a TripAdvisor company

1. 7,4 10 1 70

2. 7,1

3. 7,1

FL1

lekker gegeten, de kaart is wat kleiner geworden en daardoor lijkt het allemaal wel lekkerder
de huiswijn is ook prima in orde

Gegeten op 2 juli 2016

stacey1

Prima restaurant voor een avondje uit. Al met al gaat het om prijs/kwaliteit verhouding en die is hier helemaal passend. Het eten is prima en meer dan genoeg. De grote en kleine eter komen hier volledig tot hun recht. Er zitten hele lekkere gerechten tussen die een bezoekje echt de moeite waard maken.

Gegeten op 5 februari 2016

philip32

Op donderdagavond zat Kokusai afgeladen vol, waarbij de bediening zich uitstekend staande houdt. De all-you-can-eat sushi formule (5 rondes van maximaal 4 gerechtjes per persoon) is natuurlijk populair tegenwoordig, en hoewel de kwaliteit over het algemeen goed was, zaten er ook een paar items bij die mij minder bevielen, zoals de mosselen en de New Style Gunkan zalm. Ook is het gewoon ontzettend veel, eigenlijk te veel. Verder van de tap alleen Grolsch pils, dat is wel een beetje weinig keus, de sake vond ik niet heel bijzonder, en de dessertkaart had geen Japanse desserts.

Gegeten op 26 mei 2016

William59

Super lekker gegeten . Zal ik zeker terug komen! Sushis waren heel goed gemaakt , speciaal met crispy garnalen. Personel heel vriendelijk.
Zeker het beste sushi van Amstelveen.

gerarddomselaar

Ik ben niet zo van de 'all you can eat' restaurants, het is meestal geproduceerde fabrieksvoedsel. Dit restaurant is de eerste die mijn gedachte heeft veranderd. Heerlijke verse eten. Je proeft de versheid van het voedsel en je kunt zo de keuken inkijken. Het personeel is vlot en vriendelijk. Porties zijn precies goed, niet te groot of klein. Een aanrader in Amstelveen.

Gegeten op 5 februari 2016

aalts

Super groot pand bij eindpunt van tram 5. Parkeergelegenheid onder de grond en naast de deur. Ook door de week is het best druk. Concept is all you can eat in een Aziatische omgeving. Sushis zijn prima. Net als de gegrilde stokjes en de gebakken noodles. Snelle en vriendelijke bediening.

Lynda2510

Dit restaurant presenteert zich als "all you can eat", wat echt misleidend is, want het is niet waar. Je kunt maximaal vijf rondes bestellen met elk vier hapjes. En het toetje hoor daar niet bij, dat kost vifj euro extra per persoon.
Naar mijn idee staat er geen Japanner in de keuken sushi te maken, want de kwaliteit van de sushi is echt niet goed. De brokken rijst zijn groot en je proeft dat het al wat langer staat. We bestelden o.a. sushi waar avocado op lag en die had bruine randen, dat kan echt niet! De rijst is gewoon niet lekker, maar wij zijn dan ook fijnproevers. De tempura van garnalen smaakte naar oude gebruikte olie en daar zat niet de bijbehorende saus met rettich bij maar een soort zoete chili-saus. Over het geheel genomen was de kwaliteit ondermaats.
We zaten in een apart gedeelte wat aanzienlijk gezelliger was ingericht dan het grotere gedeelte, dus daar hadden we niet over te klagen. Het is meer een restaurant waar je voor de gezelligheid heen gaat als dat je voor het eten gaat.
De bediening is jong, vlot en aardig, alhoewel er een meisje tussen zat die een gerechtje letterlijk op tafel smeet. .We hadden een jarige bij ons wat ik vooraf gemeld had en daar gingen ze echt leuk mee om. Met z'n allen hebben ze met een party-fire voor ons gezongen.
Het is er mede door de luide muziek wel vrij lawaaierig, dat moet je leuk vinden.

Gegeten op 7 maart 2016

yentle

Lekkerste restaurant wat er is. Ik kan me hier zo ontzettend op verheugen. De roomkaas zalm en de zalm advocado sushi zijn echt goddelijk. Meestal gaat het goed, maar soms gaat er op een avond van alles mis. Het is wat lawaaierig.

Gegeten op 2 maart 2016

Mel1970

Heerlijk eten! Altijd toch weer een beetje te veel :-). Leuk dat je de keuken in kunt kijken. Verder is het wel groots opgezet, daardoor vaak wat luidruchtig. Sfeer is verder op zich prima. Netjes, maar zeker niet overdreven chique.

Gegeten op 11 november 2015

frederik16

Bij dit restaurant krijg je wat je verwacht. Afgelopen maandag heb ik hier met vrienden gegeten en heb mij zeer vermaakt. We hadden ruim van te voren gereserveerd (wat overigens wel aan te raden is) zodat we lang genoeg van de gevarieerde menukaart konden genieten (Het kan namelijk zo zijn dat er een beperkte tijd wordt aangeboden waaraan je je dient te houden als je niet hebt gereserveerd vanwege de drukte). Het eten was van goede kwaliteit, het personeel zeer vriendelijk en het restaurant ondanks het aantal mensen dat daar per dag komt heel netjes aangekleed en schoon.
Een absolute aanrader dus!

Gegeten op 15 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over KOKUSAI Amstelveen in Amstelveen

Schrijf hieronder je recensie over KOKUSAI Amstelveen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.