Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Delphi's in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 29 82

Mediterraan genieten

In dit sfeervolle restaurant geniet je van de heerlijke, kruidige, Griekse keuken. Een mediterraan feestje, de zon gaat spontaan schijnen van al dat lekkers. De bediening ontvangt je met open armen. Wat een gastvrijheid, dit maak je niet vaak mee.

happiedepappie

Eten een zeven.. alleen omdat mijn vriend lekker gegeten had. Ik zou zeggen een vijf. We deelde en schotel (Voor twee personen). Ik heb Veel vaker Grieks gegeten en Veel vaker lekkerder. De bediening was niet goed. Heb 1 drankje op omdat we haar te weinig zagen. Het was ook rustig (drie tafels) maar toch weinig aandacht. Ze zat spelletjes te doen achterin de zaak. en eten was erg snel voor me neus. We stonden zo weer buiten. Ik ga hier niet meer heen.

Gegeten op 17 juni 2014

jan241

Beschrijf je bezoek aan het restaurant. Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? We willen alles over het restaurant weten, vertel het ons!
op 2aug met 6 personen bij Delphi wezen eten ronduit slecht dit heeft niets met een Grieks restaurant te maken ten eerst bediening door jonge meisjes
slecht . opmerking over het voor gerecht dat veel te zout was werd afgedaan met er zit Griekse sambal in. de mixedgrill was niet te eten veel te droog bediening hier op aangesproken ja mijnheer kip is meestal droog slaat helemaal nergens op gewoon te lang onder de grill gelegen er heerst hier totaal geen Griekse sfeer veel te lang op voorgerecht moeten wachten de salade bar was zeer slecht en werd ook niet bij gevuld
in een woord schandalig kom hier nooit meer trouwens het toilet is ook niet erg schoon

Gegeten op 2 augustus 2014

fjdries

Hallo,
We zijn vandaag met 4 personen wezen eten voorgerechten waren goed.
Als hoofdgerecht 4 x een mix grill en dat wat echt heel erg slecht kip en de spies waren zo droog als ...... giros was echt heel erg vet, en ook waren ze ons vergeten te vertellen dat er een salade buffet was en ook dat ze vergeten waren om ons een ouzo aan te bieden.
Dus als je ergens goed en lekker GRIEKS wilt eten moet je daar niet zijn.

Gegeten op 3 augustus 2014

kees4

Hier met een Iens deal gegeten, mosselen en gehaktballen vooraf, waren in orde, kip in wat leek op boeuf bourgion saus was oneetbaar, vegetarische mix matig. Dessert van Baklava en Griekse yoghurt standaard. Wij misten de Ouzo, olijven, feta, salade, ook de keuze was minimaal, zo was de linzensoep al op. (Wij konden kiezen uit 4 voor, hoofd en nagerechten). Bediening was aardig, en entourage zat wel goed, was heerlijk weer, dus lekker buiten gegeten, binnen was het overigens niet te doen van de hitte. Wij zijn vaker in Delphi geweest, wij hebben eerlijk gezegd daar nog nooit zo slecht gegeten als nu, jammer.

Gegeten op 23 juli 2014

zijderups1

Beiden een grill besteld, die perfect waren en erg ruim. Er bij frites en rijst en zélf halen van salade. Dat zelf halen vind ik minder geslaagd omdat kaas aan die tang blijft hangen. Vooraf mosselen en ook die waren goed. De bediening is zeer vriendelijk. Het was zaterdag en ruim bezet. Delft en parkeren is problematisch, tenzij je te voet komt. Er schijnt niet ver een parkeergarage te zijn. Ik kan het zeker aanbevelen.

Gegeten op 28 juni 2014

mlijn

Niks mis met het eten. De Mezedes-tafel was lekker en voldoende. De enige kritiek is dat niet alles zelfgemaakt was en alleen was opgeleukt met wat olijfolie en een olijf. Stokbrood was van een afbakvariant, dat kan gewoon (veel) beter. Het is het enige restaurant waar mijn kinderen hun bord leeg eten!

Bediening was vriendelijk, maar soms wel wat onoplettend. Entourage is leuk, er is voldoende ruimte, tafels staan prettig ver uit elkaar. Het eten is vergelijkbaar met de andere Grieken in Delft, alleen zit je hier veel prettiger.

trottert

• Slecht

• Slecht

Vanavond met 4 personen gegeten. Van de kaart risotto met vis besteld. Zonder blikken of blozen werd het gerecht niet met risotto maar met droogkokende rijst geserveerd. Dat opgemerkt. de keuken/leiding/eigenaar volstond met de simpele opmerking "excuus". De vis (enkele inktvisringen, enkele mosselen en een paar garnalen met kleine stukjes tilapia) was droog. Enige compensatie in welke vorm dan ook is niet geboden. Het bedienend personeel heeft het in dit restaurant naar onze indruk niet makkelijk.

Elsvdp

• Redelijk

• Redelijk

Prettige bediening, gezellig interieur. Het eten was wisselend. De ossehaaspuntjes lekker alsook de gegrilde kipfilet. De moussaka kan veeel beter, lijkt wel van de groothandel ofzo.
Er zijn inderdaad betere Grieken in Delft.

cassaaa

• Goed

• Goed

We hadden de delphi schoten besteld voor 4 personen, deze was goed gevuld. Ook kon er nog wat gewisseld worden met vleessoort, de smaken waren lekker, vooral de gyros en het lamsvlees. Erbij werden frietjes geserveerd, bolletjes rijst en uiteraard tzatziki. Het nagerecht is bijna voor 2 personen, super veel op zn grieks..
De bediening was gezellig en betrokken en vrijwel alles was mogelijk, gezellig en lekker gegeten uiteindelijk!

hteunessen

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk avond gehad met goed eten en drinken, ook netjes uitgeserveerd. Goede informatie van de bediening over de inhoud. Restaurant ziet er sfeervol uit, we zaten schuin achter de kapstok, heerlijk plekje, rustig en toch totaal niet uit het zicht.Zeker een aanrader voor een volgende keer!!

Schrijf zelf een recensie over Delphi's in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Delphi's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.