Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Delphi's in Delft - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 29 82

Van_den_Berg

• Goed

Wij hebben hier met het gezin gegeten afgelopen zaterdag en prima naar ons zin gehad. Hoofd- voor- en nagerecht waren allemaal heerlijk. Het hoofd en nagerecht waren beide de specialiteit van de kok. We hebben niet lang op het eten hoeven wachten, maar we waren dan ook vroeg vanwege de kinderen. Het kindermenu met souflaki vond onze zoon ook lekker. Al met al dus heerlijk gegeten, en het nagerecht (specialiteit van de kok) is echt een aanrader.

Archinaut

• Matig

• Matig

Op zondag avond gezellig met zijn allen naar Delphi's geweest. Zeer gastvrij ontvangst, goede kelner die weet waar hij het over heeft. Voorgerecht was een leuke samenstelling van kleine Griekse hapjes, alleen wel een beetje veel voor een voorgerecht. Hoofdgerecht, de specialiteit van de kok leek een beetje bij elkaar geraapt.... De echt Griekse smaak kwam er niet helemaal tot zijn recht. Ook was het bord kapot aan de rand, gooi het dan weg! Mijn buurman zijn gerecht waren ze vergeten, gelukkig werd dit redelijk vlot weer recht getrokken. Koffie na was prima, mooie bruine crémelaag. Je hebt betere grieken in Delft. . .

Cocorosie

• Slecht

Ik had gegrilde tonijn besteld. Veel te lang op de gril gelegen, het was taai en bijna niet te kauwen, daarbij zeer droog. De menukaart bevat erg veel vleesgerechten en veel gefrituurd of in beslag gebakken, niet erg verrassend. De prijzen zijn erg hoog voor wat voor kwaliteit men op zijn bord krijgt. Wafels met ijs en bessen. Wafels en ijs zo uit een pakje met wat besjes. De cappuccino, het melkschuim was ook om je voor te schamen als horeca bedrijf. De bediening was wel zeer vriendelijk.

Peter-jan-willem

• Goed

Wij hebben op een doordeweekse avond met een gezelschap van vijf personen bij deze Griek gegeten. Allen bestelden wij een voor- en hoofdgerecht. Deze smaakten prima en op de service was niets aan te merken. Het eten werd netjes en op tijd opgeruimd om ruimte te maken voor de volgende gang.

Donnyy

• Uitstekend

Een heerlijke avond gehad met goed eten en een gezellige bediening. Het restaurant ziet er mooi en verzorg uit. Plus punt is de saladebar!

LekkerEten788

• Slecht

Aangebrande moussaka, droge kipfilet, een zeer beperkt salade"buffet" en ongare friet zorgden voor een onprettige ervaring bij deze modern ingerichte Griek. Nadat we hadden aangegeven dat het eten niet gesmaakt had, werd spontaan een hoofdgerecht van de rekening gehaald en werd een drankje aangeboden. Dat siert hen, maar het maakt uiteindelijk de beleving van de avond niet beter. Jammer, volgende keer weer naar een andere Griek.

PTvdB

• Goed

Personeel doet z'n best je welkom te laten voelen, eten smaakt goed, maar hoewel ik met vier heel bescheiden eters de tafel deelde, gingen alle schalen en borden helemaal leeg terug; de porties zijn klein, en de prijs is daar niet aan aangepast.

Proever136818

• Goed

Goed restaurant eten is goed bediening is leuk, uiteraard gaat er wel eens wat fout, maar als je dit even aangeeft dan word het in no time recht gezet. Sfeervol en het word erg goed bij gehouden. Zeker een aanrader.

WendyJong

• Goed

Ik eet al jaren, vanaf klein meisje, bij Delphi.
Ik ben een Griek-fan en ik kan zeggen dat ik bij alle Griekse restaurants van Delft en omgeving heb gegeten.
De gerechten zijn ruim en de prijzen ok.
Delphi is een van de weinige restaurants dat coca-cola in kleine flesjes serveert, als ik een hekel heb is de slappe post-mix dat je bij andere restaurants krijgt voor hetzelfde prijs ook nog.

JonBedet

• Uitstekend

Mooi restaurant prachtig ingedeeld. Ik kreeg meteen de indruk dat ik in een Grieks restaurant was, de muziek draagt er ook veel aan bij.

Het eten bestond bij ons uit een aantal grill schotels met tsatsiki. Heerlijk gegeten lekker gekruid vlees en de tsatsiki smaakte voortreffelijk. Dan heb je ook nog de salade waar je zo veel mogelijk van mag pakken als je op kunt. Alleen de rodekool en zurekool salade vond ik niet echt toepasselijk bij het eten, maar deze waren desalniettemin goed te eten. De Griekse salade daarin tegen was GE-WEL-DIG! Daar heb ik echt van genoten, het was niet zo vers zoals je het in Griekenland krijgt maar kwam wel heel erg in de buurt kwa smaak. Echt een aanrader, lekker veel tomaat ook. En geweldige olie erdoor.

De bediening deed mij een beetje denken aan die van oosterse landen; ze kwamen om het kwartier kijken of ze konden helpen. Ik vond het niet storend maar dat zal per persoon verschillen.

Als ik terug kijk naar die dag in Delft vond ik het eten bij Delphi een prachtige afsluiting. Delphi voegt een beetje van Griekenland toe aan het prachtige Delft.

Schrijf zelf een recensie over Delphi's in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Delphi's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.