a TripAdvisor company

foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 1 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 2 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 3 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 4 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 5 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 6 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 7 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 8 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 9 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 10 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 11

1. Private dining

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 322 62 33

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Dineratschevenimgen

Via online reservering

Ontvangst heel vriendelijk, gemoedelijk en attent. Gerechten gewoon lekker, bietenmousse heerlijk, vlees (eend) precies goed, kaasplankje uitstekend. Bediening heel attent en ontwapenend. Heel goede sfeer. Bedankt voor een Fijn diner!

Gegeten op 10 juli 2015

GerardWilder

Overheerlijke zachte procureur met een jus van grove mosterd gegeten. Warm appelstrooptaartje met een bol vanille yoghurt ijs. Erg lekker allemaal. Leuke plek ook. Vroeger was de Marcelisstraat niet zo bijzonder. NU wel.

Gegeten op 30 juni 2015

Suzie Q

Op basis van de goede recensies en de lekkere menukaart, met een vriendin hier neergestreken voor een etentje. Parkeren kan betaald voor de deur. We konden niet zo goed kiezen uit alle voorafjes, dus hadden we een eigen proeverijtje samengesteld. Samen een portie brood met smeersels. Deze keer geen kruidenboter, maar alioli en een losse kruidenmelange van anijs, venkel, maanzaad, zout en nog wat, heerlijk met de olijfolie. Daarna namen we ieder een kom Bisque, heerlijk met een scheutje cognac en los meegeleverde creme fraiche. Vervolgens hadden we vier voorgerechtjes gekozen die we alle vier gedeeld hebben. In de eerste ronde kregen we de carpaccio en de eendenborst, in de tweede ronde de zalm en de coquilles. Mooi opgemaakte borden, lekkere smaakcombinaties. Vooral de pudding van bietjes bij de zalm was erg bijzonder.
Als dessert wilden we graag iets met alleen maar chocolade, maar dat stond niet op de kaart. De koks hebben een dessert voor ons verzonnen, bestaande uit vijf kleine gerechtjes. Een warm chocoladecakeje die van binnen gesmolten was, een mousse van praliné, twee huisgemaakte bonbons, een bolletje ijs en een notenkoek met een dikke laag chocolade erop. Wat een verwennerij. Nog een verrassing achteraf, ons speciale dessert kostte evenveel als de gewone proeverij die wel op de kaart staat. Chapeau!
Kortom, leuk restaurant met lekker eten en ontzettend vriendelijke en gastvrije bediening. Ik heb een heerlijke avond gehad, hier kom ik zeker terug.

Gegeten op 27 juni 2015

G en J

Wij kwamen hier voor het eerst eten, met onze vrienden, mede door de goede recensies. Het eten was heerlijk en werd op een creatieve manier opgediend.
Alles was zeer smakelijk. Heel vriendelijke bediening. Een gezellig restaurant, met een warme sfeer. Plus een GROOT compliment voor de nette toiletten. Daar kunnen menig restaurants een voorbeeld aan nemen. EN voor het kraanwater, in een leuke fles, zoveel als je wilt, zonder extra kosten, TOPPIE!!
Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 13 juni 2015

Gianno

Via online reservering

5 juni 2014 hier alleraardigst gegeten. De gerechten zijn leuk van opzet en het decor en de bediening zijn erg goed. Wat mij betreft een aanrader voor mensen die in Scheveningen gaan eten.

Gegeten op 5 juni 2015

jurgen33

Via online reservering

Een absolute aanrader. Het was voor het vriendelijke zaalpersoneel geen probleem om de dag zelf onze boeking aan te passen, zodat we vroeger aan tafel konden. De lasagne van gekonfijte eendenbout was niet enkel een leuke ontdekking, het was ook een heuse delicatesse. Als hoofdgerecht kregen we een perfect bereide entrecôte opgediend met een al even perfect op smaak gebracht jus van sjalotten. De fles Montepulciano paste hier wonderwel bij. Ook voor het dessert alle lof, net als voor de gemberlikeur van distileerderij Van Kleef. Kortom, al het goede dat je over dit restaurant kunt lezen, is gewoon waar!

Gegeten op 6 juni 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Mooi om te horen dat u een fijne avond heeft gehad. Erg mooie complimenten. Graag tot een volgende keer!

KarelStrasters

Via online reservering

Heerlijk gegeten van uitgekiende gerechten in een prima sfeer met uitstekende service. Er waren nog de nodige wensen in het gezelschap met betrekking tot hoe men het gerecht geserveerd wilde hebben en daar werd direct in meegegaan. Echt bijzondere nagerechten maken is een kunst op zich, waardoor ik me vaker aangetrokken voel tot kaasplankjes. Dat was ook nu zeker een schot in de roos. De kazen waren met zorg uitgekozen en werden in perfecte conditie opgediend.

Gegeten op 31 mei 2015

Toppers

Een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu gegeten met bijpassend wijnarrangement. We kregen ook een heerlijke amuse, een mousse van asperge en truffel. De eerste gang was op de huid gebakken kabeljauwfilet, het hoofdgerecht lamsrack en een lamshamburgertje. Wat een smaaksensatie van alle gerechten. Ook een compliment voor de gekozen wijnen bij de gerechten.
De bediening is zeer gastvrij en heeft aandacht voor de klant.
Kortom een feestje om in dit restaurant te eten.

Gegeten op 29 mei 2015

Lekkerbekje44

Via online reservering

Erg goed restaurant waar veel zorg besteed wordt aan het eten. Daarnaast is het wijnarrangement aan te bevelen. Je voelt je echt gast waarbij de bediening een passie voor eten en drinken uitstraalt. Wat mij betreft een Michelin-ster waardig!

Gegeten op 17 mei 2015

joke102

Via online reservering

We werden hartelijk ontvangen in de gezellige ambiance. De drankjes werden vlot geserveerd en we kregen ook een lekkere amuse. Het eten was ook perfect, heerlijk, goed warm en bediening uitermate vriendelijk en duidelijk wat de uitleg betrof. Zeker een aanrader!

Gegeten op 16 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over De Eetkamer van Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.