a TripAdvisor company

foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 1 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 2 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 3 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 4 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 5 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 6 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 7 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 8 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 9 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 10 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 11
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,8 10 1 176

2. 8,8

3. 8,0

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

AH60

Via online reservering

Heerlijk gegeten. We hebben een 3-gangen menu gehad met een wijnarrangement erbij. Bijzondere gerechten, verfijnde smaken en dat in combinatie met de juiste wijnen.
De bediening was er goed. Hij was erg vriendelijk en wist veel van de gerechten en de wijnen.
Dus al met al een topavond.

Gegeten op 20 mei 2016

Janusenbet

Via online reservering

Een sublieme combinatie van smaken in een ongedwongen sfeer. Met oog voor detail bij het serveren op de aparte leistenen borden. Het wijnarrangement was een echte uitgebalanceerde toevoeging. Laat de kans niet lopen als je in Scheveningen bent om hier te reserveren!

Gegeten op 13 mei 2016

michiel226

Via online reservering

Eten en wijnen uitstekend. Eerste gang, variaties van asperge, beetje eenvoudig, maar overige gangen en amuse waren helemaal top. Enig minpunt: het tempo lag wat ons betreft te laag.

Gegeten op 13 mei 2016

michelmeulman

Zeer lekker gegeten in dit leuke zaakje in Scheveningen waar we een paar dagen waren. goede verhalen over dit leuke restaurant en vooral de dorade was helemaal perfect klaargemaakt. leuke huiselijke sfeer en prima bijpassende wijnen.

Gegeten op 5 mei 2016

mark14

Op een dinsdagavond bij De Eetkamer van Scheveningen gegeten. Op dinsdag tref je een restaurant vaak wel erg rustig aan, maar deze avond waren er 5 tafels bezet. Gezellig. De kaart is beperkt, maar wel voor elk wat wils. Zowel vis, vlees als vegetarisch. En het leuke hier is: niet alleen een vangst van de dag, maar ook een vleesgerecht van de dag. Vooraf hadden wij zwaardvis en het vegetarische voorgerecht. Vooral de laatste viel in de smaak. Hoofgerecht heb ik van de kaart de lamsbout genomen. Mooi gerecht, goed gaar zoals dit hoort te zijn. Mijn eetpartner had het vleesgerecht van de dag: parelhoen van de Big Green Egg. Parelhoen kan erg droog worden, maar deze was goed gebakken: licht rose, sappig en mals. Bij het botje wellicht nog iets te rose. Als beleider de wijn van de maand. Ik ben even vergeten wat dit was, maar hij was wel lekker.

Gegeten op 19 april 2016

maxxxpost

Via online reservering

fantastisch eten in een informatief decor met bediening die vriendelijk is zonder al te amicaal te worden. een absolute aanrader. de cheesecake als dessert is heerlijk

Gegeten op 26 april 2016

richard305

Via online reservering

Voor mijn verjaardag met de kinderen gaan eten bij "de eetkamer".
Het was al weer een tijdje geleden dat wij gegeten hadden bij de eetkamer.
Na een reservering online werden wij verwelkomt om 19:00 uur. Zij waren op de hoogte van onze komst en vroegen direct iets over de gevraagde wens voor het aperitief.
Wisselend iets van de kaart besteld en bij iedere gang een uitleg over wat er geserveerd werd. Dit alles kwam enthousiast en professioneel over en was een aanvulling op hetgeen geserveerd werd!

Wij hebben heerlijk gegeten van alle gerechten en komen zeker nog een keer terug....

Richard R.

Gegeten op 22 april 2016

eric126

Via online reservering

Gisteravond gegeten bij De Eetkamer, waarbij we de eerste gasten waren. Opvallend was dat er genoeg kruimels op de bank aanwezig was. Na het lezen van de menukaart hebben we gekozen om ons te laten verrassen door het verrassingsmenu van 3 gangen. Opvallend was dat er niet werd gevraagd vis of vlees. Navraag over eventuele allergie werd later gedaan. In ons geval niet nodig, maar toch belangrijk om te vragen aan de gasten. Voorgerecht was van smaak en presentatie goed. Hoofdgerecht de zalm was iets te droog van binnen. Nagerecht presentatie goed, alleen teveel cheesecake. Inrichting restaurant is gedateerd en heeft een opfrisbeurt nodig.

Gegeten op 9 april 2016

wendyBB

Via online reservering

Het eten was heerlijk, maar ook vol verrassende smaken. Met recht een toprestaurant. Goede (eigenlijk uitmuntende service). We hebben genoten. Terugkomen? Zeker!

Gegeten op 26 maart 2016

Vanderstarre

Wij veoegen een rustige tafel en die kregen we, erg plezierig voor iemand met hoorproblemen. Het eten was echt bijzonder. We kozen het 3 gangen verrassingsmenu: Veel leuke smaakcombinaties, zoals kiprollade met een pittige uienchutney, dorade met een kokosdressing, alles even bijzonder en smaakvol gemaakt. Eigenlijk zou je dit restaurant geheim willen houden zo goed wordt er gekookt. Enig puntje is dat het wat lang duurde voordat we wat te eten kregen en we hadden erg veel trek. Maar daar staat weer tegenover dat je hier niet wordt volgestopt met brood en de porties in de Eetkamer zijn voldoende. We komen zeker graag terug.

Gegeten op 12 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over De Eetkamer van Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.