Tiffin

• 8.4

• 7.8

Margareta14
  • Recensies in de laatste twee jaar

de diner-kaart van dit kleine, gezellige eetcafé is vooral Indonesische georiënteerd (althans toen wij er waren). Alles met veel liefde klaargemaakt, en echt heerlijk! Een aanrader, en een plek om terug te komen. Prettige sfeer, no nonsense en aandachtig.

Gegeten op 14 februari 2014

Kim_de_Haan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een van mijn favoriete restaurantjes in Nijmegen. De uitstraling is erg buitenlands en heel knus. Het eten is geweldig, zulke echte authentieke gerechten vind je niet zo vaak. Verder is de eigenaar enorm vriendelijk en geeft hij goed advies! Een topper!

Gegeten op 16 oktober 2013

mamaspuit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Elke keer als wij in Nijmegen zijn zorgen we dat er tijd in het programma is om bij Tiffin langs te gaan! We zijn dol op de no nonsense, gezellige sfeer die er hangt. Eindelijk weer eens een zaak met karakter, met een eigenaar die echt "smoel" geeft aan de tent en zijn persoonlijkheid er in legt! En dan het eten...geweldig! Wij zijn vegetariërs, en ook dan kun je hier geweldig eten. Waar ik bij andere tenten nog wel eens het idee heb dat het een ondergeschoven kindje is, is er hier voldoende keuze! Wil je imponeren of sjiek uit eten? Dan ben je hier aan t verkeerde adres. Wil je genieten van fijne mensen en super eten voor een goede prijs..dan is er wat ons betreft geen betere keuze.

Gegeten op 20 september 2013

Proever83824
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben in de namiddag een combinatie van lunch en diner gebruikt, oftewel "gedincht" en het was werkelijk heerlijk. Het eten wordt ongetwijfeld met liefde bereid en met enthousiasme opgediend. Behalve dat was de prijs ook aangenaam.

Gegeten op 27 augustus 2013

Proever2426
  • Recensies in de laatste twee jaar

Huiselijke laagdrempelige sfeer, joviale eigenaar / gastheer en een overzichtelijke kaart. De focus op een klein aantal zeer goed klaargemaakte gerechten werpt zijn vruchten af. Alles is heel erg lekker. En je voelt je hier ook prima op je gemak als je alleen bent.

Gegeten op 11 april 2013

Surfer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ga hier vooral naar toe voor het eten: dat is in z'n soort onovertroffen. Een fantastische lunchkaart met een combinatie van oosterse heerlijkheden met een Hollands tintje. Ik ga met enige regelmaat en probeer alles op de kaart: geweldige bannofee pie, heerlijke echte indische koffie, de beste noodle-soep die ik ooit gegeten heb, het gaat maar door. Ook de avondmaaltijd van rendang en echte nasi die ik een keer afhaalde (toffe service overigens) was zo weergaloos dat ik de plastic afhaal verpakking vergat en me in een sterren-tent waande. De eigenaar is een vriendelijke chaoot die echt iets secuurder moet zijn in het afwerken van z'n bestellingen: bijna ieder bezoek schort er wel iets (van vergeten bestellingen tot verkeerde bonnetjes). Als het eten op tafel staat, vergeef je het 'm direct. Het decor heeft een leuke back-pack vibe, maar zou iets uitbundiger mogen.

Gegeten op 8 mei 2013

thomas45
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hele gezellige plek om even te eten. Bewijs dat goed eten niet perse duur hoeft te zijn.
Aardige eigenaar ook, die met passie spreekt over zijn producten (zelfs de appeltaart!)
De banoffee pie is onovertroffen.

Gegeten op 10 april 2013

LiekeL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig goed eten, gemaakt door mensen met liefde voor koken.
Fantastische gerechten die ik nog nooit ergens anders gegeten heb. De Massala Dosa is echt een aanrader. Ook hebben ze heel lekkere saté voor de kids.
Het interieur is wat sober, maar goed dat heeft ook zijn charme.
Ik heb samen met twee kleine kindjes gegeten en het was allemaal prima verzorgd en zeer redelijke geprijsd.

Gegeten op 9 maart 2013

LauraMmm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een erg leuke plek voor een overheerlijke lunch of een klein hapje tussendoor. Met vrienden of alleen met een goed boek. Het decor is wat simpel maar erg huiselijk waardoor het wel een erg gezellige sfeer geeft. De menukaart is niet zeer uitgebreid maar er staan heerlijke niet allerdaagse lunchgerechten op, waaronder een aantal indonesishe gerechten. De ingredienten zijn vers en de smaak zeer goed. Een echte aanrader en het vriendelijke personeel maakt het geheel af. Hier komen we zeker vaker terug.

Gegeten op 28 december 2012

marinus1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bijzonder lekker geluncht: mijn geliefde had 2 Thaise loempia's en ik een vegetarische masala dosa. Grotendeels gebaseerd op de indonesische keuken maar met veel invloeden uit de rest van zuid-oost Azië en India.
Zo te zien ( en te proeven ) alles zelf gemaakt. Sympathieke gastheer, overigens. Staat zeer verdiend hoog in de Iens-top van Nijmegen.

Gegeten op 16 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Tiffin in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Tiffin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!