Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Sanjou

1. Japans

Restaurant Sanjou

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 075 657 33 59

lobster1968

We waren hier op een zondagavond. Het restaurant zat helemaal vol en dat betekent dat het zeer rumoerig is, zeer warm (de open keuken met frituurlucht draagt daar ook aan bij) en dat het lang wachten is op je eten. De kleine tafeltjes staan dicht op elkaar, en de akoestiek is zodanig dat het geroezemoes alleen maar versterkt wordt. Een snelkookpan, ook voor de bediening die ontzettend zijn best doet maar toch niet kan voorkomen dat je alles fragmentarisch opgediend krijgt. Dat geldt ook voor de sushi: hij viel al uit elkaar als je er naar keek. Volstrekt oninteressante bierkaart. Oja, een fles (Chaudfontaine) water kost hier 6 euro 70.

Gegeten op 17 augustus 2014

Proever1507

Hebben hier warme en koude gerechtjes afgehaald. Je bestelt aan de bar en hebt hier uitzicht op het restaurant. Vriendelijk personeel. Bij thuiskomst bleek de ebi soep er niet bij te zitten. Nadat we gebeld hadden kwamen ze deze alsnog thuis brengen, goede service. Maar er was wel iets misgegaan met de soep, op het plaatje een heldere bouillon met garnalen en groenten erin; het was een bruin, troebel goedje met helemaal niets erin, geen groenten, geen garnaal. Smaakte ook echt niet lekker en hebben we dan ook niet opgegeten. Erg jammer want de overige gerechtjes zoals de ossenhaas, de gyoza (vleespasteitjes), de loempia met eend, de sashimi van tonijn en de diverse sushi's waren heel erg lekker.
Decor een 6; aan de inrichting niets op te merken maar jammer dat dit restaurant op zo'n verlaten plek zit, aan de rand van een winkelcentrum. Dat is de reden om hier niet 'gezellig' naar toe te gaan maar om af te halen of laten bezorgen is het prima.

Gegeten op 25 juli 2014

AlwinBerkhout

Reeds een aantal keer hier wezen eten. De laatste keer hebben we hier met 4 personen gegeten.
De sushi is best goed, zeker voor een all you can eat concept.
Ook de service van het personeel is OK. De bestellingen worden redelijk snel gebracht. De prijs\kwaliteit verhouding is prima.

Een 4 voor het decor: dat komt met name doordat de laatste 2x (zat ongeveer 1 maand tussen) je gewoon in een baklucht zit te eten, voorheen was dat niet zo. Het is gewoon niet fijn dat wanneer je thuis komt, aan je kleding kunt ruiken dat je ergens hebt gegeten. Dat verwacht ik van een frietkot, maar niet van een sushi restaurant.

We hebben ook een aantal keer via thuisbezorgd.nl besteld. De bezoriging was snel, maar de bestelde warme gerechten werden vrijwel koud gebracht. Ook vind ik de prijs\kwaliteit verhouding bij de bezorging ronduit slecht. Je kunt daar beter gaan eten; door het all you can eat concept is dat stukken voordeliger.

Gegeten op 6 april 2014

WilJ

Eten was prima, sushi lekker, salades en soep, alles heerlijk gevuld !
Het personeel is jong en irritant en veel te veel aanwezig. Duidelijk geen eigen tafeltjes waardoor er om de vijf min een meisje naast je staat om weer een bord of leeg schaaltje weg te halen.
Het geheel zou ook wat gezelliger mogen

Gegeten op 17 januari 2014

Paulien1981

Een kleinschalig All you can eat restaurant, wat prettig is. Helaas is er erg veel licht en heb je het idee dat je in een kantine zit. Van het eten waren wij niet onder de indruk. Sushi die uit elkaar vielen en erg ongelijke plakken. De eendenborst was een homp vlees en we ontvingen zelfs gerechten die wij niet besteld hadden. Hiernaast moet je voor bepaalde gerechten bijbetalen en het toetje (alleen ijs) kost je ook weer meer. Bediening heeft geen een keer gevraagd of het smaakte / naar wens was en uitleg mbt de geserveerde gerechten was er ook niet bij. Of je nog wat wil drinken vragen ze wel elke 10 minuten. Ook de jasmijn thee was heet water met een theezakje!! Kortom, wij komen niet meer terug. Er zijn betere Japanse All you can eat restaurants waar je prima kunt eten en waar je niets extra hoeft te betalen, er een uitgebreide dessertkaart is en waar de jasmijnthee op originele wijze geserveerd wordt.

henk113

Wauw, wat een lekkere Sushi word hier gemaakt. Stuctuur, versheid, smaak, echt allemaal top. Inrichting is weinig sfeervol, meer zakelijk.

Gegeten op 9 november 2013

plock

Sanjou beschikt over zowel een restaurant als over een takeaway/bezorgdienst. Na enige opstartproblemen lijkt het dat sinds de invoering van het "all-you-can-eat" concept zowel de service als de kwaliteit van de maaltijden vooruit gegaan is. Wij hebben (helaas) verkeerd vergelijkingsmateriaal, maar Sanjou is kwalitatief zeker een aanrader, ook om te laten bezorgen! De sushi is over het algemeen goed gevuld en smaakt prima, en de keuze is voldoende. Het restaurant zelf ademt niet echt de gezelligheid uit van een japans restaurant, zo vind ik het persoonlijk jammer dat men vanuit het restaurant nauwelijks zicht heeft op de keuken. Echter, voor zaanse begrippen is dit een prima restaurant!

Gegeten op 22 augustus 2013

Danielle300

Laats voor de tweede keer hier gegeten,nu is er een all you can dat concept. Ik heb er erg lekker gegeten. De sushi was vers en smaakte heerlijk. Een groot pluspunt vind ik dat ze veel vis in de sushi stoppen ( dat zie ik ook weleens anders bij all you can eat concepten). De presentatie liet wat te wensen over en was een beetje slordig, zo zien ze er ook uit als ik ze zelf thuis maak ( uiteraard wel na een jaar oefenen haha). Er was naar mijn mening wel (te) veel personeel aanwezig, waardoor er wat veel aandacht op ons gericht was.

Gegeten op 2 augustus 2013

Todaydream

Het eten was redelijk van smaak, niet heel bijzonder of vernieuwend. Sommige gerechten erg zout, de handrolls waren maar voor iets meer dan de helft gevuld, dat was een beetje een teleurstelling. Ook jammer dat de cappuccino die we na de maaltijd bestelden geen schuimlaag bevatte, waardoor het meer een koffie verkeerd leek. Niet vies, maar niet wat we besteld hadden.

De service was goed, het eten werd snel na bestelling gebracht. Wel viel het ons op dat het personeel niet altijd even goed Nederlands sprak en soms moeilijk te verstaan was. Wel was men attent.

Het restaurant zelf ziet er prima uit, netjes en goed onderhouden.

Gegeten op 21 februari 2013

stefan83

Heerlijk gegeten, verse ingredienten. Qua smaak vind ik San Jou de beste Sushi tent waar ik heb gegeten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding: Sinds kort onbeperkt sushi!

Gegeten op 11 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Sanjou in Assendelft

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Sanjou. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.