a TripAdvisor company

2. Italiaans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 520 60 24

Recenser

Naar mijn mening de voorloper van de betere koffie zaken van Alkmaar.
Sindsdien is Alkmaar een beetje wakker geschud en zijn er steeds meer concurrenten bij gekomen.
Waar het hier om gaat is de kwaliteit, vakmanschap door de barista's en liefde voor koffie.
Dit proef je duidelijk terug in de koffie, mooi vormgegeven menukaart met eindeloze combinaties en keuzes.
De koffie is perfect en dat verwacht je dan ook gezien de prijs!
Geluncht heb ik hier ook wel is, prima broodjes simpel en smaakvol.
Toch kies ik persoonlijk ervoor om hier niet te lunchen maar gewoon lekker langs te komen voor een bak koffie.

Service.
Service is prima, vlotte dametjes met een vriendelijke uitstraling. De zaak is fris en oogt modern en heeft nog een mooie bovenverdieping!

Koffieliefhebber,

Gegeten op 28 november 2014

Zipp

Ik loop hier eigenlijk altijd langs, omdat het terras er niet zo heel gezellig uit ziet. Maar omdat het verder overal erg druk was ben ik hier laatst toch gaan lunchen.
Eenmaal binnen was ik erg verrast door het interieur. Het zag er erg licht en uitnodigend uit, ook de brownies en koekjes die ik op de toonbank zag staan zagen er allemaal erg goed uit.
Beiden een broodje geitenkaas gegeten. Het smaakte goed, alleen mocht de portie naar mijn mening wel iets groter. Voldoende brood hoor dat wel, maar meer geitenkaas of salade bijvoorbeeld.
Bediening was prima.

Gegeten op 25 juli 2014

lindavermeulen

Broodje zalm en een broodje geitenkaas waren lekker, niets mis mee maar ook niets bijzonders. Wel overheerlijke koffie en cappuccino. Prettige ruimte ook eventueel voor werkafspraken. Vriendelijke bediening van een italiaanse dame.

Gegeten op 2 juli 2013

Ronaldalkmaar

Leuke lunchroom met een prettige moderne ambiance, eten was erg lekker en goed verzorgd. Diverse dranken op de kaart waren uitverkocht, bediening was ronduit slecht, veel te jonge meiden die gezellig aan het giebelen waren en totaal geen oog hadden voor de gasten, wij moesten continue vragen om wat te drinken te bestellen. Wij komen hier wel terug.

Gegeten op 13 oktober 2012

fran22

• Uitstekend

Bij Doppio is een fijne en prettige sfeer, rustig maar ook gezellig! Grote keuze aan koffie en thee. Het beleg is vers en goed. Ik neem mijn eigen brood mee ivm coeliakie. Hier staat men flexibel tegenover, het personeel is op de hoogte van de maatregelen die moeten worden genomen. Af en toe hebben ze er zelfs glutenvrije croissants!
Ik kom hier regelmatig en ben zeer tevreden!

DesireeK

• Uitstekend

Vandaag een overheerlijke High Tea bij Doppio gehad. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie plek in deze sfeervolle zaak. Er werd van tevoren uitgebreid verteld over de producten. De thee is echt heerlijk, heel fijn dat ze deze ook verkopen.
De hapjes oa; sandwiches, brownies, traditionele Italiaanse koekjes, heerlijke bonbons! was ruimschoots voldoende en we hebben echt genoten!

chanitah

• Slecht

• Slecht

Ten eer te werden de bonnetjes voor een gratis kopje koffie niet meer geacepteerd, "domme actie van vorige eigenaar, logisch dat hij failliet is gegaagn..". Na aandringen kregen we 1 van de twee koffie gratis (moesten we bij het afrekenen wel even herhalen, vergeten..). De koffie met slagroom bleek koffie met dunne uit spuitbus gespoten lucht slag, de room was nergens te proeven. Die van de supermarkt is lekkerder.
Verder was het brood droog en was er maar één soort, terwijl er meerdere op de kaart staan. Toen ik om peper en zout vroeg was het antwoord :"is het nog niet zout genoeg?" Even later kregen wij de potten zout en peper uit de keuken incl. vette vingers van de kok.
Mij zie je er niet meer terug.

nienkevs

• Uitstekend

Prima tent! Trendy, gezellig, goede service, zeer goede kwaliteit, fris en zeer enthousiaste bediening!
Een aanrader voor iedereen die van echt goede koffie houd of een dagje Alkmaar doet.

Biggles21

• Matig

• Matig

Via vakantieveiling een Italiaanse Brunch voor 2 personen genomen. Twee kopjes koffie en een glas jus d'orange. Jammer dat er bij de eerste koffie geen suiker werd geserveerd. Bij het twee kopje werd er wel naar gevraagd. De brunch bestond uit: 2 stukje meloen met italiaanse ham. 2 warme gevulde pannenkoekjes, 10 stukjes brood ter grootte van een cracker, 4 groene olijven en 8 zwarte een plakje italiaanse worst drie bakjes geraspte kaas en een bakje jam. Qua hoeveelheid heel erg matig maar wel goed van smaak. Voor deze vakantieveiling aanbieding mag je incl de € 4 nooit meer betalen dan € 20. Doppio heeft zeker geen reclame gemaakt om hier ooit nog eens naar terug te komen.

rembar

• Goed

• Goed

Via Vakantieveilingen een Italiaanse Brunch genuttigd. Prima service en lekkere hapjes.

Schrijf zelf een recensie over Doppio Espresso Alkmaar in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Doppio Espresso Alkmaar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.