a TripAdvisor company

foto's van Imono in Groningen - 1 foto's van Imono in Groningen - 2 foto's van Imono in Groningen - 3 foto's van Imono in Groningen - 4 foto's van Imono in Groningen - 5 foto's van Imono in Groningen - 6

Imono

1. Restaurant
  2. Japans

Imono

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 050 311 70 87

sushilover98

Eerste keer sushi bij Imono en zeker niet de laatste keer! Wij hebben nog nooit zo lekker sushi gegeten en wij zijn zelf sushi liefhebbers en hebben al heel wat restaurants gehad. Wij zullen zeker nog een keer vanuit Amsterdam speciaal terug naar Groningen komen om weer eens langs Imono te gaan.

Gegeten op 11 januari 2016

st3rv1s

Ik fiets vaak langs deze zaak en elke keer als ik naar binnenkijk, dan spreekt de inrichting mij aan en is het druk. Het mocht even duren, maar toch maar eens een tafel gereserveerd.

Zoals ik al heb verklapt, spreekt het decor mij heel erg aan. Strakke, nette, modern uiterlijk. Niets op aan te merken. De service is ook prima: we werden netjes ontvangen en onze jassen werden aangenomen. Vervolgens werd onze tafel aangewezen en werd er vrij snel (ietwat te snel) gevraagd of we wat drinken wilden.

Het concept was ons duidelijk en hebben vervolgens van alles wat besteld over 5 rondes heen. De presentatie was goed, het eten op goede temperatuur en de smaak was voldoende.

Er werd met goede tussenpozen gevraagd of we nog wat drinken wilden, heel plezierig.

De vegetarische keuzes op de menukaart waren voldoende, alleen had nog wel iets uitgebreider gemogen!

Wat mij betreft één van de beter sushi-restaurants in de stad. Om dit ook buiten de stad te worden hebben ze nog wat dingen te verbeteren wat betreft smaak en gerecht keuzes naar mijn mening.

Gegeten op 1 januari 2016

Danibrune

Voor de tweede keer hier gegeten. Wij zijn er een beetje klaar mee dat all you can eat concept. De sushi leek niet vers, vonden wij droog en verder veel van wat je overal kunt eten bij zulke restaurants, smaken verschillen dat zeker. De ossehaas was wel lekker mals, sate lekker en pindasaus ook en gebakken banaan zag er mooi uit. Wat ik ook lekker vond was de kool , dat heeft een speciale naam. Ijs vind ik persoonlijk niet lekker daar.

Gegeten op 8 oktober 2015

jw7466

Tot nu toe het beste restaurant waar we sushi hebben gegeten. We zijn hier meerdere (6+) keren geweest en altijd is het goed bevallen. Lekkere sushi, snelle en goede service. Warm en koud wordt apart geserveerd, rauwe vis komt met verse wasabi. Fijne sfeer, al staan de tafeltjes wel redelijk dicht op elkaar. Een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2015

andreproef

We komen af en toe bij Imono. De inrichting is modern, netjes en sfeervol. Het eten was weer heerlijk. Lekker beginnen met een tomaten soepje, daarna lekker veel sushi en sashimi, heerlijk mals stukje entrecote en lamb chop... Net weer iets te veel gegeten. Heerlijk avondje met prima service en correcte bediening.

Gegeten op 16 oktober 2015

pyfam

Wij eten regelmatig sushi in Groningen en gaan eigenlijk altijd naar hetzelfde restaurant. We wilden toch een keer iets anders proberen, dus hebben we Imono gekozen. Het decor is heel mooi strak en toch sfeervol. De bediening ook erg vriendelijk en lekker vlot. De sushi's waren ook erg goed, het verrastte me eerlijk gezegd, want ik heb hier toen Imono net bestond een keer sushi gegeten en dat was eigenlijk niet zo lekker. De warme hapjes vond ik niet zoveel aan. De spareribs waren droog en hard en ik kreeg het niet weg. De gefrituurde hapjes waren ok, maar sommige erg vet en de smaak viel helaas ook wat tegen. Ik zeg dus ja tegen de sushi maar nee tegen de warme hapjes.

Gegeten op 2 augustus 2015

robcitroen

Met 4 personen gegeten. Uiterst vriendelijke bediening in een leuk uitziende zaak. Eten was uitstekend alles was vers en prima verzorgd.

StevendeB

Erg lekkere sushi @Imono. De bediening is een beetje rommelig maar iedereen heeft duidelijk goede wil. Sushi-kaart is erg gevarieerd, en de sushi is netjes verzorgd. Ik kom zeker weer eens terug.

Gegeten op 28 april 2015

MatthijsVe

Kom er regelmatig. Fijne sushi, mooi restaurant. Alleen ditmaal wel vrij hard afgeknapt op de service. Speciaal drankje besteld, maar later hoorden we dat er geen tijd was om die te maken. Er werd alsnog ander drinken aangeboden, maar had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze deze niet in rekening zouden brengen (cola light). Daarnaast kende de bediening de nieuwe alcoholregelgeving niet. Bestelde een biertje, werd niet om identiteitsbewijs gevraagd. Bestelde later een sterke drank, toen werd er (5 minuten nadat het geserveerd was en het glas halfleeg was) wel om ID gevraagd, omdat het sterke drank was en je daarvoor 21 moet zijn. Alcoholleeftijd is echter voor alle drank tegenwoordig 18.

Gegeten op 27 april 2015

Mariska050

Meerdere keren bij Imono gegeten. Het eten is altijd goed en er is een attente bediening. Leuk dat er van het huis af en toe een sushi variant word aangeboden, ook al heeft dit nog niet geleid tot een wijziging van de kaart. De Tom Yang Kung soep is lekker pittig en de sushi en fingerfood zijn prima. 1 van de betere sushi restaurants in Groningen!

Gegeten op 16 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Imono in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Imono. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.