Doppio Espresso Alkmaar

• 7.4

• 7.8

lindavermeulen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Broodje zalm en een broodje geitenkaas waren lekker, niets mis mee maar ook niets bijzonders. Wel overheerlijke koffie en cappuccino. Prettige ruimte ook eventueel voor werkafspraken. Vriendelijke bediening van een italiaanse dame.

Gegeten op 2 juli 2013

Ronaldalkmaar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke lunchroom met een prettige moderne ambiance, eten was erg lekker en goed verzorgd. Diverse dranken op de kaart waren uitverkocht, bediening was ronduit slecht, veel te jonge meiden die gezellig aan het giebelen waren en totaal geen oog hadden voor de gasten, wij moesten continue vragen om wat te drinken te bestellen. Wij komen hier wel terug.

Gegeten op 13 oktober 2012

fran22

• Uitstekend

Bij Doppio is een fijne en prettige sfeer, rustig maar ook gezellig! Grote keuze aan koffie en thee. Het beleg is vers en goed. Ik neem mijn eigen brood mee ivm coeliakie. Hier staat men flexibel tegenover, het personeel is op de hoogte van de maatregelen die moeten worden genomen. Af en toe hebben ze er zelfs glutenvrije croissants!
Ik kom hier regelmatig en ben zeer tevreden!

DesireeK

• Uitstekend

Vandaag een overheerlijke High Tea bij Doppio gehad. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie plek in deze sfeervolle zaak. Er werd van tevoren uitgebreid verteld over de producten. De thee is echt heerlijk, heel fijn dat ze deze ook verkopen.
De hapjes oa; sandwiches, brownies, traditionele Italiaanse koekjes, heerlijke bonbons! was ruimschoots voldoende en we hebben echt genoten!

chanitah

• Slecht

Ten eer te werden de bonnetjes voor een gratis kopje koffie niet meer geacepteerd, "domme actie van vorige eigenaar, logisch dat hij failliet is gegaagn..". Na aandringen kregen we 1 van de twee koffie gratis (moesten we bij het afrekenen wel even herhalen, vergeten..). De koffie met slagroom bleek koffie met dunne uit spuitbus gespoten lucht slag, de room was nergens te proeven. Die van de supermarkt is lekkerder.
Verder was het brood droog en was er maar één soort, terwijl er meerdere op de kaart staan. Toen ik om peper en zout vroeg was het antwoord :"is het nog niet zout genoeg?" Even later kregen wij de potten zout en peper uit de keuken incl. vette vingers van de kok.
Mij zie je er niet meer terug.

nienkevs

• Uitstekend

Prima tent! Trendy, gezellig, goede service, zeer goede kwaliteit, fris en zeer enthousiaste bediening!
Een aanrader voor iedereen die van echt goede koffie houd of een dagje Alkmaar doet.

Biggles21

• Matig

Via vakantieveiling een Italiaanse Brunch voor 2 personen genomen. Twee kopjes koffie en een glas jus d'orange. Jammer dat er bij de eerste koffie geen suiker werd geserveerd. Bij het twee kopje werd er wel naar gevraagd. De brunch bestond uit: 2 stukje meloen met italiaanse ham. 2 warme gevulde pannenkoekjes, 10 stukjes brood ter grootte van een cracker, 4 groene olijven en 8 zwarte een plakje italiaanse worst drie bakjes geraspte kaas en een bakje jam. Qua hoeveelheid heel erg matig maar wel goed van smaak. Voor deze vakantieveiling aanbieding mag je incl de € 4 nooit meer betalen dan € 20. Doppio heeft zeker geen reclame gemaakt om hier ooit nog eens naar terug te komen.

rembar

• Goed

Via Vakantieveilingen een Italiaanse Brunch genuttigd. Prima service en lekkere hapjes.

manolis

• Goed

Zijn hier eind juni geweest ook met een bon via Vakantieveilingen. Waren hier tevreden over, de sandwiches waren vers en heerlijk belegd. Het zoete gedeelte was prima in orde, ja één muffin voor 2 personen maar was dan ook wel een hele grote muffin, en er zaten ook nog wat verpakte zoetigheden bij. De thee werd goed uitgelegd en als er een theesoort niet aanwezig was dan konden we dat zeggen en werd het gebracht. Oké, ik heb wel meer uitgebreide high teas gehad, maar deze was prima in orde. Alle waar naar zijn geld.

maas73

• Matig

Op vrijdag 19 aug een high tea gehad via vakantieveilingen. Volgens vakantieveilingen kost een extra persoon 25 euro en Doppio biedt het zelf aan voor 13,50 euro. Maar ook dat was het niet waard. 1 verpakte muffin!!! Broodjes niet echt vers maar uit de koeling. 1 koek door 4e waarvan 2 stukken op de etagere. Verder 3 verpakte italiaanse koekjes. 1 pot thee en er werd totaal niet gevraagd of alles naar wens was. Jammer!

Schrijf zelf een recensie over Doppio Espresso Alkmaar in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Doppio Espresso Alkmaar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!