Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 322 62 33

jptpeek

Wat een heerlijk, fijn en gezellig tentje is dit! Ik woon al jaren in Den Haag en kom geregeld op Scheveningen, maar pas dit weekend voor de eerste keer in de Eetkamer. Op basis van de goede recensies op Iens hier gereserveerd en dat hebben ze waargemaakt.

Zeer knus ingericht en de bediening was zeer vriendelijk. Voordat de bestelling werd opgenomen kregen we vooraf een zeer originele amuse van oa. kastanjes.

De procureur vooraf was smullen en ook de bospaddestoelen waren top. De brisque (getrokken van kreeft) had een hele pure en goede smaak. Als hoofdgerecht smaakten de rode poon en eendenborst perfect en de borden waren erg mooi opgemaakt. De entrecote heeft een lichte rooksmaak, wat ik heerlijk vind, maar het kan dat men dat wat dominant vindt.

Verder hebben de flessen (rode) huiswijn een goede prijs-kwaliteitverhouding. Een Tempranillo met voldoende spanning voor €17.50 en een Merlot met een mooie zachte smaak voor €19.50.

Wij hebben erg genoten en komen zeker terug.

Gegeten op 4 oktober 2014

merel30

Donderdag 16 oktober hier gegeten. Afgegaan op de uitstekende beoordelingen. En deze beoordelingen vertellen de waarheid. Heerlijk gegeten! De procureur als voorgerecht een dikke 10 waard. Super! Mijn vrouw had de bospaddenstoelen met Kernhem kaas. Ook heel lekker. Allebei als hoofdgerecht: de specialiteit van het land. Deze was perfect bereid met de "green egg". Smullen geblazen. Na de lekkere koffie werden we nog spontaan uitgenodigd om een kijkje te nemen in de keuken. Tafeltje of 5 bezet deze donderdagavond. Spontane, informatieve bediening en een geweldige keukenprinses. We wonen niet in de buurt, maar komen hier zeker terug. Ga zo door!

Gegeten op 16 oktober 2014

rijswijk123

Vertel ons alles over De Eetkamer van Scheveningen! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie. Voor de 4e maal via een Vakantieveilingbon bij de Eetkamer gegeten. Het was weer top! Beetje jammer over ong. een jaar hetzelfde menu, maar heerlijk. De bediening is voorkomend, maar toch losjes. Prettig. Op een vraag even een praatje maken, maar niet blijven hangen. Decor: stoort mij niet, maar kan iets beter. B.v. lampen boven de bar niet op gelijke hoogte en bij het centrale lichtpunt zou ik de aansluitingen wegwerken. Maar zo belangrijk is dit niet, want nogmaals het eten en de wijn (ben geen kenner) is genieten. Oh, parkeren op 50 mtr. Prijzen zijn t.o.v. het gebodene zeer betaalbaar. Dan maar geen Vakantieveilingbon, want wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 15 oktober 2014

Liz12

We hebben erg lekker gegeten, een 5 gangen menu. We hadden vooraf doorgegeven dat we geen vlees eten. We kregen vooraf gerookte zalm met een heerlijk sausje. Daarna een knolselderijsoep met een toastje met gerookte makreelsalade, vervolgens een carré van bospaddestoelen met Kernhemkaas, beide gerechten waren hoog op smaak, wat we erg lekker onden. Als hoofdgerecht kregen we zachtgegaarde tongscharfilet met wortelmousseline en een aardappelpuree met basilicum. Het toetje was een warm appeltaartje met groene thee ijs, een heerlijke combinatie. Het was niet druk, maar de sfeer was warm en gezellig en de gastheer zeer vriendelijk. We komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 24 september 2014

Patricia2010

Vorige week zaterdag met drie personen hier gegeten.
Alle drie het 3-gangen verrassingsmenu genomen, een persoon had het menu gluten-, lactose,- en aardappelvrij. Daarbij hadden we het 3-gangen wijnarrangement genomen.
Heel lekker gegeten. De allergievrije variant had iets origineler kunnen zijn, nu werd er zo nu en dan gewoon een ingredient weggelaten ipv vervangen door een allergievrije variant.
De service was erg goed, vriendelijk en met kennis van de gerechten en de bijpassende wijnen. Ambiance was warm en huiselijk.
Al met al een dikke acht waard.

Gegeten op 30 augustus 2014

vincent72

Al 2 jaar langsgereden en eindelijk besloten om er te gaan eten. Dit hadden wij eerder moeten doen. Mijn vriendin at de parelhoen en ik de zalm (specialiteit van de dag). Het was verbazingwekkend lekker. Zeer behulpzame gastheer, met goede wijnadviezen. Wij komen zeker nog terug. Een pareltje!

Gegeten op 7 september 2014

LucianoFG

Na alle toeristententen die wij hebben gehad, hebben we eindelijk een plek gevonden waar we heerlijk kunnen eten in Scheveningen. Dankzij de recensies op IENS zijn wij hier terecht gekomen. Wij hebben gekozen voor een 4-gangen verassingsmenu icm wijnarrangement. De wijnen waren heerlijk, het eten voortreffelijk en de bediening gastvrij. Prijs past bij de kwaliteit! Top avond, wij komen terug!

dieke

Via online reservering

Mijn favoriete restaurant in Scheveningen, wat een fijne gezellige plek en wat een heerlijk eten! Ik heb er dit keer met een grote groep volwassenen en kinderen mijn verjaardag gevierd en iedereen was blij. Voor de kinderen erg fijn dat er eenvoudige kindermenu's zijn en voor de volwassenen ruime keus uit allerlei heerlijks. Ik neem zelf vaak het verrassingsmenu, altijd goed!

Gegeten op 26 augustus 2014

esther159

Heerlijk gegeten, zag er allemaal heel erg goed verzorgd en mooi opgemaakt uit. Zeer vriendelijk personeel. Gezellig restaurant met knusse inrichting. Hele geslaagde avond.
Enige nadeel: het parkeren!

Gegeten op 15 maart 2014

Eetpeeth

Via online reservering

Voor 5 personen gereserveerd, oh nee, 7, nee, toch 6. Geen probleem. Warme broodjes met lekkere dip, een heerlijk amuse. Verrassingsmenu zag er geweldig uit, voor het eerst eens moeite met kiezen; wat te eten?! Het maakte niet uit. Heerlijk vlees, heerlijke vis, fantasievol, smaakvol en mooi gepresenteerd. En de rekening; ongeloof. Iets vergeten te tekenen of zo? We komen graag terug. Beetje jammer alleen, en dat is de enige opmerking, dat de plantjes op tafel nep zijn.

Gegeten op 19 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over De Eetkamer van Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.