a TripAdvisor company

Toon telefoonnummer Bel 050 851 12 91

edmack

Gegeten op 11 juni 2016

hendrik29

Met 4 personen 4 gangen gegeten. Qua eten was voor mij de huisgemaakte pathé en de klassieker gekonfijte eendenbout een uitblinker. De gastvrouw denkt goed met je mee, kan mooi vertellen over de gerechten en wijnen. Ondanks de drukte toch een vlotte bediening. Decor is een kwestie van smaak en ik vind het mooi! Conclusie: Wederom uitstekend gegeten, verrassende bijpassende wijnen, uitstekende gerechten. Subliem!

Gegeten op 29 april 2016

r.r.m.bos

Via online reservering

De beslotenheid van dit "huiskamer-restaurant" en de aangenaam professionele benadering die je daar ten deel valt nodigt uit om vooral terug te komen. Het eten was heerlijk. Dat gold ook voor de wijnen. De menukaart en de wijnkaart zijn door een beperkt aanbod zeer overzichtelijk maar bieden voldoende keuze om iets passends te vinden. De prijsstelling is heel redelijk.

Gegeten op 1 april 2016

frank96

Heerlijk gegeten bij Eetwaar. We komen hier vaker, en weten dat het niet goedkoop is. Maar de prijs/kwaliteitverhouding klopt. Men hanteert hier een kleine kaart die vaak verandert en voor ieder wat wils biedt (ook vegetarisch). Als gast kun je naar hartelust combineren. Desondanks bleek het niet makkelijk om te kiezen (alles leek zo lekker). Hoogtepunt was de croquet met krab en avocado (voorgerecht). De bijpassende wijnen waren uitmuntend en werden met gulle hand geschonken (geen Hollandse toestanden). De trolley met kazen als afsluiter is ook absoluut een aanrader. Kortom een heerlijk avondje uit.

Gegeten op 4 december 2015

kokmuts

Vooraf patrijs gegeten. En als hoofdgerecht ree. Beide heel erg lekker. Toen een kaasplankje gevolgd door de lekkerste creme brule ooit. Je proeft de passie van de kok in zijn gerechten. Vriendelijke bediening en dit alles in een gezellige huiskamer sfeer. Zeker voor herhaling vatbaat.

Gegeten op 31 oktober 2015

ronlander

Mooi rustig decor, stijlvol zonder poespas. Comfortabele stoelen. Eten was ok, maar niet veel meer dan dat: de tarbot was nogal laf ondanks ingrediënten als gember. Was warm misschien ook lekkerder geweest dan lauw. Het wild was wel goed. De wijnen waren passend, maar nogal gewoontjes. Het tempo lag erg hoog: de wijn voor de volgende gang werd al ingeschonken terwijl de vorige nog niet op was. Dat gaf een wat gejaagd gevoel. Misschien een ongelukkige avond getroffen (het was heel rustig) en het was ook niet slecht, maar in deze categorie moet uit eten gaan altijd een klein feestje te zijn en, helaas, dat was het niet echt...

Gegeten op 22 oktober 2015

kupie

Voor ons 10-jarig huwelijk kregen we een dinerbon voor Eetwaar en dat was achteraf een heel mooi cadeau! De ontvangst was allerhartelijkst. Als aperitief hadden we bubbels en vervolgens kregen we een lekkere amuse van Hollandse garnaaltjes met een heerlijke whiskysaus. Vervolgens hebben we het uitgebreide menu gekozen van tarbot, langoustine, patrijs en ree. Alles was op een fantastische manier bereid en werd vergezeld van mooie wijnen. Tot slot hebben we nog een kaasplank met een lekker drankje genuttigd (ben de naam kwijt) en we sloten af met goede koffie, waarbij ik een heerlijke grappa had. Het was een heerlijk avondje dikdakken... Complimenten en tot de volgende keer!

Gegeten op 21 oktober 2015

Hofmana

Erg lekker gegeten in dit huiskamer-restaurant. Lamsnek, heek en tonijn, allemaal heerlijk klaargemaakt. De lamsnek was af-gebbqt. Goede wijnen erbij, verrassend lekker al met al!
Had per ongeluk voor twee ipv vier gereserveerd en dat werd ondanks de beperkte ruimte heel netjes opgelost.

Gegeten op 3 oktober 2015

Danibrune

Het eten vonden wij heerlijk en alles was mooi opgediend, dat doet ook iets. Elke gang weer wat bijzonders. De bediening was vriendelijk en de sfeer past goed bij het restaurant.

Gegeten op 4 juli 2015

jacqueline78

Via online reservering

Eten bij Eetwaar is een klein feestje. Het eten is perfect bereid, het wijnarrangement past er perfect bij en de service is correct en vriendelijk.

Ik heb er heerlijke dingen gegeten die ik normaal gesproken niet lust: zoals gekonfijt orgaanvlees, rauwe tonijn en heerlijk mals kalfsvlees zijn normaal gesproken geen gerechten waarvoor je mij wakker mag maken. Nu echter wel, onder de voorwaarde dat Pim ze heeft bereid en Marieke er een heel lekker wijntje bij heeft gevonden.

Het was een fijne avond in dit huiskamerrestaurant. Echt een beleving.

Gegeten op 12 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Eetwaar in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Eetwaar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.