a TripAdvisor company

foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 1 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 2 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 3 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 4 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 5 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 6 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 7 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 8 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 9 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 10 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen - 11

1. Private dining

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 322 62 33

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Wes_Co

Via online reservering

Met 6 personen zo'n 4 uur getafeld. De sfeer is hier echt helemaal prima. Geen herrie, je kunt hier mooie gesprekken voeren. Bediening is vrolijk en enthousiast en doen hun best het je naar de zin te maken. De meesten van ons kozen een verrassingsmenu. Allemaal mooie en creatieve gerechten die keurig werden toegelicht. De gerechten zijn niet erg groot, maar na zo'n menu is je buik goed gevuld. Lekkere wijnen maakten het compleet. Prijs - prestatie verhouding is ook prima.

Gegeten op 2 mei 2015

lia39

Via online reservering

Het gezelschap van 5 was unaniem over De Eetkamer.. hier komen we terug!
4-gangen verrassingsmenu, incl wijnarrangement.. heerlijk en betaalbaar.
Verrukkelijk eten (zo lekker dat we graag meer hadden gehad ;-), mooie wijnen. Vriendelijke en gezellige bediening, mooie ruimte met fijne muziek op de achtergrond. Tot ziens!

Gegeten op 26 april 2015

A_Martienus

Afgelopen vrijdag wederom uitstekend gegeten.
Na vele bezoekjes maar besloten om een recensie te schrijven.
De gerechten worden met veel zorg samengesteld, erg origineel en worden altijd zeer goed/perfect bereid. De chef is erg creatief met de keuze van ingrediënten of manier van bereiden. Opmaak van de borden is verzorgd, de porties zijn ruim voldoende.
Aanrader is om het verrassingsmenu te kiezen met wijn-arrangement.
Het personeel is heel erg vriendelijk. Bij elk gerecht nemen ze de tijd om uit te leggen wat je gaat eten. Tevens zijn de wijnen goed uitgekozen. Ook hier krijg je uitleg over de herkomst, soort druif en waarom deze goed bij het gerecht past. Het personeel heeft ook een bijzonder goed geheugen, bijvoorbeeld door te onthouden dat mijn partner geen liefhebber is van hoofdgerechten met vis.
Het decor geeft een huiskamer-gevoel. Geen poespas, maar gewoon lekker zitten en eten.
De plekken aan de bar zijn erg creatief bedacht!

Wij komen hier graag nóg vaker!

Gegeten op 17 april 2015

bert150268

Via online reservering

Als vanouds voortreffelijk gegeten. Is trip vanuit oosten des lands waard. Verrassingsmenu met bijpassende wijntjes altijd aanrader!

Gegeten op 17 april 2015

Ikschrijf

De Eetkamer van Scheveningen heeft een aantal geduchte concurrenten in de buurt. En toch blijven we het liefst hier komen. En waarom? Omdat de keuken fantastisch is, maar de sfeer te gelijkertijd ongedwongen is en het personeel enorm aardig is. We komen er echt niet maandelijks en toch wordt er onthouden waar je de vorige keer zat, wat je niet lust en dat maak je gewoon niet vaak mee. Daarnaast wordt er dus echt gekookt met liefde. Tot slot nog een aanrader: laat de kok zijn gang gaan en kies voor het verassingsmenu en je krijgt gerechten die echt tegen het sterwaardige aan zitten.

Gegeten op 18 april 2015

lmlsie

Via online reservering

Mooie gerechten, verrassend en verfijnd smaakpalet, aardige bediening en lekkere wijnen tegen een schappelijke prijs. Kortom een plezierige avond.

Gegeten op 16 april 2015

Eetpeeth

Via online reservering

Voor de 2e keer met dit gezelschap bij de Eetkamer gegeten. Toen waren we blij, en nu weer. Warm brood met aioli, olijfolie/balsamico en specerijen (met o.a. korianderzaad), amuse van zalmtartaar, en voor een ieder een fijne keus aan vlees, vis en vegetarisch. De porties zijn niet te groot, niet te klein, precies goed. De smaken zijn afgestemd, verfijnd, de presentatie is te gek (bijvoorbeeld de onder een stolp gerookte witvis). Muffins met peer en blauwe kaas, met echt zalige peterseliewortelchips, tot de laatste kruimel schoon op. Zowel de witvis als de kalfsoester, de zalm en het zandtaartje, het was allemaal heerlijk. De geschonken wijn, keuze tussen Chardonnay of Sauvignon blanc: heerlijk. We hebben besloten dat we de volgende keer weer hier gaan eten, waarom ergens anders heen gaan? En de prijs: 55 euro, incl tip en alles, dat is het dubbel en dwars waard. Wij zeggen het voort!

Gegeten op 24 maart 2015

cor53

Genoten van een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement.
Gestart met een heerlijke amuse, daarna een voorgerechtje van de green egg bbq, waarbij de geur van hout je tegemoet komt. Daarna een heerlijk hoofd- en nagerecht.
Het past allemaal heel erg goed bij elkaar. Daarnaast een attente en leuke bediening, geeft garantie voor een culinair avondje. Bij het begin werd ons gevraagd of we veel tijd hadden of nog afspraken hadden. In ons geval was het laatste aan de orde in verband met theaterbezoek. Hier is keurig rekening mee gehouden. Een aanrader.

Gegeten op 21 maart 2015

hubert

Het is altijd leuk om een restaurant te vinden om toe te voegen aan de selectie restaurants waar je al regelmatig komt. Dit keer op basis van de goede recensies kennis gemaakt met de Eetkamer van Scheveningen. Het ligt een beetje uit de looproute en daardoor (nog) niet bij het grote publiek bekend. De entourage heeft wat weg van een ouderwetse bistro en daar moet je wel van houden. De ontvangst was allerhartelijkst en we kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met het BOB- wijnarrangement (4 halve glaasjes). Ik zal niet alles verklappen want dan is de verrassing eraf ... maar we aten onder andere eendenborst van de Green Egg barbecue met o.a. een verrassende truffelstroop en heilbot met een "korst" van broodkruim. Het dessert bestond o.a. uit cheese cake. Bij alle gangen werd een goed bijpassende wijn geschonken. Gelukkig werd er niet alleen gekozen voor de gangbare wijnen maar zat er o.a. ook een heerlijke Sloveense witte wijn bij.

Kort samengevat: een hele leuke ontdekking gedaan en verrast door vele smaaksensaties die omdat het er zoveel waren ik na enkele dagen niet allemaal meer kan opsommen.
Zoek je een restaurant waar men met passie kookt, goed gastheerschap toont en verrassende gerechten serveert? Ik weet dan waar je moet zijn :-)

Gegeten op 14 maart 2015

milena8

Heerlijk gegeten bij dit fijne restaurantje, vanavond. Helaas stonden we op weg naar het restaurant in de file, waardoor we onze keuze moesten beperken. De amuse was een heerlijk stukje gerookte eendenborst en ook onze hoofdgerechten waren erg lekker! Pure smaken, mooi op elkaar afgestemd en ook met mijn natriumarm dieet kon goed rekening gehouden worden. Heel fijn, we komen graag nog eens terug!

Gegeten op 10 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over De Eetkamer van Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over De Eetkamer van Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.