang moeten wachten op de gerechte maar we waren dan ook met een groep van 11 personen waarbij er misschien met moeite 1 positief kon zijn over deze avond. Met name de houding en de professionaliteit/ klantvriendelijkheid van sommige medewerkers liet echt te wensen over. Helaas is de eigenaresse niet in staat haar personeel in toom te houden tov de klanten. Deze betalen helaas wel het salaris van haar onbehoorlijk personeel. Echt geen aanrader om hier te gaan eten. Zij moeten nog veel leren op het gebied van gastvrijheid en improvisatie vermogen. Gewoon met een stalen gezicht verkondigen dat het dit weekend druk is geweest en er geen cola meer is, is voor mij hetzelfde als naar de benzine pomp gaan en er achter komen dat er veel getankt is en de benzine niet verkrijgbaar ! Kortom eens en nooit meer.

Gegeten op 21 oktober 2012

juudjelive

zoals al eerder vernoemd het nodigd niet direct uit om naar binnen te gaan maar binnen ziet het er leuk en trendy uit.
We zijn op een dinsdag geweest en het was er gezellig druk. De prijs kwaliteit verhouding is goed en als je voor de losse hapjes gaat kan je zelf bepalen hoeveel van wat je wil.
Jammer dat de bediening het bord zowat voor je neus weg rukt als je de laatste hap in je mond hebt en ze niet allemaal even attend zijn in het brengen van je bestelde drankje. Verder is de bediening wel netjes en verzorgd.

Gegeten op 19 juni 2012

mvdhout

Vanaf de voorzijde gezien nodigt weinig uit om binnen te lopen, maar als je toch de stap gewaagd hebt wordt je ontvangen in een strakke en sfeervolle omgeving met subtiele Aziatische elementen. Een open keuken en voldoende afstand tussen de tafels. Ook eetbanken, altijd een sfeermaker. Het concept is inmiddels iedereen bekend: voor een vast bedragzoveel eten als je wilt. Het is duidelijk dater op de drank verdiend moet worden, want ook als de glazen nog niet leeg zijn wordt alweer nieuwe drankjes aangeboden. Verder valt er weinig van de bediening te zeggen: ze zijn correct en efficient. Het eten is eenvoudig, wat niet per se verkeerd is; niemand verwacht voor dit geld hoogstaande cuisine. Het is natuurlijk hartstikke leuk om veel verschillende dingetjes te kunnen proberen, waa dan wel gaat opvallen dat er weinig variatie in sausgebruik bestaat. De presentatie van het eten is ook weer eenvoudig maar stijlvol. Samengevat een aardig restaurant voor een bescheiden budget, maar niet bijzonder genoeg om enthousiast te worden

Daan73

Aangenaam verrast! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet heel bijzonder, maar gewoon lekker. Ondanks vol restaurant adequate bediening.

Schrijf zelf een recensie over De Slak in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over De Slak. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.