Toko Mini

• 7.2

• 6.6

boodschappentas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten dat ze maken is lekker, maar soms heel duur. voor een bakje rendang en een loempia wordt 6 euro gerekend, terwijl je voor 5 euro een volledige maaltijd in een meeneembakje kan krijgen.

Gegeten op 3 september 2013

jhbouman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is echt een afhaaltoko, dus decor stelt niet veel voor, maar is ook niet belangrijk. Ze hebben een grote variatie aan gerechten van neutraal tot zeer pittig. Dus altijd voor ieder wat wils. Hierdoor komen wij regelmatig terug. Onze favorieten zijn de pittige boontjes, kip in citroengras, balletjes, kip cashewnoten en natuurlijk de spekkoek. De bediening is snel en vriendelijk, ook wanneer het tussen 7 en 8 uur erg druk kan zijn.

Gegeten op 31 juli 2013

suikerbuikje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet veel meer dan een goedkope toko even voor de snelle hap. Verre van hoogstaand, boontjes slap, rendang taai en de ikan bali was volgens ons niet vers.

V.Bosch
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik werd even op het verkeerde been gezet door de categorisering 'Surinaams'. Ze hebben hier heerlijke, authentieke Indonesische gerechten die allemaal vers worden geklaargemaakt, inclusief de basis voor alle sauzen/nasi kuning etc. Het is wel echt afhaal, dus sfeervol dineren is niet echt mogelijk. Vooral de pittige aubergine en de urap (groente in vers geraspte kokos) zijn mijn favoriet. Eigenaar is ook erg vriendelijk

Gegeten op 13 augustus 2012

ElizaL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten, subtiel van smaak, goede keus. Ook zeer vriendelijke bediening, die graag helpt bij het maken van een keuze.
Belangrijkste minpunt: soms wachttijd, omdat inmiddels teveel mensen hebben ontdekt hoe lekker het hier is.

oldgent

• Uitstekend

toko mini heeft bij mij gecatered voor zo'n 70 personen. iedereen die ik er daarna naar vroeg was enthousiast over de kwaliteit en ikzelf ook over de prijs. en, wees eerlijk, als je voor 8 tot 10 euro voor 2 personen lekker eten kunt halen - dan stel je geen michelin-eisen.

femke40

• Slecht

Op aanraden van vrienden vorige week eten gehaald bij deze toko. Het eten was in een bak gestapeld en zacht. Prijs is goedkoop maar de smaakpapillen verdienen beter.

jaap

• Slecht

eten wordt in een bak gepropt waardoor de smaken niet meer te onderscheiden zijn. Bediening is arrogant, met name de jongeman achter de balie. Voelt zich eigenlijk te goed om gasten op correcte manier te woord te staan. Komen er nooit meer !

Sweewolf

• Goed

Heerlijk eten. Je krijgt een overvolle bak eten mee, voor een zeer redelijke prijs.
Na het over de kop gaan van onze oude favoriete toko in Nieuw Vennep, is dit een zeer fijn alternatief! Aanradertje.

utrecht1978

• Goed

Onze favoriete toko in Leiden. Goede prijs-kwaliteitverhouding, lekkere gerechten en de sympatieke optie om voor weinig geld een eenvoudig menu-mini te nemen.

Schrijf zelf een recensie over Toko Mini in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Toko Mini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!