Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Delphi's in Delft - 1

Toon telefoonnummer Bel 015 213 29 82

Elsvdp

• Redelijk

• Redelijk

Prettige bediening, gezellig interieur. Het eten was wisselend. De ossehaaspuntjes lekker alsook de gegrilde kipfilet. De moussaka kan veeel beter, lijkt wel van de groothandel ofzo.
Er zijn inderdaad betere Grieken in Delft.

cassaaa

• Goed

We hadden de delphi schoten besteld voor 4 personen, deze was goed gevuld. Ook kon er nog wat gewisseld worden met vleessoort, de smaken waren lekker, vooral de gyros en het lamsvlees. Erbij werden frietjes geserveerd, bolletjes rijst en uiteraard tzatziki. Het nagerecht is bijna voor 2 personen, super veel op zn grieks..
De bediening was gezellig en betrokken en vrijwel alles was mogelijk, gezellig en lekker gegeten uiteindelijk!

hteunessen

• Uitstekend

Heerlijk avond gehad met goed eten en drinken, ook netjes uitgeserveerd. Goede informatie van de bediening over de inhoud. Restaurant ziet er sfeervol uit, we zaten schuin achter de kapstok, heerlijk plekje, rustig en toch totaal niet uit het zicht.Zeker een aanrader voor een volgende keer!!

Van_den_Berg

• Goed

Wij hebben hier met het gezin gegeten afgelopen zaterdag en prima naar ons zin gehad. Hoofd- voor- en nagerecht waren allemaal heerlijk. Het hoofd en nagerecht waren beide de specialiteit van de kok. We hebben niet lang op het eten hoeven wachten, maar we waren dan ook vroeg vanwege de kinderen. Het kindermenu met souflaki vond onze zoon ook lekker. Al met al dus heerlijk gegeten, en het nagerecht (specialiteit van de kok) is echt een aanrader.

Archinaut

• Matig

• Matig

Op zondag avond gezellig met zijn allen naar Delphi's geweest. Zeer gastvrij ontvangst, goede kelner die weet waar hij het over heeft. Voorgerecht was een leuke samenstelling van kleine Griekse hapjes, alleen wel een beetje veel voor een voorgerecht. Hoofdgerecht, de specialiteit van de kok leek een beetje bij elkaar geraapt.... De echt Griekse smaak kwam er niet helemaal tot zijn recht. Ook was het bord kapot aan de rand, gooi het dan weg! Mijn buurman zijn gerecht waren ze vergeten, gelukkig werd dit redelijk vlot weer recht getrokken. Koffie na was prima, mooie bruine crémelaag. Je hebt betere grieken in Delft. . .

Cocorosie

• Slecht

Ik had gegrilde tonijn besteld. Veel te lang op de gril gelegen, het was taai en bijna niet te kauwen, daarbij zeer droog. De menukaart bevat erg veel vleesgerechten en veel gefrituurd of in beslag gebakken, niet erg verrassend. De prijzen zijn erg hoog voor wat voor kwaliteit men op zijn bord krijgt. Wafels met ijs en bessen. Wafels en ijs zo uit een pakje met wat besjes. De cappuccino, het melkschuim was ook om je voor te schamen als horeca bedrijf. De bediening was wel zeer vriendelijk.

Peter-jan-willem

• Goed

Wij hebben op een doordeweekse avond met een gezelschap van vijf personen bij deze Griek gegeten. Allen bestelden wij een voor- en hoofdgerecht. Deze smaakten prima en op de service was niets aan te merken. Het eten werd netjes en op tijd opgeruimd om ruimte te maken voor de volgende gang.

Donnyy

• Uitstekend

Een heerlijke avond gehad met goed eten en een gezellige bediening. Het restaurant ziet er mooi en verzorg uit. Plus punt is de saladebar!

LekkerEten788

• Slecht

Aangebrande moussaka, droge kipfilet, een zeer beperkt salade"buffet" en ongare friet zorgden voor een onprettige ervaring bij deze modern ingerichte Griek. Nadat we hadden aangegeven dat het eten niet gesmaakt had, werd spontaan een hoofdgerecht van de rekening gehaald en werd een drankje aangeboden. Dat siert hen, maar het maakt uiteindelijk de beleving van de avond niet beter. Jammer, volgende keer weer naar een andere Griek.

PTvdB

• Goed

Personeel doet z'n best je welkom te laten voelen, eten smaakt goed, maar hoewel ik met vier heel bescheiden eters de tafel deelde, gingen alle schalen en borden helemaal leeg terug; de porties zijn klein, en de prijs is daar niet aan aangepast.

Schrijf zelf een recensie over Delphi's in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Delphi's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.