Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van De Dis eten & drinken in Scheveningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 350 00 45

De ultlieme smaakbeleving

Smaakbeleving is het uitgangspunt. Vakmanschap, de beste ingediënten en liefde ontbreken in geen enkel gerecht. Een mooie extra; de gerechten zien er ook nog eens uit als schilderijtjes op je bord, geen detail gaat verloren. De attente en kundige bediening doet er alles aan om jou en je gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen.

ElskevanderLaan

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

We hebben ons laten verrassen met een 4 gangen verrassingsmenu. Ieder hapje was heerlijk en zag er prachtig uit! Wijnen waren er ook erg lekker bij. Het restaurant is klein en knus, maar niet te vol.

Gegeten op 23 oktober 2014

Zondag 12 oktober 2014 met z'n vieren gegeten. Toppie! Wij waren verrast dat de interieur veranderd was, modern, schoon, gezellig en een leuk gastvrij team. Het eten was culinair je zag dat de kok met liefde alles aan het voorbereiden was. En als een kok met liefde kookt dan weet je dat het eten super is, en dat was het ook. Dis ga op deze manier verder wij waren super tevreden wij komen zeker terug. Ben ik bijna de bediening vergeten zij was goed in haar werk legde alles goed uit. Top en nog eens top. Groetjes van Mary, Henk, Ton en Irene

Gegeten op 12 oktober 2014

mrutten

Via online reservering

Zeer intieme locatie en toch geen hinder van andere gasten, jong team, we zijn in de watten gelegd en kregen uitstekende info bij zowel gerechten als de wijn. Top!!

Gegeten op 4 oktober 2014

hbilt

Via online reservering

Een ontdekking in Scheveningen!!

Voor een gezellige avond, met eten op niveau, wijnadviezen op niveau en een prettige en gezellige bediening: ga naar De Dis!!!

Gegeten op 14 september 2014

SandraAnna

'De laatste tafel! Gezellig, tot zo!', zei de chef van De Dis toen ik om 19.30 belde of er nog een tafel voor twee was. Ik wilde mijn naam nog zeggen, maar er was al opgehangen en toen we een half uur later arriveerden, stond er een lief tafeltje voor ons klaar en zwaaide hij ons welkom uit de keuken. Wat volgde was een ontspannen avond met twee fijne amuses, een voorgerecht van makreel en biet, vervolgens eendenborst met mooie saus en groene garnituur en een dessert dat de zoete zalvigheid van witte chocolade combineerde met het friszure van rabarber. Het was lekker, vers en puur, zag er prachtig opgemaakt uit, met mooie kleurpaletten. Alles met zorg. De begeleidende wijn paste goed en kwam uit verrassende landen. Met een enthousiaste, de liefde voor zijn vak uitjubelende chef, een rustige maar kundige serveerster en de lichte inrichting van dit kleine restaurant was er weinig waar we niet tevreden over waren. Als kritische noot kan ik alleen de structuur van enkele bereidingen noemen: kristal in het ijs, stukjes in de chocolademousse en een beginnend velletje over de wijnsaus. Met bovenstaande positieve aspecten en de zeer goede prijs-kwaliteitverhouding was dit echter een kleinigheid.

Gegeten op 6 september 2014

NRVD

Wat is het toch een genot om hier te mogen eten. De chef heeft er duidelijk plezier in en doet zijn uiterste best om het zijn gasten naar de zin te maken. En dat lukt hem elke keer weer! Sinds hij in dit restaurant zit ( nu alweer twee jaar ) komen wij gemiddeld eens per halfjaar genieten van zijn producten. Geef hem de vrije hand en laat je verassen met een van de menu´s. Het overkomt je en je kunt alleen maar genieten van het goede eten en de mooi opgemaakte borden ( complete schilderijtjes ). Een ware beleving. Neem bij het menu een wijnarrangement dat wordt samengesteld door de bijzondere, ietwat verlegen?, dame. Wat heeft zij een kennis van wijnen en van het combineren met de gerechten die worden opgediend. Wij aten het 7 - gangen menu Gastronomique, met een keur van gerechten van de kaart. Een van de gerechten was afgemaakt met een klein scheutje cognac. Als begeleidende wijn werd nu eens geen wijn geschonken maar een verwarmde armagnac die uitstekend combineerde bij het gerecht. Gedurfd en met vertoon van kennis van het product. Een bezoek aan dit restaurant is genieten op een hoog culinair niveau. Kortom een aanrader.

Gegeten op 6 september 2014

karenspaans

leuk restaurantjes en goede smaken zeker de tournedos smelt op je tong...nog nergens zo'n goed stukje vlees gegeten als in de Dis... leuke sfeer ook en heerlijke bediening.
Wij komen zeker terug !!

Gegeten op 22 augustus 2014

Lisettette

Via online reservering

Het was enorm rustig en echt heerlijk!
Enigszins een oud pand, waar ze zeker nog iets van kunnen maken!!
dat deed echter niet af aan het heerlijke 5 gangen diner dat we hadden!

Gegeten op 4 september 2014

jurrienkaper

Via online reservering

we hebben heerlijk gegeten! Vers, verrassend en smaakvol. De entourage is een beetje gedateerd. De voorzijde/gevel had ook van een snackbar kunnen zijn. De wijn was heerlijk. Service kan beter, we misten de "smile" een beetje......

Gegeten op 14 augustus 2014

PatriciaVanRijn

Echt een super leuke avond gehad met een groep vrienden bij De Dis. Het was onze tweede keer dat we hier kwamen, inmiddels al weer 3 maanden geleden. De sfeer is goed en de kok kookt met zoveel passie. Je ziet gewoon dat hij het geweldig vindt om elke keer wat bijzonders neer te zetten. Echt een aanrader!!!

Gegeten op 16 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over De Dis eten & drinken in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over De Dis eten & drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.