a TripAdvisor company

1. 7,7 10 1 17

2. 6,6

3. 7,1

peter413

Helaas zeer teleurstellend. Na klachten over het eten aangehoord te hebben loopt de bediening met een schaapachtige glimlach zonder een woord te zeggen weg.
Interieur is onverzorgd en versleten, zoals kapotte tafelbladen en kapotte tegeltjes in toilet

Gegeten op 13 mei 2016

DSteen

Voor het eerst gegeten vandaag. Leuke bediening en vriendelijk. Alleen het eten waar je voorkomt is een stuk minder. Voor de lekker gerechten moet je voorbij betalen. 2 uur later heb ik nog een mega zout smaak in mijn mond. Erg ongzond met zoveel zout en daar betaal je dan 30 euro per persoon voor.

Gegeten op 27 april 2016

rinus14

Wat ik heb gelezen in de voorafgaande recentie's klopt wel zo'n beetje , veel gerechten met dezelfde saus en wokgroente maar over het algemeen lekker eten . Maar we we stonden versteld over het probleem met een glaasje water uit de kraan , 2 personen van 3 kregen een keer een glaasje voor het innemen van hun pilletjes maar daarna kon echt niet meer , we hebben 2 x een fles wijn besteld , en wij vonden het ronduit belachelijk om geen water meer te serveren . Opdracht van de baas die er niet was !!!!!! . Wij willen nog wel een keer eten bij De Slak maar dan vraag ik bij de reservering of we kraanwater aan tafel krijgen , zoniet komen wij echt niet terug . Rinus Meijer .

Gegeten op 14 april 2016

jolanda283

We hebben lekker gegeten en hebben dus ook een leuke fooi gegeven en vroeg of dat voor al het personeel is en ze zegt word gedeelt onder al het personeel maar dat is dus helemaal niet waar.
Dus wil je fooi geven geef het dan persoonlijk aan die gene zelf .
Vind het zeer slecht!!!!!!

Gegeten op 29 januari 2016

Mfmgijsberts

De kaart is niet erg uitgebreid. Je mag per ronde 1 gerecht kiezen. De kwaliteit is prima. De service aan het begin van de avond was prima, daarna werd het wat drukker en werd de wachttijd langer. Wij hebben ruim drie uur gezeten. Je moet er dus wel een avond voor uittrekken. De drank wordt tijdig opgenomen en komt ook snel aan tafel. Zeker een plek waar je een keer moet gaan eten. Je moet dan wel geen haast hebben.

Gegeten op 29 januari 2016

x_leintjuh_x

Het is altijd lekker eten bij De Slak. Ze veranderen zo nu en dan een paar dingetjes op hun menu zodat je toch altijd verrast kunt worden. Sfeervolle ambiance in het modern ingerichte restaurant. Soms zit je door de drukte erg dicht tegen andere tafels aan waardoor je op je bord gekeken kunt worden, weinig privacy wanneer je een avondje met zijn tweetjes uit wilt. De bediening is aziatisch en niet altijd even vriendelijk, kan ze soms niet eens verstaan. Prijs-kwaliteit is prima, omdat je sowieso onbeperkt kunt eten. Het eten is goed op smaak, vooral de maleise saté is een echte aanrader. Drinken volgt de gewone horecaprijzen, iets aan de hoge kant. Vanwege het lekkere eten komen wij hier keer op keer weer terug.

Gegeten op 30 september 2015

arianeb

Ons favoriete restaurant. Alle gerechtjes even smaakvol vers bereid ook al is het druk. Aan speciale wensen word gehoor aangeven bv. pittiger of minder pittig.

Gegeten op 21 december 2015

iensnl2015

Heerlijk eten bij De Slak; iedere keer opnieuw. Gisteren voor de vijfde of zesde keer geweest. Helaas is de service traag waardoor je na ieder gerecht gemiddeld 20 minuten moet wachten voor je de volgende ronde kunt bestellen. Het personeel is daarentegen erg vriendelijk (en lieten me gisteren al een uur voor openingstijd binnen om nog wat te werken voor het gezelschap arriveerde). Ik zeg: een aanrader, maar bereid je voor op een lange zit (als je grote honger hebt).

Gegeten op 29 december 2015

eefje18

Kom hier regelmatig. Betaalbaar eten, wat net iets meer heeft (lees: een veel hoger niveau) dan al die sushi all you can eat restaurants. Verschillende gerehtjes die bijna allemaal wat speciaals hebben. De Maleisische saté is mijn favoriet.

Gegeten op 11 juni 2015

frans161

Ben het eigenlijk met de laatste recensies wel eens. De bediening kan zeker beter, spreken ook niet eens redelijk Nederlands. Borden worden overal neergeknald.
De ruimte is vrij groot en roemoerig, maar het is ook geen sterrenrestaurant.
Kortom: Een aanrader voor mensen die betaalbaar en lekker een bordje willen eten. Wel vaak de zelfde garnering en saus, dit zou toch wel anders moeten kunnen. Zoals ook al eerder gezegd het is jammer dat de bediening niet het niveau van de keuken heeft.

Gegeten op 9 april 2015

Schrijf zelf een recensie over De Slak in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over De Slak. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.