a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0497 534 232

Een combinatie van Brabantse hapjes

Patron Dirk Zwerts combineert Brabantse gerechten in het centrum van Eersel. Gemoedelijkheid, natuur, gastvrijheid, keukentafelverhalen en humor. Het resultaat is de huisspecialiteit Prikkelz, kleine spannende hapjes ontstaan uit verschillende structuren en smaken.

ad_wijgerde

Gegeten op 29 januari 2016

Miguma

Toen wij zaterdag 16 januari met z'n vijven terugkwamen werden wij met zeer gastvrij en met ijswater welkom geheten, op de rekening was inderdaad geen water in rekening gebracht. Recenseren helpt dus wel degelijk! Was weer als van ouds dus mijn/onze waardering blijft gewoon onveranderd. Tot een volgende keer, wij komen zeker terug!

Gegeten op 16 januari 2016

NellieL

Gegeten op 7 januari 2016

TinyV

We hebben heerlijk gegeten in Prikkelz. Er waren veel kleine verrassingen en smaaksensaties. We hebben ook een wijnarrangement erbij genomen. Er werd royaal geschonken en de wijnen pasten prima bij de gerechten. De gastheer, zeer jong, deed zijn werk uitstekend.
Jammer dat de inrichting wat oubollig is. Zo'n lekker eten verdient een betere entourage.

Gegeten op 29 november 2015

daniƫlle180

Heerlijk gegeten met 4 vriendinnen aan de ronde tafel. Wat een heerlijke amuses. Vooral de eerste met het omhulsel van rode biet. Verder het stolpje met gerookte zalm en een mini afrikaantje, erg lekker. Ook de tamme eend vond ik erg lekker.
Tja en de toetjes.... mmmmhhh.
Het is dat ik in Groningen woon, maar anders kwam ik zeker vaker heerlijk bij jullie dineren.

Gegeten op 10 oktober 2015

robbert8

Fijn restaurant! Zou mij niet verbazen als zij binnen aanzienlijke tijd in aanmerking komen voor een ster. De zaak ziet er netjes en verzorgd uit, wel wat 'kil' en je zit wat dicht op elkaar voor een dergelijk restaurant.

Enorm vriendelijke bediening en je merkt dat het vak'idioten' zijn. Oog voor details en elk gerecht is werkelijk een kunstwerk. Wij kozen 'Delicatesse' menu - 8 gangen waar met de mooiste ingrediënten gekookt wordt. Werkelijk heerlijke volle smaken met als enige commentaar dat wij het wat zalvend vonden. Iets teveel 'schuimpjes van..' en 'crème van... ' waardoor je een heel vet mondgevoel hebt na 4 gerechten. Zo hadden wij dan liever een enorm strakke Riesling of Chablis dan de in de horeca geliefde (en eeuwige) Chardonnay. Voor 6.50,- het glas moet dat kunnen.

Voor de rest niets dan lof. Het is gedurfd, mooie combinaties en echt waar plaatjes voor het oog. Aanrader, al is het (voor de meesten) een stevig stuk sturen.

Gegeten op 1 mei 2015

clemens11

Heerlijk sterwaardig geluncht. Mooie verrassende amuses vooraf en een smaakvol en perfect bereid voor en hoofdgerecht. Prettige en attente gastheer. We komen zeker nog een keer dineren.

Gegeten op 9 augustus 2015

marlies77

Met heerlijk vriendinnetje gegeten bij Prikkelz, ik zeg prikkels tongstrelend! Gastheer krijgt een 9, het eten heerlijk, creatief, verrassend; prijs: prima afgestemd; Het interieur zou van mij wat "stouter' mogen ....Kortom: ik kom zeker terug.

Gegeten op 20 juni 2015

ad_wijgerde

Gegeten op 12 juni 2015

DeDrieMusketiers

Tijdens Restaurant voor het eerst in dit kleine maar mooie Restaurantje gevestigd in een rustiek pand in het centrum van het dorp Eersel.
Genoten van de heerlijke amuses en prikkelz vervolgd door een 4 gangenmenu.
Veel keuze is er niet. Er wordt dan ook niet gewerkt met een menukaart.
Wat er op het bijzonder serviesgoed op tafel komt is echter van grote klasse en kwaliteit.
Mooie visgerechten en als hoofd prachtige varkenswangetjes langzaam en zacht gegaard.
Ook het nagerecht mooi en prima van smaak.
Koffie met Friandises beetje zuinig je mag 3 stuks kiezen.
Beide jonge brigades prima, accuraat, proffesioneel en vriendelijk.

Gegeten op 29 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Prikkelz in Eersel

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Prikkelz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.