Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 322 62 33

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Martijn22222

Samen hebben wij enorm genoten van het zeer goede eten, met name het angusrund, en de perfecte bediening. Vooraf werd gevraagd of er rekening moest worden gehouden met eventuele allergie voor voedingswaren of voorkeuren. Omdat ik niet van knoflook houd werd dat direct aangepast en dat zou ik zelf vergeten zijn om te melden. De wijn, voorafje en toetje waren verrukkelijk. De aankleding van het restaurant vinden wij mooi en de mindere ligging doet er weinig toe zodra je binnen bent. Wij komen beslist terug.

Hanzzzz

Via online reservering

Om onze 38-jarige trouwdag te vieren besloten we (op aanraden van een vriendin) te gaan eten bij "De eetkamer van Scheveningen". Na het serveren van ons drankje werd gestart met een smakelijke amuse van geitenkaas, bedekt met een gelei. Vooraf hadden we een broodplankje met heerlijke warme broodjes. Hoofdgerecht was voor mijn vrouw heilbot en voor mij eendenborst. Beide gerechten waren heerlijk en geserveerd met een puntzak krokant gebakken frites. Toe namen we een heerlijk toetje: 3 verschillende kleine bakjes met crème brûlée. Heel bijzonder en lekker. Met koffie besloten we deze gezellige avond in dit restaurant. We komen absoluut nog eens terug!

Gegeten op 10 december 2014

Pentage

Het eten was verrassend lekker. De bediening was vriendelijk en attent. Enig minpuntje is dat het wat lang duurde voordat de hoofgerechten op tafel stonden. Al met al, het is zeker een aanrader.

Gegeten op 2 december 2014

gooke

Wat een feestje was het om gisteren in dit leuke restaurant te eten .De bediening was vriendelijk en attent. De gerechten waren goed klaargemaakt. Het vier gangen verrassing menu dat we namen was in balans. Ook de smaak van het tweede gerecht: eend vonden we goed, terwijl we geen eend eters zijn. De prijs / kwaliteit verhouding was super. Een plek om zeker vaker naar toe te gaan (ook omdat de kaart elke 2 weken wisselt begrepen we van de eigenaar).

Gegeten op 29 november 2014

marsja1

Via online reservering

Wat een geweldige kwaliteit eten. We hebben het 3-gangen verrassingsmenu genomen met wijnarrangement. De hoeveelheid was meer dan voldoende. De wijnen pasten uitstekend bij de maaltijd. Het nagerecht was om je vingers bij af te likken.De locatie van het restaurant is wat minder, maar eenmaal binnen ben je dit meteen vergeten.
Heerlijk gegeten en gedronken. Keurige bediening met gevoel voor humor. Echt genoten.

Judithc78

Via online reservering

Leuk en sfeervol ingericht restaurant met uitstekende bediening. De gerechten waren in balans, zowel qua smaak als hoeveelheid en door het bijpassende wijnarrangement ook kennisgemaakt met Marokkaanse wijn. Heerlijk avondje uit!

janportegijs

Via online reservering

De kwaliteit van het eten was uitstekend, de hoeveelheden waren wel erg bescheiden bij het drie-gangenmenu. De bediening was zeer behulpzaam, maar de wachttijden erg lang. Anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht is te lang.

Gegeten op 21 november 2014

JWW

Via online reservering

Aten op 21 november bij de Eetkamer van Scheveningen in het kader van de Franse dagen van Iens. Na een correcte ontvangst kregen wij de keus tussen verschillende tafeltjes en kozen voor de achterzaal. Het menu lag al vast, op dat punt hoefden wij niet te kiezen. Er bleek een wijnarrangement bij besteld te kunnen worden. Dat deden wij. Vervolgens kregen wij in een aangenaam tempo een keur van lekkernijen voorgezet. Eerst een amuse met eendenlever, daarna een gerecht met tonijn, heel licht gegrild, verder rauw en prima van smaak met een paprikasaus (en nog veel meer, maar niet overdadig). En zo ging het vier gangen lang. Het voert te ver om iedere gang tot in de details te beschrijven, maar iedere gang was even verzorgd, de borden waren mooi opgemaakt en de combinaties van smaken verrukkelijk. En niet teveel smaken, want dat wil nog wel eens het geval zijn. Wij genoten in het bijzonder van het vleesgerecht, wild zwijn en succade van hert (dit laatste in een krokant omhulsel) en van het dessert met smaken van Grand Marnier, ijs en een fantasie op spekkoek. De gekozen wijnen waren zonder uitzondering voortreffelijk gekozen. Een mooie Rueda, een rode Marokkaanse wijn met veel fruittonen en een schitterende Spaanse zoete wijn. Ik weet dat ik er een oversla, maar die ben ik even kwijt. De naam was Cum Laude en die naam was terecht.
De bediening gaf bij ieder gerecht met plezier uitleg, lichtte de keus van de bijbehorende wijn goed toe en was onopvallend plezierig aanwezig.
Kortom, een heel geslaagde avond in een vriendelijke, gastvrije omgeving, met heerlijke spijzen en wijnen. Een keuken die er plezier in heeft net dat tikje extra te doen dat een avond tot een feestje maakt en bediening die daar moeiteloos in meegaat.
Bravo en volhouden zo.

Gegeten op 21 november 2014

HannekeAukema

Via online reservering

We kozen voor het surprise menu. Het voorgerecht bestond uit tonijn. Het was heerlijk mals.
Het hoofdgerecht was Angusrund. Omdat ik liever vis had, kreeg ik een stukje zalm. Heerlijk klaargemaakt, zacht en precies goed gaar.
Het nagerecht bestond uit verschillende lekkernijen.
Kortom: een aanrader, dit kleine, gezellige restaurant!

Gegeten op 18 november 2014

erik182

Via online reservering

Lekker eten, goede wijn (arrangement), leuke ambiance & muziek en zeer aardig en kundig personeel! ik zou het restaurant zeker aan raden aan vrienden/ kennissen en familie. De eetkamer van Scheveningen is qua prijs/ kwaliteit een toplocatie.

Gegeten op 15 november 2014

Schrijf zelf een recensie over De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over De Eetkamer van Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.