't Sluisje

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

Priyadidi

In het kader van een Ladies Night ben ik hier komen eten met drie vrouwelijke collega's. 1 van mijn collega's is namelijk bevriend met de eigenaresse en zij kwam met dit geweldig voorstel.
De avond behelsde een 3 gangen diner plus entertainment in de vorm van een travestieten show.
Mijn voorgerecht bestond uit een pakketje bladerdeeg met geitenkaas en lavendelhoning wat overheerlijk was. Het knapperige van het bladerdeeg, het zoute vd geitenkaas en het zoete van de honing waren een hemelse combinatie.
Als voorgerecht koos ik voor de visfilet met dragonsaus, dit werd geserveerd met frieten en een frisse salade. Het bord was mooi opgemaakt met een toefje zachte aardappelcreme, een stukje zoete aardappel (als ik het correct heb), en een mooi bosje bijeengebonden sperziebonen zorgden voor een knapperige bite. Het hoofdgerecht was lekker en royaal, heb van elke hap heerlijk kunnen genieten.

Als nagerecht koos ik de trio van mousse met bosvruchten. Dit werd geserveerd in een borrelglaasje waar een paar lagen chocolade mousse in zaten, onderin de mousse zat een zoetzure compote van bosvruchten. Van het toetje had ik zonder moeite twee naar binnen kunnen werken, ontzettend lekker!

Ik had mij het eten erg simpel voorgesteld omdat ik ervan uit ging dat dit een bijzaak zou zijn omdat de travestietenshow natuurlijk de volle aandacht kreeg. Niets was minder waar, het eten was top! En de show trouwens hilarisch, ik vind het een ontzettend leuk concept en kom hier zeker weten terug!

Gegeten op 31 oktober 2014

meerkoetjes

De dames hebben ons goed vermaakt! We hebben gelachen en daar kom je hier ook voor! Leuke gemoedelijke setting en zeer
vriendelijke bediening. Wij waren hier met een groep collega's, werkend in wisseldiensten dus niet iedereen in hetzelfde ritme, maar jullie hebben ons de klok even doen vergeten! Prima 3 gangen diner, blij met de makreelpate, en altijd een oplettend charmant oog of we nog gevulde glazen hadden. Dankjullliewel!

Gegeten op 1 november 2012

cato

• Goed

Met collega's in januari 2011 nieuwjaarsdiner gehad. Geweldig!
Er is genoeg keus voor het 3-gangendiner, vlees, vis en vegetarisch.Vooral de carpaccio vooraf is heerlijk. Verder prima wijn en rose. Uiteraard ga je hier heen voor de show. Die is hilarisch.
De dames in de bediening zijn vriendelijk en niets is te veel gevraagd. Wil je een avondje lachen en lekker dansen op het eind dan is dit een echte aanrader.

sjors

• Uitstekend

jammer dat de onderstaande resencies zo lang geleden zijn, want steengrill dat kennen ze hier niet meer. in een totaal verbouwd restaurant genoten van de hilarische show, de "dames" zorgen altijd voor een leuke avond en gelukkig hoef je niet meer de gehele avond in de walmen van de steengrill te zitten maar kan je genieten van een geweldig 3 gangen menu met heerlijke creaties van deze jonge chef. tot gauw 't sluisje.

Proever43805

• Uitstekend

Het is al jaren mijn favoriete restaurant. Het is hier altijd gezellig. Lieve mensen, lekker eten. Voor eten en vermaak is dit de plek. Zeker een plek om regelmatig te bezoeken.

Proever43151

• Uitstekend

Ik ben diverse keren naar \'t Sluisje geweest met vrienden en/of familie en iedere keer was het een geweldige belevenis.
De combinatie van heerlijk eten en de fantastische show van de dames is erg goed.
Het is er erg gezellig en de bediening is top.
Meiden ga zo door en ik kom absoluut weer terug!.

Proever37983

• Matig

• Matig

Laatst met vrienden het begin van ons vrijgezellenavondje hier gevierd. Tja... Het is inderdaad ’Goed vlees, lekkere salades en meer dan voldoende frieten’ betreffende het hoofdgerecht. Maar het voor- en nagerecht van het prijzige menu, had toch wel iets beter gekund. Voorgerecht, de keuze uit twee soorten soep. Mijn uiensoep, uit een fabriekskom, smaakte op zich nog wel redelijk. Nagerecht, de keuze uit koffie? of ijs. Ik zou dit ijs niet (zo) durven te serveren. De bediening was nou ook niet bepaald vriendelijk. Nadat de serveerster al na 10 minuten een glas cola over m’n broek had laten vallen, was de rest van de avond vrijwel geen glimlach meer op haar gezicht te ontdekken (mijn directe reactie was misschien ook niet direct al te vriendelijk). Verder had ik meer diversiteit verwacht in het optreden van een slechts in verschillende kleding playbackende travestiet. Mij zie je er niet meer.

Proever24708

• Goed

Hier ga je niet naartoe voor een culinair diner voor twee, maar voor een gezellig avondje uit met een groep. Na tien jaar ben ik er weer \'s geweest en het was erg gezellig.
We hebben redelijk gegeten en de bediening was aardig en vlot. De droge witte wijn was alleen iets te zoet.
De optredens van Corry Camping maakte echt de avond: wat hebben we gelachen en genoten, echt fantastisch!

jacobus

• Goed

Met onze \"kring\" vorige week wezen eten in \'t Sluisje. Vanwege het aantal deelnemers gingen we steengrillen. Vlees etc. van alles ruim voldoende. Goede vriendelijke bediening en een fantastisch optredende Corry Camping. De afscheid nemende Theo kreeg bijna tranen in zijn ogen van geluk toen hij het \"podium\" op moest. Corry voelde het een en nader bijzonder goed aan. Een leuk adres voor een gezellig avondje uit !

Schrijf zelf een recensie over 't Sluisje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Sluisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.