a TripAdvisor company

2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 020 640 72 00
  2. www.restaurantkokusai.nl

Eetz

Vanavond weer eens gegeten bij Kokusai. De service en de keus was weer minder als de vorige keer ong. een half jaar geleden. Het eten, wat geserveerd werd, was wel lekker, maar niet bijzonder. Je moet zo lang op de gerechten wachten dat je niet meer dan max. twee tot drie rondes kunt bestellen voor de tijd om is. Ook worden er regelmatig gerechten niet gebracht, ook niet na twee keer vragen. Het antwoord na de derde keer vragen, tja het gaat weleens mis in de spits... Geen excuses... Eigenlijk is door deze constructie de prijs kwaliteit verhouding niet in orde. Erg jammer, het was een hele goede tent die helaas steeds minder wordt. Mij zie je daar voorlopig niet meer terug.

Gegeten op 28 augustus 2016

steph4

Service was goed. Ik vroeg naar een rustig plekje en dat was zo geregeld.
Het eten is echt veel minder. 3 jr geleden heb ik hier ook gegeten en was toen veel beter.
Het is sterk achteruit gegaan. Jammer.

Gegeten op 23 augustus 2016

Olaf a'dam

Een all you can eat restaurant. Op een doordeweekse avond zat de grote zaak helemaal vol. Goed teken, maar het duurde wel heel erg lang voordat de bestellingen werden opgehaald en ook geserveerd werden. Daarnaast zit je best wel dicht op elkaar. De gerechtjes opzich waren oke, maar het miste net iets pit. En sommige sushi waren wel wat aan de kleine kant.

Gegeten op 20 juli 2016

Landsteeg

Al een paar keer gegeten, erg lekker. Ruimte is wel wat groot en gehorig, maar ziet er netjes uit. Personeel vriendelijk. Minder keuze aan sushi's dan sommige andere, maar wel lekkere wokgerechtjes.

Gegeten op 22 juli 2016

Carel1601

Prima All you can eat Japanner. Grote tent maar de bestellingen komen snel door. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Terras was ook open vandaag.

Gegeten op 26 juli 2016

Jdvg

Sinds lang geleden weer eens geweest. Teleurstellend. Duur, slechte service. Per ronde geen 5 maar 4 stuks. Porties zijn max twee stukjes. Zelfs het ijsbolletje is van de kaart verdwenen en moet de los erbij bestellen. Geen goede all you can eat. Ga nooit meer er naar toe. Veel te duur! 40 euro pp zonder toetje vind ik to much

Gegeten op 28 juli 2016

bas_rademaker

Een prima prijs/kwaliteit verhouding! Als je van knus en gezellig houdt in combinatie met lekker eten dat betaalbaar is raad ik dit aan! Was met een vriendin wezen eten en we hebben het enorm naar ons zin gehad.

Gegeten op 3 juli 2016

FL1

lekker gegeten, de kaart is wat kleiner geworden en daardoor lijkt het allemaal wel lekkerder
de huiswijn is ook prima in orde

Gegeten op 2 juli 2016

stacey1

Prima restaurant voor een avondje uit. Al met al gaat het om prijs/kwaliteit verhouding en die is hier helemaal passend. Het eten is prima en meer dan genoeg. De grote en kleine eter komen hier volledig tot hun recht. Er zitten hele lekkere gerechten tussen die een bezoekje echt de moeite waard maken.

Gegeten op 5 februari 2016

philip32

Op donderdagavond zat Kokusai afgeladen vol, waarbij de bediening zich uitstekend staande houdt. De all-you-can-eat sushi formule (5 rondes van maximaal 4 gerechtjes per persoon) is natuurlijk populair tegenwoordig, en hoewel de kwaliteit over het algemeen goed was, zaten er ook een paar items bij die mij minder bevielen, zoals de mosselen en de New Style Gunkan zalm. Ook is het gewoon ontzettend veel, eigenlijk te veel. Verder van de tap alleen Grolsch pils, dat is wel een beetje weinig keus, de sake vond ik niet heel bijzonder, en de dessertkaart had geen Japanse desserts.

Gegeten op 26 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over KOKUSAI Amstelveen in Amstelveen

Schrijf hieronder je recensie over KOKUSAI Amstelveen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.