Qahwa d'Or

• 7.3

• 7.5

marieke19
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke koffie, vriendelijke, goede service, lekker ijs, uitgebreide thee keuze. We halen hier sinds de opening tevens versgemalen koffie, ons espresso apparaat hebben we gebracht voor een opknapbeurt, werkt als een zonnetje. M.a.w. super aanwinst voor de Indische buurt.

yvonne-c
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij kregen thee en koffie bij binnenkomst, maar hebben daarna 50 minuten moeten wachten op 2 sandwiches, een muffin en een stukje appeltaart.
Wat zo geserveerd kan worden en weinig tijd kost.
Een gegeven moment zijn we ook gaan vragen hoe lang het nog ging duren.
De meneer zei hij vriendelijk dat hij zijn best deed.
De thee was goed, muffin was vers en het appelgebak en de sandwich was wel lekker.

Gegeten op 2 september 2012

Sonjab25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Slecht,Slecht,Slecht!! De luxe High tea via Groupon,besteld.Dit was echt minder dan niets.Muffin droog, sandwich brie laten liggen, niet te eten.Werd aangeboden voor € 58,00 nu via groupon voor € 19,-
Bij binnenkomst klein potje koffie en grote pot thee.
Voor 2 personen:1 chocolade brownie en 1 muffin.Samen delen dus, ieder van beide een 1/2.,2 geroosterde sneetjes brood(Moest sandwich voorstellen?) met sla en brie en met sla en een soort"zalm"salade.Bij de deal stond:Zalm,dan verwacht je ook zalm.Ieder een klein stukje appeltaart,dat wel lekker was.Ik heb nog gevraagd of er niet voor ieder een muffin en brownie was,maar de eigenaar zei dat dit het was voor 2 personen.Er stond ook nog dat je een kokosbrownie kreeg, maar die heb ik ook niet gezien.Ook de 5 soorten theen niet.We moesten zelf vragen of we nog andere thee, als in de pot zat konden krijgen..
Kregen daarna 1 glas mint thee en ik vroeg nog een potje koffie.
De prachtige foto die Groupon bij de deal plaatste was duidelijk niet van deze high tea.De € 19,-- die ik betaald heb was ook veel teveel voor wat werd aangeboden..Als ik alles los beteld had,zou ik nog minder dan € 19,--,hebben betaald,dus de waarde van € 58,-- kan ik helemaal niet plaatsen, dus veel te veel betaald.Voel me echt in de maling genoemen.
Jammer,want het is toch juist de bedoeling dat de klant terug komt.Wel gezellig gezeten,maar beslist niet gegeten.Zonde van het geld.Dit mogen ze geen "High tea" noemen,dat is de naam onwaardig.Jammer,jammer.

Gegeten op 30 augustus 2012

khalid-11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Top plek voor al je koffie en thee.
Heb hier heerlijk genoten van een capuccino, en wat losse thee, zoals de glimlach van Mona Lisa.

Heb er een maand geleden mijn espresso apparaat laten repareren, is nu zo goed als nieuw. Erg beleefde sfeer en een prachtig huiselijk interieur en top medewerkers

Een aanrader!!

Gegeten op 8 augustus 2012

elionoor
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben vol verwachting naar Qahwa d"Or geweest maar was er teleur
gesteld. Ik ga heel veel uit eten met Groupon bonnen en dit is de eerste keer dat ik het slecht was, ontvangen was zeer vriendelijk mooi thee koffie huis en schoon, ik had een Hig Thea bon dus verwachte allerlei heerlijkheden dat viel erg tegen 2 muffins 2 toostjes brood met rauwkost en een met een smeer salade niet herkenbaar 2 kleine stukjes apple taart een pot koffie later een pot thee , dat was de High Tea er zat niks warms bij en het was niet smakelijk, ik vroeg ook of er nog meer gerechten kwamen maar dit was het, jammer op de foto van Groupon prachtige foto Groupon waarde klopt natuurlijk hellemaal niet, als dat de waarde zou zijn dan voel je je echt bekocht Qahwa d'Or niet meer zo'n advertentie plaatsen, als je het niet waar kan maken wat je adverteert, al met al heb ik gezellig gezeten maar het was geen High Tea waard.

Gegeten op 2 augustus 2012

awilmink
  • Recensies in de laatste twee jaar

Middenin de Indische buurt, vol met verschillende nationaliteiten werden wij erg gastvrij behandeld en kregen we zoveel koffie en verse losse thee als we wilden in combinatie met de high tea die wij via groupon hadden aangeschaft.

missjuul

• Uitstekend

Een verrijking van de (Indische) Buurt. Vriendelijke eigenaar met hart voor zijn zaak en dat zie je en proef je, heerlijke koffie en goede prijs/kwalitiet verhouding. Naast de koffie is er ook een heel assortiment verse thee's met klinkende namen als bijv: Mona Lisa's Smile en Summermint. Super! Ik raad het iedereen aan hier een kopje koffie en/of thee te nuttigen.

mieke5

• Uitstekend

Samen met mijn vriendin Tamara genoten van een high tea arrangement via groupon geboekt !! het was echt geweldig,heerlijke thee zalige (grote) muffins en lekkere sandwiches en eenzeer vriendelijke bediening!! absoluut een aanrader

sander6

• Uitstekend

Vers gemalen koffie (in een goede maler) haal je hier, maar je kan ook een kopje drinken. Div. smaken, waaronder de 100% eco Peru. En ze verkopen en repareren nog espressoapparaten ook. Hoe je er komt? Javastraat rechtdoor, achter het badhuis.

erikamsterdam

• Uitstekend

Ik drink geen koffie, maar ik kom hier voor de thee en de sfeer. Veel originele thee-blends, vriendelijke bediening en een moderne en gezellige inrichting. Ik nodig hier vaak zakelijke relaties uit om in een goede (en rustige) sfeer met elkaar te praten.

Schrijf zelf een recensie over Qahwa d'Or in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Qahwa d'Or. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!