a TripAdvisor company

foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 1 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 2 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 3 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 4 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 5 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 6 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 7 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 8 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 9 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 10 foto's van De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag - 11
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,7 10 1 155

2. 8,8

3. 7,9

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

patrickhaaster

• 10 1

• Eten

Geweldig gegeten!
Eten was super lekker. Vriendelijk personeel.
Wijnarrangement zeker een aanrader.
Personeel let goed op en je hoeft niet lang op iets te wachten

Gegeten op 13 februari 2016

ben.hardeman

• 10 1

• Eten

Via online reservering

We een super leuke avond gehad, 4 gangen menu met wijn, was echt lekker en verassende combinaties. De bediening is allert, mijn vrouw is zwanger en daar werd zonder moeite rekening mee gehouden, kortom zeker de moeite waart!

Gegeten op 13 februari 2016

mrkikken

Via online reservering

We hebben voor de 2de maal in dit gezellige restautant gegeten. Het waren echt heerlijke gerechten die allemaal prachtig werden opgediend. De service was ook subliem. Omdat wij nog naar het theater gingen die avond werd er goed rekening gehouden met de snelheid van gangen. Zodra we weer in scheveningen zijn gaan we er zeker terug!

Gegeten op 11 februari 2016

Iwan11

Diner betrof coquilles voor, vond het geen spannende samenstelling met munt en avocado. Afgezien daarvan was de rib eye een mooi stuk en mooi gepresenteerd, behalve dat ik rare had besteld kreeg ik medium. Wijn erbij was een topper, een mooie Argentijnse cabernet. Personeel wat rustig. Of ik nog terug zou komen? Ja, om me heen zag ik nog meer gerechten die ik wel eens zou willen proberen. Decor verzorgd en past bij het restaurant en wat ze uit willen stralen.

Gegeten op 9 januari 2016

rban

Via online reservering

Wij hebben een fantastische avond gehad bij de Eetkamer van Scheveningen. Zonder het van tevoren te hebben aangegeven en terwijl het eigenlijk niet op de kaart stond, kon ik toch ter plekke een volledig vegetarisch 4-gangen verrassingsmenu krijgen. Het eten was heerlijk, origineel, porties precies groot genoeg, en het zag er prachtig uit. Zowel bediening als keuken hebben erg hun best gedaan. Dank!

Gegeten op 7 februari 2016

inkw

Via online reservering

Knus en gezellige eetkamer. Eten zag er goed verzorgd uit en borden warm! dat vind ik altijd erg prettig! Eten erg smakelijk, wederom goed verzorgd. Wijnen prima, al met al een heerlijk maaltijd in de eetkamer!

Gegeten op 7 februari 2016

geralex

Via online reservering

Met groep van 10 personen heerlijk gegeten. Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement is een aanrader!

Gegeten op 6 februari 2016

paulinex

Via online reservering

Elk gerecht wordt echt met zorg gemaakt en elke hap is een feestje. Zo lekker en hele goede bediening. Een aanrader voor iedereen.

Gegeten op 29 januari 2016

Test69

Goede ontvangst
4 gangen menu gekozen eerst nog een lekkere amuse gekregen.
Gerechten waren allemaal lekker voor mij was de eend met bereiding van biet als groente het lekkerst.
Wijn en spijs combinatie klopte ;-)
We komen zeker terug.

Gegeten op 27 januari 2016

BBalk

Via online reservering

wij gingen voor het verrassingsmenu, van te voren aangegeven dat er 1 persoon geen vis wilde en hier is netjes rekening mee gehouden.
voorgerechten waren heerlijk en we hadden kwartel als hoofdgerecht, deze was ook erg lekker, geen overdadige grote porties maar wel voldoende.
we zaten te twijfelen tussen een kaasplateau en dessert en uiteindelijk toch het dessert gekozen, deze was ook erg lekker, nadat we dit op hadden kwam de bediening alsnog met een klein kaasplateau om ons toch nog van de kaas te laten proeven, dit was een erg leuke verrassing.
zeer zeker een aanrader.

Gegeten op 23 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over De Eetkamer van Scheveningen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over De Eetkamer van Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.