a TripAdvisor company

1. Hollands
  2. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 380 50 23

Genieten aan het water

Pal aan het water vind je deze gezellige zaak. Schuif aan en geniet van een heerlijk diner boordevol verse en smaakvolle ingrediënten. De bediening is ontzettend vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Echte gastvrijheid die je niet vaak meer tegenkomt!

marianne-louise

Via online reservering

Wij waren hier op woensdagavond met de AH restaurant actie. We zaten vanwege het weer binnen en dan is 't Middelpunt een gezellig, klein restaurant. De kok (=de eigenaar) staat in de open keuken en runde deze avond samen met gastvrouw Marloes het spul.
Wij konden ons 3-gangen menu kiezen uit de gewone kaart. Deze is niet heel uitgebreid, maar het eten was prima. Royale porties, en een vlotte bediening. Prijs-kwaliteit verhouding was dik in orde. Marloes is een gastvrouw die oog voor haar gasten heeft. Als ze van een andere tafel komt kijkt ze automatisch rond of andere gasten iets nodig zouden kunnen hebben. Wij hadden een heel plezierige avond.

Gegeten op 29 juli 2015

adba167

Via online reservering

Je kan zelf je 3 gangen menu samenstellen. Heerlijk gegeten.
Tip voor het restaurant...scherpe kartelmessen voor de overheerlijke biefstuk..in en om het restaurant wat netter!!

Gegeten op 29 juli 2015

saskiacamijn

afgelopen dinsdag heerlijk gegeten
3 gangen menu , en we mochten van de hele kaart kiezen
En dan ook nog tweede menu gratis
Super lekker
We komen zeker nog eens terug

Gegeten op 28 juli 2015

ronpoel

Via online reservering

Op een regenachtige zondagavond iets te vroeg tov gereserveerde tijd, geen probleem! er werd ons iets te drinken aangeboden van de zaak. Vervolgens werd snel de tafel in orde gemaakt en hebben we heerlijk gegeten. De bediening was zeer attent en vlot. Eten was boven verwachting. Prijs / kwaliteit verhouding uitstekend!

Gegeten op 26 juli 2015

marjanne8

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij Paviljoen 't Middelpunt. We hadden een keuze 3 gangenmenu en er was voor keuze genoeg op de kaart. Het eten zag er vriendelijk uit op het bord en het was goed warm. De bediening was ook prima en zijn erg vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding..prima.
Na het toetje zaten we ook echt vol. We gaan er zeker nog een keer terug.

Gegeten op 17 juli 2015

TerencesN

De ligging van dit Paviljoen is gewelding. Het ligt aan allerlei fietsroutes die door het mooie Midden Delfland lopen. Zo ook op de onze. We hadden een lunchpauze op de terrasboot. We zaten heerlijk in het zonnetje en we werden goed afgeschermd van de wind, die koudjes was. De keuze was niet heel breed. Dus maar voor de kabeljouwfilet met frites gegaan. Dat was een goede keuze want hij smaakte goed. Ook bij de rest beviel het eten. En ook over de bediening viel niks te klagen.

Gegeten op 12 april 2015

jarigjetje

Vanwege de voorkeur voor een bepaalde datum verliep onze vragen en wens lijst -na een eerste bezoek - verder per email.
Iedere maal een snelle en nette reactie.
Over de dag zelf niets anders dan lof: De zon scheen en vanaf de boot heb je een geweldig uitzicht. Maar de organisatie was ook prima gepland. Voor 30 gasten koffie met huisgemaakt appelgebak (jammie), een boottochtje en later voor 60 personen een barbeque. Meer dan genoeg te eten en diverse keuzes wat betreft vlees/vis/salades/stokbrood en patat. Ook attent personeel wat betreft het vullen van de glazen. En na afloop de rekening; die viel mij enorm mee.

Leo_en_Inge

• Slecht

• Slecht

Vandaag 24 mei om 12:30 uur hier gaan lunchen. Heerlijk weer, tegen de 30 graden. Bestelling was opgenomen en de drankjes gebracht. Na een half uur (inmiddels toch wel trek en een beetje in tijdnood komende) kwam de kelner met de vraag of er nog iets besteld wilde worden. We zeiden "Nee, we wachten op de bestelling". Hij zei dat ze bezig waren met het bereiden van een grote bruiloft en de bestelling langer kon duren. En dat ze vanwege de examens minder personeel beschikbaar hadden. Dit probleem hoort niet bij de klant gedeponeerd te worden! De bestellingen moesten tussendoor klaargemaakt worden, vertelde hij. De drankjes waren natuurlijk al op en ik zei dat hij dat beter van tevoren had kunnen vertellen. Toen zei hij dat het niet meer zo lang zou duren, "de bestelling is bijna klaar".
Toen deze werd gebracht, vonden we de broodjes al hard en het vlees erg donker. De kelner erbij geroepen en die zei ook dat het wel erg donker vlees was. Mijn vrouw zei "het smaakt zelfs verbrand". de kelner zei: "Oh, smaakt het er zelfs naar". Hij zag de zwarte stukken vlees, en we denken ui, er naast zag liggen. Mijn vrouw vertelde hem dat hij dit aan de keuken moest doorgeven, want het is geen kwaliteit. We besloten dat we vanwege tijdgebrek het toch maar op gingen eten (deels) (we zeiden dit ook tegen de kelner).
Dit was ons eerste bezoek. We hadden toch zeker een woord van excuus verwacht.
Bij het afrekenen (binnen aan de bar) vroeg de kelner nog of alles naar wens was. Ik zei dat hij dat al wist.
Na alles afgerekend te hebben en geen excuus zijn we vertrokken. Jammer dat verkeerd management en timing zoveel teleurstelling veroorzaakt. De accommodatie is super maar het eten is zeer slecht (onze ervaring).

evilyn

• Uitstekend

• Uitstekend

Gezellig aan het water, knus vriendelijk familierestaurant, eenvoudige maar uitstekende gerechten.

Jan-Titia

• Goed

• Goed

Afgelopen weekend hebben wij in het Paviljoen zo'n 40-45 familieleden en vrienden uitgenodigd voor een hapje en een drankje. In samenspraak waren we tot een gevarieerd buffet van tapas, sushi en heerlijke kaasplateau's gekomen. Eigenlijk was alles mogelijk! Door het schitterende weer, de prachtige ligging en de betrokken bediening is het voor ons, en onze gasten een fantastisch verjaardagsfeest geworden!

Schrijf zelf een recensie over Paviljoen 't Middelpunt in Schipluiden

Schrijf hieronder je recensie over Paviljoen 't Middelpunt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.