Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Japans Restaurant KOKUSAI

2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 020 640 72 00
  2. www.restaurantkokusai.nl

Proever42076

Ik heb hier geluncht en was aangenaam verrast! Lekkere sushi en Japanse gerechten. De atmosfeer en inrichting doen meer aan als een Chinees restaurant, maar de prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Gegeten op 11 december 2014

Lekkereeterenco

Blijft een tent om op een zondag avond ongecompliceerd te eten. Kom hier nu al een paar jaar geregeld terug en moet zeggen de gerechten worden steeds verfijnder. Bediening is snel en vriendelijk. Prijs kwaliteit klopt aan alle kanten.

Gegeten op 23 november 2014

boscho

Zeer slecht ga er nooit meer heen.
Wilden om 19.00 uur en konden opas om 20.15, bij binnenkomst 5 minuten in de rij gestaan.
Toen drankjes besteld, de fris drank kwam direct, maar een wit wijntje 3 keer om moeten vragen.
Bij het eten ook steeds dingen vergeten, bediening is erg slecht, niet vriendelijk.
En uit eindelijk werd om er 5 voor tien, gezegd laatste ronden.( terwijl we er pas om kwart over acht waren)
Zoals ik al zei ga er nooit meer heen

Gegeten op 28 november 2014

desiree41

Mooi restaurant, erg luxe stoelen waar je lang lekker op kunt zitten.
Wel handig om te reserveren en hierbij te vermelden dat je graag een tafel beneden bij het raam wilt. Dat is een plaats waar je elkaar nog goed kunt verstaan. Meer naar het midden van het restaurant is het, door de ronde vorm en het hoge plafond, wat te rumoerig.

Eten blijft, ook na de zoveelste keer, erg lekker, veel keuze in zowel warme als koude gerechten. Ook veel keuze in vlees, vis of vegetarisch.

5 rondes bestaande uit 4 gerechten naar keuze. Nog nooit verder dan de 3e ronde gekomen. Desserts zijn ook erg lekker, alleen jammer dat het altijd hetzelfde is. Kaart is sinds 2 jaar niets veranderd.

Service... Warm welkom, erg vriendelijk personeel. Alleen jammer dat er vaak niet op lege glazen wordt gelet. Moet vaak zelf vragen om een nieuw drankje.

Gegeten op 26 oktober 2014

Priyadidi

Met mijn collega’s ben ik hier komen eten.

We werden warm welkom geheten en werden naar een prachtige tafel gebracht.
Het eten was zoals altijd ontzettend lekker, er is volop keus aan heerlijke verse sushi en mocht je wat luxere sushi willen bestellen dan kan dat tegen een meerprijs.

Dit hebben we dan ook gedaan omdat het te verleidelijk was om over te slaan.

Toetjes waren ook super! Ik had de amaretto ijsbol en dit werd geserveerd met een flinke dot slagroom. Mijn collega nam de truffel versie en we hebben van beide ijsbollen genoten.
Al met al een smakelijke avond vol gezelligheid!

Gegeten op 7 november 2014

positivo

De entree is rommelig en gehaast. De tafel is ergens boven. Daar komt iemand aanlopen die na enig overleg met "beneden" ons onze tafel wijst. Niet bepaald een tafel die je zou verwachten wanneer je weken van tevoren reserveert. Ergens in het donker en in een ongelooflijke "zwembad-herrie" vanwege de slechte akoestiek. Aan tafel is het moeilijk om elkaar te verstaan. Het is all u can eat tegen een absoluut lage prijs, dus het zou erg kinderachtig zijn om te mekkeren. Dat hoefde gelukkig ook niet. Het eten was best aardig en allemaal vers. Bediening tja, OK natuurlijk. Je zit niet in een sterrentent.
Er zijn veel gelegenheden in de omgeving die dit zelfde concept hanteren. Ik zie geen reden om hier nog eens terug te gaan.

Gegeten op 19 september 2014

QuincyJ

Het eten bij kokosai is absoluut prima! Ruime keuze, vega, lekkere sushi en meer dan genoeg ook :) Verschillende warme en koude gerechten! De service laat alleen te wensen over, ze zijn niet aardig, en niet behulpzaam. Met een groepje van 5 daar gaan eten, keurig een tafeltje gereserveerd om half 7, alleen door vertraging kwamen we een half uurtje te laat binnen, werd ons toen al meteen verteld dat we wel snel moesten eten want de tafel was nog een keer gereserveerd om 8 uur. Dan eet je natuurlijk niet lekker, en rustig even wat drinken was er ook niet bij! Hele avond gehoord dat we sneller moesten zijn en hoeveel tijd we nog hadden.... uiterst ongemakkelijk. Maar goed het eten is wel erg lekker, en ook het decor is prima! Wel redelijk aan de prijs, maar het is het waard als de service beter wordt!

Gegeten op 24 juli 2014

Foodexpertamsterdam

Tot ongeveer 1 jaar terug mijn vaste stek, jammer genoeg is het eten achteruit gegaan. De sushi's waren laatste keren niet vers , ook smaakt de tonijn heel vreemd. Voor all u can eat nog steeds oke maar wel duidelijk op alle fronten weggezakt. Service is vaak goed vriendelijke mensen. Prima locatie , heeft als het druk is wel wat weg van een fabriek.

Gegeten op 17 september 2014

Arundel

We belden een kwartier van tevoren en konden eigenlijk meteen terecht! En dat op een zondag. Het restaurant is sfeervol ingericht, maar door de ronde vorm wel erg rumoerig.
Het eten is prima. Heerlijke sushi en ook voor mijn zus die niet van vis houdt genoeg te bestellen. Het invullen van de rondes ging wel wat slordig: er werden gerechten uit ronde 3 op tafel gezet terwijl we nog niet eens alles van ronde 2 hadden gehad! Hierdoor liep het allemaal wat door elkaar en hebben we helaas een aantal gerechten niet gekregen (en dus niet kunnen proeven...). Ook moesten we wel echt met de invullijst wapperen om de aandacht van de serveersters te trekken.
Al met al ben ik zeker van plan hier nog eens op een wellicht wat rustiger tijdstip terug te komen, want het eten en de jasmijnthee waren erg lekker!

Gegeten op 19 oktober 2014

Eric1314

Het eten is hier prima, alles lijkt vers, smaakt prima en er is van alles in overvloed. Dus als je hier wilt eten zul je niet teleurgesteld worden. Het decor is modern met een beetje onbestemde sfeer, in elk geval niet Japans aandoend. De bediening is ook al meestal blond, dus de Japanse beleving moet je hier alleen in het eten zoeken. De formule is een beetje warrig. Je kunt 4 keer 5 gerechten bestellen en als je met een aantal mensen aan tafel zit vergeet je wat je hebt besteld en alles wordt in willekeurige volgorde op tafel gezet. Dat is verwarrend, slordig en niet echt gezellig. Dat zou echt beter moeten kunnen. Ook het feit dat er een eindtijd zit aan het bezoek doet niet echt bijdragen aan een lekker gevoel. Je zit constant op je klok te kijken hoeveel tijd je nog hebt. Maar als je voor het eten komt: prima. Kom je voor een hele beleving dan is dit misschien wat minder geschikt.

Gegeten op 10 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Japans Restaurant KOKUSAI in Amstelveen

Schrijf hieronder je recensie over Japans Restaurant KOKUSAI. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.