a TripAdvisor company

foto's van Imono in Groningen - 1 foto's van Imono in Groningen - 2 foto's van Imono in Groningen - 3 foto's van Imono in Groningen - 4 foto's van Imono in Groningen - 5 foto's van Imono in Groningen - 6

Imono

1. Restaurant
  2. Japans

Imono

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 050 311 70 87

StevendeB

Erg lekkere sushi @Imono. De bediening is een beetje rommelig maar iedereen heeft duidelijk goede wil. Sushi-kaart is erg gevarieerd, en de sushi is netjes verzorgd. Ik kom zeker weer eens terug.

Gegeten op 28 april 2015

MatthijsVe

Kom er regelmatig. Fijne sushi, mooi restaurant. Alleen ditmaal wel vrij hard afgeknapt op de service. Speciaal drankje besteld, maar later hoorden we dat er geen tijd was om die te maken. Er werd alsnog ander drinken aangeboden, maar had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze deze niet in rekening zouden brengen (cola light). Daarnaast kende de bediening de nieuwe alcoholregelgeving niet. Bestelde een biertje, werd niet om identiteitsbewijs gevraagd. Bestelde later een sterke drank, toen werd er (5 minuten nadat het geserveerd was en het glas halfleeg was) wel om ID gevraagd, omdat het sterke drank was en je daarvoor 21 moet zijn. Alcoholleeftijd is echter voor alle drank tegenwoordig 18.

Gegeten op 27 april 2015

Mariska050

Meerdere keren bij Imono gegeten. Het eten is altijd goed en er is een attente bediening. Leuk dat er van het huis af en toe een sushi variant word aangeboden, ook al heeft dit nog niet geleid tot een wijziging van de kaart. De Tom Yang Kung soep is lekker pittig en de sushi en fingerfood zijn prima. 1 van de betere sushi restaurants in Groningen!

Gegeten op 16 januari 2015

dirk46

Zittend aan een leuke tafel bij het raam waren de Tom Yang Kung en Ramen soup de eerste gerechten waar we meebegonnen en deze werden meteen als zeer smakelijk ervaren. Daarnaast was de sushi tijdens iedere gang erg lekker. Qua smaak waren de Sake (Gegrilde zalm) en Gyu Yaki (Ossehaas) de toppers van de avond. Alleen de Luckybags waren vettig en goede saté heeft eigenlijk geen saté saus nodig. Maar al met al heerlijk gegeten in een volle zaak, waar het niet vol aanvoelde, omdat de bediening vriendelijk was en een prima timing had wat betreft het opnemen van de bestellingen. Met een voldaan gevoel hebben we Imono verlaten en daardoor zien we onszelf hier zeker weer terugkeren.

Gegeten op 23 augustus 2014

marcel-nicole

Wij waren een dagje naar Groningen en hebben hier heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en netjes. Het eten was gewoon goed, bij geen één gerecht wat we hebben gehad hebben we iets te klagen.
Super ga zo door!

Gegeten op 5 augustus 2014

ivo8

Heerlijk 's avonds gegeten na een dagje op pad te zijn geweest.
Een ruime keuze aan gerechten die je kan bestellen in 5 rondes.
De sushi ging wel, was op zich niet verkeerd, maar ook niet de allerbeste.
Beter waren vooral de gerechten van de plaat (ossenhaas, kangoeroe) en de dimsum-achtige hapjes (gefrituurde kippenvleugeltjes, pangsit, gestoomde garnalen).
Ook de culinaire hoogstandjes als bijvoorbeeld de pannenkoekjes met Peking eend waren erg lekker.
Bediening kwam af en toe een beetje rommelig over, maar het belangrijkste: ik had wel het gevoel dat ik werd geholpen.
Voor wat betreft het decor had het misschien een klein beetje lichter gekund. Ik snap dat er een beetje sfeer in had moeten zitten, maar vond het nu wel net iets te donker.
Maar desondanks heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad en ik kom er nog wel een keer terug als ik in de buurt ben.

Gegeten op 2 juli 2014

schrijfmap

Leuk restaurant, van binnen ook gezellige sfeer. Leuke bediening, erg aardig!

Wij komen hier geregeld en vinden de sushi echt erg lekker.

Het is echt geen (vr)eetschuur, gewoon knus restaurant.

Aanrader dus!

Gegeten op 2 mei 2014

HS1984

Ik had dit uitgekozen omdat mijn vriendin jarig was geweest en omdat wij hier altijd naar toe wilden gaan. Bij de reservering had ik aangegeven dat er een jarige was geweest en daar hebben ze ook rekening mee gehouden. Voordat wij echt gingen bestellen kwam er een verrassingsgerecht aan. Mooi geserveerde en heerlijke sushi met van alles en nog wat.

Na dat hebben wij allerlei dingen van het menu besteld en uiteraard was dit weer een waar genot. Behalve de makreel. Dit was zuur en niet lekker maar dit werd ook erkend door de bediening en zou ook binnenkort uit het menu worden geschrapt (iets met verbod op vangen van verse makreel).

Het decor zag er goed uit en was erg rustgevend. Al met al prima vermaakt en lekker gezond gegeten.

Gegeten op 5 maart 2014

Amyy

Gegeten op 27 februari 2014

Anna71

Het was alweer een tijdje geleden dat we bij Imono waren geweest. Ondertussen veel andere sushi restaurants bezocht dus veel vergelijkings materiaal. Wij vonden de kaart erg minimaal en de sushi niet zoals we gewent waren. Smakeloos en bijvoorbeeld de Ebi tempora veel te vet. Het restaurant ziet er wel leuk uit en de meiden van de bediening zijn erg aardig. Maar het even vonden wij zeer tegen vallen.

Schrijf zelf een recensie over Imono in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Imono. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.