a TripAdvisor company

1. 8,1 10 1 45

2. 7,0

3. 8,0

JvZproever

Waren vanwege onze trouwdag met het gezin naar dit restaurant gegaan. Kregen bij binnenkomst een kir royal waarmee de toon voor de avond werd gezet: zeer attent!
Hadden een tafel bij het schuifraam zodat we nog van alles van buiten konden meemaken. Niet dat dit echt nodig was, want binnen viel genoeg te beleven.
We hebben genoten van een driegangendiner. Heerlijk van het begin tot het eind. En dankzij de nieuwe Franse kok kon de eigenaresse haar rol als gastvrouw perfect invullen. Ook het eten kwam in een rustig tempo (maar niet te langzaam) op tafel. Het dessert hebben we op het balkon gegeten. Het was een trouwdag met een bijzonder goede invulling.

Gegeten op 13 augustus 2016

ronald338

Heerlijk gegeten, fijne ambiance en bediening was vriendelijk. De lam en 3 soorten vis waren ongelooflijk lekker. Je waant even in Frankrijk aan de oude gracht.

Gegeten op 10 augustus 2016

Marjan4444

Na het lezen van een aantal recenties was ik aangenaam verrast. Super service met franse bediening. Het lijkt daardoor alsof je op vakantie bent. Het eten is echt frans, heerlijk. We hebben een zeer geslaagde avond gehad. Ik kom as zaterdag weer terug! Tot dan.

Gegeten op 10 augustus 2016

danieldanzig

Wij hebben een heerlijke avond gehad in Bistronome des Arts. We vierden ons ‘zomerfeest’ met een aantal vrienden, gewoon een feest omdat het leven leuk is. We hebben eerst met een kleiner groepje heerlijk gegeten in de erker beneden aan de waterkant. Na het eten kwamen meer gasten. Toen hebben we ons verplaatst naar het voorste gedeelte (de winebar) aan de voorkant. Er waren goede wijnen en lekkere hapjes voor iedereen. We hebben genoten van de avond tot laat! Dank fijne mensen, dat gaan we vaker doen.

Gegeten op 9 juli 2016

NickyvanOosterhout88

Hoge verwachtingen van Des Arts, die ze wat ons betreft helaas niet waar kunnen maken. De bediening kwam wat verward en versuft op ons over. Weinig productkennis. Kon vragen over de wijn noch het eten beantwoorden. De menukaart is simpel en puur, wat geen enkel probleem is zolang de kwaliteit van de ingedrienten goed is. Dat was helaas niet het geval. Ietwat droge gamba's, weinig opmaak van de borden, veel vlakke smaken terwijl je betaalt voor uitgesproken gerechten. Helaas... Voor ons niet meer!

Gegeten op 17 mei 2016

Hearty

We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant. Een verademing om te zien hoe met aandacht de verschillende ingrediënten bereid zijn.

Vooraf kregen we een makreel tapenade van het huis. De sardien tartelette had een diepe smaak met een heerlijke krokante onderkant. Voor het hoofdgerecht had ik drie soorten vis met heerlijke groenten (ik heb ze geteld, wel 8 soorten, waaronder zoete aardappelpuree, aardpeer, rettig, een taartje van aubergine, courgette en tomaat) bereid op verschillende wijze. Het toetje een mousse de chocolate met rode vruchtensaus en fruit was de kers op de taart. Kortom we hebben genoten van de ambiance en de aardige bediening.

We hebben ons laten vertellen dat het gebouw een monumentaal pand is. De eigenaresse heeft het in ere laten herstellen. Voor het interieur hebben ze gebruik gemaakt van de oorspronkelijk meubels van het gebouw gecombineerd met nieuw design.

We willen hier zeker terug komen. De volgende keer met onze vrienden.

Gegeten op 10 juli 2016

stephanie139

Hoe het bij zo'n gouden locatie, nog zo verpest kan worden. Minimaal een uur moeten wachten op iedere gang. Als je op en neer naar Frankrijk rijdt, ben je sneller. Daarbij waren bijna alle gerechten van de kaart op. Het viel me nog mee dat er bestek was. Zelfs simpele aardappeltjes, die normaal standaard bij een gerecht horen, waren er niet meer. Want, zo was het argument, 'morgen gingen ze op vakantie'. Dit werd pas verteld nadat we vroegen of de aardappeltjes er nog aankwamen. Er werd overigens ook geen alternatief aangeboden. Bediening was überhaupt slecht. Eén (onervaren) iemand moest de hele zaak draaiende houden. Daarnaast werd, ondanks een rustige zaak, in het begin al moeilijk gedaan over een vrij tafeltje bij het raam beneden. En dat terwijl de eigenaresse er zelf zat te eten en te borrelen. Ik heb voor iedereen maar één tip: hard doorlopen bij deze onsympathieke tent!

Gegeten op 10 juli 2016

RikUtrecht

Eten is prima maar bediening matig en restaurant is veel te vol gepropt met tafels zodat je ongeveer bij je buren op schoot zit. Wij komen even niet terug .

Gegeten op 8 juli 2016

frankkaars

Heerlijk gegeten, echt Frans, prachtige plek, aanrader voor iedereen die van echt goed eten houdt! En een prachtig balkon aan de gracht, maar dat houden we liever geheim

marte1

Voor het eerst bij Des Arts gegeten, en wat was het lekker! Ik had al veel goeds gehoord over dit restaurant en het maakt de verwachtingen zeker waar. De gerechten klopten, de wijn paste perfect en de sfeer is heerlijk - dank voor een heerlijke avond!

Gegeten op 29 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Bistronome Des Arts in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Bistronome Des Arts. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.