Delphi

• ?

• ?

LekkerEten788

• Slecht

Aangebrande moussaka, droge kipfilet, een zeer beperkt salade"buffet" en ongare friet zorgden voor een onprettige ervaring bij deze modern ingerichte Griek. Nadat we hadden aangegeven dat het eten niet gesmaakt had, werd spontaan een hoofdgerecht van de rekening gehaald en werd een drankje aangeboden. Dat siert hen, maar het maakt uiteindelijk de beleving van de avond niet beter. Jammer, volgende keer weer naar een andere Griek.

PTvdB

• Goed

Personeel doet z'n best je welkom te laten voelen, eten smaakt goed, maar hoewel ik met vier heel bescheiden eters de tafel deelde, gingen alle schalen en borden helemaal leeg terug; de porties zijn klein, en de prijs is daar niet aan aangepast.

Proever136818

• Goed

Goed restaurant eten is goed bediening is leuk, uiteraard gaat er wel eens wat fout, maar als je dit even aangeeft dan word het in no time recht gezet. Sfeervol en het word erg goed bij gehouden. Zeker een aanrader.

WendyJong

• Goed

Ik eet al jaren, vanaf klein meisje, bij Delphi.
Ik ben een Griek-fan en ik kan zeggen dat ik bij alle Griekse restaurants van Delft en omgeving heb gegeten.
De gerechten zijn ruim en de prijzen ok.
Delphi is een van de weinige restaurants dat coca-cola in kleine flesjes serveert, als ik een hekel heb is de slappe post-mix dat je bij andere restaurants krijgt voor hetzelfde prijs ook nog.

JonBedet

• Uitstekend

Mooi restaurant prachtig ingedeeld. Ik kreeg meteen de indruk dat ik in een Grieks restaurant was, de muziek draagt er ook veel aan bij.

Het eten bestond bij ons uit een aantal grill schotels met tsatsiki. Heerlijk gegeten lekker gekruid vlees en de tsatsiki smaakte voortreffelijk. Dan heb je ook nog de salade waar je zo veel mogelijk van mag pakken als je op kunt. Alleen de rodekool en zurekool salade vond ik niet echt toepasselijk bij het eten, maar deze waren desalniettemin goed te eten. De Griekse salade daarin tegen was GE-WEL-DIG! Daar heb ik echt van genoten, het was niet zo vers zoals je het in Griekenland krijgt maar kwam wel heel erg in de buurt kwa smaak. Echt een aanrader, lekker veel tomaat ook. En geweldige olie erdoor.

De bediening deed mij een beetje denken aan die van oosterse landen; ze kwamen om het kwartier kijken of ze konden helpen. Ik vond het niet storend maar dat zal per persoon verschillen.

Als ik terug kijk naar die dag in Delft vond ik het eten bij Delphi een prachtige afsluiting. Delphi voegt een beetje van Griekenland toe aan het prachtige Delft.

proeverDH

• Slecht

In restaurant Deplhi kom ik nooit meer! De bediening is onbeleefd en zeer onhandig en het eten is absoluut niet lekker. We hebben er met 7 personen gegeten, waarvan er 1 allergisch voor vis en schelpdieren is (levensgevaarlijk). Toen we om advies vroegen wat betreft wat voorgerechten die we konden delen (mochten absoluut geen vis of schelpdieren bevatten), werd er ons op het hart gedrukt dat de gekozen gerechten veilig waren. Dat bleek niet zo te zijn, de gerechten zaten vol vis. Gelukkig had mijn vriend er voor de zekerheid niets van geprobeerd. De moussakas bestonden voor 80% uit bechamel-saus en mijn inktvisringetjes waren onverteerbaar. Alleen de grill-gerechten leker goed te zijn. De saladebar was uiterst triest (en werd ook niet bijgevuld). De bediening stond vaak gezellig te kletsen en reageerde niet op ons gewenk. Kortom, er is nog veel werk aan de winkel voor de eigenaar en het personeel van Delphi!

mthomas

• Matig

We hebben hier niet echt goed gegeten. De bediening was traag en zodoende mis ik een extra glas drinken. Daarnaast vond ik de giros niet goed (veel vet).

Ook flexibel zijn ze niet, een kleine aanpassing op het Delphi menu was niet mogelijk (wij wilde graag de lamskoteletten vervangen, dit kon alleen door iets dubbel toe te voegen aan het menu... erg suf dus). Ook sfeer (muziek?) viel erg tegen. Volgende keer maar weer naar de echte griek.

Wij komen hier niet meer terug.

joh.kock

• Matig

Het eten was op alle fronten goed, voorgerecht mosselen pikante kaassaus, als hoofgerecht Specialiteit van de kok grill&oven gerechten, deze waren uitstekend.
Wat eigenlijk niet slechter kon was de bediening, veel te lang wachten op de gerechten (wij hebben er 2 uur op gewacht)waren bijna de deur uit gelopen.
Verder zag je wel dat de bediening langs andere tafels liep maar de lege borden van de klanten waar ze langs liepen gewoon meer dan een half uur lieten staan.
Kortom bediening en afruiming erg slecht zonder van zo'n mooi restaurant.

ester88

• Slecht

Er was niet meteen een tafel vrij maar konden aan de bar zitten met alvast een fles wijn. Toen we aan tafel konden moest mijn tafelgenoot na drie keer vragen zelf zijn extra wijnglas aan de bar gaan halen. Het vlees in de lams-stoofschotel was droog en overgoten met tomatensaus. Nadat we ons bestek hadden neergelegd omdat we er geen zin meer in hadden heeft het meer dan een uur (!!!) geduurd voordat het eten weg werd gehaald. Kortom: slechte bediening, vies eten. Nooit meer terug!

kieskeurig

• Matig

De entourage was perfect, lekker buiten op het pleintje eten. De bediening was nergens meer te zien na het opdienen van het hoofdgerecht. Het eten was matig, de rijst was duidelijk niet vers bereid, en was helemaal aaneengeklonterd en hard door het lange liggen in een warmhoudbak. Het vlees was verder wel prima. Verder ontbrak het aan salade bij de schotel. Volgende keer gaan wij er niet meer eten....

Schrijf zelf een recensie over Delphi in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Delphi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!