Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Paviljoen 't Middelpunt

1. ? 10 1 0

2. ?

3. ?

jarigjetje

Vanwege de voorkeur voor een bepaalde datum verliep onze vragen en wens lijst -na een eerste bezoek - verder per email.
Iedere maal een snelle en nette reactie.
Over de dag zelf niets anders dan lof: De zon scheen en vanaf de boot heb je een geweldig uitzicht. Maar de organisatie was ook prima gepland. Voor 30 gasten koffie met huisgemaakt appelgebak (jammie), een boottochtje en later voor 60 personen een barbeque. Meer dan genoeg te eten en diverse keuzes wat betreft vlees/vis/salades/stokbrood en patat. Ook attent personeel wat betreft het vullen van de glazen. En na afloop de rekening; die viel mij enorm mee.

Leo_en_Inge

• Slecht

• Slecht

Vandaag 24 mei om 12:30 uur hier gaan lunchen. Heerlijk weer, tegen de 30 graden. Bestelling was opgenomen en de drankjes gebracht. Na een half uur (inmiddels toch wel trek en een beetje in tijdnood komende) kwam de kelner met de vraag of er nog iets besteld wilde worden. We zeiden "Nee, we wachten op de bestelling". Hij zei dat ze bezig waren met het bereiden van een grote bruiloft en de bestelling langer kon duren. En dat ze vanwege de examens minder personeel beschikbaar hadden. Dit probleem hoort niet bij de klant gedeponeerd te worden! De bestellingen moesten tussendoor klaargemaakt worden, vertelde hij. De drankjes waren natuurlijk al op en ik zei dat hij dat beter van tevoren had kunnen vertellen. Toen zei hij dat het niet meer zo lang zou duren, "de bestelling is bijna klaar".
Toen deze werd gebracht, vonden we de broodjes al hard en het vlees erg donker. De kelner erbij geroepen en die zei ook dat het wel erg donker vlees was. Mijn vrouw zei "het smaakt zelfs verbrand". de kelner zei: "Oh, smaakt het er zelfs naar". Hij zag de zwarte stukken vlees, en we denken ui, er naast zag liggen. Mijn vrouw vertelde hem dat hij dit aan de keuken moest doorgeven, want het is geen kwaliteit. We besloten dat we vanwege tijdgebrek het toch maar op gingen eten (deels) (we zeiden dit ook tegen de kelner).
Dit was ons eerste bezoek. We hadden toch zeker een woord van excuus verwacht.
Bij het afrekenen (binnen aan de bar) vroeg de kelner nog of alles naar wens was. Ik zei dat hij dat al wist.
Na alles afgerekend te hebben en geen excuus zijn we vertrokken. Jammer dat verkeerd management en timing zoveel teleurstelling veroorzaakt. De accommodatie is super maar het eten is zeer slecht (onze ervaring).

evilyn

• Uitstekend

• Uitstekend

Gezellig aan het water, knus vriendelijk familierestaurant, eenvoudige maar uitstekende gerechten.

Jan-Titia

• Goed

• Goed

Afgelopen weekend hebben wij in het Paviljoen zo'n 40-45 familieleden en vrienden uitgenodigd voor een hapje en een drankje. In samenspraak waren we tot een gevarieerd buffet van tapas, sushi en heerlijke kaasplateau's gekomen. Eigenlijk was alles mogelijk! Door het schitterende weer, de prachtige ligging en de betrokken bediening is het voor ons, en onze gasten een fantastisch verjaardagsfeest geworden!

Schrijf zelf een recensie over Paviljoen 't Middelpunt in Schipluiden

Schrijf hieronder je recensie over Paviljoen 't Middelpunt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.