Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Slak

De Slak

1. Toon telefoonnummer 040 243 00 03

noud2

Eigenlijk jammer dat de heerlijke keuken van de slak wordt benadeeld door de verschrikkelijk slechte bediening. Borden worden lukraak op tafel geknald zonder te vragen wie dit gerecht besteld heeft en op een gegeven moment ging er iets fout met een bestelling en kregen we een enorm grote mond van de ober.

Hoewel ze in de gastvrijheid nog enorm veel kunnen leren, is de keuken echt top. De kip curry is heerlijk in balans, de Maleisische saté heerlijk mals en is de vis met aarbeidensaus een geweldige en onverwachte combinatie. Als je van Aziatisch eten houd en je de bediening kunt tolereren is het zeker een aanrader, het eten is er namelijk heerlijk!

Gegeten op 7 november 2014

sanne103

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Houd er echter rekening mee dat de nodige gerechten met dezelfde basissaus worden bereid waardoor het wel wat hetzelfde smaakt. Decor: Dit was voorheen een dansschool, grote ruimte met heel veel zitplaatsen en desondanks regelmatig volle bak.

Gegeten op 25 mei 2014

Sluijt78

De saté was heerlijk, de kip curry ook. Vlees gerechten zijn smaakvol gekruid, lekker zacht en mals vlees. Gamba's en garnalen gerechten, erg lekker. Veel gerechtjes met beslag/deeg laagje, uit olie/frituur, valt zwaar. Desert van het huis is lekker, mousse is erg zoet. Bediening spreekt amper Nederlands. Ambiance voor groep prima, geen plek om romantisch te tafelen.

Gegeten op 10 oktober 2014

Tjoepi

Een aardig restaurant mits je Aan de zijkant bij de bankjes zit, anders erg massaal.
De sushi is zeer onder de maat, kant en klare sushi lijkt t, lijkt ook niet vers gemaakt a la minute.
Saté en varkenshaas niet lekker, vlees smaakt niet zoals t hoort, varkenshaas heel zacht en smaakte echt naar vettig varkensvlees
Verder veel uit de frituur.
Bediening zeer kil, wel netjes maar nee voor ons geen "slak"meer

Gegeten op 9 oktober 2014

frank178

Voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste, een scala aan Oosterse gerechtjes zoals het hoort
je proeft de verschillende invloeden, de huiswijn is perfect zowel de witte als de rode blijft prachtig overeind.
Het bediendend personeel is erg aardig en in voor een grapje dus..........
Wij zijn helemaal niets tekort gekomen kortom een echte aanrader!

Gegeten op 30 augustus 2014

Diana1000

Wij vonden de gerechten die we kregen zeer lekker vooral de huisgemaakte loempia's vielen in desmaak ,net zoals de Thaise king kip. We waren zeer voldaan en het dessert van het huis kregen we amper op,al met al een leuke culinaire avond en het was weer iets anders.

Gegeten op 17 augustus 2014

EscoffierDeux

Een inmiddels bekend concept: voor 23 euro mag je zoveel kleine gerechtjes achter elkaar bestellen als je wilt. Het gaat om gerechtjes gebaseerd op de Aziatische keuken. Er worden vooral goedkope ingrediënten in verwerkt, maar deze zijn wel smakelijk klaargemaakt. Over de gerechtjes dus niets te klagen, al zou ik hier niet te vaak gaan eten, want dan verveeld het al snel. De inrichting is simpel. Als je intiem wilt zitten is het aan te raden een bankje aan de muur te reserveren, anders zit je middel in een grote zaal (het is vroeger een dansschool geweest). De huiswijn, een flesje merlot (19 euro), was redelijk. Een minpunt was het personeel: onpersoonlijk en ongeïnteresseerd. Alles samengevat was ons bezoekje aan dit restaurant aardig voor een keer, maar een volgend bezoek zit er voor ons waarschijnlijk niet in.

Gegeten op 3 februari 2014

brabo1

Reserveer lang van tevoren want de Slak is altijd vol. Dat is niet onterecht. Lekkere gerechten op de kaart en dat allemaal voor EUR 23,- Vriendelijke bediening. Als je wat rustiger wilt zitten, reserveer dan op een van de banken (aan de zijkant). Het is een oude dansschool, vandaar dat vreemde "afdak" voor de deur en die leuke banken in het restaurant.

Gegeten op 14 juni 2013

FritsSprits

We zijn nu voor de achtste keer in De Slak geweest en begrijpen echt niet waarom iemand dit niet fantastisch kan vinden. Onze vrienden waren er nu voor het eerst en waren ook echt onder de indruk en gaan binnenkort met hun kinderen terug.
Je weet eigenlijk niet zo goed wat je overkomt als je er voor het eerst bent. Het heeft een trendy inrichting, het personeel is echt super vriendelijk en elk gerecht smaakt voortreffelijk, je kunt dus niets fout doen en met een gerust hart alles proeven.
Lekker eten en drinken, echt een avondje uit voor een goede prijs!
Een echte aanrader dus.

Gegeten op 9 november 2013

mel83

nu net thuis van De Slak en direct de moeite genomen achter de PC te kruipen voor een enorme teleurstellende recensie. Het eten met name de Kip erg vet. Erg lang moeten wachten op de gerechte maar we waren dan ook met een groep van 11 personen waarbij er misschien met moeite 1 positief kon zijn over deze avond. Met name de houding en de professionaliteit/ klantvriendelijkheid van sommige medewerkers liet echt te wensen over. Helaas is de eigenaresse niet in staat haar personeel in toom te houden tov de klanten. Deze betalen helaas wel het salaris van haar onbehoorlijk personeel. Echt geen aanrader om hier te gaan eten. Zij moeten nog veel leren op het gebied van gastvrijheid en improvisatie vermogen. Gewoon met een stalen gezicht verkondigen dat het dit weekend druk is geweest en er geen cola meer is, is voor mij hetzelfde als naar de benzine pomp gaan en er achter komen dat er veel getankt is en de benzine niet verkrijgbaar ! Kortom eens en nooit meer.

Gegeten op 21 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over De Slak in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over De Slak. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.