Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Prikkelz

1. Toon telefoonnummer 0497 534 232

ad_wijgerde

Gegeten op 7 december 2014

Vleestomaat

Wat een leuk klein restaurant in het midden met Eersel. Met het gezin hebben wij hier het Prikkiemenu gegeten op een donderdagavond en dat was een leuk avontuur. De bediening is vrolijk en de kleine amuses en hapjes ook. Duidelijk is dat het bedrijf creatief wil bezig zijn en dat pakt met de amuses vaak heel goed uit. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren alle 3 heel goed. Iets minder gewaagd dan de amuses, maar daardoor in de basis zeer goed. Top avond!

Gegeten op 23 oktober 2014

LoutD

Tweede keer. Weer verrassend lekker met mooie amuses en lekkere gerechten. Enthousiast personeel. Mag soms wat minder als de gasten in gesprek zijn.Maar heerlijk gegeten.

Gegeten op 6 november 2014

Anoesjka88

Zondagavond wezen eten met ons vieren en het was niet wat ik verwacht had. Zoals verwacht ontvingen we behoorlijk wat amuses. Jammer was dat ik had aangegeven allergisch te zijn voor vis, en bij het uithalen van een van de amuses grapte onze bediening doodleuk dat de kok me "verrast" had met tonijn. Bij het hoofd hadden we een bijpassend glas wijn gevraagd en er werd ons gevraagd wat we lekker vonden. Een van ons had liever de zachtere variant terwijl ik wel van iets voller houd. Helaas bleef er bij mijn glas wijn (chianti) niets meer te proeven over van het hoofdgerecht dat eend was. Als dessert hadden we een combinatie waar PX Port (is toch sherry?!) in verwerkt was. Aangezien we ook nog eens het enige tafeltje waren in de zaak, ontzettend jammer. Voor ons zal een herhaling er dan ook niet in zitten.

Gegeten op 26 oktober 2014

ilonapiris

een verrassende ontdekking, die naar voren kwam door de restaurantweek. een leuk Enthousiast team, creatieve gerechten , die geïnspireerd zijn op o.a. de keuken van Mugaritz. (San Sebastian) je zit ook nog ene s gezellig op een "Anton Pieck plein" in Eersel.. de moeite waard om voor om te rijden

Gegeten op 18 september 2014

RemcoN

Wat een waanzinnig restaurant. Vorige week onwijs genoten van het nieuwe menu. We kozen voor het 'content' menu, 3 gangen + amuses dus. Wat volgde was 3,5 uur genieten van veel culinaire hoogstandjes. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen die een keer luxe wil eten tegen een betaalbare prijs.

Gegeten op 12 september 2014

ad_wijgerde

Gegeten op 13 juni 2014

LoutD

Drie menu's. We namen 'Content' . Kleine gerechten , heerlijk van smaak, bijzondere combinaties. Met als ontknoping 24 uur gegaard lam. Lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb. En betaalbaar, want ik werd getrakteerd ;-)
Als ze zo doorgaan, valt hier een ster...komt dat zien en proeven!

Gegeten op 26 mei 2014

Vryland1

Heerlijk veel hapjes met vele amuses tussendoor, met vele verrassingen, zeer zorgvuldige en originele keuken, vast menu met de keuzes uit het aantal gangen. Daardoor verzekerd van verse ingrediënten. Gemengde publiek.

Gegeten op 18 april 2014

ronkie01

Erg goed restaurant. We lieten ons verassen met een 5 gangen menu. Uiteindelijk met de amuses mee kwamen we op 9 gangen. Ruim voldoende dus afwisseling dus. Er werd goed rekening gehouden met de wensen van onze gasten. Na 4 uur tafelen konden we allemaal concluderen dat we dit niet hadden verwacht in "Eersel".
De uitleg over de gerechten, waarom een bepaalde wijn bij de volgende gang aantrekkelijk was en welke volgorde je de gerechten van je bord moet eten maken het geheel tot veel "babbels" aan tafel. Hier moet je van houden. Niet alle mensen in de bediening waren even goed op de hoogte van de samenstelling van de gerechten vandaar een iets mindere beoordeling op Service.

Een aanrader voor iedereen die de tijd wil nemen erg lekker uit eten te gaan. Ook met zakenrelaties een prima plaats. Fijn parkeren voor de deur!

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Prikkelz in Eersel

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Prikkelz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.