a TripAdvisor company

foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 1 foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 2 foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 3 foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 4 foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 5 foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 6 foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 7 foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 8 foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 9 foto's van De Dis eten & drinken in Den Haag - 10
Terug naar de zoekresultaten

1. 9,1 10 1 173

2. 9,1

3. 8,0

De ultieme smaakbeleving

Smaakbeleving is het uitgangspunt. Vakmanschap, de beste ingediënten en liefde ontbreken in geen enkel gerecht. Een mooie extra; de gerechten zien er ook nog eens uit als schilderijtjes op je bord, geen detail gaat verloren. De attente en kundige bediening doet er alles aan om jou en je gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen.

bobskii

Heerlijk avondje gehad in restaurant de Dis. Meer dan genoeg en goed eten. Mooi te zien met hoeveel passie het personeel je een topavond bezorgd.

Gegeten op 29 januari 2016

willem_boogers

Via online reservering

Deze ervaring zal mij (ons) nog lang bijblijven. Een intiem restaurantje met werkelijk voortreffelijk bereide, gepresenteerde en smakende gerechten! De combinatie eendenborst met de aanbevolen wijn was echt zeldzaam lekker. De persoonlijke bediening maakte het helemaal af!

Gegeten op 5 februari 2016

louis41

Zoals altijd weer perfect gegeten bij de Dis. Mooie gerechten en interessante en onverwachte wijncombinaties. Nog nooit eerder wijn uit Bosnië mogen proeven, maar deze was zeer aangenaam. Ook de twee verschillende jaargangen dessertwijn water belichtten mooi de combinatie met het dessert van chocolade en advocaat. Het voorgerecht van oosterse steak met sojasaus past wonderwel in het menu, dat balanceert tussen klassiek en modern.
Ondanks de torenhoge kwaliteit van het eten toch een ontspannen en toegankelijke sfeer. Tot snel!

Gegeten op 29 januari 2016

itzak

Gisteravond gegeten bij "De Dis", het was er niet druk en we kregen alle aandacht. Wij hebben het 5 gangen menu genomen en het geheel was uitstekend en werd vergezeld door zorgvuldig gekozen wijnen en bij de Bouillabaise zelfs een glas Armagnac een goede combinatie. De bediening was zeer goed en vriendelijk. Ik kom hier vast weer.

renzevanderkroft

Afgelopen woensdag heb ik bij de Dis gegeten. Gekozen voor het vaste 5 gangen menu wat door de chefkok dagelijks samen wordt gesteld. Begonnen met een amuse van komkommer en makreel, appel en rode biet en een macaron met geitenkaas. Alle 3 heerlijke smaakbommetjes die de zin naar alles wat nog komen gaat versterken. Vervolgens een beef tataki met een schuim van soja, creme van mierikswortel en kleine (licht zoete) krokantjes, alle smaken kwamen mooi samen!
De volgende gerechten waren achtereenvolgend wijting met seizoensgroenten, bouillabaisse met kabeljauw, hertenrug en een chocolade / advocaat dessert, alles perfect bereidt met prachtige smaakcombinaties. Ik had eerder nog niet van Restaurant de Dis gehoord, maar dit restaurant behoort nu zeker tot een van mijn favorieten, tot snel!!

Gegeten op 6 januari 2016

Zantenm

Wát een fantastische avond hebben wij hier vorige week zaterdag gehad! Bas, Mike en Bob hebben ons heerlijk eten en mooie wijnen gepresenteerd. Vanaf de amuses tot aan het dessert hebben we bij wijze van spreken verschillende smaakorgasmes mogen beleven! Erg genoten hebben we vooral van de bouillabaisse met scampi en wijting! (De dag erna nogmaals omdat we een heerlijk beetje daarvan hadden meegekregen naar huis) Nagetafeld tot in de kleine uurtjes en zeer voldaan, rondom gelukkig huiswaarts gekeerd! Berg jullie heren, we komen zeker terug!!! Groetjes Marinda en Simon.

gj8

Via online reservering

Diner betrof een "vast" 5 gangen diner met wijn arregement . Als aperitief zelf een fles Riesling van de kaart gekozen , deze was gelijk de beste witte wijn van de avond , de rode wijn een Servische , was bijzonder .
Prijs / kwaliteit aan de hoge kant , kaas plateau onder de maat en veel te duur , wel leuk glaasje Port èn Monbazillac erbij.
Decor erg eenvoudig voor het prijsniveau , jonge chef met leuke ideeën , kan nog veel stappen maken.

Gegeten op 22 januari 2016

mgroep

Gisteravond gegeten bij De Dis. Genieten van heerlijk eten en goede wijn. Fantastische amuse met kokkels, oester en een oreo van meringues met honing en geitenkaas. Absoluut lekkerste gerecht was de grietfilet met langzaam gegaarde inktvis. Hert en ossenhaas waren ook zeer goed. Ook de terrine van eendenlever was goed maar daar moet je wel van houden. Is wat sterk van smaak. Dessert was top. Vriendelijke bediening, goede wijnen en leuke sfeer.

Gegeten op 15 januari 2016

germainevanderlist

Aan de buitenkant zie je het niet maar van binnen word er zeer creatief gekookt. We namen 6 gerechtjes en deze waren absoluut lekker en goed, het is zeker niet goedkoop vooral met bijpassende wijnen, maar zeker een leuk avondje uit.

Gegeten op 24 december 2015

Chradem

Heerlijk gegeten bij de dis. Smaakvolle en eigen gerechten, goede begeleidende wijnen en een erg vriendelijke gastvrouw.

Gegeten op 1 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over De Dis eten & drinken in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over De Dis eten & drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.