a TripAdvisor company

foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 1 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 2 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 3 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 4 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 5 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 6 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 7 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 8 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 9 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 10 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 11

1. Private dining

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 322 62 33

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Lekkerbekje44

Via online reservering

Erg goed restaurant waar veel zorg besteed wordt aan het eten. Daarnaast is het wijnarrangement aan te bevelen. Je voelt je echt gast waarbij de bediening een passie voor eten en drinken uitstraalt. Wat mij betreft een Michelin-ster waardig!

Gegeten op 17 mei 2015

joke102

Via online reservering

We werden hartelijk ontvangen in de gezellige ambiance. De drankjes werden vlot geserveerd en we kregen ook een lekkere amuse. Het eten was ook perfect, heerlijk, goed warm en bediening uitermate vriendelijk en duidelijk wat de uitleg betrof. Zeker een aanrader!

Gegeten op 16 mei 2015

suzanne74

Via online reservering

We hebben ons laten verassen door het verassingsmenu. Een echte aanrader. Samen met het wijnarrangement was de avond compleet. Mooie en smaakvolle gerechten aangevuld met lekkere wijnen. We hebben genoten.

Gegeten op 12 mei 2015

Bartbroeders

De Eetkamer van Scheveningen is een restaurant met een gezellige ongedwongen en informele uitstraling. Dit wordt uitgedragen door het interieur van het restaurant het bedienend personeel. Als je afgaat op de uitstraling van het restaurant is de verwachting niet hoog, maar het eten speelt op een wat hoger niveau als de rest van het restaurant, wat op zich zijn charme heeft, maar het doet toch af aan de beleving. Wanneer er tafel linnen aanwezig zou zijn en het personeel niet in spijkerbroek en trui met opdruk zou rond lopen zou het restaurant naar mijn mening toch beter zijn, al zou dit misschien afdoen aan het eetkamer gevoel.
Het belangrijkste blijft toch het eten, en dat is heerlijk, en van een hoog niveau, vooral om dat je dit niet direct verwacht. Ook de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.

Gegeten op 14 mei 2015

StephanieBXL

Geweldig! Onze groep van 10 personen, waaronder 4 kinderen, werd op voortreffelijke wijze ontvangen. Het personeel deed alles om iedereen een heerlijk ontspannen avond te bezorgen. De borden waren prachtig opgemaakt en alle smaken mooi gebalanceerd. Leuk dat de (kleine) kinderen naar leeftijd betalen. Tot slot, hulde aan de keuken voor het rekening houden met een veelvoud aan voedselallergieën. Ik heb in tijden niet zo lekker (en minstens even belangrijk, ontspannen) gegeten!!

Gegeten op 10 mei 2015

ronaldenloes

Op Moederdag was er nog voldoende plaats om te reserveren.
We zijn gestart met 2 prima wijnen en een amuse in de vorm van een viskoekje. Een beetje zout maar wel lekker. het voorgerecht was een klassieke bisque die met een scheutje cognac en een toefje crème fraiche een uitstekende start betekende. Als hoofdgerecht kozen we kabeljauw met kalfswang en vroegen er supplementair asperges bij. Door de gerookte slalottenjus was het gerecht behoorlijk overheerst en kon het onze waardering niet echt krijgen. We besloten met een uitstekende koffie en waren tevreden maar niet onder de indruk.

Gegeten op 10 mei 2015

ratking

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Het lijkt wel of de kok elk jaar beter wordt. De bisque was ontzettend lekker en ook de sukade uit de green-egg en de gerookte witvis waren geweldig van smaak. De toevoegingen bij de witvis, zoals de kreeftenpoeder lieten het gerecht nog beter tot zijn recht komen.

De service is prima en doordat het restaurant niet zo groot is, is het ook niet zo lawaaiig en kan je dus een normaal gesprek voeren. Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 7 mei 2015

Aaatie

Via online reservering

Heerlijk gegeten met zijn drietjes bij De Eetkamer. Eerst een amuse. Vooraf lekkere coquilles en carpaccio. We kozen als hoofdgerecht voor de specialiteit van het land en uit het water: versgerookte zalm uit de green egg bbq en ribeye. Zalm prima van smaak en de juiste garing, vlees lekker mals.
Er mag wel wat meer groente bij wat ons betreft, 2 asperges bij de zalm is wat zuinigjes en ook een minibeetje boontjes onder de zalm en onder het vlees. Twee grote puntzakken frites erbij.
Er wordt lekkere betaalbare huiswijn geschonken en hallelujah: gewoon kraanwater als je om water vraagt. Nu de rest van horeca Nederland nog. Goedzo Eetkamer!
Personeel is aardig. Wij komen zeker terug als we weer naar Scheveningen gaan.

Gegeten op 2 mei 2015

Wes_Co

Via online reservering

Met 6 personen zo'n 4 uur getafeld. De sfeer is hier echt helemaal prima. Geen herrie, je kunt hier mooie gesprekken voeren. Bediening is vrolijk en enthousiast en doen hun best het je naar de zin te maken. De meesten van ons kozen een verrassingsmenu. Allemaal mooie en creatieve gerechten die keurig werden toegelicht. De gerechten zijn niet erg groot, maar na zo'n menu is je buik goed gevuld. Lekkere wijnen maakten het compleet. Prijs - prestatie verhouding is ook prima.

Gegeten op 2 mei 2015

lia39

Via online reservering

Het gezelschap van 5 was unaniem over De Eetkamer.. hier komen we terug!
4-gangen verrassingsmenu, incl wijnarrangement.. heerlijk en betaalbaar.
Verrukkelijk eten (zo lekker dat we graag meer hadden gehad ;-), mooie wijnen. Vriendelijke en gezellige bediening, mooie ruimte met fijne muziek op de achtergrond. Tot ziens!

Gegeten op 26 april 2015

Schrijf zelf een recensie over De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over De Eetkamer van Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.