Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Toko Mini

1. Afhalen
  2. Indonesisch

Toko Mini

1. Afhalen
  2. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 071 523 30 66

dirk51

vandaag weer blauwe hap gehaald bij Toko Mini,was eerst onze eerste keus maar gaat hard achteruit....................porties worden steeds kleiner en droger,behalve de rijst dat krijg je genoeg!Jammer jammer jammer.......................

Gegeten op 18 juli 2014

Sweewolf

Wij komen nog steeds regelmatig bij Toko Mini.
Het is er netjes, verzorgd en hygiënisch, maar je hoeft er niet te gaan zitten. Er zijn twee tafeltjes, maar je zit pal naast de vitrine en een rij wachtende mensen.
De rij wachtende mensen wordt altijd zo snel mogelijk geholpen op een vriendelijke manier. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad en ik ben er de afgelopen jaren zeker meer dan dertig keer geweest.
Over het eten ben ik nog steeds tevreden, al moet ik wel zeggen dat de kerrieaardappels de laatste tijd wat haastig proeven. Haastig in de zin van niet helemaal gaar, niet goed gekruid of waterig. Dat waterige is vooral jammer bij een roti. Dus neem ik vaak een rames en bestel los een rotiplaat. Want de rames is altijd goed. Nog steeds grote porties.

*Deze toko heeft inmiddels een tweede vestiging in Leiderdorp aan de Dr. De Bruijnestraat 2. Bij Toko Mini XL (contradictie) kun je wel zitten, al heb je dan op drukke dagen nog steeds te maken met een rij wachtende mensen.

Gegeten op 11 april 2014

boodschappentas

Het eten dat ze maken is lekker, maar soms heel duur. voor een bakje rendang en een loempia wordt 6 euro gerekend, terwijl je voor 5 euro een volledige maaltijd in een meeneembakje kan krijgen.

Gegeten op 3 september 2013

jhbouman

Dit is echt een afhaaltoko, dus decor stelt niet veel voor, maar is ook niet belangrijk. Ze hebben een grote variatie aan gerechten van neutraal tot zeer pittig. Dus altijd voor ieder wat wils. Hierdoor komen wij regelmatig terug. Onze favorieten zijn de pittige boontjes, kip in citroengras, balletjes, kip cashewnoten en natuurlijk de spekkoek. De bediening is snel en vriendelijk, ook wanneer het tussen 7 en 8 uur erg druk kan zijn.

Gegeten op 31 juli 2013

suikerbuikje

Niet veel meer dan een goedkope toko even voor de snelle hap. Verre van hoogstaand, boontjes slap, rendang taai en de ikan bali was volgens ons niet vers.

V.Bosch

Ik werd even op het verkeerde been gezet door de categorisering 'Surinaams'. Ze hebben hier heerlijke, authentieke Indonesische gerechten die allemaal vers worden geklaargemaakt, inclusief de basis voor alle sauzen/nasi kuning etc. Het is wel echt afhaal, dus sfeervol dineren is niet echt mogelijk. Vooral de pittige aubergine en de urap (groente in vers geraspte kokos) zijn mijn favoriet. Eigenaar is ook erg vriendelijk

Gegeten op 13 augustus 2012

ElizaL

Heerlijk eten, subtiel van smaak, goede keus. Ook zeer vriendelijke bediening, die graag helpt bij het maken van een keuze.
Belangrijkste minpunt: soms wachttijd, omdat inmiddels teveel mensen hebben ontdekt hoe lekker het hier is.

oldgent

• Uitstekend

• Uitstekend

toko mini heeft bij mij gecatered voor zo'n 70 personen. iedereen die ik er daarna naar vroeg was enthousiast over de kwaliteit en ikzelf ook over de prijs. en, wees eerlijk, als je voor 8 tot 10 euro voor 2 personen lekker eten kunt halen - dan stel je geen michelin-eisen.

femke40

• Slecht

Op aanraden van vrienden vorige week eten gehaald bij deze toko. Het eten was in een bak gestapeld en zacht. Prijs is goedkoop maar de smaakpapillen verdienen beter.

jaap

• Slecht

eten wordt in een bak gepropt waardoor de smaken niet meer te onderscheiden zijn. Bediening is arrogant, met name de jongeman achter de balie. Voelt zich eigenlijk te goed om gasten op correcte manier te woord te staan. Komen er nooit meer !

Schrijf zelf een recensie over Toko Mini in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Toko Mini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.