Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Imono in Groningen - 1

Imono

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 050 311 70 87

dirk46

Zittend aan een leuke tafel bij het raam waren de Tom Yang Kung en Ramen soup de eerste gerechten waar we meebegonnen en deze werden meteen als zeer smakelijk ervaren. Daarnaast was de sushi tijdens iedere gang erg lekker. Qua smaak waren de Sake (Gegrilde zalm) en Gyu Yaki (Ossehaas) de toppers van de avond. Alleen de Luckybags waren vettig en goede saté heeft eigenlijk geen saté saus nodig. Maar al met al heerlijk gegeten in een volle zaak, waar het niet vol aanvoelde, omdat de bediening vriendelijk was en een prima timing had wat betreft het opnemen van de bestellingen. Met een voldaan gevoel hebben we Imono verlaten en daardoor zien we onszelf hier zeker weer terugkeren.

Gegeten op 23 augustus 2014

marcel-nicole

Wij waren een dagje naar Groningen en hebben hier heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en netjes. Het eten was gewoon goed, bij geen één gerecht wat we hebben gehad hebben we iets te klagen.
Super ga zo door!

Gegeten op 5 augustus 2014

ivo8

Heerlijk 's avonds gegeten na een dagje op pad te zijn geweest.
Een ruime keuze aan gerechten die je kan bestellen in 5 rondes.
De sushi ging wel, was op zich niet verkeerd, maar ook niet de allerbeste.
Beter waren vooral de gerechten van de plaat (ossenhaas, kangoeroe) en de dimsum-achtige hapjes (gefrituurde kippenvleugeltjes, pangsit, gestoomde garnalen).
Ook de culinaire hoogstandjes als bijvoorbeeld de pannenkoekjes met Peking eend waren erg lekker.
Bediening kwam af en toe een beetje rommelig over, maar het belangrijkste: ik had wel het gevoel dat ik werd geholpen.
Voor wat betreft het decor had het misschien een klein beetje lichter gekund. Ik snap dat er een beetje sfeer in had moeten zitten, maar vond het nu wel net iets te donker.
Maar desondanks heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad en ik kom er nog wel een keer terug als ik in de buurt ben.

Gegeten op 2 juli 2014

schrijfmap

Leuk restaurant, van binnen ook gezellige sfeer. Leuke bediening, erg aardig!

Wij komen hier geregeld en vinden de sushi echt erg lekker.

Het is echt geen (vr)eetschuur, gewoon knus restaurant.

Aanrader dus!

Gegeten op 2 mei 2014

HS1984

Ik had dit uitgekozen omdat mijn vriendin jarig was geweest en omdat wij hier altijd naar toe wilden gaan. Bij de reservering had ik aangegeven dat er een jarige was geweest en daar hebben ze ook rekening mee gehouden. Voordat wij echt gingen bestellen kwam er een verrassingsgerecht aan. Mooi geserveerde en heerlijke sushi met van alles en nog wat.

Na dat hebben wij allerlei dingen van het menu besteld en uiteraard was dit weer een waar genot. Behalve de makreel. Dit was zuur en niet lekker maar dit werd ook erkend door de bediening en zou ook binnenkort uit het menu worden geschrapt (iets met verbod op vangen van verse makreel).

Het decor zag er goed uit en was erg rustgevend. Al met al prima vermaakt en lekker gezond gegeten.

Gegeten op 5 maart 2014

Amyy

Gegeten op 27 februari 2014

Anna71

Het was alweer een tijdje geleden dat we bij Imono waren geweest. Ondertussen veel andere sushi restaurants bezocht dus veel vergelijkings materiaal. Wij vonden de kaart erg minimaal en de sushi niet zoals we gewent waren. Smakeloos en bijvoorbeeld de Ebi tempora veel te vet. Het restaurant ziet er wel leuk uit en de meiden van de bediening zijn erg aardig. Maar het even vonden wij zeer tegen vallen.

ChrisHoudtVanEten

Erg leuk restaurant, het eten smaakt prima! Zeker niet de beste Japanse hapjes, maar absoluut goed! Wat ik fijn vind is het personeel. Altijd dezelfde, vriendelijke gezichten. Netjes jas ophangen, altijd beleefd.
Het "onbeperkt" eten is niet onbeperkt, vijf rondes van vijf gerechten per keer. Een complete vierde ronde heb ik nog nooit gehaald en ik ben een goede eter! De meeste hapjes en sushi's zijn meer dan prima! Verwacht niet de beste Japanner ooit, maar lekker is het wel!

Ik kom er gemiddeld eens per twee maanden sinds de opening en ik moet gaan muggenziften om negatief te zijn.

De sake vind ik niet geweldig, er is betere sake!
Veel wijnen niet per glas, dat is jammer.
Regelmatig wat verschil in gerechten. Misschien dat de chefs dit iets beter kunnen stroomlijnen!
De desserts, beetje karig en simpel. Uit ervaring weet ik dat de Japanners heerlijk ijs maken in een bijna ongelimiteerd aantal!

Tips, misschien eens wat nieuwe hapjes of wat hapjes van de week. Puur voor de variatie!
Verder: vooral zo doorgaan!

Gegeten op 18 januari 2014

Marloes32

Leuk restaurant, waar vooral de vriendelijke bediening en nette uitstraling opvalt. Het eten is ook lekker, maar het is niet van heel hoogstaand niveau. De vis dat wordt gebruikt voor de sushi en sashimi is net net vers genoeg en de porties omvang van de sushi is eigenlijk te groot om in een hap op te eten, wat niet prettig is. De warme gerechtjes zijn divers, maar allemaal erg basaal. De wijn (Grüner Veltliner) is overigens erg goed en betaalbaar.

Gegeten op 12 december 2013

Oscarliefde

Als ik geld heb eet ik met mijn vriendin bij Imono:-) zij heeft een gluten allergie en kan hier bijna alles eten van de sushi! Ze maken voor haar altijd een aangepaste menukaart en ze zorgen dat alles naar wens is. We hebben vaak even een leuk gesprekje met de bazin van Imono en krijgen soms een voorproefje van bijzondere sushi. :-)

Gegeten op 4 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Imono in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Imono. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.