a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0497 534 232

Een combinatie van Brabantse hapjes

Patron Dirk Zwerts combineert Brabantse gerechten in het centrum van Eersel. Gemoedelijkheid, natuur, gastvrijheid, keukentafelverhalen en humor. Het resultaat is de huisspecialiteit Prikkelz, kleine spannende hapjes ontstaan uit verschillende structuren en smaken.

wilheijneman

Wij hadden hier gereserveerd met 4 personen.
Ontvangst was wat minimaal.
Het was vrij rustig in het kleine restaurantje.
De bediening gaf goede uitleg over het eten en de verschillende wijnen.
Wij hadden gekozen voor een 3 gangen menu.
De prijs was hoog in verhouding wat we er voor gehad hebben.
Groeten Wil
Het eten was lekker vooral het nagerecht was erg goed.
Het hoofd gerecht was wel een klein portie.
Het voorgerecht was prima in ballans.
De smaken waren goed op elkaar afgestemd.

Gegeten op 18 juni 2016

Jeroen44

Heerlijk genoten van een heerlijk 5 gangenmenu. Een prima champagne Deutz Brut Classic zorgde voor een mooie aftrap. We hadden iets te vieren. Heerlijk avondje uit met mooie heerlijke gerechten prima bijpassende wijnen. Top

Gegeten op 16 mei 2016

TinyV

Deze keer waren we minder enthousiast dan anders. Misschien kwam het door de drukte dat het wat minder was dan we gewend zijn bij Prikkelz. In het begin kwamen de gerechten veel te snel achter elkaar. Toen we daar iets over zeiden, werd uitgelegd dat dit door de drukte kwam. Als dat even van tevoren wordt uitgelegd, bespaart dat irritatie. De bediening was sowieso wat minder. De gastheer, Bram, deed uitstekend zijn werk en had het alleen al druk met het corrigeren ( zeer subtiel) van de twee andere mensen in de bediening. Logisch dat mensen het vak moeten leren maar ik kies daar een ander restaurant of een minder drukke avond voor uit.
Het eten was prima, we hebben genoten maar hadden de indruk dat er wat minder overheerlijke amuses en dito tussendoortjes waren.
We komen zeker terug want we gaan ervan uit dat dit een 'verkeerde' avond was. Prikkelz is te goed om je te laten afschrikken door een, hopelijk, eenmalige tegenvaller.

Gegeten op 23 juni 2016

MichelleD

Heerlijk op het terras geluncht. Meerdere tongstrelende amuses. Daarna een 4 gangen lunch met een prima afwisseling van vis, vlees, kaas en zoet dessert. Bijpassende wijnen waren allemaal heerlijk. Uitstekende cappuccino met friandises, dit hadden er wel iets meer mogen zijn...
Geen karaf ijswater maar alleen flessen.
Prima gegeten, we komen zeker terug!

Gegeten op 3 april 2016

ad_wijgerde

Gegeten op 29 januari 2016

Miguma

Toen wij zaterdag 16 januari met z'n vijven terugkwamen werden wij met zeer gastvrij en met ijswater welkom geheten, op de rekening was inderdaad geen water in rekening gebracht. Recenseren helpt dus wel degelijk! Was weer als van ouds dus mijn/onze waardering blijft gewoon onveranderd. Tot een volgende keer, wij komen zeker terug!

Gegeten op 16 januari 2016

NellieL

Gegeten op 7 januari 2016

TinyV

We hebben heerlijk gegeten in Prikkelz. Er waren veel kleine verrassingen en smaaksensaties. We hebben ook een wijnarrangement erbij genomen. Er werd royaal geschonken en de wijnen pasten prima bij de gerechten. De gastheer, zeer jong, deed zijn werk uitstekend.
Jammer dat de inrichting wat oubollig is. Zo'n lekker eten verdient een betere entourage.

Gegeten op 29 november 2015

daniƫlle180

Heerlijk gegeten met 4 vriendinnen aan de ronde tafel. Wat een heerlijke amuses. Vooral de eerste met het omhulsel van rode biet. Verder het stolpje met gerookte zalm en een mini afrikaantje, erg lekker. Ook de tamme eend vond ik erg lekker.
Tja en de toetjes.... mmmmhhh.
Het is dat ik in Groningen woon, maar anders kwam ik zeker vaker heerlijk bij jullie dineren.

Gegeten op 10 oktober 2015

robbert8

Fijn restaurant! Zou mij niet verbazen als zij binnen aanzienlijke tijd in aanmerking komen voor een ster. De zaak ziet er netjes en verzorgd uit, wel wat 'kil' en je zit wat dicht op elkaar voor een dergelijk restaurant.

Enorm vriendelijke bediening en je merkt dat het vak'idioten' zijn. Oog voor details en elk gerecht is werkelijk een kunstwerk. Wij kozen 'Delicatesse' menu - 8 gangen waar met de mooiste ingrediënten gekookt wordt. Werkelijk heerlijke volle smaken met als enige commentaar dat wij het wat zalvend vonden. Iets teveel 'schuimpjes van..' en 'crème van... ' waardoor je een heel vet mondgevoel hebt na 4 gerechten. Zo hadden wij dan liever een enorm strakke Riesling of Chablis dan de in de horeca geliefde (en eeuwige) Chardonnay. Voor 6.50,- het glas moet dat kunnen.

Voor de rest niets dan lof. Het is gedurfd, mooie combinaties en echt waar plaatjes voor het oog. Aanrader, al is het (voor de meesten) een stevig stuk sturen.

Gegeten op 1 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Prikkelz in Eersel

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Prikkelz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.