a TripAdvisor company

1. Afhalen
  2. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 071 523 30 66

luuk41

Wij kwamen vandaag voor het eerst bij deze toko, het eten ziet er prima uit.
Het gene wat ons tegenviel was de "gierige" houding. Wij gaven aan geen eitje te lusten en vroegen om een vervanging( was niet mogelijk) en komen vervolgens thuis om er achter te komen dat er geen zure komkommer en sambal bij zit. Dus wij bellen en je schijnt er extra voor te moeten betalen, nog nooit meegemaakt! erg jammer..

Gegeten op 14 februari 2016

dave63

Sinds kort is Toko mini Toko de Haven geworden, en wat een verschil merk je direct zeg. De oude klantvriendelijkheid is helemaal weg. Een jong onvriendelijke dame achter de balie, die je liever ziet gaan dan komen. De loempia ging in de magnetron en was eenmaal thuisgekomen niet meer te eten en koud. De aardappelen van de roti waren kei en kei hard en rotisambal is ook niet meer verkrijgbaar bij een portie roti. De volgende keer loop ik hard voorbij

Gegeten op 23 augustus 2015

proever0311

Voor het eerst en laatst eten gehaald bij deze toko. Ik eet regelmatig Indisch maar zo slecht heb ik het nog niet meegemaakt. Rendang bijvoorbeeld taai en droog. Saté idem. Jammer

Gegeten op 20 juli 2015

MsHelen

Net even eten gehaald bij toko Mini. We werden onthaald door een dame waar klantvriendelijkheid en servicegericht denken bizar laag in het vaandel staat. Bij gratie Gods kregen we toelichting op de te kiezen gerechten. Ging niet van harte. Maar toen mijn vriend constateerde dat de rekening niet klopt en beleefd vroeg of ze nog even kon checken of de rekening correct was, kreeg hij te horen 'natuurlijk klopt het, ik heb het zelf uitgerekend' met een kop dat op onweer stond. Nadat deze dame nog een keer haar zelf opgemaakte rekening controleerde en de fout zag, kreeg mijn vriend zonder iets te zeggen de betreffende euro's in zijn handen gedrukt. Uitermate onbeleefd én ongepast. Wij prefereren de kwaliteit en klantvriendelijkheid van BungaMas.

Gegeten op 3 augustus 2015

RamsesAram

Ik haal hier regelmatig af en het eten is altijd prima in orde. Ik ben een flinke eter, maar het menu van €5,50 is voor mij precies goed. Ik raad iedereen de rund-ketjap aan!

Barteld

Het eten is hier altijd erg lekker. Ik kom zelfs uit Leidschendam speciaal hier naartoe om het af te halen. Porties zijn voldoende groot en de prijs is laag. Echte aanrader!

Gegeten op 19 januari 2015

sebastiaanpoppen

Wij halen hier al enige tijd regelmatig af. De toko is echt een afhaaltoko, d.w.z. je kunt er niet even lekker gaan zitten, maar over het eten en de prijs zijn wij erg tevreden!

Gegeten op 1 oktober 2014

Xochitl

Er waren tijden dat ik meerdere keren per week hier eten haalde. Helaas is de kwaliteit (sinds de eigenaren druk zijn met de nieuwe vestiging in Leiderdorp?) de laatste maanden niet meer wat het geweest is. Kleinere porties, minder lekker als het geweest is. Voorlopig ga ik maar ergens anders afhalen.

Gegeten op 5 augustus 2014

dirk51

vandaag weer blauwe hap gehaald bij Toko Mini,was eerst onze eerste keus maar gaat hard achteruit....................porties worden steeds kleiner en droger,behalve de rijst dat krijg je genoeg!Jammer jammer jammer.......................

Gegeten op 18 juli 2014

Sweewolf

Wij komen nog steeds regelmatig bij Toko Mini.
Het is er netjes, verzorgd en hygiënisch, maar je hoeft er niet te gaan zitten. Er zijn twee tafeltjes, maar je zit pal naast de vitrine en een rij wachtende mensen.
De rij wachtende mensen wordt altijd zo snel mogelijk geholpen op een vriendelijke manier. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad en ik ben er de afgelopen jaren zeker meer dan dertig keer geweest.
Over het eten ben ik nog steeds tevreden, al moet ik wel zeggen dat de kerrieaardappels de laatste tijd wat haastig proeven. Haastig in de zin van niet helemaal gaar, niet goed gekruid of waterig. Dat waterige is vooral jammer bij een roti. Dus neem ik vaak een rames en bestel los een rotiplaat. Want de rames is altijd goed. Nog steeds grote porties.

*Deze toko heeft inmiddels een tweede vestiging in Leiderdorp aan de Dr. De Bruijnestraat 2. Bij Toko Mini XL (contradictie) kun je wel zitten, al heb je dan op drukke dagen nog steeds te maken met een rij wachtende mensen.

Gegeten op 11 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Toko Haven in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Toko Haven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.