a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0497 534 232

Een combinatie van Brabantse hapjes

Patron Dirk Zwerts combineert Brabantse gerechten in het centrum van Eersel. Gemoedelijkheid, natuur, gastvrijheid, keukentafelverhalen en humor. Het resultaat is de huisspecialiteit Prikkelz, kleine spannende hapjes ontstaan uit verschillende structuren en smaken.

DeDrieMusketiers

Tijdens Restaurant voor het eerst in dit kleine maar mooie Restaurantje gevestigd in een rustiek pand in het centrum van het dorp Eersel.
Genoten van de heerlijke amuses en prikkelz vervolgd door een 4 gangenmenu.
Veel keuze is er niet. Er wordt dan ook niet gewerkt met een menukaart.
Wat er op het bijzonder serviesgoed op tafel komt is echter van grote klasse en kwaliteit.
Mooie visgerechten en als hoofd prachtige varkenswangetjes langzaam en zacht gegaard.
Ook het nagerecht mooi en prima van smaak.
Koffie met Friandises beetje zuinig je mag 3 stuks kiezen.
Beide jonge brigades prima, accuraat, proffesioneel en vriendelijk.

Gegeten op 29 maart 2015

Angelique1975

Op zondagmiddag uitgebreid lunchen, iets wat wij graag doen. We kozen voor Prikkelz en werden warm ontvangen. Er was reden voor een feestje en er werd goed meegewerkt aan een verrassing door een deel van het gezelschap voor de andere gasten. Leuk en heel netjes.
We waren aangenaam verrast door de goede omschrijvingen van de wijnen en het enthousiasme van de jonge bediening. De hapjes bij de borrel beloofden goeds en dat werd waargemaakt. Na een combinatie van tonijn en tomaat volgde ook vis bij de tweede gang. Het hoofdgerecht was zachtgegaarde varkenswang, wat een feest! Een van de tafelgenoten at geen kaas, maar kreeg nogmaals het hoofdgerecht geserveerd terwijl de andere drie kaas aten. Na het dessert ook nog heerlijke friandises bij de koffie en thee, allemaal heel goed verzorgd.
Wij hebben absoluut genoten en komen graag nog eens terug!

Gegeten op 1 februari 2015

Fontyke

Klein knus restaurant Heerlijk gegeten een lekkere amuses. Echte smaakbeleving. Alles goed op elkaar afgestemd, goede bediening. We hadden het menu Extase genomen het was super zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 11 december 2014

Eric-T

Gegeten op 24 januari 2015

woutk

Fantastisch restaurant, er kwam geen einde aan de zeer smaakvolle amuse stroom, ik kon het niet meer bijhouden, het was onmogelijk al deze gerechten te onthouden, laat staan al de (tussen) gerechten, ondersteund door heerlijke wijnen, een absolute topper

Gegeten op 25 december 2014

ad_wijgerde

Gegeten op 7 december 2014

Vleestomaat

Wat een leuk klein restaurant in het midden met Eersel. Met het gezin hebben wij hier het Prikkiemenu gegeten op een donderdagavond en dat was een leuk avontuur. De bediening is vrolijk en de kleine amuses en hapjes ook. Duidelijk is dat het bedrijf creatief wil bezig zijn en dat pakt met de amuses vaak heel goed uit. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren alle 3 heel goed. Iets minder gewaagd dan de amuses, maar daardoor in de basis zeer goed. Top avond!

Gegeten op 23 oktober 2014

LoutD

Tweede keer. Weer verrassend lekker met mooie amuses en lekkere gerechten. Enthousiast personeel. Mag soms wat minder als de gasten in gesprek zijn.Maar heerlijk gegeten.

Gegeten op 6 november 2014

Anoesjka88

Zondagavond wezen eten met ons vieren en het was niet wat ik verwacht had. Zoals verwacht ontvingen we behoorlijk wat amuses. Jammer was dat ik had aangegeven allergisch te zijn voor vis, en bij het uithalen van een van de amuses grapte onze bediening doodleuk dat de kok me "verrast" had met tonijn. Bij het hoofd hadden we een bijpassend glas wijn gevraagd en er werd ons gevraagd wat we lekker vonden. Een van ons had liever de zachtere variant terwijl ik wel van iets voller houd. Helaas bleef er bij mijn glas wijn (chianti) niets meer te proeven over van het hoofdgerecht dat eend was. Als dessert hadden we een combinatie waar PX Port (is toch sherry?!) in verwerkt was. Aangezien we ook nog eens het enige tafeltje waren in de zaak, ontzettend jammer. Voor ons zal een herhaling er dan ook niet in zitten.

Gegeten op 26 oktober 2014

ilonapiris

een verrassende ontdekking, die naar voren kwam door de restaurantweek. een leuk Enthousiast team, creatieve gerechten , die geïnspireerd zijn op o.a. de keuken van Mugaritz. (San Sebastian) je zit ook nog ene s gezellig op een "Anton Pieck plein" in Eersel.. de moeite waard om voor om te rijden

Gegeten op 18 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Prikkelz in Eersel

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Prikkelz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.